Komentáře
Nalezeno 4 záznamů
18.9.2022 | Článek | Měl jsem to obrovské životní štěstí sedlat dvě Mita a přitom ani jedno nevlastnit a neřešit krom tankování N98 jiné výdaje. Kamarád měl původně červenou s dvěma kulatými světly, rok 1991. Motorka to byla skvělá, jen na ní byly znát léta úprav a provozu v Itálii. Motor měla venku nesčetněkrát, nikasil se dělal někdy i třikrát za sezonu, byla tak prakticky neustále v záběhu. Po jedné opravě už kamarádovu otci vytekly nervy (GO vyšla kolem roku 2004 v Itálii na skoro 30tKč) a dovezl mu potají z Německa skoro nejeté žluté EVO. V techničáku 8kW, v reálu mu po sérii profi úprav naměřili 27kW. Zrychlení 0-120 bylo na úrovni Saabu 93Turbo, maximálka necelých 170 (tachometr ukazoval i 185) Neskutečná raketa na ten mikroobjem. Podvozek i brzdy dimenzované tak na šestistovku. Trapas přicházel většinou na pumpě, kdy se hlouček lidí sešel okolo EVA s očekáváním dusotu 2V Ducati a ona se z laufu ozvala Husqvarna ![]() +2 |
9.2.2021 | Článek | Krásné čtení. Skoro jako bych tam jel s Tebou. Brnění v nohou a rukou ještě hodinu po zastavení. V zrcátkách modrá mlha, co by se dala krájet. Na každé pumpě laborovat, kudy pojedu, jak ředit. Pod kopcem přemýšlet, kde zastavím, abych to uchladil. Na kopci přemýšlet, jestli to dolů ubrzdím. A stejně se na ní druhej den těšíš jak malej Jarda ![]() +1 |
11.12.2014 | Článek | Seikos> Zní to od tebe sice trochu nabubřele, ale vzhledem k tomu, jak povětšinou hltám cestopisy od tebe, tak ti odpouštím ![]() ![]() +1 |
2.10.2012 | Článek | Super článek ![]() ![]() ![]() Já osobně jsem jako bezpapírák na Fichtlu často jezdil oblíbený okruh Solopysky-Konětopy-Pnětluky (okres Louny), ale nejlepší zážitek s názvem obce byl, když jsme brodili říčkou Střelou, zabloudili v lesích, marně hledali cestu ven a najednou před námi malá vesnička s názvem Velká Černá Hať... ![]() |