renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

b0b4n

Offline: 16.9.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 47
Město: Praha 1-Vinohrady
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Poděkoval: 1x
Pomohl: 37x
Založil témat: 23x
Napsal příspěvků: 1260x
Body komentářů: 100 / 1
ID uživatele: 141430
Registrace: 24.5.2011

Adresa profilu:http://b0b4n.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 103 záznamů

30.7.2020 Článek No, bude to samozřejmě individuální, ale řekl bych že to bude jeden ze strojů s delší životností než jejich majitel.
29.7.2020 Článek Moc hezké.
1.7.2020 Článek Ano, ono to zachránilo hodně životů, ale podle mně je potřeba ptát se proč?
Za mých mladých let kdy byly pouze fichtly, Jawky, Simsony, MZ a podobně, měl každý jezdec přirozený vývoj, kdy šel postupně po jednotlivých kubaturách. Základní návyky získal většinou už na fichtlu nebo na babetě a déle je už jen rozvíjel. Nebyla potřeba ani ta obhajovaná kontrola trakce, antihop a podobně.
A tihle to nepotřebují ani dnes kdy jsou motocykly výkonově úplně jinde.
V dnešní době si ale jelito po autoškole koupí supersport, kvůli egu a machrování minimálně litr a pak všechny tyhle hovadiny prostě potřebuje. Právě proto že jezdit neumí. A většinou se už pak ani jezdit nenaučí, protože to nestihne....
My jsme nepotřebovali asistenty ani ve školách ani na motocyklech. Buďto si na to měl (nemyslím finančně), nebo ne.
30.6.2020 Článek Klid Dežo, já to vím. A když si přečteš první větu, budeš vědět, že to vím. To byl jen můj osobní názor a takové drobné zamyšlení nad těmito bazmeky. Je mi taky jasné, že vy servisáci takovéto věci vítáte, protože to znamená "čím víc kurvítek, tím víc kšeftů". A já vám je přeju. Ty kšefty.
30.6.2020 Článek Vezmu to obecně jen s mírným přesahem do článku..
K čemu vlastně tyhle bazmeky jsou? Až budu chtít aby za mně někdo řídil (nebo něco řídilo), tak pojedu sockou...
A pokud se mi nechce držet plyn, tak na to stačí obyčejný šroubek na aretaci, nebo ten bazmek co se přidává na heft pod dlaň..
Osobně se opravdu hodně bráním tomu aby za mně nějaká elektronika přidávala a ubírala jak se jí chce.

Nerad bych skončil napíchnutý na stěžni přepravované plachetnice jen proto, že daný objekt s přesahy nějaký IT expert zapomněl definovat pro radarové rozpoznání, případně definoval pouze větší objekty než je průměr konce stěžně na kterém visím díky tomu, že se motocykl sám rozhodl že zmenší rozestup od auta přede mnou, které "vidí" (jen nevidí ty přesahy). A jako na potvoru zrovna přestala reagovat na moje příkazy brzda, protože už je taky elektronická...
Anebo aby přede mnou náhodou proletěl pták a radar mi to ve spolupráci s ABS zahamstnul....
Ne, děkuji, nechci.

A jak to třeba reaguje na propadlé kanály? Zrychloval by při předjíždění i v případě že by tam najednou byl propad vozovky o 10 čísel, protože cestáři stáhli svrchní vrstvu asfaltu na tu krásně podélně frézovanou?

Asi už jsme vážně starý, ale co mají lidi z jízdy na motocyklu když za ně všechno dělá elektronika?
Všechny tyhle udělátka budou mít za následek jen zvýšení počtu idiotů na cestách co "neumí jezdit, ale mají na ten krám prachy".
Ne, nechci to. Ani v autě ani na motocyklu. Protože co se může pokazit, to se taky pokazí... Tak ať se mi toho může pokazit co nejméně.
+4 
24.6.2020 Článek Zatočí. Ale je to vždy otázka rychlosti. Korektní zatočení je kombinace protisměrného řízení a přenesení váhy.
Čím menší rychlost tím větší vliv přenesení váhy na zatočení motocyklu. A naopak.
24.6.2020 Článek Kdyby značka Bentley vyráběla motocykl, vypadal by nejspíš takhle… a mohli by si ho nejspíš nechat...

Ty kulaté nesmysly vepředu jsou světla nebo mixéry na chodce?
24.6.2020 Článek Jo četl jsem to. A bral jsem to z pohledu "klasického" průměrného nebo nadprůměrného jezdce. Tedy člověka co jezdí pro radost a když někam vyrazí, tak tam chce i dojet. A tedy jede slušně, více-méně předpisově.
Špičkový jezdec tenhle článek podle mně nepotřebuje, protože tyhle věci jsou součástí jeho tréninku. Stejně tak je to podle mně součástí tréninku pro stunt.
Tedy nic co by se projevilo při klasickém ježdění.
U ostatních (a ti tvoří podle mně tak 95 procent návštěvnosti tohoto webu) tyhle rady a cviky nebudou mít efekt.
Tím netvrdím, že je zbytečný a ani ho nijak nehaním.
23.6.2020 Článek Já nevím..
Podle mně můžeš mít sebelepší kontolu sebe sama, perfektní rovnováhu a reflexy, ale pokud nemáš základní návyky pro jízdu a nechápeš principy jak se motocykl chová, tak to stejně hodíš v první zatáčce do kopřiv.
Jednokolka je super, ale protisměrné řízení na tom asi nefunguje co?
A chůze po laně Tě taky nijak zvlášť na standardní jízdu nepřipraví, protože motocykl není lano, které by se pod tebou vrtělo.
Z mojeho pohledu jediné co se někomu zlepší nebo spíše zvýší bude jeho ego (zvládám jedno kolo, tak dvě přece nemůžou být problém...).
A pak to někde rozesměje o strom nebo skončí obkročmo na svodidlech...

Beru to obecně a samozřejmě se budu rád plést. Ten přínos v tom ale nevidím.
+1 -2
11.6.2020 Článek Podrobnější statistiky najdete tady: https://www.policie.cz/soubor/informace-o-nehodovosti-prosinec-2019-pdf.aspx

A jinak, největší slabinou každé motorky je samozřejmě mozek toho co na ní jede.
A týká se to všech dopravních prostředků včetně těch bezmotorových... a dokonce i chodců.

+2 
27.5.2020 Článek 2 PEPEE01:Je to stejné jako když se zase my snažíme vysvětlit vám, proč tu sterilitu a kultivovanost nechceme. Tyhle pocity se prostě špatně popisují a nejdou jen tak někomu předat. Tobě vyhovuje něco a mně zase něco jiného. Takže co abychom si každý nechali to svoje a zbytečně nehaněli to druhé čemu nerozumíme a nechápeme?
Netvrdím že je Indián špatný. To v žádném případě. jen tvrdím, že je na můj vkus je tenhle kůň už příliš zkrocený. A nemyslím tím výkon nebo jízdní vlastnosti. Myslím tím toho pro tebe "iracionálního ducha" toho stroje.
A co se týče jezdců, ano i mezi námi je spousta kokotů. Stejně jako mezi vámi (myslím jezdce ostatních stylů). H-Dčkaři se primárně rozdělují na dvě skupiny. Na srdcaře a pozéry. Ale vždy je to o konkrétním jedinci. Pozérů bohužel přibývá zatím co srdcaři pomalu vymírají.

2 jassiak: Ano, svezl jsem se. Proto píšu co píšu. A stejný problém mám i v rámci značky, protože ty nové H-D osobně už zkrátka nemusím.
25.5.2020 Článek Sakra, teprve teď jsem se konečně mrknul i na to video a ten překlad (s naprosto vážnou tváří) mě rozbil... Místo Springfieldský temný (tmavý) kůň nebo Temný kůň ze Springfieldu tam nacpat jarní louku... Nevím jestli bylo cílem pobavit, ale stalo se. A hodně. :D
Květo, máš recht. Mazec. :D
A vzhledem k té barevné kombinaci Motocyklu asi fakt spíš ten vraník bez definice barvy... Není nad to něco drsně pojmenovat a pak to udělat v barvě, která je úplně jinde. Něco jako Darth Vader v růžovém županu. No jímá mně hrůza. :D
25.5.2020 Článek Já nevím, ale za mně je to už moc sterilní, moc kultivované.... takový šokmooký amík. Něco jako Yamamoto z Brooklynu..
Už to není ono.
Jo, stejně jsou na tom i nové Haryky. Bohužel.
Jsem rád, že mám starého a ne stroj plný kurvítek a asistentů.

A že to nemá kontrolu trakce a anti-hopingovou spojku??
Co na to říct? Když na tom neumíš tak na to nelez?

A různé režimy jízdy osobně taky nechápu. Když si na mašinu zvykneš, není přece problém jet tak jak chci nebo jaké jsou podmínky. Aspoň mám jistotu a vím jak se bude motocykl chovat. Vím jaká bude odezva plynu a tak dále.
No, to je ale jen můj názor. Zkrátka nechápu to a vlastně ani nechci...
Každopádně jsem rád, že jsem to já kdo při jízdě rozhoduje a ne nějaká elektronika.

Ale zpět k Indiánu. Jo, je to hezký, ale děkuji nechci. Moc šampónu...
+4 
10.9.2018 Článek 2 Honzis:
Díky z omluvu, jsem rád že to tu není jako na některých médiích, kde se redaktoři považují za polobohy.
Jinak z toho žes to nevěděl si nic nedělej. Člověk se učí celý život.
To že sis toho nevšiml je dáno tím, že u H-D je to jen pojistka proti přehřátí. U Indiána nejspíš nutnost.
31.8.2018 Článek No to mě poser na holý záda, to je inženýr z NASA? Jen ta obyčejná přední maska je křivá že bych to možná i já udělal lépe. Chladič vypadá že ho tam namontoval na poslední chvíli a jen tak halabala. Pokud to tak dal kvůli nalévacímu otvoru, šlo to podle mně udělat jinak. Jezdit se na tom nedá, žere to nohavice a při brždění je to hotový trhač pytlů. A ten rám od krku dolů k motoru je taky slušná asymetrická divočina. Musí se to kroutit jak Babiš u výslechu.
Neskutečný bastl rádobyumělce.
Nejlíp vypadá ten motor, protože do něj se nesral.
+4 

TOPlist