Komentáře
Nalezeno 12 záznamů
23.1.2025 | Akce | Zdarec Slanochu, chtěl bych se tě zeptat kdy vrátíš zpronevěřenou zálohu a náklady na letenky do Malagy za neskutečněnou přepravu do Španělska, buď chlap, dodrž svoje slovo a vrát co dlužíš. Slávek |
30.11.2024 | Článek | Třeba zrovna kove 800x pro to tak má, lankovy plyn a dvě možnosti nastaveni normal a racing |
20.11.2024 | Článek | Ten titulek vystihuje Kove 800x naprosto přesně, více enduro méně cestovní ![]() |
20.11.2024 | Článek | Pedl- Tuareg je výborná motorka, ale co se kvality zpracování a konstrukčního řešení týká, tak je na tom kove lépe, kove je lépe ovladatelné a vypadá to, že bude i spolehlivější a odolnější |
20.11.2024 | Článek | Různá reakce (mapovani) při stejné poloze škrtící klapky |
20.11.2024 | Článek | Ve prospěch kove před tuaregem hovoří lepší ovladatelnost, výkon motoru, kvalita zpracovani a vypadá to, že i spolehlivost, v neprospěch jednoznačně servisní síť |
20.11.2024 | Článek | Kove je především v ovladatelnosti o třídu jinde, jediný kdo se mu trochu přibližuje je tuareg, ale ten má zase své "italské" neduhy, motorově nejlepsi jednoznačně kove, s transalpem a vstromem bych to vůbec nesrovnaval, úplně jiné zaměření motorek, jediný a pro většinu uživatelů dost zásadní problém je servisní síť |
14.11.2024 | Článek | Mám na kove 800x najeto přes 15000km cestou necestou a po drobných úpravách, nastavení a přizpůsobení pro moji postavu a můj styl jízdy je to výborná motorka, která jen těžko hledá konkurenci, podvozek, stejně jako mapy je továrně nastavený spíše na ostřejší agresivní jízdu, pak pracuje výborně, že by byl až tak přehnaně tvrdý a nešel nastavit bych neřekl, na pravou míru bych uvedl mylnou informací, že kove 800x pro má stejně jako cfmoto a ktm se 790 motorem elektronicky plyn, u kove je lankovy, takže obousměrný QS nejde namontovat. Ohledně plynu a jeho reakcí, není to problém v mapování a vstřikování jak uvádí autor, mapy jsou naladěný dobře a výkon je plynulý bez cukání, na kove 800x pro je velmi krátký převod plyn -klapka, takže plný plyn je jen velmi krátké pootoceni, je to stejne jako na závodních motorkách, vyžaduje to cit a velmi přesně reakce zápěstí a pro běžnou kochaci jízdu to není vhodné pro každého +2 -2 |
14.11.2024 | Článek | Je to jenom subjektivní názor novináře který tu recenzi dělal, můj subjektivní názor po ujetí 15000km je ten, že je to pohodlne podobně jako konkurenční motorky (tenere, tuareg), za mně je podvozek dobrý a při rychle agresivní jízdě velmi dobrý, není to primárně silniční motorka tak jako třeba transalp |
28.11.2021 | Článek | Doplním, že vidlice u T700 ma stavitelnou kompresi i útlum, horní šroub je rebound í a spodní šroub je comp, předpětí na předku u T7 lze seřizovat pouze poldožkama |
28.11.2021 | Článek | Doplním, že vidlice u T700 ma stavitelnou kompresi i útlum, horní šroub je rebound í a spodní šroub je comp, předpětí na předku u T7 lze seřizovat pouze poldožkama, lze upgradovat na plně nastavitelnou |
22.11.2021 | Článek | jardusking všechny přednosti, které uvadíš jsou jenom papírové, realita může být jiná, Tenere papírově ve všem malinko zaostává, mimo toho zpracování, tam bych zatim nesouhlasil, ale jako celek funguje výborně, navíc už některé první kusy mají za sebou více jak 100000km s vysokou spolehlivosti a potvrzuji tak historickou zkušenost, že Tenere je držák a je na ni spoleh, Aprilie si tohle všechno bude muset teprve zasloužit, pak je tu ještě dostupnost zastoupení, servisu, dílů, atd. a ani s tou nedostupnosti Tenere to není tak dramatický, sháněl jsem dvě a vždycky do 2-3 týdnů byla |