Komentáře
Nalezeno 6 záznamů
23.8.2013 | Článek | f.hoffi: teda, zrovna pod tímhle článkem je tento komentář k nepochopení. Na Melecháči byly letos k vidění současné modely Jawy, na kterých se dalo svézt, a FGR, přičemž u nás vyrábí motorky ještě Blata a VM moto, kteří nedorazili. Proč by tedy měly být naše motorky odsouzeny do věčných lovišť? |
12.12.2012 | Článek | Dovi> bohužel s tebou musím až na drobnosti souhlasit. Pokud by to nešťastné ustanovení bylo "Motocykly s postranním vozíkem i bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem, s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg", pak by se to dalo chápat i jako omezení 70kW pro škrcení. Bohužel jsou poslední dvě vyjádření přehozena, a tak slovo výkon v poslední větě nemůže odkazovat na "s výkonem motoru nejvýše 35 kW". Dále je tam ale ta krásná věta o skupině A1 - takže škrcenou 2T 125 z 25kW na 11kw řídit můžeš, přestože je to o více než polovinu. Ostatně, stejná pitomost je v současném zákoně ve skupině A1 - kývačku 150ccm/352 z 50. let s výkonem 5kW řídit nemůžeš, ale "škrcenou" NSR ano. Totéž pionýr od patnácti a současné "škrcené" padesátky. |
24.8.2012 | Článek | Anti: pokud jde o to BMW, tak to zůstalo před branou spolu s dalšíma cizíma motorkama |
5.3.2012 | Článek | skvělé fotky a dobře zvolená trasa Pěkně strávený týden. Jen škoda, že jste nejeli ještě trochu více na východ, dost možná by to zlepšilo pohled na krásu kraje :) |
13.9.2012 | Deník | Samorost: české stroje 80. let jsou skutečně svérázné, především bestie jménem 487 S přesností si moc hlavu nelámali, to je pravda. Co se ale spotřeby týče, tak s 175/487 rv. 1983 jsem jel dálkovou trasu za 2.5l/100km a běžné pojížděčky za 3-3.5l, takže záleží jen a jen na stavu, seřízení a ruce. Jen podotýkám, že moje číza má za sebou cca 30 000km bez generálky. S elektrikou problémy nepozoruji, snad jen dobíjení není od výroby žádný zázrak, řešením je ale elektronicky regulátor za pár korun. Kabeláž sama od sebe taky nevyhoří.. Shrnuto: za ty prachy je to super stroj |
28.4.2012 | Deník | Brzo se uzdrav a hlavně, ať je to bez trvaleších následků Snad pojišťovna bude platit. Ten strach a bezmoc, když vidíš rozjíždět se to auto, co ti ma dát přednost, jsou obrovské. Naštěstí jsem to tehdy ještě dobrzdil, snad i očima, a od té doby přibržďuju na křižovatce vždycky, přestože mám přednost.. největší svině jsou řidiči černého nebo bílého überwagenu, předjíždění zleva při odbočování vlevo je naprosto běžné. No, máš velké štěstí, že zastavil a neujel. |