renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

PBM2

Offline: 22.2.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 58
Město: Frýdek-Místek
Lokalita: Frýdek-Místek...
Napsal příspěvků: 2x
Body komentářů: 114 / 4
ID uživatele: 138872
Registrace: 21.4.2011

Adresa profilu:http://pbm2.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 149 záznamů

24.12.2022 Článek Všechno se vyvíjí, od pohonu na páru přes benzín/naftu až po kdovíco. Ale co mi nesedí, je v tomto článku/rozhovoru jeho smysl a spojování takřka nespojitelného. On se dá k firmě, která je známa určitým druhem "přibližovadla", hned po tom ale řekne, že elektromobilita prostě MUSÍ nastat, protože se do toho nasypalo obrovské množství peněz, času a jsou do toho namočeni kdejací politici a firmy. Kdyby se aspoň naoko tvářil, že mu jde o naše dobro, o čistější zemi a podobné věci. Ale v tomto článku otevřeně mluví o penězích a času, které se do někým vybrané elektrifikace nasypal, což se mi nelíbí. A to vůbec. Pokrok? Ano, proč ne. Ale toto není pokrok, toto je opravdu propagace něčí snahy vydělat. No nic. Opět někdo, kdo možná nechtě, možná ale úmyslně řekl něco, o čem jiní ani nešpitnou. A to že jde zas a pouze o peníze. O nic jiného. Ostatně, kdy šlo o něco jiného, že?
+4 
9.11.2022 Článek Před nějakým časem pro některé lidi "nic moc značka/motorka z Indie, za kterou chce výrobce nesmyslnou cenu". A dneska značka, která umí udělat stéle lepší stroje. Vzhledově, cenově, výkonem, jako klasickou motorku, která není našlapaná spoustou elektroniky a tak dál. Prostě to umí. Myslím, že spousta značek by se u nich mohla učit, když už nic jiného, tak alespoň v dnešní době vytvořit klasiku, po které spousta lodí volá.
+1 
17.4.2022 Článek Nevím, zda má nějaký větší zájem o moto. Bohužel se u mě řadí do stále v dnešní době delší řady "hvězdiček", které pro peníze udělají pomalu cokoliv. I kdyby při tom měli vypadat nepřirozeně. A rozhodně už nevěřím tomu, že ten model sám navrhoval. Spíše to vidím tak, že mu s přestávkami ukazovali různé verze, barvy a doplňky, ze kterých si možná on sám vybíral tu, co se mu osobně líbila a následně to splácali dohromady. Už jen představa, že zaplatím o tolik peněz víc, než u "běžného" modelu. A přitom jediný rozdíl je ten podpis a že patří do "omezené" série. Motoricky to podle mě bude +/- klasika, která bude stejně tak stárnout, rezivět a ztrácet na ceně. Abych si toto koupil, tak to bych musel setsakra "ujíždět" na tomto "pop idolu".
3.4.2022 Článek Začátek mě zaujal, ať už vidinou nové značky nebo představou, jak by to celé mohlo být přijato. Potom přišly jména modelů, které mi přišly tedy fakt "světové, a ty fotky "studií", které na první pohled vypadaly jako malé modely. To už jsem byl hodně nalomený. Ale když "sebekriticky" napsali, že vývoj auta nezvládli, tak to bylo jasné. Dorazily to zcela úplně způsoby nabíjení a ukládání vyrobené energie. Opravdu ideálně napsaný článek. Blahopřeji. Ale nevadila by další motoznačka, ať už by za ní stál kdokoli, ale opravdu s vlastním kvalitním zázemím, vývojem a výrovou by byl schopný vyrobit, na rozdíl od JAWY, model, který by za rozumně dlouhé období představil a uvedl do sériové výroby. Ale zázraky se dějí jen občas.
4.1.2022 Článek Tak už chybí, aby byly jen dva řidičáky. Jeden na auta klasiku a na pracovní stroje - náklaďáky, traktory, nakladače apod. U nich pak přidávat, jaká má být vzdálenost při předjíždění cyklistů, koloběžkářů, trojkolek atd. Jojo, on ten svět se v něco obrací a nejen v moto světě.
+3 -1
28.9.2021 Článek Jsou lidi, co jsou na některé věci citlivější, případně tvrdí, že když výrobce nedohlídne na takovou "chybu", jak to potom asi bude vypadat na místě, kam zákazník nevidí a přitom jde třeba o důležitější věc. Jo, je to možné, ale tomu se někdy nevyhne ani "lepší" a dražší výrobce. Není to vada, která by měla vliv na bezpečnou jízdu a technické vlastnosti, ale je to pouze kosmetická vada. Nechci obhajovat chybu, Píšeš, že zpravování je humpolácké. Zkoušel jsi si někdy prohlédnout novou značkovou motorku? Asi ne, protože spousta motorkářů si tak nějak automaticky myslí, že značkový výrobce by si něco podobného "nedovolil" pustit z brány podniku. Jsou toho schopni. Určitě méně často, než tento výrobce, ale jsou a možná je to i horší, i když méně často. Takže ano, nemělo by to takhle být, ale na jízdu a bezpečnost to nemá žádný vliv.
9.8.2021 Článek Jako zajímavost: https://www.youtube.com/watch?v=FMFQg1w6km0
-1
7.8.2021 Článek Jaká jsme my civilizace? Na rozdíl od těch, které jsi jmenoval, my neumíme nic a nic pořádného jsme nevymysleli. Maximálně tak politickou nesvéprávnost a prohloubili jsme blbost.
7.8.2021 Článek Možná jsem se jen chybně vyjádřil.

Já proti tomu, aby kdokoliv měl diplom, nemám ani popel. Naopak. Jen to chce, aby to měli opravdu lidi, kteří budou myslet, ne si jen "odkroutit" svůj čas v jakékoliv pozici v rámci EU nebo státu, a pokud se už rozhodnou cokoliv měnit, tak aby při tom mysleli na všechno. Ne jen na to, že elektrárny, co spalují hnědé uhlí, je třeba zavřít, aby nevypouštěly hnus do povětří. Ale na začátku i na to, co je nahradí a celé to skloubit, ať jedno navazuje na druhé. Netvrdit, že elektromobily mají za provozu vlastně nulové zplodiny, když všichni víme, že nejde jen o jejich samotný provoz, ale i o jejich výrobu a ekologickou likvidaci po ukončení životnosti s minimálním množstvím zůstatkových zdraví škodlivých odpadů + jak se budou likvidovat. To zatím neumí komukoliv rozumně vysvětlit. Od začátku výroby plastů se tvrdí, že jsou stoprocentně recyklovatelné, ale není tomu tak. Recykluje se jen určité množství, zbytek se spaluje nebo vyhazuje. A že to není věc těch, co tvrdili, že to bude 100%? Když nevím, tak to netvrdím. A tak by se dalo pokračovat.

Za to s tím diplomem se omlouvám, ale často lidé, co ho mají, se za něj schovávají a ohánějí se jím při prosazování čehokoliv. Přitom to ani není z jejich hlavy a oni o tom nemají ani páru. Spousta lidí s ním, ale i bez něj, je chytrá. Bohužel nemají často možnost (nebo jen nechtějí) cokoliv prosadit. Snad se to časem změní.


P.S.: K tomu selskému rozumu tolik - diplom nemám a nechybí mi. A jestli selský rozum vlastním, nemůžu soudit. Ale že ti, co plánují takové změny dopředu 15-25 let, přičemž nemají vyřešenou energetickou, ekonomickou, sociální a jakoukoliv další situaci již dnes, "dělají účet bez hostinského". Nemají vše potřebné připraveno, zajištěno, ale už teď nás informují a berou to jako hotovou věc a nezajímá je, co na to oněch XX miliónů lidí v Evropě. Však co, "oni si zvyknou" a "my to nenásilnou formou zavedeme". Jen pak nebudou moci dělat to či ono, což je nakonec stejně "nenásilnou formou" dotlačí k přijetí čehokoliv.

Měj se a ještě jednou se omlouvám za špatnou formulaci.
7.8.2021 Článek Jen dodatek: říká se - BÝT PAPEŽŠTĚJŠÍ NEŽ PAPEŽ - o to tu asi běží. Po nás fakt potopa...
+1 
7.8.2021 Článek Evropa je druhý NEJMENŠÍ světadíl, tvoří JEN 7% světové souše a celá evropská doprava tvoří JEN 1% z celosvětové tvorby skleníkových plynů. Tak co chtějí v EK jako dokázat? Z čeho jako chtějí žít, když ekonomiku tvoří z x% vývoz aut, výroba elektroniky se tady nekoná, zdroje energie chybí a ty, co tu máme, chtějí omezit? Když se kdokoliv zeptá, jak to s těmi zdroji energie bude, tak dostává jen neurčité odpovědi, ŽE ONO TO NĚJAK BUDE A PROČ SE JAKO PTAJÍ, TO JAKO NECHTĚJÍ ZDRAVÉ OVZDUŠÍ? Sakra, já se nezastávám znečišťování čehokoliv, ale napřed se musí zajisti náhrada toho, co podle někoho cokoliv znečišťuje, a teprve potom cokoliv rušit, jinak se dostaneme do velkého průšvihu. Navíc zbytek světa, který vlastně tvoří většinu souše a tvorby skleníkových plynů, na to bude hezky zvysoka kálet a my od nich budeme za velké peníze nakupovat energie a auta, protože v Evropě byli v EK chytří lidi, co všem zkomplikovali život, životní úroveň a po uplynutí jejich činnosti v EK se přestěhují někam, kde neplatí omezení, které vymysleli, a pokud si vůbec vzpomenou, budou se komukoliv v Evropě smát. To nikdo nemá v EU rozum, aby myslel selským rozumem a ne V RÁMCI SVÉHO PLATU A VYSOKOŠKOLSKÉHO DIPLOMU? Tedy pokud ho vůbec mají.... Jojo, EU se v něco obrací...Jak nejsem věřící, tak říkám OCHRAŇUJ NÁS OD VŠEHO ZLÉHO...
+3 
29.7.2021 Článek A opět spousta řečí o tom, co v Číně vyrobit umí a co ne, co je kopie a co ne, co je kvalitní a co ne, jak je to s podmínkami dělníků a jak ne atd. Je jasné, že na serveru o motorkách se asi těžko bude psát o čínské elektronice. Ale nikdo nikoho nenutí si cokoliv čínského kupovat, ať je to mobil nebo motorka. Hlavně tu nepište, že mobily se v Číně "jen montují", ale nevyvíjí. Realme, OnePlus, Xiaomi, Huawei, Oppo atd. jsou značky, které jsou čínské a které ve mnoha zemích Evropy nejsou běžně k dostání. Je to tím, že by nebyly kvalitní? Ne, prostě trh v Evropě s těmi "pár milióny" obyvatel není zas až tak atraktivní pro tyto výrobce. Navíc proč se snažit dostat na trh, kde jsou zavedeny určité značky, a tím pádem by to ekonomicky nebylo zajímavé? Ono jde vždycky "jen" o peníze. Ať je na trhu víc a víc značek a modelů, objemů a výkonů, aby si každý našel pro sebe to, co hledá. A že značka není zavedená nebo nemá takovou dlouhou historii, nejezdila v Evropě závody už před I. světovou válkou? Že je to kopie určitého modelu od jisté značky? že v továrně, kde ji vyrobili, dělník pracuje za minimální mzdu? Páni, co se tu zase řeší? Chceš motorku? Je tu v nabídce velký výběr. Chceš určitý obsah? Proč ne, je jich tu hodně. Chceš originál Japonce nebo Evropu nebo ti na tom až tak nezáleží? Máš to na trhu. Tak vybírejte, kupujte a neřešte hlouposti. Ono to trh vyřeší sám a časem to slušné na trhu zůstane a ten pleps zanikne.
+2 
5.5.2021 Článek Asi není moc co psát. To, že někomu se to líbí a jinému ne, je věcí vkusu a to já respektuji. Je to vidět například na modelech od Husqvarny a mnoha dalších. Ono co si budeme povídat, když je něco hodně podobné dalším modelům, výrobce je kritizován za kopírování a neschopnost jít vlastní cestou. A když je to zcela odlišené, je kritizován za vzhledový hnus a neschopnost dát dohromady hezkou věc. To vše je ale jedno. Jawa je ze zcela praktických důvodů neschopná vlastní výroby na vlastní lince. Třeba jen z toho důvodu, že vlastně žádnou vlastní linku, na které by byli schopni v Česku vyrábět vlastní kvalitní a cenově konkurenceschopné modely (nejsme v Číně, kde jsou díky vyrobeného množství pro velký počet odběratelů schopni minimalizovat náklady a tím i konečnou cenu), o které by byl dostatečný zájem (ten podmiňuje další vývoj, výrobu a existenci), Jawa nevlastní a tak by musela výrobu zajistit jinde, což by konečnou cenu neúměrně zvedlo, takže opět se vracíme k počátku. Aby bylo něco konkurenceschopné, musí to být technicky srovnatelné s konkurencí, musí to mít zajištěnou rozsáhlou síť dealerů a dostatek ND, a v neposlední nebo první řadě výhodnou cenu, což při malém množství vyráběných kusů a modelů je zcela nemožné (velká konkurence, mnoho nabízených značek, modelů a rozsáhlé sítě prodejců a servisů). Takže opět nic. Tady platí víc než jinde "kdo chvíli stál, již stojí opodál". Nebo jako spousta jiných značek přeprodávat pod svojí značkou jinde vyvinuté a vyráběné modely z katalogů jiných výrobců a doufat, že je nebudou za shodu jejich modelů s mnoha dalšími od "takyznaček" kritizovat motorkáři, kteří od nich pak zhnuseně odvrátí zrak. Škoda, ale v dnešní době nikdo, ani kdyby za sebou měl velký balík peněz (a ten by musel být fakt velký), nepůjde do hodně riskantního projektu u ve světě takřka neznámé značky (bráno ve vztahu k těm současným, minulost se nebere, na tu zákazníci nehrají). Snaha byla, ale přišla moc pozdě a dneska to je "jen o penězích".
+2 
23.4.2021 Článek Tady nejde o lidská práva, životní prostředí nebo duševní vlastnictví. Dříve to porušovaly jedni, dnes druzí, atd. Souhlas, že to nejsou pochybné principy. S tím souhlasím. Ale motat dohromady hrušky a jablka - motorka s nějakými vlastnostmi, cenou, s bonusem, jakým je pro někoho motor od KTM a vztah státu k pracujícím a okolnímu světu? Co to je za hloupost? Tohle je moto fórum a ne politická debata "Hodina s..." před volbami. Otázka proto nezní, jaká je "důchodová politika" v určitém státě, ale co to bude stát, jak to jezdí a kde je nejbližší servis, zda budou k dispozici ND, jak je to se servisními intervaly, koupí to ještě někdo po roce za cenu, že to nebude vypadat jako odvoz šrotu? O to jde, ne?
23.4.2021 Článek Už několikrát jsem na Motorkářích napsal, že máme být rádi za tu nabídku, která na trhu je. A to je pořád pouhý "výcuc" z toho, co je na světě k dispozici. Někdy mám pocit, že tu někomu chybí časy, kdy se nevybíralo z více značek, z několika verzí příslušenství a z barev, které běžně ani nevíme, že existují, ale jeden model, jedna barva a jen jednou za čas. Proto ještě jednou "BUĎME RÁDI ZA MOŽNOST SI VYBRAT!". Nesedí ti značka CF Moto? Nevadí, je jich k dispozici mnoho dalších. Nesedí ti, z které země pochází? No tak si kup tu, která je "evropská" vyrobená na Filipínách a smontovaná v Indii, ale stále má "původ" u evropské firmy. Myslel jsem, že u koupě motorky jde hlavně o kvalitu, vybavení, výdrž, spolehlivost, servisní zázemí, možnost dokoupit příslušenství, nabídku verzí, jak jezdci "sedne", když se na ni poprvé posadí a když ujede delší trasu. Pozice při jízdě, možnosti ji případně upravit, správná reakce při krizové situaci, atd. atd. A tady se často řeší, z jaké země pochází v souvislostech s politikou této země, zda něco stroj kopíruje a od koho, zda je výrobce v Evropě, Asii nebo Zimbabwe a podobně. Jsme snad politici, kterým jde stejně o něco jiného, než je "naše" dobro? Změníme přístup k dělníkům kdekoliv na Zemi jen tím, že si nekoupíme pár motorek? Ne. Berme to tak, že tu něco je ke koupi a vybírejme podle našich potřeb, peněz k dispozici a jak se na stroji cítíme a zapomeňme na to ostatní. Nic na tom nezměníme a o našem státě většina světa stejně neví. Dobrou jízdu.
+12 -1
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 10
Následující

TOPlist