Komentáře
Nalezeno 4093 záznamů
2.10.2013 | Video | Jo s tou trakci - me teda sejrilo, ze pri vypnuti/zapnuti klicku se automaticky nastavila na level 1, i kdyz sem ji mel predtim vypnutou. Mozna je to detail, a ten level 1 bych nechaval zaplej, nevim, ale z uzivatelskyho hlediska opruz. |
2.10.2013 | Video | SumavaCZ: Hlavne ten hrb velice zvyraznuje turbulence pri jizde ve dvou a trha to silne hlavou do stran. Bez hrbu je to mnohem lepsi. Ale jako ochrana to tak muze fungovat, proc ne. Jen se s tim neda jezdit v tomto pripade. |
2.10.2013 | Video | na mokru je to dobry, proc ne... kdyz to de vypnout ... |
2.10.2013 | Video | Tohle neni nic podobneho, tady ho normalne sestrelil, kdezto do Marqueze se oprel sam, kdyz tam misto nemel. Takze v obou pripadech chyba Jorgeho, v tomto normalni prasarna. |
2.10.2013 | Video | Mel sem 3hod predvadecku a jako fajn, ale vadi mi ta tvrda sedacka, resp. ty ostry hrany na stranach, nevite nekdo proc to ted delaj, ma to i 08 ZX10 a verim, ze to je nejakej trend pitomej. Pak mi neslo jeste podrazovat z 5-6 na N kdyz sem nekde ve meste nahonem zastavil a nestihl podradit za jizdy. Na miste to byl horor. To mi delala i R1 05, ale u ZX10R 04 uplne bez problemu. Jinak souhlas s videem, nemel sem samo moznost ji trochu potrapit vic (hlavne me psychicky limitovala slozena kauce ), krom toho, ze radit by se mela vyssi rychlost az v cervenym, tj. v 16tis, tam to do 16tis zrychluje na nizsi prevod porad lepe nez na vyssi. |
2.10.2013 | Video | 18,2 z 0-150mph, to i sportovni sestka ma tak za 11,5sec |
2.10.2013 | Video | nojo tak kdyz vyberou motku co do 240 jede pomalejc nez ta R8, tak to je tezky |
2.10.2013 | Video | co dela blbe? uci se gumovat a motorka je v pohode, az na konci se trochu odrela ale jinak nic, co blaznite |
2.10.2013 | Video | Jarda: diky za info, aspon vime proc, takhle to bylo dost nejasny kdybych ji mel, tak vam ji samozrejme pujcim, o tom zadna |
2.10.2013 | Video | Grassel: Test 2011 ZX10R tu neni vubec, uz skoro 2 roky, a ze je lepsi nez BMW si tu nikde neprectem, proto se redakci asi zda logicke ji srovnavat s BMW, bohuzel. |
2.10.2013 | Video | ZX10R je redakci asi uplne utajena koukam |
2.10.2013 | Video | Tak to sem necekal, fakt poklona tomu kdo to sestrihal naprosto neuveritelne presne k pouzite hudbe, respekt!! rolen: To je vec individualniho vkusu. |
2.10.2013 | Video | parada parada nemam slov |
2.10.2013 | Video | no nevim, 175 kobylek se vyuzije uplne lehce pouhym otocenim plynu |
2.10.2013 | Video | Petricak: nojo ale ty zkreslujes taky - pises ze se uspech modelu ukaze prodejnosti, ale ta je proste u Suzuki mnohem vyssi nez u Kawy obecne a model Busy vs model ZZR tam roli az tak nehraje, jinak samozrejme prvotni kolbiste pro tyto stroje je predevsim sprint 1/4 mile, pro nej maji nejlepsi predpoklady a pri nem se hodnoti a porovnavaji vysledky techto stroju, podobne jako u sportaku se resej predevsim casy na okruhu (a samozrejme je pak spousta dalsich vlastnosti, ktere nektery stroj uplatni vice na silnici), podobne by moh nekdo dalsi tvrdit, ze prave Kawa je lepsi zrovna diky elektronice |