renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

rheingold

Offline: 13.7.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 42
Město: Brno-Židenic
Lokalita: Brno-město Ji...
ID uživatele: 136991
Registrace: 3.4.2011

Adresa profilu:http://rheingold.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 5 záznamů

3.6.2014 Článek mza: údajně nový Interphone F5MC (III. generace) už se umí párovat s čímkoliv, když jsem se na motosalonu ptal u stánku, tak specificky firemní komunikátory Schubert, který jsem zjišťoval, mi odkývali že jo.
15.5.2013 Článek Esemtecko: viz návod, ale jinak podržet při zapínání středové tlačítko déle (poprvé zahraje 4-tónovou melodii zapnutí, to ignorovat a stále držet, pak za chviličku se ozvou dva kraťoučké pípavé tóny, kde druhý je vyšší než první, to už se signalizuje setup režim, středové tedy pustit) a pak už jen čekat ... postupně odříkává (s pauzami) větu "Pro výběr jazyka XXXX stiskněte středové tlačítko", kde XXXXX a věta, ve které je jazyk říkán se liší dle aktuálně nabízeného jazyka. Jakmile tu větu řekne opravdu česky "Pro výběr češtiny stiskněte středové tlačítko" (je to hned po španělštině) tak se stiskne velké tlačítko a tím se to přepne. Pozor, nelze z toho jen tak vypadnout, musí se to procyklovat až do češtiny a pak zmačknout, jinak to nejde a vybral by se jazyk, který to zrovna nabídlo. No a až je jazyk vybrán, tak už stačí buďto provést párování, nebo opět delším podržením středového tlačítka vypnout.
Když se leze do párování, je nutno si pamatovat, že hned po aktivaci setup-režimu se musí znovu mačkat tlačítko, protože jako první se nabízí volba nového jazyka (bez ptaní) a první jazyk na vybrání je ten aktuálně nastavený, tedy ten aktuální se mu musi vždy "potvrdit", jinak začne nabízet další jazyky. Takže tohle nejenže by se nemělo dělat za jízdy z principu, ale fakt je to o hubu (protože ta levá ruka to musí zmačnout ve vlmi krátkém časovém intervalu a když by zrovna měla rozpojit spojku či blikat, tak to nestihne.
28.6.2012 Článek duky:
FM rádio - to automatické dopravní zpravodajství je také informace vysílaná na RDS kanále a bohužel tohle Interphone neumí.. Taky jsem to při deklaraci "RDS" čekal už skoro automaticky, ale bohužel ne. Na druhou stranu, nevím co vše dostane SW F5tky od RDSky za informace, ale možná by ot mohla být jen otázka novějšího firmware

GPS - tady nedovedu posoudit, ale to nebude chyba klienta. Když používám GPS přes F5, tak to ženu přes adaptér jack 3,5 --> BT a ten je připojen kontinuálně (alespoň zesilovač ve sluchátkách je stále aktivní), takže to mám čisté a v pořádku. To co popisuješ bych hádal spíš jako chybu vysílače, který prostě začne přehrávat zvuk bez ohledu na stav ustavení BT spojení (takže než si BT vyříká s protějškem inicializuaci přenosu - ne spárování, ale prostě zahájení nějakého paketového toku - tak se první část informace ztratí).
28.6.2012 Článek Já bych neříkal výslovně PR blábol, pravda článek mi přišel o fousek pozitivněji laděný, než je moje vlastní zkušenost, na druhou stranu z přínosů přístroje jsem obdobně nadšený, takže ladění článku beru. To, že vznáším kritiku je dáno prostě tím, že se snažím to udělat co nejobjektivnější a pokud někdo ví, že mnou uvedené vlastnosti či bugy by ho dohnaly k šílenství, tak mu to může pomoci.

Zapomněl jsem ještě jednu důležitou věc:
- když jsem připojen s kamarádem v interkomu, NEPROJDE už GPS (a teď si nejsem jistý s telefonem, ale mám pocit že je to obdobné, ale prosím nekamenujte mě, nemůžu se rozvzpomnout na konkrétní nepřijatý hovor, protože jsem měl zapnutý interkom)!!! Zařízení to ani nezmixuje, ani neupozorní že na jiném kanále se něco děje, prostě interkom bere vše.
- Když běží rádio, neprojde zvuk z GPS (z A2DP/AVRCP obecně)! Telefon zazvoní i do rádia (na zvonění se automaticky rádio vypne), to je pravda (totéž při přijetí hovoru interkomem a jakmile druhá strana hovor ukončí, rádio se opět zapne), ale posloucháte-li rádio, na GPSku můžete zapomenout.
27.6.2012 Článek Mám k tomuto přístroji (používám již 3 měsíce, čekal jsem na jeho českou lokalizaci celý březen) několik drobných výhrad (primárně k FM rádiu, což je na krátkých "nezáživných" úsecích cest docela sympatická funkce):
- ano, nabíjení - tj. interní baterie - mě štve. Zatím dobrý, celý den to vydrží, ale když budu někde mimo civilizaci, jak mi pak bude druhý den šeptat navigace do ouška, to nevím. Ale výdrž je opravdu vynikající - celý den v sedle i s rádiem to opravdu dá a ještě zbyde.
- proč výrobce vyžaduje, aby se přípoj sluchátek&pojistka zařízení v držáčku v jednom přelepila a utesnila dodávaným silikonem, když se musí co chvíli vytahovat kvůli nabíjení, mi uniká. Asi nějaký trik pro budoucí reklamace nefungujícího IP krytí?
- nestabilni firmware - při delším intenzivnějším používání zjistíte, že nesmíte moc rychle přecvakávat (například hned po zapnutí, když startuji ráno do práce, dvakrát dolů, jednou velký = zapnutí FM ... občas prostě spadne; když nenaladí stanici FM rádia (dané poslední zvolenou pamětí) občas prostě spadne). Pozitivní bug naopak je, že když potřebujete něco deaktivovat, tj. stisknete "velký střední" knoflík (jako Escape z režimu telefon/FM/nastavení...), a nechcete odříkat celou nápovědu k čekající položce menu "interkom", lze to obejít tím, že hned po stisknutí velkého knoflíku stisknete hlasitost (+)
- v české lokalizaci neodříkává v režimu ukládání stanice FM do paměti její frekvenci (takže hledat konkrétní stanici je detektivka
- je-li zapnuta RDS, občas se chytá jiných stanic
- ladím-li jinou stanici, má tendenci chytnout se té, která už hraje, jen o pár desetinek MHz dál (silný signál)
- občas moc slabá FM anténa - kdyby tma dali takhle externí výstup, že by se ještě kousek antény dal mezi polytyrenovou podložku helmy a skořepinu...
- příliš dlouhé navazování spojení interkomu, a ikdyž už se to povede, dlouhý proslov s (příliš pomalu mluvenou) informací: "Interkom aktivní, středovým vypnout" ... a čtyři křižovatky a dvě zatáčky jsou za námi... na jednoduché krátké operativní domluvy mezi motorkáři to není ... jo na hádání, u který hospody zastavit, to joooo
- AUX in kabel postrádá základní varování (u zkušených motorkářů nevadí, ale nováčci to často nevědí) že ZÁSADNĚ NEEXISTUJE být spojen pevným spojem s mašinou, tj. AUX kabel smí být připojen jen do zařízení které máte na těle!
- my ramenatí, s velkou helmou (Caberg JUSTISSIMO GT, vel. M), si občas drbneme do spodního tlačítka
- divně reagující středové tlačítko - občas, i když ho držím dost silně (právě abych tomuhle předešel) pro vypnutí, najednou se kontakt povolí a já zjistím, že volím sekundární funkci, místo vypnutí (samozřejmě když už vypínám, tak je to v klidu, po jízdě)
- divně reagující středové tlačítko - při delším podržení pro sekundární funkci (asi by se nemělo fakt dělat při jízdě) už mi nekolikrát (ač zapnutý) skočil do režimu párování ... když se do toho ještě ukliknete na volbu maďarštiny
- nemožnost správy přes USB z PC - docela by se hodila a) pro nastavení jazyka b) správu spárovaných zařízení c) správu stanic FM
- za tu cenu bych to čekal trošku vychytanější na tyto bugy (pozn.: používám aktuální firmware)
- s Win 6.5 smartphone nepodporuje text-to-speech ani hlasové vytáčení, ač jej smartphone má (a třeba na parrotu v autě s tím pořád otravoval)

a abych jen nekritizoval:
+ VYNIKAJÍCÍ zvuk, u zmíněné Cabergky slyšitelné až do cca 90 kmh telefon/interkom (dle kvality mluvícího) a 130kmh rádio (hudba, ale spíš už jen treble , bez problémů srozumitelný účastník hovoru/interkomu do 60-70kmh, MĚ rozumí lidé i ve 130!!! (jen já pak spíš hádám, co říkají)
+ nádherně nahmatatelná tlačítka
+ výborná ergonomie ovládání (menu, komentáře)
+ snadno naučitelné i zapamatovatelné menu, ovládání (ale pozor na příliš rychlé cvakání, viz. výše)
+ výdrž baterie
+ dodávané příslušenství, zvláště ty držáčky co se nelepí, ale šroubují, drží nádherně (a kamarád si ten svůj lepil a drží mu i ve 200vce)
+ aktivita při párování se zařízením Bluetooth. Jsem trošku nepřítelem této rádoby blbuvzdorné technologie, protože wifi se páruje přece jen líp ale F5 se chytí všeho čeho je třeba, i když mám pro něj 3 zařízení (druhá F5, A2DP z jacku pro GPSku, telefon) a když tato zařízení po zapnutí už běží na BT, tak je má obratem. A i to první párování je docela přežitelné, jen větší skupinu jsem ještě nezkoušel.
+ výdrž mikrofonku na husím krku (pro Jet helmy a výklopky) - furt do něj drbu a nějak ho šteluju (výklopka mi ho vždycky někam posune) a drí jak helvétská víra
+ už bych si bez něj špatně zvykal, je to návykové zařízení a pro domluvy o další cestě či zastávkách k nezaplacení (no, pst, ta cena taky je skoro k nezaplacení), i když jsem si myslel, že rádio na motorce je pitomost, že tam mám zábavy dost jiné, přece jen když dobře hrajou, tak se ty zatáčky hned jedou jinak ... a když vám ráno ve městě ještě zavčas řeknou v dopravním zpravodajství kudy, ne, tak oželíte i tu nevyměnitelnou baterku

TOPlist