Komentáře
Nalezeno 41 záznamů
20.9.2019 | Článek | Kerut> vsak jsem to rikal, mechanicky vykon presne nula, to jen dokazuje co tady celou dobu rikam, vykon me nerekne nic o chovani motorky. Proto rikam ze je to jen marketing. Nicmene k clanku, ty masiny s kompresorem urcite budou zajimave ale ne kvuli nejakemu maximalnimu vykonu, ale pravem max momentu uz nekde v nizkych otackach, tedy brutalni akceleraci treba uz ve 2-3 tisicich otackach ikdyz tam bude mit jen 10% vykonu |
20.9.2019 | Článek | Hosi, na nic nezapominam. 1. Me vubec pro akceleraci nezalima co je na motoru. Me zajima pouze to co je na vystupu na kole bez ohledu na to co je na motoru a prevodovce. Apokud je na kole vetsi moment nez na kole druhe motorky, tak proste bude akcelerovat rychleji, fakt mevim, co jinehobtu resite. Snad si nemyslite, ze plynovou rukojeti nastavujete vykon?! Jen pro predejiti nedorozumeni -> Plynem nastavuji mnozstvi paliva, tim explozi a tlak ve valci, tim i silu tlacici na kliku a tim urcite ne vykon ale moment! Uz to ze vykon nelze merit primo ale prave pres moment + otacky to potvrzuje. Resp. hosi, pro me za me, klidne si merte kone, ikdyz jich budete vyuzivat 10%. Me bude vzdycky zajimat moment, protoze to je ta sila ktera me zatlaci do sedla kdyz otocim plynem. |
19.9.2019 | Článek | >Akula Samozřejmě že nemáš pravdu, sám píšeš že nás zajímá obvodová síla na zadním kole, tedy jestli jedno kolo budu rozmotávat 100 Nm, tak určitě bude zrychlovat 2x rychleji, než to s 50 Nm (samozřejmě za předpokladu stejného průměru kol). A v tém příkladu, pokud to HD bude mít větší točivý moment, tak určitě bude mít větší odpich než rozvášněný vysavač. Jen pro zajímavost, jak může mít elektromotor maximální moment i při nulových otáčkách, tedy nulovém výkonu, když tvrdíš, že moment se odvozuje od výkonu? |
18.9.2019 | Článek | > Akula, ale hovno, pokud jedna motorka bude působit 100 Nm, pak určitě bude zrychlovat přesně 2x rychleji než ta s 50 Nm |
18.9.2019 | Článek | výkon = rychlost. Výkon je v podstatě nic neříkající veličina (P = M*w), jen pro zajímavost, kdyby motorka točila 2x větší otáčky, tak při stejném momentu bude mít 2x větší výkon. Nejdůležitější je točivý moment, tedy síla kterou motorka akceleruje. Výkon je dobrej leda tak pro marketing aby si kdejakej jouda honil triko s tím, že má 200 koní, ale ani netuší, že jich využívá tak 20. +2 -4 |
27.8.2019 | Článek | Proč se asi designéři snaží odlehčit neodpruženou hmotu jak to jen jde? Proč tu máme kovaná, magnéziová kola? Pak přijde nějakej blbec a místo 5 kg guma + disk tam nacpe ještě 20 Kg elektromotor co nejdál od středu, aby to měpo ještě větší kinetickou energii To bude proraženejch gum, vyhozených lidí ze sedel ... |
22.8.2019 | Článek | Takže rychým výpočtem, pokud za to budete tahat a využívat výkon naplno, baterku (za předpokladu 100% - 0%) vybijete za krásných 10 min +1 -1 |
10.1.2019 | Článek | MV Agustu chválím za ojebání byrokracie. Tady je krásně vidět, co je ta byrokracie zač. Papírově musí vydat a homologovat 70kW verzi, aby to mohli seškrtit na 35kW. Zbytečně vyhozené peníze. |
31.5.2018 | Článek | Proč doprdele zrovna MV Agusta prodává limitku s takovým jménem? |
19.4.2017 | Článek | autore, hergot, ty vzorečky tam dávej radši jako obrázky, jinak fajn článek |
8.1.2016 | Článek | Ten pocit, kdy potřebuješ brzdit (blížíš se k překážce) a ABS ti povolí brzdy a jedeš dál - k nezaplacení +2 |
8.1.2016 | Článek | na co takovýhle hnus, tohle by se mělo dostat do sériové výroby: +1 -1 |
18.9.2015 | Článek | mě ta žlutá k Agustě nepasuje, červená a černá, to je moje |
9.4.2015 | Článek | Co BRUTALE? Ten se mi zdá velmi výstižný |
30.9.2014 | Článek | říkám si proč?! Proč udělají analogový tacho a digitální otáčkoměr?! +5 |