renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Eagleking

Offline: 4.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 38
Město: Česká
Lokalita: Brno-venkov J...
Poděkoval: 5x
Pomohl: 13x
Založil témat: 18x
Napsal příspěvků: 214x
Body komentářů: 16 / 1
ID uživatele: 134373
Registrace: 1.3.2011

Adresa profilu:http://eagleking.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 41 záznamů

20.9.2019 Článek Kerut> vsak jsem to rikal, mechanicky vykon presne nula, to jen dokazuje co tady celou dobu rikam, vykon me nerekne nic o chovani motorky. Proto rikam ze je to jen marketing. Nicmene k clanku, ty masiny s kompresorem urcite budou zajimave ale ne kvuli nejakemu maximalnimu vykonu, ale pravem max momentu uz nekde v nizkych otackach, tedy brutalni akceleraci treba uz ve 2-3 tisicich otackach ikdyz tam bude mit jen 10% vykonu
20.9.2019 Článek Hosi, na nic nezapominam. 1. Me vubec pro akceleraci nezalima co je na motoru. Me zajima pouze to co je na vystupu na kole bez ohledu na to co je na motoru a prevodovce. Apokud je na kole vetsi moment nez na kole druhe motorky, tak proste bude akcelerovat rychleji, fakt mevim, co jinehobtu resite. Snad si nemyslite, ze plynovou rukojeti nastavujete vykon?! Jen pro predejiti nedorozumeni -> Plynem nastavuji mnozstvi paliva, tim explozi a tlak ve valci, tim i silu tlacici na kliku a tim urcite ne vykon ale moment! Uz to ze vykon nelze merit primo ale prave pres moment + otacky to potvrzuje. Resp. hosi, pro me za me, klidne si merte kone, ikdyz jich budete vyuzivat 10%. Me bude vzdycky zajimat moment, protoze to je ta sila ktera me zatlaci do sedla kdyz otocim plynem.
19.9.2019 Článek >Akula Samozřejmě že nemáš pravdu, sám píšeš že nás zajímá obvodová síla na zadním kole, tedy jestli jedno kolo budu rozmotávat 100 Nm, tak určitě bude zrychlovat 2x rychleji, než to s 50 Nm (samozřejmě za předpokladu stejného průměru kol). A v tém příkladu, pokud to HD bude mít větší točivý moment, tak určitě bude mít větší odpich než rozvášněný vysavač.
Jen pro zajímavost, jak může mít elektromotor maximální moment i při nulových otáčkách, tedy nulovém výkonu, když tvrdíš, že moment se odvozuje od výkonu?
18.9.2019 Článek > Akula, ale hovno, pokud jedna motorka bude působit 100 Nm, pak určitě bude zrychlovat přesně 2x rychleji než ta s 50 Nm
18.9.2019 Článek výkon = rychlost. Výkon je v podstatě nic neříkající veličina (P = M*w), jen pro zajímavost, kdyby motorka točila 2x větší otáčky, tak při stejném momentu bude mít 2x větší výkon. Nejdůležitější je točivý moment, tedy síla kterou motorka akceleruje.
Výkon je dobrej leda tak pro marketing aby si kdejakej jouda honil triko s tím, že má 200 koní, ale ani netuší, že jich využívá tak 20.
+2 -4
27.8.2019 Článek Proč se asi designéři snaží odlehčit neodpruženou hmotu jak to jen jde? Proč tu máme kovaná, magnéziová kola? Pak přijde nějakej blbec a místo 5 kg guma + disk tam nacpe ještě 20 Kg elektromotor co nejdál od středu, aby to měpo ještě větší kinetickou energii To bude proraženejch gum, vyhozených lidí ze sedel ...
22.8.2019 Článek Takže rychým výpočtem, pokud za to budete tahat a využívat výkon naplno, baterku (za předpokladu 100% - 0%) vybijete za krásných 10 min
+1 -1
10.1.2019 Článek MV Agustu chválím za ojebání byrokracie. Tady je krásně vidět, co je ta byrokracie zač. Papírově musí vydat a homologovat 70kW verzi, aby to mohli seškrtit na 35kW. Zbytečně vyhozené peníze.
31.5.2018 Článek Proč doprdele zrovna MV Agusta prodává limitku s takovým jménem?
19.4.2017 Článek autore, hergot, ty vzorečky tam dávej radši jako obrázky, jinak fajn článek
8.1.2016 Článek Ten pocit, kdy potřebuješ brzdit (blížíš se k překážce) a ABS ti povolí brzdy a jedeš dál - k nezaplacení
+2 
8.1.2016 Článek na co takovýhle hnus, tohle by se mělo dostat do sériové výroby:

+1 -1
18.9.2015 Článek mě ta žlutá k Agustě nepasuje, červená a černá, to je moje
9.4.2015 Článek Co BRUTALE? Ten se mi zdá velmi výstižný
30.9.2014 Článek říkám si proč?! Proč udělají analogový tacho a digitální otáčkoměr?!
+5 
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist