Komentáře
Nalezeno 36 záznamů
10.4.2024 | Článek | Jen přidám další verzi toho smutného příběhu. Schumi chvilku závodil v IDM Superbike. Ale měl nepěknej pád, a poranil si krk. Udájně kvůli tomu pak nemohl zaskočil za F.Massu (po jeho zranění v Maďarsku), protože se v té době snad ještě zotavoval. A podle toho, na co jsem narazil já, právě tento předchozí pád (trochu tématicky na motorce) měl docela velkej vliv na to, co se mu stalo na těch lyžích. |
8.1.2024 | Článek | Tady je video+přepis toho, co říkal po prvních 7mi kolech: https://old.reddit.com/r/motogp/comments/1893qej/subs_transcript_marcs_first_debrief_after_riding/ Ve zkratce, Ducati má výrazně víc gripu vepředu, musí víc brzdit před zatočením, a víc čekat s přidáváním plynu na výjezdu. +4 |
6.11.2023 | Článek | Porovnávám s fotkama tady na webu, a motor vypadá z vnějšku stejně |
11.12.2022 | Článek | Vidím to dobře, že "budík" je jen nějaký smartphone? To asi úplně nevyšlo |
23.2.2018 | Článek | Monster chtěl po minulé (2017) sezóně přestat podporovat Tech3 a plně se finančně věnovat továrnímu týmu, ale Zarcovy výsledky je přesvědčily, že mají ještě rok počkat Vypadá to, že půjdou ke KTM A objevila se zajímavá informace, že by pozici Tech3 měl získat Angel Nieto team takže buď KA pojede v roce 2019 na "tovární" Yamaze, nebo nepojede vůbec |
12.10.2017 | Článek | Máte rádi velké náklony? Nozane určitě jo https://race.yamaha-motor.co.jp/sp/suzuka8h/gallery/2017/img/20170729_20.jpg https://race.yamaha-motor.co.jp/sp/suzuka8h/gallery/2017/img/20170711-13_24.jpg +1 |
26.6.2017 | Článek | Bylo to dost blízko: http://i.imgur.com/bi9hg9S.gifv |
17.5.2017 | Článek | Au http://images2.gazzanet.gazzettaobjects.it/wp-content/uploads/sites/43/2017/05/18519263_120332000871690433_464934283_o-717x478.jpg?v=20170517155209 |
12.3.2017 | Článek | "Vzhledem k tomu, že v prvních hodinách bylo stále ještě šero, provoz na trati nebyl žádný nebo jen minimální. " Asi nemá smysl jezdit, když podmínky pro závod jsou úplně jiné. Navíc mají omezený počet penumatik |
11.3.2017 | Článek | Trocha statistiky: Třída 500 ccm: 49 startů 45 pódiových umístění 38 vítězství Šílený |
21.2.2017 | Článek | Když KTM ušetřila půl kila na každém pístu (viz první odstavec), neříkejte mi, že se to neprojeví na životnosti motoru... Nebo to v předchozí letech tak moc naddimenzovali? -2 |
5.1.2017 | Článek | VladaM: Bohužel testy čehokoliv od Hondy (a KTM) nemůžeš na m.cz brát jako objektivní. Mazání témat podle toho, jak se to dovozci/prodejcům hodí, jasně naznačuje, že dobré vztahy (podpořené finančně?) jsou důležitější, než objektivní hodnocení... Chápu, z něčeho ten web musí žít, ale stejně +2 -1 |
15.11.2016 | Článek | Nejsem si jistej, že sem to slyšel na BT Sportu správně, tak mě kdyžtak opravte. Je to pravda, že každej tým má k dispozici 8 zadních a 10 předních pneu DOHROMADY pro oba dny? Není to blbost omezovat týmy, když těch testů moc není? |
13.10.2016 | Článek | Jorge je pod smlouvou u Yamahy do konce roku, proto ho nenechají testovat pojede v tom oficiálním testu po posledním závodě, ale ne v tom privátním v listopadu. Když přecházel Rossi, tak Ducati žádnej privátní test před koncem roku neměla, s Jorgem chtěli asi najet nějaké kilometry navíc, ale Yamaha jim to nedovolila, protože je ještě "jejím" jezdcem takže žádná lobby od VR |
3.6.2016 | Článek | Risso46: bezpečnostním předpisům nerozumím, takže budu psát svoje myšlenky: jediný argument pro tyhle asfaltové zóny je asi ten, že pokud ti (např. ve formuli) upadne jedno kolo a ty letíš směrem na bariéru, pořád máš možnost brzdit na rovném povchu ostatníma kolama. V případě motorkových nehod je argumentem to, že v kačírku se válíš, otáčíš a podobně, čímž je větší riziko vykloubení ruky/nohy, možná se při klouzání po asfaltu dokážeš podívat kde jsi a připravíš se na náraz. V kačírku jde motorka často panna/orel a odpadává z ní moc věcí, tudíž argument pro bezpečnost diváků? Fakt netuším. Každopádně je to smutná zpráva a my tu můžem jenom psát r.i.p, debatovat o bezpečnosti a říkat "kdyby" |