renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Raub

Offline: Včera v 21:05 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 46
Město: Ústí nad Labem
Lokalita: Ústí nad Labe...
Založil témat: 8x
Napsal příspěvků: 79x
Body komentářů: 1 / -1
ID uživatele: 131759
Registrace: 18.1.2011

Adresa profilu:http://raub.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 12 záznamů

27.7.2017 Článek Přátelé, kdyby si někdo z vás dál jen trošku práci se zjištěním, co je trojvrstvý laminát za technologii, nebudete se pozastavovat proč to elasticky nesedí na lidském těle! Je to dnes asi to nejlepší z možného. Až pojedete zase z deště jak tučňáci v bundě a nepromoku a neebo v klasické bundě s Gore-Texovou vložkou, která bude mít díky nasáklé horní vrstvě o 10kg víc a profrci kolem vás někdo v podobné bundě s úsměvem na rtech, protože bude mít maximální komfort zajištěný jednou vrstvou, budete koukat jak bubáci. Apropo tuto technologii již dávno používá Klim, Rukka i Touratech!! Takže BMW nepřinesla nic nového. Jen se zařadilo mezi přední uživatele těchto materiálů!
4.1.2017 Článek Tohle je hodně povedená práce
6.12.2016 Článek Souhlasím! Nechápu proč se po představení nového modelu testuje model starý!
30.10.2015 Článek Marťas je to tak. GSo je nejtuctovější motocykl na naší silnici. A jaký to dává vzkaz výrobcům a prodejcům??? Že i nejdražší model se může stát nejrozšířenějším zástupcem značky na trhu . Ne ale nyní vážně, já jsem jen rád že to tak je. Největší parádu stejně udělám vždy veteránem a žádné retro ani značka to nedokáže změnit. A co se týče emocí co motocykl dává, na tohle téma bylo již napsáno mnoho článků a komentářů. Já měl Bonneville SEčko a lépe ovladatelnou motorku jsem snad neměl (a jedzil jsem na chlup přesně 20motorek). Ale byla to taky nejzábavnější??? Ani náhodou. Nejvíc mě baví moje 40let staré R75/6. Nejen, že ti nedá nic zadara, ale můžeš se v něm ještě hrabat a to pro mě k těm motorkám tak nějak patří.
+2 
30.10.2015 Článek Oprava 200tis;)
30.10.2015 Článek No když dnes stojí holátko Newchurch 217tis (a to u neautorizovaného prodejce), tak nový model podle mého bude atakovat 270tis. Je to stejný vývoj jako u Harleye a jejich řady Sportster. Před pár lety atakoval jejich model Iron hranici 20tis a nyní bude stát jejich inovovaný model 270tis a to je obsah 883!!! Oni už nechtějí, aby tahle řada byla rozpočtovka. Navíc se jich kvůli ceně stejně o moc víc neprodá. Klasik se každému líbí,ale ne každý si ho koupí! Přeci jen motorkářů co mají rádi tuto kategorii je výrazně méně, než milovníků cestovních endur apod.
+1 -1
30.10.2015 Článek Z technologického hlediska je to určitě krok kupředu s velkým zacílením na část trhu, kde se pohybuje Griso, XJR1300ka apod. Rozhodně tím stoupne počet prodaných kusů a o to tvůrcům určitě jde! Za sebe mohu tomuto pokroku vytknout jen jediné. Nový model postrádá lehkost původních motocyklů z let 70tých, ale i minulé řady. Když se na něj podíváte, tak svou velikostí dohnala řada classic XJRko a to ve všech ohledech. Mám obavu, že váha vzroste díky chladiči, ABSku a většímu objemu motoru z rozumných 220kg na hádám 250:(. Když to shrnu, tak tento nový model opustil společnost motocyklů jako je W800ka a V7ka a přešla do společnosti výkonnějších a modernějších biků jako Griso a hlavně Nine T od BMW. Také cena se podle mého vyšvihne nad 300tis a to nejen u sportovnější verze. Ale to asi pro zbytek světového trhu problém nebude. Vždyť dnes i u nás potkáte spíš Griso, než Bonneville že:/.
-1
16.10.2014 Článek No řetěz byl zvolen nejspíše z důvodu zachování nízké váhy a ceny. Řemen by motocykl prodražil jelikož Kawa ho myslím nema na žádné své moto a musela by ho nakupovat. Moto se mi zdá hezké, ale co mu neodpustim jsou zrcatka! Podobná se dávala na klasické motorky v 80letech. Prostě az příliš velký duraz na nízkou cenu.
30.9.2014 Článek Rko se podle mého přiblížilo stylem k Japonským naháčům jako řada MT od Yamahy. Bohužel to ztrácí svou osobitost a originalitu.Je možné, že z hlediska prodejů to bude mít pozitivní efekt, ale musím se ptát, "má to BMW zapotřebí"?
Jinak ta polokapotovaná verze se opticky docela povedla.
+1 -1
30.5.2013 Článek Je boží .
Něco málo k zvuku http://www.youtube.com/watch?v=-ilZxyGqtVg
16.4.2012 Článek Bubrak ZX10R: může být. Jen vycházím z informací v článku. V každém případě si osobně myslím, že poměr cena/výkon/užitná hodnota není rozhodně tak ideální jako u menšího brášky a bohužel ani u mnohé konkurence!
16.4.2012 Článek No já vám nevím. V této kategorii se podle mého názoru také řeší praktická stránka věci. Není to jen na koukání,ale hlavně na cestování. A tady jsme hned u zásadního problému. Spotřeba 7L s 21L nádrží? Dojezd 300km? To je hodně špatný. Váha sice 239kg,ale raději nepíšou jestli suchá či pohotovostní. Hádal bych s tím motorem to první, takže hnedle tu máme 260kg vážícího macka. To je stejné, jako velká Tenerka. A v neposlední řadě tu máme cenu. Ta také nepatří mezi lidové. Porovnejte to s 8kovým 3válcem u Tigříka (nebo 8kové báwo) a nemůžete šáhnout po tomto stroji!

TOPlist