Komentáře
Nalezeno 12 záznamů
27.7.2017 | Článek | Přátelé, kdyby si někdo z vás dál jen trošku práci se zjištěním, co je trojvrstvý laminát za technologii, nebudete se pozastavovat proč to elasticky nesedí na lidském těle! Je to dnes asi to nejlepší z možného. Až pojedete zase z deště jak tučňáci v bundě a nepromoku a neebo v klasické bundě s Gore-Texovou vložkou, která bude mít díky nasáklé horní vrstvě o 10kg víc a profrci kolem vás někdo v podobné bundě s úsměvem na rtech, protože bude mít maximální komfort zajištěný jednou vrstvou, budete koukat jak bubáci. Apropo tuto technologii již dávno používá Klim, Rukka i Touratech!! Takže BMW nepřinesla nic nového. Jen se zařadilo mezi přední uživatele těchto materiálů! |
4.1.2017 | Článek | Tohle je hodně povedená práce |
6.12.2016 | Článek | Souhlasím! Nechápu proč se po představení nového modelu testuje model starý! |
30.10.2015 | Článek | Marťas je to tak. GSo je nejtuctovější motocykl na naší silnici. A jaký to dává vzkaz výrobcům a prodejcům??? Že i nejdražší model se může stát nejrozšířenějším zástupcem značky na trhu . Ne ale nyní vážně, já jsem jen rád že to tak je. Největší parádu stejně udělám vždy veteránem a žádné retro ani značka to nedokáže změnit. A co se týče emocí co motocykl dává, na tohle téma bylo již napsáno mnoho článků a komentářů. Já měl Bonneville SEčko a lépe ovladatelnou motorku jsem snad neměl (a jedzil jsem na chlup přesně 20motorek). Ale byla to taky nejzábavnější??? Ani náhodou. Nejvíc mě baví moje 40let staré R75/6. Nejen, že ti nedá nic zadara, ale můžeš se v něm ještě hrabat a to pro mě k těm motorkám tak nějak patří. +2 |
30.10.2015 | Článek | Oprava 200tis;) |
30.10.2015 | Článek | No když dnes stojí holátko Newchurch 217tis (a to u neautorizovaného prodejce), tak nový model podle mého bude atakovat 270tis. Je to stejný vývoj jako u Harleye a jejich řady Sportster. Před pár lety atakoval jejich model Iron hranici 20tis a nyní bude stát jejich inovovaný model 270tis a to je obsah 883!!! Oni už nechtějí, aby tahle řada byla rozpočtovka. Navíc se jich kvůli ceně stejně o moc víc neprodá. Klasik se každému líbí,ale ne každý si ho koupí! Přeci jen motorkářů co mají rádi tuto kategorii je výrazně méně, než milovníků cestovních endur apod. +1 -1 |
30.10.2015 | Článek | Z technologického hlediska je to určitě krok kupředu s velkým zacílením na část trhu, kde se pohybuje Griso, XJR1300ka apod. Rozhodně tím stoupne počet prodaných kusů a o to tvůrcům určitě jde! Za sebe mohu tomuto pokroku vytknout jen jediné. Nový model postrádá lehkost původních motocyklů z let 70tých, ale i minulé řady. Když se na něj podíváte, tak svou velikostí dohnala řada classic XJRko a to ve všech ohledech. Mám obavu, že váha vzroste díky chladiči, ABSku a většímu objemu motoru z rozumných 220kg na hádám 250:(. Když to shrnu, tak tento nový model opustil společnost motocyklů jako je W800ka a V7ka a přešla do společnosti výkonnějších a modernějších biků jako Griso a hlavně Nine T od BMW. Také cena se podle mého vyšvihne nad 300tis a to nejen u sportovnější verze. Ale to asi pro zbytek světového trhu problém nebude. Vždyť dnes i u nás potkáte spíš Griso, než Bonneville že:/. -1 |
16.10.2014 | Článek | No řetěz byl zvolen nejspíše z důvodu zachování nízké váhy a ceny. Řemen by motocykl prodražil jelikož Kawa ho myslím nema na žádné své moto a musela by ho nakupovat. Moto se mi zdá hezké, ale co mu neodpustim jsou zrcatka! Podobná se dávala na klasické motorky v 80letech. Prostě az příliš velký duraz na nízkou cenu. |
30.9.2014 | Článek | Rko se podle mého přiblížilo stylem k Japonským naháčům jako řada MT od Yamahy. Bohužel to ztrácí svou osobitost a originalitu.Je možné, že z hlediska prodejů to bude mít pozitivní efekt, ale musím se ptát, "má to BMW zapotřebí"? Jinak ta polokapotovaná verze se opticky docela povedla. +1 -1 |
30.5.2013 | Článek | Je boží . Něco málo k zvuku http://www.youtube.com/watch?v=-ilZxyGqtVg |
16.4.2012 | Článek | Bubrak ZX10R: může být. Jen vycházím z informací v článku. V každém případě si osobně myslím, že poměr cena/výkon/užitná hodnota není rozhodně tak ideální jako u menšího brášky a bohužel ani u mnohé konkurence! |
16.4.2012 | Článek | No já vám nevím. V této kategorii se podle mého názoru také řeší praktická stránka věci. Není to jen na koukání,ale hlavně na cestování. A tady jsme hned u zásadního problému. Spotřeba 7L s 21L nádrží? Dojezd 300km? To je hodně špatný. Váha sice 239kg,ale raději nepíšou jestli suchá či pohotovostní. Hádal bych s tím motorem to první, takže hnedle tu máme 260kg vážícího macka. To je stejné, jako velká Tenerka. A v neposlední řadě tu máme cenu. Ta také nepatří mezi lidové. Porovnejte to s 8kovým 3válcem u Tigříka (nebo 8kové báwo) a nemůžete šáhnout po tomto stroji! |