PROFIL UŽIVATELE

Registrace: 18.11.2010

Adresa profilu:http://krles70.motorkari.cz (Sdílet)

Nalezeno 23 záznamů

7.11.2022 Článek Nazdar drazí čtenáři.
No popravdě, nestačím se divit jaké komentáře tu zanecháváte. Tak díky moc
Díky taky Safíkkovi, za opravu Salerna, ani jsem to netušil.
Bude fajn, když to někoho inspiruje, aby se vydal dál než byl.
Doporučení na závěr: Berte s sebou parťáka, je větší sranda.
Hezkou příští sezónu.
6.5.2020 Článek Zdravím
Již párkrát jsem jel poznávat krajiny kousek dál od našich hranic. A bylo to jak na kostnatém naháčí, tak na pohodlném cestovním enduru.
Nejsem zastáncem jízdy "na doraz" co se Km týče, ale pokud mám na výjezd týden či dva max, chci si je užít tam a ne na cestě tam. Proto na to sednu a první den, či dva se snažím dostat co nejdál. Okolní státy můžu poznávat o víkendech, že.
Pokud bych ale první den rval maximum, druhý den budu nasedat za velkého skučení a to mám mít před sebou celou dovolenou? Nač se trápit a pokoušet štěstí.
Volím to s rozumem, co to moje postarší tělo a komfort motorky dovolí.
Takže osobně plánuji 12 - 14 hodin max a to odpovídá tak do 800-900 km/den podle skladby cesty.
(ono stejně zbyde čas jen na nějakou sváču, tankování kafe a hajzlík)
Ubytování na přesun volím v posteli - neztrácím večer a ráno čas "kempováním" a když prší mám zázemí.
To jsem pak schopen bezpečně provést i druhý den s tím že pak už jsem "tam".
Následují denní nájezdy do 300km/den zaručují bezpečnou a pohodlnou jízdu s prostorem na poznávání dané lokality. Jeden den v týdnu "motorka free", protože je potřeba i relax a někdy se to večer vymkne kontrole a druhý den se dá řídit až odpoledne.
Co bych dále za sebe vypíchl je zmiňovaný pitný režim - opravdu doporučuji nepodceňovat.
V horku to má fatální následky a zažil jsem kolapsy, kdy vás to na několik hodin vyřadí a pak to celé nestojí za nic.
S čím z článku krapet nesouhlasím je, že si na sedlo zvyknu. Já mám zkušenost, že i když jsem aktivně jezdil (několik tisíc km za sezonu) jsem se na tripu po Balkánu už po čtvrtém dnu kroutil jak had a nevěděl jak si sednout. Po přešití sedla u čalouníka který ví co dělá, se na stejné motorce dalo cestovat 10 000km vkuse (měsíční trip) a to bez větších sedacích problémů.
Takže jde to i bezbolestně (ovšem údržba oněch partií - častá hygiena + Sudocrem - hodně napomáhá
Přeji všem mnoho příjemných km kamkoliv
Jo a všechno co jsem uvedl v mém případě platí bez manželky. S ní je max nájezd 300km za stejný časový interval
Nazdar

16.3.2020 Článek Sorry že reaguju až teď. Cestu tam jsem řešil tady v ČR skrze CK Ibis. Ceny stejné a vše řešeno v češtině. Nové lístky zpět jsem kupoval skrze www.directferries.cz. Není to nic složitého, jen si najít ten správný spoj ve správný čas.
15.2.2020 Článek Tak to bych poprosil o postup, jak jsi ji dostali z ostrova. Pro mě to byl cenově neřešitelný problém. A nejlevnější varianta pro mě byla tam zůstat a platit opravu a pobyt. Díky moc.
13.2.2020 Článek Noční trajekt jsem zvažoval - spaní na zemi na palubě a ušetím za nocleh. Ztratil bych ale den čekáním na loď a za jeden den bych tam z ČR nedojel. Tak nakonec takto.
13.2.2020 Článek No to mě straší taky od dob co jezdím. Proto asistence plus. Každá moje starší motorka ale venku měla nějaký drobný technický problém a vždy se to nějak vyřešilo. Pro nejhorší případy je v záloze auto a vozík a dobří kámoši a za dva dny mě můžou vyzvednout kdekoli v Evropě. Ovšem ostorov je značná logistická překážka.
13.2.2020 Článek Zdravím. Díky všem za pozitivní komentáře, dobře se to čte.
Co se týká přestání té závady, tak jsem tady nechtěl popisovat ty hrůzy, které jsem zažíval, když mi hrozilo že tam nechám za opravu a pobyt půl ceny motorky. A to dva týdny dovolené v práci byl v ten okamžik nejmenší problém. S asistencí se dá řešit vše, člověk na to není sám, ale chce to peníze a nervy to teda byly.
Pak padl dotaz na způsob objednání trajekt lístků. Cestu tam jsem řešil skrze CK Ibis. Na ty jsem se také obracel, když jsem hledal způsoby, jak se dostat z Korsiky na pevninu s nepojízdnou motorkou z nějakého přístavu poblíž servisu - přeprava po Korsice vyšla móóóc draho. Velice ochotní lidi.
Ale lístky zpět jsem nakonec kupoval skrze www.directferries.cz.
19.12.2016 Akce Zdarec Ivane. Díky za nabídku, ale musím to odmítnout. Motka v polorozkladu, baterka ve sklepě a moja mě stejně nepustí
A navíc bych si nerad někde rozbil držku, což se mi s tebou už jednou podařilo.
Tedy já vyjedu, až budou kvést vlčí máky.
Díky za návrh a ahoj.

Jo a všem Valmezákům a okolním bikerům přeji pohodové svátky a ať pod stromkem najdete minimálně to, co jste si sami koupili.
Ahoj
Standa
25.7.2012 Akce Nazdar kluci, nevím jak na pohodu to máte naplánováno, ale nedávno jsem jel do Toskánska. První den jsem razil o kusek dál než máte v plánu, do Mestre. Dle navigace něco pod 9 hod a já byl rád že tam byl za 14.Žádné pauzy jen co dvě hodky tankování, jedna půlhodka schovávačka před deštěm, jedna menší kolonka a jinak pořád 130-140 km na tacho ( i když je v IT na dálnici skoro pořád omezení na 110). Tak ať vám zbyde čas na válení u moře . Šťastnou cestu. Jo a vemte si hooodně peněz na benál - 47 kč/l .
22.2.2018 Článek Počteníčko parádní stylem, obsahem i obrazem. Radost číst. Navíc se tímto směrem letos chystám a tak jsem si do mapy dolnil pár zajímavých míst a infomací. Více takových cestopisů, kde člověk získá dobrý typ či radu.
Štve mě ale, že jsem nemohl lokalizovat tu dědinu, kde se paří do rána
20.4.2016 Článek Jsem rád, jestli to pro někoho bude inspirací na příští výjezdy a pro jiné to je vzpomínka na ty minulé.
Díky všem za reakce.
12.4.2016 Článek Zdarvím vespolek.
Díky všem za komentáře všeho druhu. Každý pisatel podává zážitky z cest krapet jinak, každý čtenář vyžaduje jiné informace, či podání. Já to dělám takto a jinak to asi nebude.
Pavlys, zkus se povznést nad 4 fotkama s jídlem, máš tam stovku dalších. A taky nezatracuj cestopis podle fotek, které ti nesedí. Existují i knížky bez obrázků a taky se dají číst.
Nazdar
6.4.2016 Článek Hezké počtení, loni jsem po Bosně také jezdil, tak jsem zavzpomínal.
Nazdar.
11.3.2016 Článek Hezké počteníčko. Obduviji cestovatele, co nepotřebují obrovské rozpočty, super-cestovatelské stroje a i tak se do cíle dostanou a užijí si to. Pěkné.
10.3.2016 Článek Tedy, musíš být cestovatelkou do morku kosti. Myslím, že tak nějak má cestování vypadat. Osobně bych tam s přespáváním na divoko měl problém, ale jinak máš můj velký obdiv. Díky za cestopis.