renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

jawarmaniak

Offline: 16.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 13
Město: Heršpice
Lokalita: Vyškov Jihomo...
Poděkoval: 2x
Pomohl: 40x
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 557x
Body komentářů: 4 / 1
ID uživatele: 129176
Registrace: 11.11.2010

Adresa profilu:http://jawarmaniak.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 19 záznamů

22.9.2023 Deník určitě, písni mi sz a něják to pořešíme. Mám toho povícero.
9.3.2021 Deník Tak tady toto má jen dvě žárovky, to by těch 40W utáhnout mělo.
24.2.2020 Deník Pravda, naštěstí existují dnes už i hlídací automaty, co kontrolují inzerci :)
1.2.2020 Deník Diky, nedělám si iluze. Ta motorka toho moc nenajezdí. :)
27.2.2019 Článek Se vším v článku souhlasím. A ani, výroky typu "chceš mít opici, musíš mít na banány" je opravdu mesmysl. Na druhou stranu je ovšem problémem najít někoho, kdo dnes cívky převíjí...
+1 
29.10.2018 Článek Článek je velice dobře zpracovaný, ale autor úplně opomněl Puch 200. Tzv. lidový motocykl, který díky nízkým pořizovacím nákladům a levnému provozu v podstatě motorizoval široké masy před vypuknutím 2. sv. války. Díky tomuto typu navázala firma spolupráci se zmíněným Maďarským výrobcem Méray..
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=91696
31.10.2012 Článek Rastystyl: S chromováním páček souhlasit nemohu. S jedním kolegou sestavuji tabulku provedení a jednotlivých změn, probíhajících během výroby motocyklů ČZ 125B/T a 125/150C. Zapisujeme jen prokazatelně dochované motocykly. Tedy ty, které neprošly renovací. Máme již zapsaných cca 120 ks, takže mohu směle tvrdit, že "vývozky" měly v 99% páčky v laku. Samotný výraz vývozka je taky trochu zavádějící, protože v roce 1953 nemám doloženou žádnou černou 125ku. Všechny 125ky vyrobené v tomto roce jsou v červeném provedení! A stejně tak nebyly všechny vývozní 150tky červené. Stejně tak všechny červené nešly do zahraničí, ale dost jich tu zůstalo...
17.2.2012 Článek V textu je několik faktických chyb a nepřesností, např. jako "dlouhá" jednička, přeřazení nahoru(nohou dolů) - přesně naopak, na masce světlometu zapnout zapalování - leda ve snu, atp.

Dost mě překvapil výrok majitele "Originálu jsem se nedržel snad jen v případě futer do předních a zadních kluzáků" Přitom evidentně má v chromu kryt náhonu tacha, chromované táhlo zadní brzdy, chromované páčky brzdy, chromované stupačky a brzdový pedál, chromovaná rozpěrka přední vidlice, pérácká matice tlumiče řízení, naopak upevněný držák tandemu, téčkový krk i s úpinkou a linkovaný
kryt řetězu. O linkovaných revmaplechách raději pomlčím...

Ano je to velmi zdařilá renovace, za kterou by se nemusel nikdo stydět. Ano líbí se mi. Je to pěkný veterán, ale nemohu a nebudu souhlasit, že je to naprosto perfektiní renovace a dle majitele naprosto originální (až na futra). A nejen zhledem k chromu, chyb je tam víc. Pokud by chtěl tvrdit, že je to 100% originální renovace, tak by musel ze všech šroubů odbrousit pevnostní značení a veškerý spojovací
materiál by musel být černěný a na pneu by neměly být ty nápisy. Ale ať si to udělá dle svého, ať mu dělá renovace radost. Koneckonců i mne těší, že je zachráněná další zetka, ale proboha ať netvrdí, že je to perfektné provedená renovace podle originálu. Vždyť i laik musí poznat, když vedle sebe dá fotky nálezovky a fotky
po renovaci, že to tak není.

Jako bonus mě redaktor dorazil tím neustálým vyzdvihováním Péráka, takže mám z článku dojem, že zetka vypadá, jako podřadný stroj, který v konkurenci péráka nemůže ani existovat. A Prodávala se jen a pouze díky dílům a patentům z péráka.

Naprosto dokonalá renovace to není, tak proč ji za dokonalou vydávat?


Možná jsem dost tvrdej, ale mám rád, kdž se nazývají věci pravými jmény. Pokud by majitel uvedl, že se snažil o co nejvěrnější výsledek, avšak renovaci provedl tak, aby se mu motorka líbila, pak bych proti tomu nic neměl a jen bych ho pochválil...
+3 
27.5.2019 Deník Na tom neni nic světoborného. http://jawarmaniak.wz.cz/technika/jak_na_to/nadrz.html
Nejlíp pak vylít epoxidovou barvou a je pokoj.
22.5.2019 Deník Povídání pěkné holky. Příště by to chtělo poladit gramatiku.
4.3.2019 Deník Díky, nicméně 130E za něj dávat nehodlám. Už jsem to pořešil :)
3.7.2018 Deník třeba příště
11.6.2018 Deník Děkuju, ale ještě ne. Práce je ještě pořád moc a teď mne čeká navíc i to nejotřesnější - byrokracie. STK, fronta na DI, vyzvednutí SPZ...
17.4.2018 Deník Letování nehrozí. Tohle půjde do chromu, takže pěkně vyřezat a nahradit novým materiálem..
20.2.2018 Deník Stíhalo tenkrát, tak musi stíhat i teď
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist