Komentáře
Nalezeno 132 záznamů
8.10.2020 | Článek | Ty nádrže dole jsou pěkně na ráně! už vidím, jak si s tím někdo ustele, protrhne nádrž o asfalt a jisrky pěkně zapálí benzín :D Bez padacího rámu to ani nemá smysl vyjíždět. Ale teď vážně - s těmi nádržemi dole to vypadá jak křeček, co má právě nakřečkováno ![]() ![]() ![]() |
5.3.2019 | Článek | a co AJP PR7? Cestovní enduro, 21 kolo ve předu, 600 ccm objem +3 -1 |
25.2.2018 | Článek | Jen bych rád upozornil na to tření. Tření "f" je pořád stejné, ale mění se součinitel adheze! Tření mezi gumou a povrchem je konstantní, ale součinitel adheze se mění dle velikosti povrchu, hrubosti asfaltu, teploty gumy a jejího matroše atd. tření f = 0<1 φ = 0 až nekonečno (např. nekonečně dlouhý ozubený hřeben a na něm ozubené kolo má součinitel adheze nekonečno) ![]() |
21.7.2017 | Článek | A co na to spojka, převodovka a sekundární převod? ![]() |
18.5.2017 | Článek | https://www.youtube.com/watch?v=-kcMbrStSfc |
30.1.2016 | Článek | Kome: tvé požadavky by mohla splňovat připravovaná AJP PR7 ![]() |
6.1.2016 | Článek | Chci se zeptat, vyhláška se vztahuje na motorky nad 125 ccm. Když si koupím nějakou enduro mašinu např. KTM 250 EXC, která byla vyvinuta nově v roce 2016, bude mít taky ABS? Není to náhodou úplná blbost mít na čistokrevném enduru ABS systém? ![]() ![]() |
4.2.2015 | Článek | Přečetl jsem všechny názor. Teď ten můj. Když si řekne někdo jako FGR či Jawa, že si vyrobí motocykl s vlastním motorem... Kravina slušně řečeno. ![]() ![]() Vemte si příklad BMW a Alpina. Na první pohled stejný auto. Na druhý pohled - přepracované motory, podvozky, brzdy, změna aerodynamiky a pod. Výsledek? Alpina je uznána jako samostatná automobilka, v BMW jí patří vlastní výrobní linka, kde si svoje "kopie" vyrábí pod dohledem BMW. A o Alpiny je velký zájem. Proč si pořád hrajete na čecháčkovství? České stroje od 70. let stály za starou bačkoru. Absolutně ztrácely na konkurenci. Ke Škodovce přišel správný investor VW a dneska škoda prodává skoro 1 milion aut ročně. S Jawou nebo ČZ se mělo stát něco podobného, správný investor nepřišel, šlo to tedy do kytiček. ![]() ![]() +7 -1 |
20.5.2014 | Článek | Nemůžu si pomoci, ale Jirka "Kovboj" Brož vypadá s těmi vousy jako Chuck Norris ![]() ![]() +1 -2 |
22.2.2014 | Článek | Co jsem četl, tak zdvihy ve předu 195 mm a vzadu 220 mm jsou docela malé ![]() ![]() -1 |
17.10.2013 | Článek | Abych se přiznal, tento stroj je takové to střední enduro. Nemá cenu zde popisovat CFR 250 Hondu, která je tak akorát vhodná do lesa na hříbky ![]() Kawasaki se spíše přibližuje pojetí CRF 250, kdežto WR 250 se přibližuje více ostrým strojům. O konkurenci KTM EXC 250 a jí podobné zase nemá cenu psát, lebo strojí přes 200 000 kč. Tohle je, dle mého názoru, výborný stroj a za rozumné peníze ![]() Otázka je spolehlivost, dostupnost motorových dílů atd. Podvozek a rám tu asi nemá cenu řešit ![]() ![]() +2 |
16.5.2011 | Článek | Já bydlím cca 10 km od Hořic, každý rok jezdím na Zatáčky. Jako motorkář se na závody vždy těším, ale zároveň mám strach. Dneska cestou ze školy jsem nechal stroj u křížku a šel se podívat na místo nehody. Bylo tam cca 50 svíček, fotky Robina no hrůza. cca 4 metry ve vzduchu od země byla oloupaná kůra na stromě od motorky. Opravdu mě to vzalo. Jak již zde zaznělo- s tou bezpečností by se mělo něco udělat!!! Alespoň v celé lesní části vykácet stromy na vnějších stranách zatáček. Aby ty jezdci se mohli o něco zpomalit a ne zastavit přímo o strom ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
23.4.2011 | Článek | Musím taky trochu kritizovat. Na výstavě motocyklů v Praze v Letňanech jsem měl příležitost shlédnout tuto KTMku. Páčky na řidítkách se tomu klepaly. No spracování obecně nic moc ![]() ![]() ![]() |
1.10.2018 | Deník | Výfuk mě vyšel myslím na 6 nebo 7 litrů. Ale nejsem si přesně jist. Byla k tomu i úprava svodu (takový ten váleček na něm) a i výroba mezisvodu a pak samotná koncovka ![]() |
30.7.2018 | Deník | Však říkám, deník se snažím psát se všema blbostma, co jsme kdy zničili, se všema opravama, poruchama. Snažím se to dělat fakt poctivě, protože to současně slouží i k mojí orientaci, kdy je potřeba co servisovat a vyměňovat ![]() ![]() |