journeyman_brezen



PROFIL UŽIVATELE

125Marek

Offline: 28.5.2020 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 9
Město: Písek
Lokalita: Hradec Králov...
Komentářů: 1x
Poděkoval: 1x
Pomohl: 12x
Založil témat: 16x
Napsal příspěvků: 772x
Body komentářů: 10 / 3
ID uživatele: 126462
Registrace: 18.9.2010

Adresa profilu:http://125marek.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 131 záznamů

5.3.2019 Článek a co AJP PR7? Cestovní enduro, 21 kolo ve předu, 600 ccm objem
+3 -1
25.2.2018 Článek Jen bych rád upozornil na to tření. Tření "f" je pořád stejné, ale mění se součinitel adheze! Tření mezi gumou a povrchem je konstantní, ale součinitel adheze se mění dle velikosti povrchu, hrubosti asfaltu, teploty gumy a jejího matroše atd.

tření f = 0<1
φ = 0 až nekonečno (např. nekonečně dlouhý ozubený hřeben a na něm ozubené kolo má součinitel adheze nekonečno)
21.7.2017 Článek A co na to spojka, převodovka a sekundární převod?
18.5.2017 Článek https://www.youtube.com/watch?v=-kcMbrStSfc
30.1.2016 Článek Kome: tvé požadavky by mohla splňovat připravovaná AJP PR7
6.1.2016 Článek Chci se zeptat, vyhláška se vztahuje na motorky nad 125 ccm. Když si koupím nějakou enduro mašinu např. KTM 250 EXC, která byla vyvinuta nově v roce 2016, bude mít taky ABS? Není to náhodou úplná blbost mít na čistokrevném enduru ABS systém? Jasně, EXC má homologaci na normální silnice, TP, SPZ a podobně. Ale je jasný, že tahle mašina bude 90% trávit v terénu, kde je ABS platný jak mrtvýmu zimník...
4.2.2015 Článek Přečetl jsem všechny názor. Teď ten můj. Když si řekne někdo jako FGR či Jawa, že si vyrobí motocykl s vlastním motorem... Kravina slušně řečeno. Tohle se mi jeví jako smyslu plný krok s tím, že časem těch vlastním komponentů začne přibývat. Jasně motor asi zůstane vždy TM, rám asi taky. Spíše jde ale o změny, které budou vést k větší spolehlivosti TMek (úpravy motorů a elektroniky tak, aby motor měl delší servisní interval, byl více odolný) nebo změny např. geometrie posazu řidiče, jiné ovládací prvky např. s měkčí páčka spojky, účinnější brzdy, vyšší řidítka, jiná (optimálnější výška sedla), měkčí charakteristika motoru se zaměřením na nižší otáčky. Jsou to úpravy, které si často provádí majitelé svépomocí. Ve výsledku se bude jednat jako celek o velmi odlišný stroj, byť se stejným základem. Klidně pod vlastní značkou ČZ. Proč ne

Vemte si příklad BMW a Alpina. Na první pohled stejný auto. Na druhý pohled - přepracované motory, podvozky, brzdy, změna aerodynamiky a pod. Výsledek? Alpina je uznána jako samostatná automobilka, v BMW jí patří vlastní výrobní linka, kde si svoje "kopie" vyrábí pod dohledem BMW. A o Alpiny je velký zájem.

Proč si pořád hrajete na čecháčkovství? České stroje od 70. let stály za starou bačkoru. Absolutně ztrácely na konkurenci. Ke Škodovce přišel správný investor VW a dneska škoda prodává skoro 1 milion aut ročně. S Jawou nebo ČZ se mělo stát něco podobného, správný investor nepřišel, šlo to tedy do kytiček. Nehrajme si tu, že česká motorka musí mít český motor... Lidi... Myslete. Husquarna a KTM... Stejné motory, jiné upravené rámy, jinak nastavené podvozky a charakteristiky motoru. Výsledek? Husquarna a KTM vyrábí svoje, navzájem se respektují a jedná se o svébytné motocykly se stejným základem
+7 -1
20.5.2014 Článek Nemůžu si pomoci, ale Jirka "Kovboj" Brož vypadá s těmi vousy jako Chuck Norris Doufám, že jeho výkony budou odpovídat nadlisdkým schopnostem tohoto hrdiny
+1 -2
22.2.2014 Článek Co jsem četl, tak zdvihy ve předu 195 mm a vzadu 220 mm jsou docela malé Oproti AJP PR5, která má podvozek srovnatelný s ostrými endury, je to fakt velký rozdíl. A navíc cenově vyjde o trochu lépe
-1
17.10.2013 Článek Abych se přiznal, tento stroj je takové to střední enduro. Nemá cenu zde popisovat CFR 250 Hondu, která je tak akorát vhodná do lesa na hříbky Spíše toto AJP by se mělo srovnávat s Kawasai KLR 250 nebo Yamahou WR 250.
Kawasaki se spíše přibližuje pojetí CRF 250, kdežto WR 250 se přibližuje více ostrým strojům. O konkurenci KTM EXC 250 a jí podobné zase nemá cenu psát, lebo strojí přes 200 000 kč. Tohle je, dle mého názoru, výborný stroj a za rozumné peníze
Otázka je spolehlivost, dostupnost motorových dílů atd. Podvozek a rám tu asi nemá cenu řešit Na obranu musím říci, že ty čínské motory jsou kupodivu docela spolehlivé! Všechny Yuki a další mají hlavně problémy se vším ostatním, ale motor je obvykle celkem v pořádku. Dokázal bych si představit s něčím podobným jezdit
+2 
16.5.2011 Článek Já bydlím cca 10 km od Hořic, každý rok jezdím na Zatáčky. Jako motorkář se na závody vždy těším, ale zároveň mám strach. Dneska cestou ze školy jsem nechal stroj u křížku a šel se podívat na místo nehody. Bylo tam cca 50 svíček, fotky Robina no hrůza. cca 4 metry ve vzduchu od země byla oloupaná kůra na stromě od motorky. Opravdu mě to vzalo. Jak již zde zaznělo- s tou bezpečností by se mělo něco udělat!!! Alespoň v celé lesní části vykácet stromy na vnějších stranách zatáček. Aby ty jezdci se mohli o něco zpomalit a ne zastavit přímo o strom Nevím, jestli si toho někdo všiml, ale v Dachovským esíčku byly dokonce ponechány dopravní značky!!! Obalený pytlem. Myslím, že je pak už opravdu jedno, jestli tam ten pytel je či nění. V té rychlosti to už je jedno. Pokud chtějí pořadatelé mít závody ještě dále, mělo by se něco s bezpečností udělat. Stroje jsou rok od roku rychlejší, ale bezpečnost tratě se za 50 let nezměnila
23.4.2011 Článek Musím taky trochu kritizovat. Na výstavě motocyklů v Praze v Letňanech jsem měl příležitost shlédnout tuto KTMku. Páčky na řidítkách se tomu klepaly. No spracování obecně nic moc Jízdu jsem s ní pochopitelně nezažil. Ale jestli se KTM chlubí tím Stunt Riderem ze Slovinska můžu k tomu dodat jediné: http://www.youtube.com/watch?v=9xyzIpFBZOg To samé umí i česká Blata! Ale já znám přesně 34000 důvodů, proč si koupit právě Blatu
1.10.2018 Deník Výfuk mě vyšel myslím na 6 nebo 7 litrů. Ale nejsem si přesně jist. Byla k tomu i úprava svodu (takový ten váleček na něm) a i výroba mezisvodu a pak samotná koncovka
30.7.2018 Deník Však říkám, deník se snažím psát se všema blbostma, co jsme kdy zničili, se všema opravama, poruchama. Snažím se to dělat fakt poctivě, protože to současně slouží i k mojí orientaci, kdy je potřeba co servisovat a vyměňovat
10.9.2017 Deník Říkám rovnou, dám vám ještě jednu šanci! Ze 3 vyjížděk jsem 2x nedojel Takže ještě jednou a když se zase něco posere, už k vám nejedu
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8... 9
Následující

TOPlist