PROFIL UŽIVATELE

Registrace: 17.9.2010

Adresa profilu:http://mokomido.motorkari.cz (Sdílet)

S X9 MEZI DOSPĚLÁKY

Se skůtrem ve společnosti sportovnich, naked bike a chopper mašinami po Jeseníkách až za hranice všedních dnů k Otmuchowskýmu jezeru.

Na druhý srpnový víkend jsem dostal dobrý typ, byl jsem pozván na dvoudenní motovyjížďku do Jeseníků a k  Otmuchowskýmu jezeru k našim severním sousedům... do míst, kde si to mezi sebou motorkáři na silných strojích a kvalitních silnicích rádi rozdávaj.... motoráj :-)

Letošní dovolená se mi převalila do druhé poloviny a tak jsem si řekl,:,, proč ne" hezčí zakončení dovolené ani nemohlo  být.

Sraz s kluky jsme měli v  pátek večer nedaleko Sobotína ve známém úseku SKŘÍTEK na  chatě Ztracenka a jelikož někteří akteři  museli ještě v  pátek ráno do zaměstnání a mě bylo líto ztraceného času, vyrazil jsem tedy brzy  ráno na své stařičké X9 500 za chládku z Přelouče na Mohelnici , Olomouc do Kojetína u Kroměříže navštívit několik přátel, po té jsem zamířil k Sobotínu na místo srazu do chalupy ,,Ztracenka". Namotal jsem necelých 320 km. Páteční počasí nemá cenu komentovat, po desáté dopoledne se vyhouplo na 35 stupňů a slunce pálilo do pozdního odpoledne.

Večer jsem dorazil jako poslední člen na místo srazu, chalupu ZTRACENKA mezi plejádu ostřílených jezdců.  Rozdávali smích do všech světovejch  stran a jelikož já  byl po celodením trmácení po cestách necestách pěkně vysmaženej, sáhl jsem po pivku, které ve  mne  jen  zasyčelo: ,,Fajn, dnes to tu asi bude žít" . Dorazili všichni Mára, Dolejš, Mokosak, Petr i  Radek. Zaparkovat, vybalit, osprchovat a honem na večeři nebo mi to ta banda vlčáků sní.  Následovalo vyprávění zážitků z dnešního dne  a plánování další cesty.Tato parta už společně nějakou tisícovku km najela a  tak se i vzpomínalo ....

Chata ZTRACENKA http://www.chata-ztracenka.cz/ posazená v hezkém zatáčkovitém prostředí necelých 20 km od Šumperku na úseku zvaným Skřítek na silnici č.11 mezi Rapotínem a Bruntálem nám poskytla zázemí na noc před jízdou po Jeseníkách s  navštívením Polska. Cena za 4 lůžkový pokoj 280 kč  osoba/noc, parkování v ceně v uzamčeném prostoru, menu od 80 kč. Za jednu noc strávenou v chatě Ztracenka jsme nestačili využít všechny možnosti,které nabízí (bazén+tenisový kurt...atd). Jenom seznam okružních tras by vydal nejmíň na dva dny poctivého ježdění po okolních i vzdálenějších kopcích, nebo si dát jeden den úplně bez motorky, a vyjít na pěší tůru.

Ráno nás vítá ručička teploměru opět těsně pod 30 stupni. Následuje rychlá snídaně a balení. Čeká nás další motoden. Komu nestačila studená  sprcha  přidavá masáž ledovou  vodou v potoce pod chalupou a pak už jen nasednout a vyrazit.

První cesta vede na čerpačku do Bruntálu, je potřeba po ránu napojit také naše oře. Po cigárku a doladění trasy míříme do Polska k OTMUCHÓWSKÉMU JEZERU. Nabízí tu výborné rybí speciality a i vodní plocha láká  k osvěžení. Po krátké siestě a prozkoumání okolí balíme a pokračujeme v cestě.

Ta po té vedla přes  Paczków  do  Klodzka,  Orlické Záhoří,  Deštné v Orlických horách, Solnici, Borohrádek

Dvoudenní výlet se vydařil , až na poslední kilometry kde nás potkal déšť, skůtr zvládal cestu ve společnosti dravých motorek na výbornou. 28 kw  výkonu mé X9 ostatní nijak nezdržovalo a drželo krok i v horských úsecích. Spotřeba sice stoupla díky rychlosti a stylu jízdy na 4.8 l/100 km, ale těch 616 km o víkendu namotaných ve společnosti ,,dospěláků" STÁLO TO ZA TO!!!

poznámka autora: ,,dospělák" je přívlastek pro klasickou motorku,někteří motorkáři skůtra za motorku nepovažují.Mnohým se otevřou oči až po společné vyjížďce....

Motorky: Yamaha XJR 1200, Honda CBF 600N, Kawasaki ZZR 600, Honda VTX 1800, Piaggio X9, Moto Guzzi Breva 1200