Komentáře
Nalezeno 64 záznamů
22.9.2014 | Článek | Gbelec i Tomášková se počítat musí, jinak by to bylo postavené na hlavu. Kolář by přijel na jeden víkend na závody a stačily by mu na titul? Bodovat by se měl každý závod, bez ohledu na počet závodníků, Ti za to nemůžou, že jim dorazí málo soupeřů, víkend je stojí stejné peníze. Pokud by se vedení AČR rozhodlo Gbelce a Tomáškovou vyřadit z mistráku, hrubě by je poškodili a jediné motocykly MOTO 3 by tak nebyly ve výsledkové listině, to by bylo postavené na hlavu. Co by říkali po sezóně sponzorům - že jich bylo málo, tak je Autoklub zahlušil úplně??? Výkonově se slušná MOTO3 a slušná 125GP mnoho neliší... Dle výpočtu, kdyby se počítaly všechny 3 závodní víkendy (6 závodů, tak by to bodově vyšlo takto: Gbelec 75 bodů, Tomášková 70 budů. Tým MOTO FGR asi logicky vycházel z tabulky na AČR. |
8.9.2013 | Článek | to AKRO - co vím, tak Martin jezdil minibike, 4T 100ccm, 4T 150ccm...chápu a souhlasím, že je potřeba postupovat postupně ...ale je něco mezi??? ...navíc věk je pouze číslo - důležitější je hmotnost, výška a obsah hlavy +2 |
2.7.2013 | Článek | čaj! ..taky něco vím, no nepovím...napíšu ..taky jezdím-a jezdit 4T 90ccm a 4T 250ccm bude něco jako jezdit GPZ600 a ZX 10 ..my zase Latrovi považujeme za dostatečně kompetentní, bo mají v tomto praxi-jak se samotnou jízdou, tak s nastavováním podvozků a i s prací s daty...Hanika jede super sezonu, tak nechce lízt na jinou motku a přetrhnout souznění s motoKTM-to chápu (když na FGR jel, tak byl rychlej), s Popovem se loni nedohodli-asi bude naštvanej... Láďu neznám mnoho, no co vím byl vždycky vpoho-přeju mu zdar! |
13.10.2011 | Článek | Velikou radost mám gratulaci posílám |
26.2.2011 | Článek | to Drakis: když tak vidíš do budoucnosti... Jaký čísla budou příští týden ve sportce? ...já že bych si jednu Midalu klidně koupil.. |
24.1.2011 | Článek | to sxs525: hele, je mi líto, že máme v ČR takovýto systém dotování, a HLAVNĚ, že s tím krom stěžování si, nic neděláš!!! ...ten někdo, kdo vypotí něco zajímavého jsi TY! ...já zase doufám, že se neobjeví mecenáš, ale mesiáš.. |
24.1.2011 | Článek | to Anti: mě osobně mnoho koní pod prdelí baví mám i rodné číslo - myslím že jsem normální smrtelník. Další význam slova exkluzivní je "málo dostupné".. Inovace u Vyrusu, pokud se nepletu, sebou krom parádní stability rozvoru přináší i brutálně malý rejd.. Buell má príma (patentovanou?) brzdu - v MotoGP se stejně jede "klasika". A opět inovativní mezi kolenama klika u Nemba obávám se bude zlobit při změně směru jízdy.. Ano, inovovat je krásné, ovšem nejlépe, když to není na úkor něčeho jiného. Midalu je "pouze" Naked Big Bike, který krom osvědčeného a vysoce kvalitního systému odpružení a brzd nabízí jezdci slušnou ovladatelnost i ochranu, unikátní zvuk a výkon jinde nevýdaný. |
24.1.2011 | Článek | d´mentoval |
24.1.2011 | Článek | d***** = de.mentoval=napsal něco na jejich zpochybnění |
24.1.2011 | Článek | to Anti: mě vůbec nevadí kritika, naopak. už jednou jsem psal, že kritika je dobrá pro možné zlepšování se. Ale opravdu velice mi vadí, když někdo ve svých slovech "přehání" Třeba jako ty:"...a ten výkon dosahují snad i některé sériovky." nebo "Ale motorka která nevybočuje žádným aspektem z průměru produkce..." ..nezlob se na mě, ale takovéto a podobné příspěvky nemohu nechat bez toho, že bych je dementoval. Chápu, že si většina zdejších přispívatelů Midalu nekoupí, včetně mě. Prostě na ni nemáme... Ale chápu, že co je nejexkluzívnější, nejsilnější, nejlépeznějící, bývá i nejdražší. |
24.1.2011 | Článek | to caferacer175: Ano vsadili na osvědčené díly, protože chtějí mít jistotu, že zákazník dostane za svoje peníze jenom to nejlepší! Perfektně fungující podvozek i brzdy, příjemný posaz, dobrou ochranu před větrem, neoposlouchaný ZVUK V6 a 250PS k tomu. Možná je ti to málo, mě je to dost. |
24.1.2011 | Článek | to caferacer175: škoda že mi neodpovídáš na otázky v mém příspěvku (ke tvému) položené. Viděl by jsi totiž, že jsi tam uvedl mnoho nepravd. Tak jako v tomto svém posledním příspěvku se pleteš.. to že odprezentovali, neznamená že svoji práci považují za ukončenou. Opět zmiňuješ průměrné zpracování - opět se ptám - ČEHO? pokud má být kritika konstruktivní, tak musí vycházet z dialogu mezi kritizujícím a tím, kdo je kritizován, musí se mluvit konkrétně! ..nadpis jiného o FGR článku zní "Zhmotněný sen!" ..i p. Felgr má vizi.. |
23.1.2011 | Článek | to sxs525: na pitvu řečnický otázky by jsi měl mít sílu, protože přidáváš komentáře právě ke článku který s touto otázkou pracuje!!! ..víš oni né všichni lidé chtějí nejrychlejší motorku. Věř mi, že existuje i skupina jednotlivců, kteří chtějí právě tento typ motocyklu. Už je to tak.. |
23.1.2011 | Článek | to sxs525: sorry, ale opět s tebou nemohu souhlasit. Dodatek "co víc chce naše národní hrdost?" je jak vidíš už od autora článku zakončen otazníkem, tedy se nejedná o výkřik. Pokud by autor článku nebyl schopen přijmout žádný jiný pohled na věc, proč by zde byla možnost komentářů? ...možná je to opět nový průzkum trhu, to aby příští česká motorka měla méně odpůrců a více příznivců. |
23.1.2011 | Článek | to caferacer175 aspol: prý "uz od zaciatku nemal jasny ciel" - si ještě jednou přečti ten článek a se dočteš, že "Na základě analýzy trhu..." |