Komentáře
Nalezeno 23 záznamů
8.2.2021 | Článek | |
26.8.2020 | Článek | Pěkný test, ale koupit si motorku za 400 tisíc "volba z rozumu" moc není. +2 |
25.5.2020 | Deník | Mám stejnou motorku a zkušenost. CBF zvládne všechno. |
18.12.2019 | Článek | "...Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio a Vespa, které ztělesňují italský životní styl a svému majiteli poskytují mnohem víc než pouhý součet použitých dílů a měřitelné užitné vlastnosti. Vlastnictví italského skútru nebo motocyklu, ať je to Vespa, Piaggio, Aprilia nebo Moto Guzzi, je vyjádřením životní filozofie. Každá jízda na italském stroji vyvolává vášeň, která následně ovlivňuje všechny aspekty života." Některé italské motorky se mi dost líbí, ale podobné řeči mě teda dost odrazují... +6 |
7.5.2019 | Článek | Měl jsem možnost ji projet. Vibrace mi přišly úplně normální, prostě jako když jedu na motorce, nic protivného. (Ale až do 12 tisíc jsem ji nehnal.) Proti MT-07 na mě CB subjektivně působila jako dospělejší (zpracováním, velikostí, výkonem) motorka. Nějaký rozdíl v ceně je podle mě opodstatněný. +1 |
26.4.2018 | Článek | Cena je oproti Z900 znatelně vyšší. Jenže Z900 je v poměru výkon/cena v současné době asi nejlepší motorka na trhu, proto to tolik bije do očí. +1 |
18.11.2016 | Článek | Mně se to líbí. |
13.7.2016 | Článek | Fullgas1: CBF 600N má pohotovostní hmotnost 213kg, CBF 600S 217kg. (Verze bez ABS, ročník 2008 a vyšší.) Což není rekordně nízká váha, ale je to furt blíž k tomu hornetu (pohotovostní váha 200kg) než k velkým cesťákům (např. GS váží s náplněmi 238kg). Přitom CBF 600S se za menší cestovní moto dá klidně považovat. +1 |
12.7.2016 | Článek | Fullgas1: Hornet váží jako velkej cesťák? |
11.7.2016 | Článek | No tak má mdlej motor. No a co? Většina chopperů a cruiserů poskytuje podobnou dynamiku jízdy a vadí to někomu? Já bych si to nekoupil ale proti gustu.. +3 -1 |
8.11.2015 | Článek | Nefandil jsem ani 46 ani 99. Nevím co většina viděla za špínu, já jsem viděl pěknej závod a všichni 4 první jezdci předvedli parádní jízdu. 93 nekryl záda 99, to mi nedává smysl hned z více důvodů: 1. Záda se krejou jinak, než jet půl závodu nalepený na délku motorky. 2. 93 byl ke konci minimálně jednou dlouhý na brzdy a vyvezlo ho to do vnější stopy, žádná pohodová jízda. 3. A hlavně, vedoucí trojice evidentně ujížděla 46 (i když měl před sebou volno), takže museli jet naplno, žádné taktizování. +3 -5 |
27.8.2014 | Článek | |
16.7.2014 | Článek | "U každého motoru nás budou zajímat dvě věci, krouťák neboli točivý moment a výkon. První hodnota zjednodušeně udává, jakou sílu dokáže kliková hřídel vyvinout na další soukolí, potažmo tedy, jakou silou dokáže motor zacloumat za zadní kolo. Naopak výkon je o tom, jak rychle se dokáže klika točit, zase potažmo, jak rychle umí motor zadní kolo roztočit, tedy to, jaká bude maximálka." Točivý moment na zadním kole nezávisí na točivém momentu na klice, ale na výkonu. Viz. např. http://www.motorkar...vy-moment-13445.html +1 -1 |
19.11.2013 | Článek | "rovné a široké řidítka" Já vím, že tu nejsme ve škole, ale trochu úcty k mateřskému jazyku! +1 |
6.5.2013 | Článek | Měl jsem možnost se na ní svézt, a ta motorka nejen dobře vypadá, ale i moc dobře jezdí. Motor je mazel (souhlasím plně s článkem) a podvozek mi připadal taky naprosto suverénní. Na týhle motorce je RADOST jezdit. Jako jediný mínus vídím to, že na tohle by kufr mohl namontovat jen barbar, takže pro cestovatele to nebude to pravé. +2 |