Komentáře
Nalezeno 87 záznamů
19.3.2024 | Článek | ten kratky rozvor je z fotek videt, vypada to divne |
4.3.2024 | Článek | diky za vysvetleni, ja z fotky myslel, ze je to pouze lak. Tak ted cumim |
26.1.2024 | Článek | Triumphu se da jenom tleskat jak to vedou. Podle mne opet vyborny tah s tim objemem 400ccm. Chybi mi tam jen dratena kola, jinak dokonale. |
2.11.2023 | Článek | jo taky sem tu aprilku v tom hned videl |
3.6.2021 | Článek | Spanila jizda Triumphu pokracuje ![]() +3 |
13.5.2021 | Článek | Skvela uvodni fotka ![]() +1 |
13.5.2021 | Článek | Poslednich par let se mi motorky od Triumphu libi ze vsech nejvice ![]() +4 |
10.5.2021 | Článek | U adaptivniho tempomatu meho auta mi vadi dve veci. Na uvod bych zminil, ze tempomat je urcen pro jizdu po dalnici nebo jinych vicepruhych silnicich, kde neni protismerna doprava (to by byl pro tempomat orisek, odvahu zkouset to nemam). Co mi tedy vadi. Stava se mi, ze v levotocive zatacce to zabere v pravem pruhu jedouci kamion a zacne necekane brzdit. Dalsi vetsi problem je, ze pokud jedete v pravem pruhu a neco dojizdite neodhadnete chvili, kdy se zaradit doleva (aniz by to nebylo prilis brzo) jeste pred zasahem tempomatu. Cili drive nez se rozhodnete jit do levehu pruhu, tempomat brzdi a jizda pak neni plynula. Jeden nemecky znamy si nastavi 180km/hod a v podstate se drzi temer porad v levem pruhu, kde si auto zpomaluje/zrychluje podle dopravy, tam ten tempomat vyuzije dobre. Ale pro beznou jizdu v obou pruzich bych radeji volil klasicky tempomat. +1 |
3.5.2021 | Článek | Srovnani se podle mne tykalo posledni fotky v clanku, kde je teda nova R1250GS a zrejme stara R100GS. |
1.5.2021 | Článek | Uprednostnil by nekdo stare GS na posledni fotce? :) Ja ano, libi se mi totiz ta jeho jednoduchost, vychazejici z ucelu. Novemu GS by slusela opticka odtucnovaci kura, aby vypadalo vice vsestrane, coz myslim, ze je podstata cestovnich endur. Takhle je to napumpovany kulturista, ktery pusobi neohrabane. (nepisu o schopnostech motorky v realu, pouze o mem dojmu z fotek) +2 -1 |
20.12.2020 | Článek | Prijde mi to jako nahac na steroidech ![]() |
24.6.2020 | Článek | V krasnych barvach. Neni asi jine motorky, kde bych pri predstaveni nove motorky tak postradal hodici se lakovani. Ty tri zakladni barvy mi prisly fakt slabota. +1 |
4.3.2020 | Článek | Popisu zde dle meho scenar casteho typu nehod dvou ucastniku provozu. Jeden udela chybu, at uz vedomym riskovanim, ci neumyslne nevenovanim se provozu, podcenenim situace. Mam za to, ze kdyz se druhy ridic naopak provozu plne venuje, vnima prvotni naznaky chyby druheho, dokaze casto nehode zabranit. Jezdim velice predvidave (z 95% autem), ocekavam tu chybu druheho a uz mnohokrat me to zachranilo od nehody. Neslo vsak treba o tak fatalni veci, jako mit proti sobe auto v protismeru. Cili mam za to, ze chyba druhehe se da casto napravit svou duchapritomnosti a predvidavosti. Toto me tvrzeni rovnez vychazi z videji ruznych nehod zachycenych palubni kamerou, kde vam je uz nekolik vterin pred nehodou jasne, co se stane, ridic vsak nijak nereaguje, nesnazi se nehode zabranit. Jezdit pozorne a predvidave stoji sice ridice vice energie, bere mu castecne radost z jizdy, ale vsichni vite, co mu naopak muze zachranit. Neberte prosim popsani teto dopravni situace jako pravidlo. Dovolim si obecnou radu nejen na silnice, ale i do zivota "s respektem prijit, s respektem jit" ![]() |
15.12.2019 | Článek | Za me je carbonova integrala naprosta pecka. Z fotek mi prijde do detailu dotazena ![]() ![]() |
12.11.2019 | Článek | Nadherne araiky a shoeiky ![]() +1 |