Komentáře
Nalezeno 205 záznamů
25.2.2024 | Článek | Podle mě tím placeným obsahem odradíte mlaďase, který jenom slintaj po motorkách, šetřej na mašinu a hadry a na předplatný prostě nemaj. Chtělo by to nějakou ISIC variantu. Z těhlech mlaďasů jednou budou motorkáři = zákazníci. Je to o tom, pro koho to tady chcete dělat. Jestli pro old school motorkáře, nebo pro napomádovaný blbečky, co maj akorát prachy a budou se/tě sortovat podle korunky-nekorunky. Určitě se najdou srdcaři, co rádi zaplatěj z čirého altruizmu, ale taky se najde X lidí, co z principu nezaplatěj a odejdou... a pomluvěj. Celkově by mě zajímalo, jestli se vám to zpoplatnění vyplatí. Určitě ubydou unikátní IP za den. Z mě, jakkoliv z placení nejsem odvázanej, chápu ho. Dospělej člověk tyhle prachy má a dá, pokud ho mašiny zajímaj. A pokud nedá, tak to není prostě jeho top koníček... a to nevadí, dá je prostě za něco jinýho. Někdo holky, někdo ovce, někdo chlast... každý soudruh podle své preference. Nesoudim. +3 |
4.11.2023 | Článek | ...bylo by fajn ten motor dát do malýho meteora.... |
14.9.2023 | Článek | Za mě nádhera... pro mě i s tou krovkou a ARROWy ze speciálky půjdou určitě dokoupit a nasadit. Asi bych dal i ty prachovky na vidle, takhle mi přijdou moc na ráně.... třeba udělaj Stone Corsa speciale ... a ty vejfucky budou v ceně.. :) |
30.6.2023 | Článek | O old school technice máš pravdu, ale jde o provedení. RE je jinde, ale musí stát vedle sebe, abys to viděl. U tyhle kategorii mašin moderní techniku moc nečekám a popravdě ani nechci. Ale uznávám, že těch 15kW není moc....... a proto je tu SUPERMETEOR. :D |
29.6.2023 | Článek | jenom jedno slovo... METEOR (Royal Enfield METEOR 350). Seděl sem na péráku, seděl sem na keeway a seděl sem na malym meteoru. Nesrovnatelý. Kvalita, provedení, posez, geometrie. R-E to prostě umí. Navíc existuje i SUPERMETEOR 650. |
26.5.2023 | Článek | jj, vstupenky už sou koupený. Největší problém bude jako pokaždý, kde rozumně zaparkovat.... |
24.5.2023 | Článek | Poměrně snadná odpověď...nemůže. V čechách tohle na papíry prostě nedostaneš. Je to pěknej showbike, klasická stavba pro radost, ale na silnici s tim nesmíš. Nebo jo, ale je to o osobní odvaze a schopnostech případně ukecat benga. |
26.4.2023 | Článek | xvasek: a o tom to je. Já nemám vlastní tankovací stanici na benál. A stejně nechci a nemůžu mít vlastní nabíjecí stanici doma. Tak, jako je praštěný stavět rozvod a skladování benzínu v každé domácnosti ( náklady, bezpečnost...) tak je nesmysl, aby každej doma nabíjel. Ta infrastruktura neexistuje a postavení je drahý. Oč jednodušší je postavit centralizovaná nabíjecí místa ( tedy pumpy), ale pak musíš zajistit, že ti tam nebudou auta/motorky stát hodiny, ale minuty, jako s benálem. Chci někam přijet, natankovat (je mi jedno co) a jet dál. A s tím 200km cesťákem máš pravdu.... nákladově raději tágo:( |
26.4.2023 | Článek | Sry, ale je to stejný (nebo horší) jako s autem na baterky. Vzorec je snadnej. Dokud nebudu schopen za 1 minutu dobít baterky na 100km, resp. za 2 na 200, za 3 na 300... , tak zůstanu u benálu. Nemám problém s ježděním na elektriku, ono je to vážně fajn, ale dokud nabíjení stojí za hovno, tak díky, nechci. Ono je to totiž strašně snadný. Stačilo by používat zdravej rozum a ne jenom dojit kapitalizmus. Tak, jako máme standardizované baterie do skoro čehokoliv (A, AA, D, 18650...), tak udělat jeden společný a POVINNÝ formát baterie do aut. Benál je taky pro všechny stejnej. A pak ty PACKy měnit na pumpě. Jednoduché, snadné, ale ekonomicky nereálné. A proto se to NIKDY nestane. Každej výrobce pojede sólo. A u cestovní mašiny to naprosto nedává smysl. Když sečtu cenu motorky, cenu nabíjení, další provozní náklady, přičtu cenu času, který strávím nabíjením na cestě, cenu času, kdy musím sjet z cesty, abych jel nabíjet, tak mi vyjde, že kdybych si na to cestování vzal tágo, vyjde to líp. -2 |
8.2.2023 | Článek | hyper exkluzivní mašina, kterou možná někdy uvidíme na nějaké výstavě. Ale po pravdě se mi až tak zase nelíbí. To světlo je pěkný, hezky udělaný, ale připadne mi takový krutě vsazený. Ta stará Praga je taková uhlazenější, roztáhlá do dýlky, jako starej Hárlej... tohle je sice parádně udělaný, ale taková koza na vejšku. A popravdě...něco klasičtějšího, než Kawu jste nenašli? Tady asi nešlo o prachy, radši bych tam viděl Triumph nebo nějakýho Itala. A ty kola jsou naprosto super, sice každý stojí jak nová Fabie :), ale jsou nádherný. +1 |
28.1.2023 | Článek | nejsem blbej a papíry na motorku už mám spoustu let. Ale jsou lidi, co brzdit pravou prostě nemůžou...třeba já - úraz... a ti by ocenili VOLITELNÉ CBS, kdy k páčce předku se přidá i brždění zadkem. Podle testu i podle velikosti motory jenom přední nebude stačit a zadní bude třeba. Určitě to půjde upravit individuálně, ale tovární řešení je vždy lepší. |
28.1.2023 | Článek | už se těším, až se svezu. Tem motor je akorát na normální ježdění a až bude k dispozici provedení s jednositzem, tak to bude parádní stylovka pro město i delší cesty. Taky by to chtělo volitelnej CBS, aby ta přední přidala i zadní brzdu. |
25.9.2021 | Článek | TOHLE byly mašiny. Na mě sice už asi trochu moc, ale tohle moh řídit jenom člověk znalý, poučený, pokorný a s mozkem v hlavě. Jinak rychle umřel. Místo toho tu máme a budeme mít bezpohlavní, vykleštěný bzučící přibližovadla na baterky, Made in EU. +1 |
31.3.2021 | Článek | No, ono to má ještě jednu stránku. Dnešní skoro většina servisáků jsou měniči a ne servisáci. Dojel jsem na to s mojí starou XJ600 r.94. Když jsem přišel do auto nebo motoservisu a řekl, že potřebuju opravit vzducháč se čtyřma karbcema, tak naprostá většina mě poslala do pr... . Nikdo to neuměl, nebo se s tim nechtěl dělat. Dalo dost práce najít člověka, co mi dal mašinu do kupy. Druhej problém byl, že i na takhle masovou mašinu origo díly nezaplatíš a druhovýroba buď není, nebo stojí taky balík. A investuj do mašiny v ceně 30tis. dvacku za servis a pár dílů. A proto Grand Cherokee V8..... |
25.3.2021 | Článek | Special je můj vlhkej sen... MG miluju odjaktěživa, ale tohle je přesně pro mě. MG 4EVER :) +1 |