Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak kámo změř zda je napětí na cívkách při běžícím motoru,zkontroluj na vypínači pod parabolou jestli není drát upadlý nebo jinak poškozený,a potom kostru na žárovce,je to ukostrene i přes šroubek , který drží světlo,a můžeš dráty proměřit jestli jsou ok,to by bylo vše.Ja mám na 05draty pořád původní,a maká to.
Tak kámo změř zda je napětí na cívkách při běžícím motoru,zkontroluj na vypínači pod parabolou jestli není drát upadlý nebo jinak poškozený,a potom kostru na žárovce,je to ukostrene i přes šroubek , který drží světlo,a můžeš dráty proměřit jestli jsou ok,to by bylo vše.Ja mám na 05draty pořád původní,a maká to.