Komentáře
Nalezeno 8 záznamů
16.2.2018 | Článek | Upřímně je to po rekonstrukci nuda. Sotva třetina exponátů, co tam byla před tím, celé je to takové sterilní a o ničem. Zase počin šíleného architekta o "vzdušnost" na úkor velikosti sbírky. Znovu už za to těch 220,- nedám, to je raději propiju +4 |
6.2.2018 | Článek | ->TomasRehak: Jenže tohle prase není zaměřeno na náš trh, v mnoha článcích současné vedení jasně řeklo, že jim je putna, zda se v ČR prodá 1kus nebo žádný, cílem je právě Belgie, Holandsko a podobné "zelené" státy. Stejně tak jako se nepočítá s žádnou masovou výrobou. Takže cena odpovídá záměru. Oslovit bohatou klientelu, pro kterou to bude pouze otázkou prestiže a zaplatí celý vývoj... |
27.10.2017 | Článek | Jestli tohle půjde do sériové výroby, tak si otevřu servis... repas nebo jen přetěsnění předku bude super kšeft... čtyři trubky? Co Ti vývojáři hulí? Zkušenost ze 3kolky mám, není to nejhorší, ale někam na super asfalt, takže česká města nebo venkov ani náhodou... -1 |
2.6.2017 | Článek | Tak ono je sice hezké ztratit "strach" z píchnutí. Ovšem jaká bude cena takového kola? A ke sjetí části se vzorkem dojde tak, jako tak. Takže místo 3tis za gumu budeme muset kupovat celé kolo za 10ku... Jako koncepty hezké, ale v praxi nepoužitelné, nikdy... |
7.3.2017 | Článek | To je úplně to samé jako auto roku... Prostě vyhrávají data na papíře a subjektivní dojem vzhledu. I když věřím že Multistrada vyhrála zaslouženě |
23.3.2016 | Článek | Vždyť je to monster jak vyšitej... -1 |
16.1.2015 | Článek | Jenže s tou plnou mocí to není tak snadné, s touto novelou musí být již ověřená, takže zase pouze v pracovních dnech... |
1.2.2013 | Článek | Uniká my smysl... kit, kterej stojí v přepočtu 116 000 + moto taky kolem kila, a ještě dávat prachy za lakování a moře času na přestavbu... Není lepší koupit rovnou moto za 200 bez práce a s podstatně lepší geometrií? +7 -3 |