Komentáře
Nalezeno 11 záznamů
4.7.2015 | Akce | Tak se omlouvám, nakonec bohužel nedorazím... v Pejru na pumpě zakukaly lágry ve starteru (po 45 letech se není co divit)... Dvě dobré duše pomohly roztlačit, ale jel jsem raději zpátky - ať hned na první návštěvě mě pak chlapi nemusejí šíbovat ze dvora. Snad příště někdy. |
4.7.2015 | Akce | cortes: Mám info, že jedna parta má dorazit snad kolem 11. hodiny, ale přesnějšího času jsem se zatím nedopátral. Vyrazím holt někdy během dopoledne. Bude-li otevřen dvůr, snad mohu vjet dovnitř, ne? Samozřejmě bych se pak přebejčil tak, aby se kvůli mému odjezdu nemuselo šíbovat s mašinami. Je to holt má první cesta do Doupěte, proto se tak hloupě ptám. |
3.7.2015 | Akce | Ze zdravotních důvodů jsem bohužel musel dát mašinu pryč, ale uvažuju nad tím, že bych se v sobotu ráno ukázal se čtyřkolovým veteránem - proto dotaz, zda se s ním vejdu do dvora - mám strach nechávat venku. Nezacláněl bych dlouho, jen bych s ukázal po ránu, dokud nebude hic. V kterou hodinu je vůbec začátek, abych nedorazil příliš brzy k zavřenému klubu? |
24.3.2015 | Článek | Docela bych pochyboval nad reálností údajů o vestavěném akumulátoru - aby při tak malých rozměrech, aby se vešel do patice, vydržel napájet supersvítivé LED 3 hodiny a natož aby pak na plné dobití stačily 2 vteřiny, to nezní moc hodnověrně. Přinejmenším by akumulátor tak prudkým nabíjením dost trpěl. Jedině, že by místo akumulátoru byl použit zálohovací kondenzátor, ovšem ani ten nesnese vysoké vybíjecí/nabíjecí proudy. Jinak nápad je to dobrý a dost by se využil u motorek s vidlicovým dvouválcem, který po ubrání plynu kolikrát brzdí tak dobře, že brzdy leckdy ani není nutné použít. +1 -1 |
30.10.2014 | Článek | Pěkně, uvolněně, hovorově a srozumitelně psaný článek, okořeněný kupou dobrých "hlodů". Za to palec nahoru. +3 |
28.7.2014 | Článek | Na jednu stranu je to určitě kvalita a pořádná výbava, kapalinou chlazený motor tady sice působí jako pěst na oko, nicméně to se dá ještě pochopit, jelikož se s tím lépe popere třeba v kolonách a navíc kolem těch kapot proudění vzduchu kolem motoru také nebude žádný zázrak. Ale na druhou stranu Harley má vypadat jako Harley a toto už je vyloženě "limuzína" na způsob GoldWingu, takže vyznavače klasiky a "kusu poctivého železa" dvakrát nepotěší. |
9.5.2014 | Článek | megacruiser> Přesně... živě si dovedu představit, jak to malé přední kolečko "zakopne" do spáry v chodníku, dlažbě apod., celá koloběžka se tak zarazí jako o obrubník a člověk poletí přes řidítka. |
7.5.2014 | Článek | Myšlenka pěkná a teoreticky užitečná, ale prakticky k ničemu - 12kg váhy je na přenášení docela dost a cena také žádný zázrak. |
21.3.2014 | Článek | Můj první komentář k článku... a bohužel negativní. 1. Toto zkrátka není motocykl. 2. Až moc nápadně to připomíná ten paskvil jménem Yuki V3. 3. Do třetice všeho NEdobrého... od pohledu složitý agregát, elektronika jakbysmet (menší spolehlivost a potenciálně vyšší poruchovost) a přitom pod těmi všemi kryty mizerný přístup snad ke všemu = prodražení údržby a oprav. Takže tímto "výtvorem" šlápli konstruktéři a designéři zcela vedle. +3 -2 |
23.10.2014 | Deník | Akce to byla vážně povedená... hlavně, jak jste přijely dodávkou a přitom vyskákaly z auta v motobundách a s přilbama na hlavách - to vážně nemělo chybu. |
9.9.2014 | Deník | Též musím poděkovat a přidat se ke gratulacím, jste fakt skvělá parta. Hospodu jsme nakonec zavírali někdy po půl druhé v noci. |