stratos_r1250gs



PROFIL UŽIVATELE

Sali750

Offline: 24.6.2019 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 37
Město: Hradec Králové
Lokalita: Hradec Králov...
Napsal příspěvků: 1x
ID uživatele: 109408
Registrace: 4.1.2010

Adresa profilu:http://sali750.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře k článkům
Nalezeno 25 záznamů

13.6.2019 V sobotu se slavnostně otevře Motocentrum HK Servis mělo motocentrum HK vždy nejlepší. Ale na prodejně to už je trošku horší. Prodavač protiva a vždy když jsem něco potřeboval, tak jsem po dvou větách raději jel jinam :D Takže jestli nevymění toho dlouholetého prodavače...Tak vím, že spousta lidí pojede raději jinam. A to chci svou Hondu vyměnit za Triumpha :D
-1
26.3.2019 Z druhé ruky Triumph Tiger 900 – 1050 Konečně něco o ojetinách. Bylo by super, kdyby jste začali testovat ojetiny. Všichni si nové motorky nekupují a říct, jak motorka jede napři. po 50000km je informace, která by spoustu lidí zajímala. Informace typu, v 20tis je potřeba udělat tohle, v 50tis odchází tohle a tohle je pro nás chudší lid, kteří nemají na novou mašinu informace, kterou oceníme a rádi si ji přečteme.
+31 
27.5.2018 Vespa a volný pád ze 4000 m. n. m. Na tom nic extra nebezpečného není. Před otevřením Padáku sám sebe srovnal do polohy a otevřel padák. Jediné nebezpečné tam byla ta vespa která sice na padáku, ale mohla na kohokoliv spadnout. Za mě výkon o ničem.
14.9.2017 Zlaté české ručičky: Bartus a Big Husky OD BH jsem si objednal boční nosiče... Popravdě to bylo dodělej si sám. Po té co jsem uříznul boční úchyty a znovu je navařil a předělal uchycení v předu, sedí vše dobře... Vlastně by mi příště stačili jen rámečky :D
8.7.2017 Kevlarové jeansy s patentem od 4SR Dělá 4sr i prodloužené dámské nohavice??? Ale opravdu prodloužené. Ne že jen udělají dlouhé nohavice, ale žena má potom chrániče kolen na stehnech...
4.1.2017 Ural Diablo: punk-rockový boxer Stavba hezké, ale s tím rozdílem, že z Uralu tam není vůbec nic :D :D Motor je na 100% čínský Chang Jiang 750 ohv :) :)
9.12.2016 Ural Pustynja II - nová limitka se sajdou Tak ono se spolehlivostí je to stejné jako každý jiný motocykl. Má to vstřikování, kotoučové brzdy a spoustu dalších věcí, které jsou standartem. Cena by mohla být o 100tis menší. Ale tyhle stroje frčí hlavně v USA a tam ta cena nevadí.
+1 
25.11.2014 Ural představil limitovanou edici MIR JwKS_Pavel: Popsal jsi to perfektně. Já to dnes přirovnávám k starým dvouventilům od BMW. Je to prostě dnes už paráda. A to můj stroj z roku 2007 je už taky oproti novým modelům pozadu.
25.11.2014 Ural představil limitovanou edici MIR Martin-GS: Musím bránit Ural. Můj z roku 2007 má najeto přes 20tis km a stále jsem do motoru nemusel sahat. A nejsem jediný. Jezdí tady v čr i Uraly které mají ke 100tis km.
A pokud myslíš staré motory 650, tak na nich byli problémy, ale vždy to šlo opravit...
11.1.2012 Ural v sedmdesáti letech neopouští síly SuperSic58 : Je vidět, že jsi s tím v životě nejel...
Až se na tom projedeš, tak to začni kritizovat... Bude to potom oprávněná kritika...
6.1.2012 Ural v sedmdesáti letech neopouští síly Tak to jen dodávám, že Ural se od té doby hodně změnil...
6.1.2012 Ural v sedmdesáti letech neopouští síly Hmm, máš koukám velmi zajímavé zkušenosti :D M72 se pro tvou informaci vyráběla ve čtyřicátých a padesátých letech. Hurdy-spojka mě na Uralu drží už cca 18tis km a znám případ, kdy vydržela 42tis km. Co se týče spotřeby, tak se spolujezdcem jezdím za 6l/100km Svíčky tam mám už dvě sezóny stejné. A že by někdo dával do nového urala motor z BMW?? To slyším poprvé a to jezdím na těchto strojích už od 17 let... Pokud jsi i dněpru či m72 dal to co potřebovali, tak to byli stroje, které byli relativně spolehlivé... Nevíš o sovětských strojích vůbec nic. Možná tak to, kde se vyrábí. Ale tím to končí... Kdyby jsi měl m72 doma, nemohl bys tvrdit, že se to dělalo v 90. letech. A pokud sis koupil dněpra nebo urala od ukrajinců na burze a myslel sis, že to bude jezdit, aniž bys s tím cokoliv dělal... Tak jsi naivní a hloupý.
5.1.2012 Ural v sedmdesáti letech neopouští síly Vlastním Urala, ke kterému jsem se dostal po několika anglických, japonských i italských motorek. A můžu říct, že lepší motorku bych už těžko sehnal... To co s ní dělám, by něco jiného těžko vydrželo... A že to jede jen stovkou? Mě to vůbec nevadí. V terénu si to pěkně vynahradím, myslím, že ty skoky a překonávání brodů nějaká Jawa rotax těžko zvládné. Ale je to o porovnávání neporovnatelného... Vím že mám stroj, který hodně a má kvalitní dílenské zpracování. A to co jsem třeba u Jawy viděl na výstavě... No, nic moc to nebylo...
24.10.2011 Triumph Tiger Explorer v Miláně bude Konečně tam bude kardan... Když jsem měl kdysi Triumph Sprint, tak ten řetěz mě vysloveně pil krev. A motorku bez kardanu bych už domů ani nechtěl.
11.9.2011 Uraly na Dunaji - extrém na vlastní kůži Joo, to já rád škodolibě pomůžu těm, co se snaží vyhnout tomu, čemu nemají
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist