Komentáře
Nalezeno 130 záznamů
18.7.2017 | Článek | A nějaké náznaky,že by gumy už klouzaly? Co tam bylo obuto? Řešili jste nějaký limit,kdy už to prostě ukouzne a letí se na hubu? |
12.7.2017 | Článek | 16km/h a 80kg hmotnost ? Tohle je hračka pro bohaté,jinak je to naprosto k hovnu. To už je lepší elektro koloběžka a pod. , ta narozdíl od tohoto hebla váží 20kg,jede 25km/h(i víc) a stojí tak 10% ceny. +3 |
28.6.2017 | Článek | Opravdu pěkný test Z nové kačeny mám takové rozporuplné pocity,vstřikování je fajn,ale dva mikro vstřikovače na jeden válec... ,taky oddělané mazání vždycky smrdělo průserem...,no, je to hodně na hraně. Čas ukáže... +1 -1 |
14.6.2017 | Článek | Nastavení ŘJ + diagnostika přes mobil je pecka.Neříkám,že je nezbytnost,ale mně se takové věci hodně líbí... Co mně ale zarazilo je speciální úprava na pístním čepu,čep je součástí pístní sady,zajímalo by mně,jestli stejný čep bude i v sadě od Proxe a pod. a nebo se bude muset koupit originál-pokud člověk nebude chtít riskovat zadření... |
18.5.2017 | Článek | stejně mi pořád vrtá v hlavě ta euro 4. je ta norma stejná pro motorky i auta? u auta by to 100% znamenalo lambdu před katem,kat a k tomu lambdu za katem...,tak nějak jsem si i myslel,že něco,co spálí 0,5l oleje na 1000km nemá šanci,projít euro 4... nebo je to v podobném duchu,jako 9Kw v techničáku? má někdo seriózní odpověď? +1 |
17.5.2017 | Článek | super jsem zvědavý,jak to bude fungovat... |
16.5.2017 | Článek | Kontrukčně mi to v hodně věcech připomíná KTMku...,což je možná dobře,nemá smysl vymýšlet různé inovace,když už vlastně všechno vymyšlené je,vznikají pak spíše chyby,než zlepšení. Jo,pěkná motorka,zajímalo by ně,jesli to postaví na papíry,no a pak cena...,ta leze poslední dobou neúměrně vysoko. |
13.5.2017 | Článek | fakt pěkné jediné,co mi nesedí je přední kolo,vypadá to efektně,ale prezentují to jako motorku s důrazem na možnost běžného ježdění a tohle se bude muset do zatáčky hodně přemlouvat.. jinak jak trefně poznamenal Peřina-u nás bez šance legálně přihlásit.což je velká škoda.hlavně,že si můžeme udělat na přání stupidní SPZ |
29.4.2017 | Článek | Jsem zvědav,kolik borců sebou na těch 20-ti kilometrech zase flákne +1 -1 |
29.4.2017 | Článek | krása tohle je pro má oči potěšení...,na rozdíl od většinou zpatlaných kafáčů,které jsou dnes tak strašně moderní. |
27.4.2017 | Článek | test co zní jako placená reklama... ...enduro skůtr,kde nedáš pořádně nohu na stupačku,protože tam jsou nášlapy...-ale s úsměvem-to nevadí... CRF 250 se mi líbí,tohle by si mohlo najít své kupce...,ale kroutím hlavou nad tím enduroskůtrem...,jako neříkám,že je to vyloženě špatné,ale taková ani ryba,ani rak...,ale možná nějaký pupkatý skopčák po tom skočí... |
24.4.2017 | Článek | Tušíte někdo jaká je průměrná výška evropského chlapa?Já mám 186cm,necítím se nijak nadprůměrně... Proč to píšu-tady se chválí,jak je super nízká motorka a jak se dosáhne na zem,ale že u nízké motorky je potřeba více krčit nohy a pak bolí kolena-to už se jako mínus nepíše... Na zem šlapu jen když zastavím,ale nohy pak krčím celou jízdu.Výškově nastavitelné sedlo by mělo být standartem u motorky za 350tis...a v testu se to nezmiňuje ani u jedné. +6 |
13.4.2017 | Článek | Po přečtení testu mi hučí v hlavě a je mi jasné,že lepší motorka na světě není. Nebylo té chvály fakt trošku moc?? +2 |
27.11.2016 | Článek | Chladič místo padáků?Zajímavá myšlenka... Tyhle limitované edice budou spíše někde stát ,než jezdit...,pěkné to je...,ale nějak mě to nenaplňuje. +1 |
22.11.2016 | Článek | Moc pěkné věřím,že jste si to užili...,jen těch poruch bylo možná zbytečně moc a dalo se některým předejít poctivější přípravou(nekritizuju,jen jsem nějak nabyl tento pocit...) bez diskuzí palec nahoru,na takové akce se vzpomíná celý život... |