Komentáře
Nalezeno 140 záznamů
20.2.2012 | Článek | No já nevím, podle mě je to nejhnusnější motorka za poslední leta. Ale proti gustu... :) |
14.2.2012 | Článek | Akro: ale tu diskusi tady rozdmýchává osoba Rossiho, pokud sis nevšiml |
14.2.2012 | Článek | > Evo: čísla jsou jen natolik průkazné, nakolik je použiješ pro důkaz svých argumentů viz níže umístění Lorenza. Zkrátka nejrychlejší není vždy nejlepší celkově. Ale samozřejmě netvrdím, že se to nemůže změnit, i když v této sezóně to podle mě nebude. Vlastně ani tak moc nechápu proč se pořád Rossi a Stoner a další srovnávají, je to jako bych srovnával Schumachera a Sennu. Objektivně říct, kdo je lepší jednoduše nejde. |
14.2.2012 | Článek | zverzak: kdyby sis přečetl i text, tak bys zjistil, že všetko janse v číslach rozhodně nieje. evo: ke stylu - noha ven do zatáčky? akro: o tom že by titul měl nepochybuj, zda by jich měl tolik je na zváženou, jenže kdyby byl o xx let mladší, tak by taky měl jinou průpravu atd., takže tyhle historické coby kdyby jsou úplně mimo mísu. |
13.2.2012 | Článek | Evo: já jsem ten film viděl, ale vytrháváš to z kontextu, kdyby si to neřekl, tak ho nikdy nedal Kromě toho, když už mluvíme o tom filmu, tak je zde jasně ukázáno, proč byl ve své době Rossi nejlepší - byl rychlý (ne vždy nejrychlejší - to byl snad jen v době přestupu na Yamahu) a měl velmi VYROVNANÉ výsledky a NEPADAL. Navíc tady spousta lidí zapomíná na jednu věc: s věkem přichází rozum, což se vylučuje s ježděním na 105% ;) Mimochodem všimli jste si, jak se změnil jízdní styl od příchodu Rossiho? |
13.2.2012 | Článek | Evo: myslím, že se často zapomíná na dvě věci - Rossi když mluví, tak si skoro ze všeho dělá srandu - viz velmi nepovedé překlady nejmenovaného článku ohledne SuperSica, za druhé - neznám závodníka, který si říká: raději zpomalím, mohl bych panu X ublížit. To by to nebyly závody ale projížďka |
16.1.2012 | Článek | z tohoto pohledu je Veselý borec. |
16.1.2012 | Článek | komu čest, tomu čest místní pomlouvači a sportovní turisti by si taky měli uvědomit, že pokud by třeba měl Veselý zázemí á la Despres (nebo jak se to píše), tak by třeba dojel o třicet míst líp. Ale podle mě je dakar o tom, že si vezmu auto/motorku/kamion, naložím na něj vše co potřebuji a max s jedním či dvěma dalšími lidmi jedu tak, abych dojel a ještě pokud možno vyhrál. tzn. ty rychlostní zkoušky s gigantickým zázemím, co předvádí dakarská špička, podle mě tak nějak už ani nejsou tou myšlenkou, jakou dakar dříve byl. |
7.12.2011 | Článek | Aďoš> vtip je v tom, že udávají spotřebu 3,8l, ale dojezd 250 až 300 km :D tak to je takové...zvláštní počítání. Jako náhrada 500ccm to zní pravděpodobně, ale nevim, jestli je pro začátečníka dobré mít k dospozici velký krouťák a automatickou spojku... |
7.12.2011 | Článek | šelba> chápu, ale neznám žádného uživatele skútru (je fakt, že znám jen ženy-skútristky), který by si na skútr stěžoval právě pro jeho "skútrovost", tj. že by chtěl spíš motorku s "automatem". No, necháme se překvapit. Pokud by ta spotřeba byla fakt 4l, tak to beru jako slušný počin pro utilitaristy. Jinak v tom nevidím moc význam. |
7.12.2011 | Článek | ..teda pokud to počítám z dojezdu 250km a objemu nádrže 14l, osobně dost nechápu optimistické výpočty Hondy mluvící o 4l, když opravdu maximální dojezd s rezervou je prý max 300. Jinak za mě motorka s jakýmkoliv automatem není motorka. -1 |
7.12.2011 | Článek | Spotřebu to má 5,6 l. Nevím, kolik má CBF, ale třeba Versys má kolem 6 (při superúsporné jízdě by se dalo asi dostat až na 5,5 ale proč :) Takže ta spotřeba mi teda nepřijde nic moc. Osobně bych preferoval větší nádrž...přece jen dojezd 250 nebo 350km je rozdíl a jsou země, kde to člověk velmi ocení |
11.11.2011 | Článek | >country1: naprostý souhlas. Nicméně podle měli udělat 800ccm klon a úplně nový litrový 4V "enduro" koncept |
10.11.2011 | Článek | Za mě tedy design velkého versyse nic moc. Malý se milíbí, ale tohle je jak hranatý mastodont. Nicméně 4V je gut :) Zajímalo by mě, jestli to má ten kompresor, nebo ne. |
10.11.2011 | Článek | Za mě tedy design velkého versyse nic moc. Malý se milíbí, ale tohle je jak hranatý mastodont. Nicméně 4V je gut :) Zajímalo by mě, jestli to má ten kompresor, nebo ne. |