renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

stassek

Offline: 21.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 40
Město: Rosice
Lokalita: Brno-venkov J...
Poděkoval: 39x
Pomohl: 8x
Založil témat: 43x
Napsal příspěvků: 570x
Body komentářů: 14 / 18
ID uživatele: 108230
Registrace: 4.12.2009

Adresa profilu:http://stassek.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 140 záznamů

20.2.2012 Článek No já nevím, podle mě je to nejhnusnější motorka za poslední leta. Ale proti gustu... :)
14.2.2012 Článek Akro: ale tu diskusi tady rozdmýchává osoba Rossiho, pokud sis nevšiml
14.2.2012 Článek > Evo: čísla jsou jen natolik průkazné, nakolik je použiješ pro důkaz svých argumentů viz níže umístění Lorenza. Zkrátka nejrychlejší není vždy nejlepší celkově. Ale samozřejmě netvrdím, že se to nemůže změnit, i když v této sezóně to podle mě nebude. Vlastně ani tak moc nechápu proč se pořád Rossi a Stoner a další srovnávají, je to jako bych srovnával Schumachera a Sennu. Objektivně říct, kdo je lepší jednoduše nejde.
14.2.2012 Článek zverzak: kdyby sis přečetl i text, tak bys zjistil, že všetko janse v číslach rozhodně nieje.
evo: ke stylu - noha ven do zatáčky?
akro: o tom že by titul měl nepochybuj, zda by jich měl tolik je na zváženou, jenže kdyby byl o xx let mladší, tak by taky měl jinou průpravu atd., takže tyhle historické coby kdyby jsou úplně mimo mísu.
13.2.2012 Článek Evo: já jsem ten film viděl, ale vytrháváš to z kontextu, kdyby si to neřekl, tak ho nikdy nedal
Kromě toho, když už mluvíme o tom filmu, tak je zde jasně ukázáno, proč byl ve své době Rossi nejlepší - byl rychlý (ne vždy nejrychlejší - to byl snad jen v době přestupu na Yamahu) a měl velmi VYROVNANÉ výsledky a NEPADAL. Navíc tady spousta lidí zapomíná na jednu věc: s věkem přichází rozum, což se vylučuje s ježděním na 105% ;) Mimochodem všimli jste si, jak se změnil jízdní styl od příchodu Rossiho?
13.2.2012 Článek Evo: myslím, že se často zapomíná na dvě věci - Rossi když mluví, tak si skoro ze všeho dělá srandu - viz velmi nepovedé překlady nejmenovaného článku ohledne SuperSica, za druhé - neznám závodníka, který si říká: raději zpomalím, mohl bych panu X ublížit. To by to nebyly závody ale projížďka
16.1.2012 Článek z tohoto pohledu je Veselý borec.
16.1.2012 Článek komu čest, tomu čest místní pomlouvači a sportovní turisti by si taky měli uvědomit, že pokud by třeba měl Veselý zázemí á la Despres (nebo jak se to píše), tak by třeba dojel o třicet míst líp. Ale podle mě je dakar o tom, že si vezmu auto/motorku/kamion, naložím na něj vše co potřebuji a max s jedním či dvěma dalšími lidmi jedu tak, abych dojel a ještě pokud možno vyhrál. tzn. ty rychlostní zkoušky s gigantickým zázemím, co předvádí dakarská špička, podle mě tak nějak už ani nejsou tou myšlenkou, jakou dakar dříve byl.
7.12.2011 Článek Aďoš> vtip je v tom, že udávají spotřebu 3,8l, ale dojezd 250 až 300 km :D tak to je takové...zvláštní počítání. Jako náhrada 500ccm to zní pravděpodobně, ale nevim, jestli je pro začátečníka dobré mít k dospozici velký krouťák a automatickou spojku...
7.12.2011 Článek šelba> chápu, ale neznám žádného uživatele skútru (je fakt, že znám jen ženy-skútristky), který by si na skútr stěžoval právě pro jeho "skútrovost", tj. že by chtěl spíš motorku s "automatem". No, necháme se překvapit. Pokud by ta spotřeba byla fakt 4l, tak to beru jako slušný počin pro utilitaristy. Jinak v tom nevidím moc význam.
7.12.2011 Článek ..teda pokud to počítám z dojezdu 250km a objemu nádrže 14l, osobně dost nechápu optimistické výpočty Hondy mluvící o 4l, když opravdu maximální dojezd s rezervou je prý max 300. Jinak za mě motorka s jakýmkoliv automatem není motorka.
-1
7.12.2011 Článek Spotřebu to má 5,6 l. Nevím, kolik má CBF, ale třeba Versys má kolem 6 (při superúsporné jízdě by se dalo asi dostat až na 5,5 ale proč :)
Takže ta spotřeba mi teda nepřijde nic moc. Osobně bych preferoval větší nádrž...přece jen dojezd 250 nebo 350km je rozdíl a jsou země, kde to člověk velmi ocení
11.11.2011 Článek >country1: naprostý souhlas. Nicméně podle měli udělat 800ccm klon a úplně nový litrový 4V "enduro" koncept
10.11.2011 Článek Za mě tedy design velkého versyse nic moc. Malý se milíbí, ale tohle je jak hranatý mastodont. Nicméně 4V je gut :) Zajímalo by mě, jestli to má ten kompresor, nebo ne.
10.11.2011 Článek Za mě tedy design velkého versyse nic moc. Malý se milíbí, ale tohle je jak hranatý mastodont. Nicméně 4V je gut :) Zajímalo by mě, jestli to má ten kompresor, nebo ne.

TOPlist