renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

stassek

Offline: 21.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 40
Město: Rosice
Lokalita: Brno-venkov J...
Poděkoval: 39x
Pomohl: 8x
Založil témat: 43x
Napsal příspěvků: 570x
Body komentářů: 14 / 18
ID uživatele: 108230
Registrace: 4.12.2009

Adresa profilu:http://stassek.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 140 záznamů

3.4.2016 Článek hoši, nedělejte si iluze, že by Rosák byl s první motorkou na bedně - bylo by to tak 50 na 50 když moc... Každopádně kdyby se Jorje objevil příští rok na Ducně, tak by to teprv byla sranda
3.4.2016 Článek chlapci od Ducati to asi nemaj v hlavě úplně srovnané taková škoda, po letech mohl být double
23.3.2016 Článek ... a tvrdit, že VR šel na Ducati, protože byla lepší než Yamaha, no nevím, spíš si myslel, že to potuní a další rok vyhraje, tedy že není super, ale taky žádná vrána, což se nepotvrdilo. Tvrdit, že by na téže motorce Stoner vyhrál je dobrý sebeklam, ale to je asi tak všechno. A to, že deltabox, nový motor a Preziosi venku je myslím si velkou zásluhou VR - a ukazuje se, že to byla správná cesta, ale na moc dlouho na to, aby na ni měl VR koule a čas
+1 
23.3.2016 Článek Virago> tvůj rytířský přístup je mi sice sympatický, ale v dnešní době spíš úsměvný. Já jsem teda za svou pedagogickou praxi rytířským přístupem ke křivárnám ještě nikoho nevychoval, protože při jakékoliv příležitosti, kdy jsem se takto zachoval, se na mě akorát tak dotyčný vysral, takže přístup, jaký zvolil Senna a potažmo v podobné situaci i Rossi, dle mého je zcela ok, ačkoliv morálně ne zcela ideální.
20.3.2016 Článek Pěkný závod. Ducati forsáž na konci byla masakrální, předjet na motor s takovým rozdílem v královské kubatuře není myslím úplně obvyklé Kotrbová jela taky pěkně, ale závěrečnou gestikulací k soupeřům opět dokázala, že mentálně není úplně v pořádku, škoda.
+2 
25.1.2016 Článek 1100virago> ač fanoušek Rossiho s tebou v mnohém souhlasím, nicméně je tu jeden nuans, o který je pro tuto kauzu nezverejnovani dat jde - mě by totiž velmi zajímalo, jak to bylo nebo nebylo s tím zamernym zpomalováním MM a klidně ti můžu slíbit, že v případě, že Rossi neměl pravdu, bych se ho určitě nezastaval... jenomže z dosavadního prubehu celé kauzy pro mě bohužel dost jednoznačně plyne závěr, že v tom MM nevinně nebyl, o čemž dost vypovídá i jeho klidná reakce na celý incident
23.1.2016 Článek >desmo69 jde vidět, že o práci s veřejností nic nevíš. Naopak vždy, když tě někdo začne podezřívat je pro podvadejici stranu nejlepší vyrukovat s tím, že všechno zveřejní, aby následně zveřejnila jen něco nebo to necháš trochu vyhnit a nakonec rekneš, že nechceš jitrit emoce a někoho poškodit, takže raději nic neukazes, i kdyz jsi pripraven vše kdykoliv předložit... to je naprostá zatloukaci klasika... Takže když nic, tak se tímto minimálně přiznali ke spoluvine.
+3 
9.11.2015 Článek 1100Virago> Daved Emmett ten článek mohl klidně zkrátit do čtyř slov: pravdu se nikdy nedozvíme - což je jistě pravda (docela by mě zajímalo, kdy zveřejní Honda slibovaná data z telemetrie posledních dvou závodů). Ale velmi jednoduše: kdo byl obviněn? Jen Mrq. Mohli být obviněni Rossim i jiní jezdci z jiných týmů? Jistě ano (třeba Ianonne, Pedro, ...), ale nebyli. Takže se ptejme, proč zrovna Mrq? Měl Rossi nějaký speciální zájem na tom, ho "zničit", když letos nemohl zasáhnout do bojů o titul? Asi ne. Takže mi z toho plyne, že o tom, co říká, je Rossi jednoznačně přesvědčen ze sledování záznamů závodů a zřejmě nejen on. Jak řekl Dovizioso, to, zda jede jezdec na limitu lze poznat na 95% a méně... Takže zcela jistě to nevylučuje, že Rossi nemá pravdu, ale zcela jistě lze taky říci, že ji na 95% má
4.11.2015 Článek Tosha752> vesměs s tebou souhlasím, nicméně je třeba podotknout jedno - Rossi i Mrq jeli stejně bezohledně, jenže na rozdíl od Mrq Ros tu jeho bezohlednou jízdu dokázal ustát. Takže je tu spíš otázka, zda je fér trestat jen jednoho jezdce, když oba jeli stejně bezohledně. Je to fér? Trestat jen jednoho za to, že ten druhý neměl dost inteligence na to, aby takovou jízdu ustál, podle mně fér není. A v tom já osobně vidím problém celého rozhodnutí. Mrq měl dostat stejnou nebo podobnou penalizaci jako Rossi.
Nicméně v této úvaze ovšem z předpokladu, že k onomu mystickému úmyslnému "kopnutí" nedošlo (protože to, co jsem viděl ze záběrů, jako úmyslné "kopnutí" nevypadalo)
2.11.2015 Článek 1100Virago > jako ten anglický text je asi něco v tom smyslu, že o tom, zda Boeing nad Donbasem sestřelili separatisti nebo Ukrajinci lze s jistotou říct především to, že spadl
3.11.2015 Článek Virago 21:40 > já jsem si to přeložil dobře, jenže to je právě ono - nic nám to nedokazuje o tom, zda Mrq jel tak rychle, jak skutečně mohl (což tvrdí Rossi), nebo jel na maximum možného (což tvrdí Mrq). I kdyby platila možnost 1, tak to ale neznamená, že oba nejeli rychle... a myslím, že o tom je tato celá kauza
31.10.2015 Článek Míra> sory, ta záruka 8 let platí pro citroen zero. Jinak u e-mobilu v 90% pod 80% nabíjet stejně nebudeš (ušetříš tak 4minuty ...), většinou budeš nabíjet na 80-90%.

A pokud se nepletu, tak žádnou motorku nesmíš táhnout na laně. Elektromobil (auto) samozřejmě táhnout lze (stejně jako každé jiné auto) - zákon to nijak nezakazuje. Pokud to zakazuje některý z výrobců (např. Toyota, ale nikoliv např. Nissan), tak to je jen kapric (např. tím můžeš přijít o záruku, pokud se na to ovšem přijde), stejně jako např. u Ferrari, Rols Royce apod.
31.10.2015 Článek to Míra> baterie dnes vydrží cca 10 let, jinak by na ně nedával Nissan ve svém Leafu 8letou záruku
16.10.2015 Článek ...tak právě na to běžné ježdění, kdy nehltám tisíce kilometrů, tj. jedu do práce, po městě (když už musím), na návštěvu do dojezdu vozidla (tj. do 300km) je e-mobil lepší volbou (nečekám na pumpách, nemusím si kvůli nim zajíždět, nabíjím doma/v práci, nemluvě o podstatně zábavnější jízdě). Když si spočítáte, kolik času strávíte kolikrát na benzině a cestou k ní, tak jednou za čas 15-20min. (pokud neberu do plna) není žádná tragedie. Ale samozřejmě záleží co kdo preferuje. Má osobní zkušenost je, že kdybych mohl (finance), tak už si benzin nekoupím, protože e-mobily mají 3 návykové věci: neuvěřitelný odpich, neuvěřitelné ticho a neuvěřitelně nenáročnou údržbu O ekologii samozřejmě mluvit netřeba, ono nejekologičtější vůz na trhu je škoda120
+1 
15.10.2015 Článek řekl bych že Petřičák zaspal krutě dobu. Zde: http://www.roznovan.cz/~kubis/models.php se lze dočíst o několikaletých zkušenostech s používáním elektromobilů Nissan Leaf a Tesla S k údivu publika ono to fakt funguje a funguje dobře nabito je do 80% za půlhodinu, ovšem 80% představuje zcela dostatečný dojezd. Tedy pro dojíždění a běžné ježdění naprosto dostačující. Jasné ale je,že to asi zatím není ideál pro obchoďáky... Jediný opravdový technický problém, který elektropohon má, snížení kapacity baterií v zimě, no a samozřejmě cena (od níž se samozřejmě odvíjí i kvalita akumulátorů)

TOPlist