renocar_unor



PROFIL UŽIVATELE

babajezi

Offline: - Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 73
Město: Příbram I
Lokalita: Příbram Střed...
Komentářů: 10x
Pomohl: 5x
Založil témat: 8x
Napsal příspěvků: 5186x
ID uživatele: 107745
Registrace: 24.11.2009

Adresa profilu:http://babajezi.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 111 záznamů

27.4.2011 Článek Oni nemají zájem vyrábět motorky.Taky tuhle "serii" dvaceti hrůz nemyslí vážně. jim jde jen o to pozvat co nejvíc novinářů (samozřejmě loajálních) a udělat několik jawa dnů kterými prokáží vývojovou činnost a dalších 10 let budou blbečky tahat za fusekli a hrabat státní dotace. Už jim to takhle prochází 20 let !! od doby kdy byla Jawa záměrně zlikvidována. Kdyby dneska začli po 25letech vyrábět 822 tak jí ještě klidně lidi koupí.Jenže proč by to dělali když jim stačí vyplácnout za dvacet let 50 kusů hybridů s cizími motory a státní kohoutek vesele kape!! Podívejte se, kto tu firmu vůbec vlastní a jaký má kapitál !!
27.4.2011 Článek Myslím, že ten kdo nepochopil že Jawa přestala existovat v roce 89 a ta zřícenina v Týnci slouží jen jako potěmkinova vesnice na dojení státních dotací, si nic jinýho než takovouhle motorku nezaslouží !
20.4.2011 Článek Já jsem známej tím že chválou většinou šetřím ale tenhle článek pochválit musím. Dobře napsanej test !!!
14.4.2011 Článek Je až neuvěřitelný kolik lidí jim to žere Kouknulj ste se někdo kolik má ta firma majetku, kolik zaměstnanců a kdo že jí to vlastní? Zamysleli jste se na téma státní dotace a co z toho co si drze říká Jawa vypadlo za posledních 20 let ??
11.4.2011 Článek Píšete:"Díky integrálnímu brzdovému systému jsou brzdy na předek i zadek lehce a citlivě dávkovatelné". Můžete prosím vysvětlit v čem spatřujete výhody propojení přední a zadní brzdy "integrálním systémem" a praktickou nemožnost ovládat zadní brzdu aniž by při tom nebrzdilo nekontrolovatelně přední kolo? Zkusil se někdo z redakce svézt s tímto systémem třeba v zimě na sněhu a náledí?
5.4.2011 Článek Je to hlavně o tom, kdo od skútru co požaduje.Někomu stačí padesátka na pojíždění po městě a libuje si nad spotřebou do 2l, někdo chce maxíka na daleké cestování a sáhne po Burgoši 650 a někdo chce skůtra který umí jezdit rychle a má podvozek který to stíhá a někdo chce prostě "masírku" na předvádění a dělá mu dobře když se u ní fotí holky.
Obrovská výhoda skútrů (kromě praktičnosti většiny z nich) je velký výběr. Myslím, že na trhu je skútrů nepřeberné množství a jejich prodej bude stále strmě stoupat.
29.3.2011 Článek Interceptor: Proč? Že si dovolím napsat svůj názor ? Že se ohradím proti tvé lži že jsem si rozbil hubu na něčem s CBS?
Že mi připadá poněkud absurdní honit se v mém věku někde po okruhu se synkem který nemá dostatek sebevědomí aby byl schopen snést něčí názor na techniku s kterým nesouhlasí?
Nepřipadáš si trošku směšně??
29.3.2011 Článek Interceptor:Protože na rozdil od tebe mám alespoň vyplněný věk, mohl bys odvodit, že v době kdy jsem já aktivně závodil jsi nejspíš ještě vůbec nebyl na světě.V té době jsme závodili na silničních okruzích a ne na sterilních motodromech což nevím jak by se ti líbilo. Ale svézt se se mnou po silnici máš možnost stále. Ono to totiž není jen o tom honit litra v Brně kolem dokola.
28.3.2011 Článek Malý bávo osazený 18/21 s dráty by vůbec nemusela být špatná motorka. Při max.170 a spotřebě pod 4l bych jí jako universálnímu pojíždědlu docela rozumě. Jde jen o to kdy to pochopí i u BMW a ty nesmyslný loukotě z toho vyhodí.
27.3.2011 Článek Interceptor: Lžeš! Ale ne že by mě to překvapovalo.Ale pravdu máš v tom, že skutečně nevynechám jedinou příležitost abych znovu a znovu netvrdil, že systém který při použití zadní brzdy brzdí zároveň nekontrolovatelně předek mohl vymyslet jedině kretén a schvalovat ho může jedině blb kterej neumí jezdit na motorce.
27.3.2011 Článek Mike70 oni dělají dvě varianty.Ten třípíst je u šílenosti kterou Honda vzletně nazývá ABS/CBS a která je vítězstvím debilní komerce nad zdravým rozumem
25.3.2011 Článek TombaRider: Takovej blábol neomlouvá ani tvůj věk
25.3.2011 Článek Porovnání:
Honda CBR 250R, r.v. 1988 !, 40 hp 29.2 kW/14500 rpm,153 kg...
Není Vám to alespoň trošičku divný, že před více než dvaceti lety bylo CBR 250 R trochu jinde???
25.3.2011 Článek shArk: proč by to měla být z principu blbost?
25.3.2011 Článek To je přátelé ta demokracie. Kdyby Honda tuhle motorku nazvala třeba Teensport nebo podobně, určitě by moje kritika byla podstatně umírněnější. Pokud ale po mnoha měsících očekávání nového čtvrtlitrového SUPERSPORTU představí Honda TOHLE, tak je mi líto ale rozhodně to nepochválím. Tohle totiž nemá se supersportem vůbec nic společného.
A pokud to nebudeme brát jako supersport ale jako motorku pro běžné denní poježdění, pak možná připustím že je to dobrý stroj. Jenže k tomu musím mít napřed podklady vycházející z nějakého odborného testu. Pak se uvidí.
Zatím ale nemohu jinak než posuzovat CBR 250R jako Supersport a to se na mě fak nezlobte ale tady pro lichotky místo nenacházím.
A není pravda, že se mi nic nelíbí. Jen je toho poslední roky čím dál tím miň.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující

TOPlist