Komentáře
Nalezeno 5 záznamů
14.9.2017 | Článek | Mám na PDčku boční kufry EVO4 velikost M+S, zpracování je super, do kufrů neteče ani po skluzu na silnici cca 7m a pár pádů mimo silnici. Po pádu, ale odešli spodní plastové kryty rohů, nahrazeno nerezovými domácí výroby. Zámky jsou super, fungují i jako pant, takže se nemusí sundávat víko, ovšem když se dá na víko další zátěž tak je to dost vachrlaté, když by se víko otevíralo vícekrát, tak bych měl strach že by mohl pant upadnout, pokud na víku nic není je to velice funkční. Ještě k zámkům, jsou vyříznuté na laseru, ale bohužel nejsou zapilované hrany, samozřejmě není problém si je zapilovat sám. Brašny do kufrů jsou super, když člověk nepotřebuje využít 100% místa v kufru, tak je člověk vytáhne a jde na cimru . Dodání cca 6týdnů, na což jsem byl upozorněn, takže jsem s tím počítal. Kamarád má EVO3 dává jim hodně zabrat, už mu povolili i sváry, ale nýty to udrželi, takže jsem rád, že jsou i na EVO4. Takže za tu cenu jsou fakt super a určitě pokud je zničím tak jdu do nich znovu . |
13.12.2016 | Článek | Mildaz- jasně že už E4 na první pohled to poznáš podle odrazek na vidlicích, které jsou u E4 povinné +1 |
20.6.2014 | Článek | Na týhle motorce mi vadí dvě věci, že to nemá zrcátka na svým místě,(takhle nebudou asi moc přehledný) a spalovací motor, nejlépe boxer z BMW, pak by to byl moc pěknej bajk. Ale vážně, pro Ameriku tohle není, takovej dojezd a na tak velký motce tam asi nikdo moc neocení. |
22.10.2018 | Deník | máte to u Vás parádní,a si se budu muset zastavit :) |
12.12.2016 | Video | Maxipes_Fík: jedna motorka je 1200rt, která má kardan vlevo a druhá motorka je 800gt ta má řemen napravo pajapaja: co jsem pochopil, tak 1200rt by měli mít na dálnice a 800 gt na okrsky a asi chtěli bezúdržbové pohony zadního kola, proto volili kardan a řemen |