Komentáře
Nalezeno 11 záznamů
18.3.2019 | Článek | Se slzou v oku vzpomínám na někdejší střediska soutěžního sportu, na pomoc a rady zkušených jezdců, trenérů, kteří v primitivních podmínkách říkali a vysvětlovali, co děláme blbě...a my si to brali k srdci a zkoušeli to podle jejich rad, abychom zjišťovali, že na nich asi něco je... No, nemáte to teď, hoši, jednoduché... Ale zkuste se pozeptat těch, kteří ty závody jezdí a na solidní úrovni - věřím, že vás nepošlou do háje, vždyť pro radu je nejlepší chodit ke kováři, né ke kováříčkovi . +1 |
28.4.2015 | Článek | Dobrý, ale je tam jedna zásadní technická nepřesnost. Tou jsou "mokré" olejové filtry a jejich účinnost . Zatímco třeba u suchých mikrovložek se mluví o zachycení i nejmenších "mikro" částečkách prachu z více než 90%, u mokrých filtrů se dá uvažovat o počtu tenisových míčků, které filtrem projdou. Takový je poměr účinnosti a schopnosti filtrace! Taky jsem si myslel, že jejich účinnost musí být špičková...a byl jsem vyveden z omylu technikama z jedné nejmenované továrny... I průběh účinnosti filtrace u papírového filtru je zajímavý - nový nic moc, se stoupajícím znečištěním jeho účinnost roste, pak se začnou zvyšovat odpory v sání a v extrému se může filtr protrhnout... +1 |
4.9.2014 | Článek | Když tě nebude chtět žádný klubák, jeď jako jednotlivec. Je to o neco dražší, ale nemusíš mět strach, že to nekemu pokazíš. Jedeš sám za sebe... Psychická pohoda je totiž taky důležitá. A splnit si svůj sen je ještě důležitější . Praktická rada na konec - zezačátku to moc nežeň. Protože když sebů pleskneš hned v pondělí, bolí tě to pět dní. A neublížit ani motorce, nic neurazit, nic neohnůt. Když takto vydržíš do středy, dál pojedeš jak mistr . |
4.3.2014 | Článek | ...se mě líbilo, že u Komárna hledali "...akúsi starů pevnosť..." Přesně jak já loni. No a potom sem došel na to, že...celé Komárno je pevnost . Opravdu, celé město je uvnitř bastionů. Kromě teda jakéhosi obchodního centra, které je aj s pár barákama vně opevnění. To sem teda čuměl. +1 |
19.11.2013 | Článek | ...Delta mohla v Mošnově zůstat. Není tak docela vinou majitele, že se tak nestalo... |
11.2.2013 | Článek | Tož dobře se to čte . A tá mapa nemá chybu . |
7.2.2013 | Článek | Tož chlapci, taky šilhám po Skorodálném Východě . Na druhéj straně sem už kůsek byl...ste mě zasej trošku přinalomili... No a k tem náhradním dušám - na motorku 21 a 18 palců stačí "malá" duša (třebas 3,00-18), do předního ju natahneš a do zadního kola stačí. Dyť je to gumové... Netřeba vozit dvě. No a jednadvacítka se do zadního cpe tak, že enom jeden "přebývající" konec přeložíš u ventilku. Dyž je tam na nahňahlaná, može se stat, že nepodepírá plášť jak má a kolo je hrbaté (ono se to moc nepozná, protože ty hrubé pláště sů dosť tuhé), ale je to tak. Já sebů vozím co najdu - fčíl tam mám tuším 17" dušu z Dandyny... |
19.9.2012 | Článek | Na tuto disciplínu je velice dobrý pincek... A že se to u nás nejezdí? Zhruba před čtyřiceti lety kamarád, právě na Jawě typ 555 s revmaplechama(!) spolehlivě porážel specialisty (na silnějších strojích) na celostátní i mezinárodní úrovni (jeden ze závodů byl v Jihlavě). Jezdili jsme i na kombinacích povrchu (asfalt, dlažba, tráva) a třeba pod stromy, kde ve stínu ještě dlouho bývá rosa... O tom, že je to velmi dobrá věc, jak se naučit ovládat motorku, není žádných pochyb. Jen houšť a větší kapky! Rychlost není všecko, je důležité nejdříve zvládnout techniku jízdy. Zrychlovat až potom... +1 |
16.3.2012 | Článek | Jen tiše závidím... Možu cestovat tak akorát s prstem po mapě. Taky raději jedu sám, akorát tys byl trochu dál. Před pár lety jely dvě dámy, angličanky, na koních z Mongolska domů. Karavany, doprovodné auta, "údržba" koní atd. Tutéž cestu (skoro, jel do Paříže) absolvoval koňmo jeden francouz a měl dvě podsedlové brašny a základní potřeby pro pobyt venku . To je taky inší kafé, než s tím doprovodem a servisem. Před takovýma lidma jak Ty a on hluboce smekám. |
14.1.2011 | Článek | No, aby se "udělal" průměr okolo čtyřicítky, tak jen padesátkou jet nemůže...Navíc jede v neznámém terénu a musí si hledat cestu. Sem tam musí jet dost rychle, ale důležité je, uvědomit si míru rizika a podle toho zvolit tempo. Závodník je totiž klasifikován, pokud dojede do cíle závodu...nebo ne?! |
11.1.2011 | Článek | Mě je sympatičtější rozumná jízda, než přehnaně sebevědomá. Na takovém podniku je velice důležitá psychická odolnost pilota. Pokud vydrží jezdec i stroj bez větší újmy polovinu soutěže, zbytek zpravidla pojede už v pohodě. Svitko jel dobře, ale v týmu zřejmě není "rychlá" asistence?! Co na to jeho vedení? Vždyť případný reparát bude stát daleko víc...tohle je veliká škoda . |