PROFIL UŽIVATELE

Zdenalbenal

Offline: Včera v 10:35 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 11
Město: Hodonín
Lokalita: Hodonín Jihom...
Pomohl: 87x
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 3819x
Body komentářů: 4
ID uživatele: 105845
Registrace: 16.10.2009

Adresa profilu:http://zdenalbenal.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 11 záznamů

18.3.2019 Článek Se slzou v oku vzpomínám na někdejší střediska soutěžního sportu, na pomoc a rady zkušených jezdců, trenérů, kteří v primitivních podmínkách říkali a vysvětlovali, co děláme blbě...a my si to brali k srdci a zkoušeli to podle jejich rad, abychom zjišťovali, že na nich asi něco je...
No, nemáte to teď, hoši, jednoduché...
Ale zkuste se pozeptat těch, kteří ty závody jezdí a na solidní úrovni - věřím, že vás nepošlou do háje, vždyť pro radu je nejlepší chodit ke kováři, né ke kováříčkovi .
+1 
28.4.2015 Článek Dobrý, ale je tam jedna zásadní technická nepřesnost.
Tou jsou "mokré" olejové filtry a jejich účinnost .
Zatímco třeba u suchých mikrovložek se mluví o zachycení i nejmenších "mikro" částečkách prachu z více než 90%, u mokrých filtrů se dá uvažovat o počtu tenisových míčků, které filtrem projdou.
Takový je poměr účinnosti a schopnosti filtrace!
Taky jsem si myslel, že jejich účinnost musí být špičková...a byl jsem vyveden z omylu technikama z jedné nejmenované továrny...
I průběh účinnosti filtrace u papírového filtru je zajímavý - nový nic moc, se stoupajícím znečištěním jeho účinnost roste, pak se začnou zvyšovat odpory v sání a v extrému se může filtr protrhnout...
+1 
4.9.2014 Článek Když tě nebude chtět žádný klubák, jeď jako jednotlivec.
Je to o neco dražší, ale nemusíš mět strach, že to nekemu pokazíš.
Jedeš sám za sebe...
Psychická pohoda je totiž taky důležitá.
A splnit si svůj sen je ještě důležitější .
Praktická rada na konec - zezačátku to moc nežeň. Protože když sebů pleskneš hned v pondělí, bolí tě to pět dní. A neublížit ani motorce, nic neurazit, nic neohnůt.
Když takto vydržíš do středy, dál pojedeš jak mistr .
4.3.2014 Článek ...se mě líbilo, že u Komárna hledali "...akúsi starů pevnosť..."
Přesně jak já loni.
No a potom sem došel na to, že...celé Komárno je pevnost .
Opravdu, celé město je uvnitř bastionů. Kromě teda jakéhosi obchodního centra, které je aj s pár barákama vně opevnění.
To sem teda čuměl.
+1 
19.11.2013 Článek ...Delta mohla v Mošnově zůstat.
Není tak docela vinou majitele, že se tak nestalo...
11.2.2013 Článek Tož dobře se to čte .
A tá mapa nemá chybu .
7.2.2013 Článek Tož chlapci, taky šilhám po Skorodálném Východě .
Na druhéj straně sem už kůsek byl...ste mě zasej trošku přinalomili...
No a k tem náhradním dušám - na motorku 21 a 18 palců stačí "malá" duša (třebas 3,00-18), do předního ju natahneš a do zadního kola stačí.
Dyť je to gumové...
Netřeba vozit dvě.
No a jednadvacítka se do zadního cpe tak, že enom jeden "přebývající" konec přeložíš u ventilku. Dyž je tam na nahňahlaná, može se stat, že nepodepírá plášť jak má a kolo je hrbaté (ono se to moc nepozná, protože ty hrubé pláště sů dosť tuhé), ale je to tak.
Já sebů vozím co najdu - fčíl tam mám tuším 17" dušu z Dandyny...
19.9.2012 Článek Na tuto disciplínu je velice dobrý pincek...
A že se to u nás nejezdí?
Zhruba před čtyřiceti lety kamarád, právě na Jawě typ 555 s revmaplechama(!) spolehlivě porážel specialisty (na silnějších strojích) na celostátní i mezinárodní úrovni (jeden ze závodů byl v Jihlavě).
Jezdili jsme i na kombinacích povrchu (asfalt, dlažba, tráva) a třeba pod stromy, kde ve stínu ještě dlouho bývá rosa...
O tom, že je to velmi dobrá věc, jak se naučit ovládat motorku, není žádných pochyb. Jen houšť a větší kapky! Rychlost není všecko, je důležité nejdříve zvládnout techniku jízdy. Zrychlovat až potom...
+1 
16.3.2012 Článek Jen tiše závidím...
Možu cestovat tak akorát s prstem po mapě. Taky raději jedu sám, akorát tys byl trochu dál.
Před pár lety jely dvě dámy, angličanky, na koních z Mongolska domů.
Karavany, doprovodné auta, "údržba" koní atd.
Tutéž cestu (skoro, jel do Paříže) absolvoval koňmo jeden francouz a měl dvě podsedlové brašny a základní potřeby pro pobyt venku .
To je taky inší kafé, než s tím doprovodem a servisem.
Před takovýma lidma jak Ty a on hluboce smekám.
14.1.2011 Článek No, aby se "udělal" průměr okolo čtyřicítky, tak jen padesátkou jet nemůže...Navíc jede v neznámém terénu a musí si hledat cestu. Sem tam musí jet dost rychle, ale důležité je, uvědomit si míru rizika a podle toho zvolit tempo. Závodník je totiž klasifikován, pokud dojede do cíle závodu...nebo ne?!
11.1.2011 Článek Mě je sympatičtější rozumná jízda, než přehnaně sebevědomá. Na takovém podniku je velice důležitá psychická odolnost pilota. Pokud vydrží jezdec i stroj bez větší újmy polovinu soutěže, zbytek zpravidla pojede už v pohodě.
Svitko jel dobře, ale v týmu zřejmě není "rychlá" asistence?! Co na to jeho vedení? Vždyť případný reparát bude stát daleko víc...tohle je veliká škoda .

TOPlist