Komentáře
Nalezeno 265 záznamů
16.9.2016 | Článek | Víc by mi sedělo, počkat s vydáním článku, až bude mít motorka kulatějších 100 tkm. Ale koneckonců, 80tkm je už taky dobrý dlouhodobý test. A tenhle se vážně povedl Chápu, že důvodem vydání je asi hlavně konec výroby/prodeje kvůli Euro 4 , škoda |
21.7.2016 | Článek | Zřejmě slušnej oddíl Souhlasím ale s názory, že při takové honičce si toho asi cestou moc prohlédnout nestihl. Jinak, asi fotky motorky zkreslují, ale připadá mi, že jel i relativně "nalehko" |
15.4.2016 | Článek | Přidávám se k té hrstce lidí, kteří radostí až tak neskáčou. Novinku rozhodně neodsuzuji, ale koncepce současné Tenerky mi je sympatičtější. +1 |
25.3.2016 | Článek | HonzaL: Podle článku vyznívá, že motor 300ccm není úplně vyloučen, takže třeba Honda překvapí. Byl bych také pro. Nějakých 5kW je sakra znát. |
24.3.2016 | Článek | JohnnyS08: Jasně, kapotáž průchodností terénem spíše uškodí, ale na silnici může přijít vhod. Kome zmiňuje například větší nádrž, ale mohou to být i detaily jako je lepší osvětlení atd. Hlavní a nejpodstatnější rozdíl však očekávám v lepším podvozku (větší zdvihy a možnost nastavení). |
23.3.2016 | Článek | JohnnyS08: Stejně jako Kome vidím smysl té 250ky zcela jasně . A důvod?... Prostě motorka pro každý den . Úsporná, lehká, relativně jednoduchá, odolná, s dobrou průchodností terénem a zároveň přijatelným výkonem a pohodlím i pro výletování po silnici. Myslím, že i v Evropě může mít takový stroj potenciál, protože klasické CRF250L každého neuspokojí, stejně tak jako třeba AJP navržené naopak pro někoho až moc off-roadově. WR250R se již neprodává a stroje s větším objemem mohou odradit buď váhou nebo opět příliš velkým zaměřením buď na silnici nebo na terén. Skutečný univerzál mi tu jaksi chybí . Otázkou je samozřejmě jaký bude finální výtvor a jeho cena. |
22.3.2016 | Článek | Potuněná Africa prima, ale na můj vkus je to už moc těžkotonážní stroj. Zato na CRF250 Rally jsem vážně zvědav |
18.6.2015 | Článek | Článek je povedený, ale modernizace stroje považuji spíše za krok zpátky . Pokles už tak nízké spotřeby a vibrací a ukazatele zařazeného stupně u pětikvaltu je sice hezká věc , ale předchůdce mi připadal lepší. |
19.3.2015 | Článek | Ačkoli bych si běžnou CRF250L asi nepořídil, tak tohle působí opravdu zajímavě . Pokud by byla o něco zvětšena nádrž, vylepšen podvozek, přitom zachovaná slušná váha a dobrá cenovka, myslím že by vzniklo dobré lákadlo, protože takový stroj na trhu chybí. +2 |
15.1.2015 | Článek | I když v takovém výtvoru nevidí smysl, smekám před tím vymyslet a vyrobit něco takového . Ale hlavně nepochopím, jak to mohl někdo homologovat |
29.10.2014 | Článek | Moc hezký článek. Pobavil i něco přiučil |
11.9.2014 | Článek | Dočkal jsem se vytouženého testu . Článek hodnotím rozhodně pozitivně . V podstatě utvrdil moje představu o těchto dvou strojích a nabídl i pár užitečných informací navíc. Například spotřeby paliva mě překvapily, a tak nízkým hodnotám při terénním testování se mi pomalu ani nechce věřit . Hlavně u šoupátkového karburátoru Gase bych tak pěknou hodnotu nečekal. O to víc se mi ten jednoduchý Gasík líbí, i když souhlasím s názory, že by nastavitelný podvozek nebyl na škodu nebo alespoň kompenzace nižšší cenou. Musím ale podotknout, že manuál u Cami hovoří alespoň o možnosti seřizování předpětí zadní pružiny, což v snad v žádném z testů není uvedeno. Dokonce v manuálu uvádějí, že jde změnou množství oleje mírně měnit progresivitu na konci zdvihu vidlic. Nevím no, asi bych se bez plně seřiditelného podvozku obešel. Na MX tratě to nebude, ale i tak bude asi o poznaní "skákavější" než třeba CRF250L a pod. Asi jsem divnej, ale líbí se mi , že je to jeden z posledních "Mohykánů" (neostrých), který nemá vstřikování, má nakopávačku a nádrž na "správném" místě . A takovým strojům asi emisní normy EU do budoucna moc přát nebudou . Díky tomu bych Cami asi odpustil i to, že má papírově kratší servisní intervaly (ve skutečnosti ale nevidím důvod, proč neměnit olej stejně často jako u AJP nebo spíš podle uvážení). Kvality samotných motorů bych se určitě nebál, jelikož makají i v mnoha jiných motorkách. I když přiznávám, že by mi byl evropský agregát také milejší. Každopádně se mi oba stroje moc líbí a mít jeden z nich by byl můj splněný sen . Takže oběma přeji úspěšná prodejní čísla. |
28.2.2014 | Článek | iVlada> Díky, chápu to. Každopádně ten srovnávák by bodl a určitě by ho uvítalo hodně lidí |
26.2.2014 | Článek | Rád jsem si tenhle článek přečetl, protože mě tyhle stroje hodně zajímají. Na tom Gasíkovi se mi strašně líbí, že vyznává "starou školu" - karbec a nakopávačka . Chtělo by to ale obsáhlejší test. Zajímaly by mě třeba údaje servisních intervalů, spotřeba na silnici a td. A nejlépší by byl srovnávací test s AJP PR5 a klidně i dalším konkurenty ...Prosím, prosím +2 |
25.2.2014 | Článek | 125Marek: Na českých stránkách výrobce se už objevil oficiální prospekt. A píšou tam vzdvih předku 250mm a na zadku 260mm. AJP PR5 má sice údajně 280mm a 300mm, ale jsou to jen čísla...důležitá je praxe |