renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Martic

Offline: 14.6.2021 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 33
Město: Mírová pod K
Lokalita: Semily Liberecký
Komentářů: 1x
Poděkoval: 28x
Pomohl: 13x
Založil témat: 5x
Napsal příspěvků: 1617x
Body komentářů: 13 / 52
ID uživatele: 105318
Registrace: 7.10.2009
ICQ:589838710

Adresa profilu:http://martic.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 265 záznamů

16.9.2016 Článek Víc by mi sedělo, počkat s vydáním článku, až bude mít motorka kulatějších 100 tkm. Ale koneckonců, 80tkm je už taky dobrý dlouhodobý test. A tenhle se vážně povedl Chápu, že důvodem vydání je asi hlavně konec výroby/prodeje kvůli Euro 4 , škoda
21.7.2016 Článek Zřejmě slušnej oddíl

Souhlasím ale s názory, že při takové honičce si toho asi cestou moc prohlédnout nestihl.
Jinak, asi fotky motorky zkreslují, ale připadá mi, že jel i relativně "nalehko"
15.4.2016 Článek Přidávám se k té hrstce lidí, kteří radostí až tak neskáčou. Novinku rozhodně neodsuzuji, ale koncepce současné Tenerky mi je sympatičtější.
+1 
25.3.2016 Článek HonzaL: Podle článku vyznívá, že motor 300ccm není úplně vyloučen, takže třeba Honda překvapí. Byl bych také pro. Nějakých 5kW je sakra znát.
24.3.2016 Článek JohnnyS08: Jasně, kapotáž průchodností terénem spíše uškodí, ale na silnici může přijít vhod. Kome zmiňuje například větší nádrž, ale mohou to být i detaily jako je lepší osvětlení atd. Hlavní a nejpodstatnější rozdíl však očekávám v lepším podvozku (větší zdvihy a možnost nastavení).
23.3.2016 Článek JohnnyS08: Stejně jako Kome vidím smysl té 250ky zcela jasně . A důvod?... Prostě motorka pro každý den . Úsporná, lehká, relativně jednoduchá, odolná, s dobrou průchodností terénem a zároveň přijatelným výkonem a pohodlím i pro výletování po silnici. Myslím, že i v Evropě může mít takový stroj potenciál, protože klasické CRF250L každého neuspokojí, stejně tak jako třeba AJP navržené naopak pro někoho až moc off-roadově. WR250R se již neprodává a stroje s větším objemem mohou odradit buď váhou nebo opět příliš velkým zaměřením buď na silnici nebo na terén. Skutečný univerzál mi tu jaksi chybí . Otázkou je samozřejmě jaký bude finální výtvor a jeho cena.
22.3.2016 Článek Potuněná Africa prima, ale na můj vkus je to už moc těžkotonážní stroj. Zato na CRF250 Rally jsem vážně zvědav
18.6.2015 Článek Článek je povedený, ale modernizace stroje považuji spíše za krok zpátky . Pokles už tak nízké spotřeby a vibrací a ukazatele zařazeného stupně u pětikvaltu je sice hezká věc , ale předchůdce mi připadal lepší.
19.3.2015 Článek Ačkoli bych si běžnou CRF250L asi nepořídil, tak tohle působí opravdu zajímavě . Pokud by byla o něco zvětšena nádrž, vylepšen podvozek, přitom zachovaná slušná váha a dobrá cenovka, myslím že by vzniklo dobré lákadlo, protože takový stroj na trhu chybí.
+2 
15.1.2015 Článek I když v takovém výtvoru nevidí smysl, smekám před tím vymyslet a vyrobit něco takového . Ale hlavně nepochopím, jak to mohl někdo homologovat
29.10.2014 Článek Moc hezký článek. Pobavil i něco přiučil
11.9.2014 Článek Dočkal jsem se vytouženého testu . Článek hodnotím rozhodně pozitivně . V podstatě utvrdil moje představu o těchto dvou strojích a nabídl i pár užitečných informací navíc. Například spotřeby paliva mě překvapily, a tak nízkým hodnotám při terénním testování se mi pomalu ani nechce věřit . Hlavně u šoupátkového karburátoru Gase bych tak pěknou hodnotu nečekal. O to víc se mi ten jednoduchý Gasík líbí, i když souhlasím s názory, že by nastavitelný podvozek nebyl na škodu nebo alespoň kompenzace nižšší cenou. Musím ale podotknout, že manuál u Cami hovoří alespoň o možnosti seřizování předpětí zadní pružiny, což v snad v žádném z testů není uvedeno. Dokonce v manuálu uvádějí, že jde změnou množství oleje mírně měnit progresivitu na konci zdvihu vidlic. Nevím no, asi bych se bez plně seřiditelného podvozku obešel. Na MX tratě to nebude, ale i tak bude asi o poznaní "skákavější" než třeba CRF250L a pod. Asi jsem divnej, ale líbí se mi , že je to jeden z posledních "Mohykánů" (neostrých), který nemá vstřikování, má nakopávačku a nádrž na "správném" místě . A takovým strojům asi emisní normy EU do budoucna moc přát nebudou . Díky tomu bych Cami asi odpustil i to, že má papírově kratší servisní intervaly (ve skutečnosti ale nevidím důvod, proč neměnit olej stejně často jako u AJP nebo spíš podle uvážení). Kvality samotných motorů bych se určitě nebál, jelikož makají i v mnoha jiných motorkách. I když přiznávám, že by mi byl evropský agregát také milejší.
Každopádně se mi oba stroje moc líbí a mít jeden z nich by byl můj splněný sen . Takže oběma přeji úspěšná prodejní čísla.
28.2.2014 Článek iVlada> Díky, chápu to. Každopádně ten srovnávák by bodl a určitě by ho uvítalo hodně lidí
26.2.2014 Článek Rád jsem si tenhle článek přečetl, protože mě tyhle stroje hodně zajímají. Na tom Gasíkovi se mi strašně líbí, že vyznává "starou školu" - karbec a nakopávačka . Chtělo by to ale obsáhlejší test. Zajímaly by mě třeba údaje servisních intervalů, spotřeba na silnici a td. A nejlépší by byl srovnávací test s AJP PR5 a klidně i dalším konkurenty ...Prosím, prosím
+2 
25.2.2014 Článek 125Marek: Na českých stránkách výrobce se už objevil oficiální prospekt. A píšou tam vzdvih předku 250mm a na zadku 260mm. AJP PR5 má sice údajně 280mm a 300mm, ale jsou to jen čísla...důležitá je praxe
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 18
Následující

TOPlist