renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Hughes.de.Payns

Offline: 17.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Rožnov pod Radhoštěm
Lokalita: Vsetín Zlínský
Poděkoval: 2x
Pomohl: 22x
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 283x
Body komentářů: 38 / 19
ID uživatele: 104794
Registrace: 29.9.2009

Adresa profilu:http://www.motorkari.cz/profil/hughes.de.payns (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 32 záznamů

10.6.2023 Článek Ani se svými 195cm nemám problém kam s nohama, ale je pravda, že touringy od H-D jsou opravdu drobnější, než třeba podobné japonské cruisery (ty už však prakticky nikdo z japonské trojky nevyrábí, že).
13.12.2022 Článek Jezdím Nolanky už docela dlouho (N43, N103, N100-5) a tak děkuji za parádní článek. Jedinou výtku na adresu jejich výrobního portfolia mám k originálnímu intercomu. V N103 jsem měl Interphone F5MC, který byl geniální, ale do N100-5 jsem nebyl schopný ho narvat, takže jsem si pořídil jejich N-Com B601R a to je šílená zhovadilost. Pomíjím absenci češtiny, neb alespoň trochu vládnu angličtinou, ale to že nemá prakticky žádné hlasové navádění pro jednotlivé funkce tlačítek mě neskutečně se.e. Musíte používat určité kombinace tlačítek, abyste se dostali kam potřebujete, ale stejně místo u telefonování skončíte u rádia, či spárování interkomu atd., protože zapamatovat si kombinaci čudlíků pro určité funkce je naprosto nemožné. Může to být sice taky tím, že jsem debil, ale nepovažuju se za úplného technologického diletanta. Prostě N-Com B601R je uživatelsky nepřátelský. Ale helmy zase musím chválit. Časem sice trošku vržou, ale to asi všechny napříč různými výrobci. Konkrétně u N100-5 je přímo ukázkové ovládání sluneční clony, velmi příjemné polstrování i pro nás sleponě s brýlemi, relativně tichá a i poměrně solidně větrá. Jo dělají to taloši solidně.
4.3.2020 Článek Ale Street Bob je od modelového roku 2018 opravdu na softailovém rámu.
4.3.2020 Článek Stejné výkřiky tady byly po Shovelu, pak Evu a teď to pokračuje i po Twin-Camu. To, že se vyvíjejí nové modely, není vůbec špatně. Ani já nemám chuť, si v dnešní době koupit nový stroj, aby byl koncepčně ze šedesátých let minulého století. Podstatný je zisk výrobce a ten tomu musí přizpůsobit všechno. Teda pokud chce v dnešní divné době přežít.
1.9.2019 Článek deluxa - kolik jsi těch strojů od H-D, technologicky a "vlastne vsetkym" ze sedmdesátých let minulého století, osobně vyzkoušel? A i kdyby to nakrásně byla, byť třeba jen částečně, pravda, pak se rozhlédni, že je nemálo lidí, kteří na těch "motorkách" jezdí rádi a za žádného japonce, či europana by Haryka nikdy nevyměnili. A to si troufám tvrdit, že drtivá většina měla před H-D, právě ty tvoje technologické zázraky.
1.8.2019 Článek Pro mě, coby zapřísáhlého příznivce H-D, je tohle, po Moto Guzzi MGX-21, teprve druhý bajk, který mě zaujal natolik, že bych ho milerád šoupnul do garáže vedle Sněhurvy. Na fotkách se jeví jako tůze vymazlená záležitost, obzvláště v provedení GT, takže uvidíme jaký bude naživo a třeba udělám ,,oslíčku otřes se"
19.10.2018 Článek Jako první mrknu na jméno autora textu, hned nato vidím černého Haryka a už se začínám sázet sám se sebou, ve kterém odstavci se dočtu, jak Honza Rameš nesnáší černé motorky
Každopádně recenze na FXDR sepsaná velice trefně a výstižně. Sám jsem zastáncem klasičtějšího stylu, ale od srpna 2017 nestíhám kulit oči, jak se chlapi v Millwaukee rozdivočili s novými a neotřelými modely.
Nového Fat Boba jsem dle fotek zařadil do škatulky ,,nepoživatelné", nicméně od chvíle, kdy jsem ho viděl live a osedlal poprvé na loňském Faakeru, jsem se mu musel omluvit a přesunout ho do první desítky. Podobné to je s tímhle FXDR. Až naživo vynikne to, že konstruktéři v H-D jedou na hodně solidním matroši a že se to obzvláště mladší generaci holt musí líbit. Teď už jsem jenom v očekávání představení sériové verze cendura H-D Pan America, ale to má ještě cca rok čas.
+1 
4.10.2017 Článek Prostě a jednoduše nádherný, klasický motocykl. Jak už jsem dnes jednou řekl, mám obavy, že nebude dlouho trvat a Triumph zůstane jediným producentem takto krásných motocyklů. Harley-Davidson totiž nepokrytě začíná pomaličku cílit na mladší generaci a tomu postupně přizpůsobuje i jednotlivé modely. Letošní Softaily a zánik modelové řady Dyna jsou sice mírným, ale jednoznačně působícím odklonem od tradičního vzhledu. Indian je moderna od a do z, japonci segment klasiky opustili úplně a od itala se ničeho podobného nedočkáme s největší pravděpodobností taky. Mým očím lahodí současná produkce Triumphu úplně maximálně
+2 
12.9.2017 Článek Chvilku jsem si na Faakeru říkal, že tam někde musí mít Diavel hnízdo, protože se jich v jeden čas vyrojilo jak much. Nakonec jsem objevil Ducati kamion v Arneitz Area a můžu říct, že obklopen tisícovkama motocyklů Harley-Davidson, tam ten truck vypadal, jako když se jeden sparťan nedopatřením ocitne v baníkovském kotli.
+1 
30.6.2017 Článek Kruggerovy stavby mám rád, ale v tomhle případě je pro moje oko XDiavel ve fabrickém provedení rozhodně líbivější. Tuze parádní jsou však výfukové svody, ty se fest povedly
+1 
14.3.2017 Článek Když pominu skutečnost, že je to velká krása, tak mě navíc dostává fakt, že to Pepo zlegalizoval pro běžný provoz. Jóóó Španělsko...byť zasraná EU, tak zřejmě diametrálně odlišná (rozuměj v tomhle směru - rozumná) legislativa, než v tomhle našem kokotíně Chtít normální lidskou cestou tohle zlegalizovat u nás, tak tě snad zrovna nechají zastřelit
+3 
9.3.2017 Článek Kdyby postavili cokoliv, tak pro pár zdejších chytráků to vždycky bude motocykl na hovno. Proč? No proto, že nese značku Harley-Davidson. Kurva chlapi, ať si přece každý jezdí na tom, co se mu líbí. A o to, že by se tenhle Street Rod prodával špatně, strach opravdu nemám. Naopak jsem přesvědčen, že pro mladší jezdce, kteří by H-D i chtěli, ale dosud jim tam chyběl trošku sportovnější nádech, je tahle motorka to pravé ořechové.
+4 
16.11.2016 Článek splasenytrubky: To s těma pozérama jsi popsal přesně. Když nad tím člověk přemýšlí, tak je to opravdu tak, že mezi majiteli H-D je poměrně vysoké procento těch, kteří tuhle motorku mají jen proto, aby se ukázali mezi ,,sobě rovnými"., najedou pár set (a to v tom lepším případě) majlí ročně, ale fotek mají nadělaných bambilion, aby se předvedli jací nejsou echtbajkeři. Ano asi je jich mezi hádéčkáři více, než mezi majiteli jiných značek (možná bych k nim šoupnul ještě BMW, kde jich je taky fest), ale pořád je mnohem více těch, kteří si tyhle motorky pořizují proto, že se jim líbí a hlavně na nich jezdí. Ta značka za ty pozéry nemůže a vůbec nemohu souhlasit s tvrzením, že by měli nabubřelý marketing. Naopak bych řekl, že H-D má jeden z nejúčinnějších marketingů ze všech značek na světě. Vždyť ten, kdo je totální magorfanda značky H-D, tak může mít s logem Harley-Davidson od ponožek, přes trencle, šprcgumy, nábytek, ložní povlečení, kosmetiku, kuchyňské vybavení, boty, oblečení až třeba po auto (Ford F150 edice H-D). Kterou jinou značku si lidé nechávají vytetovat na vlastní tělo? A tohle všechno ti lidé dělají dobrovolně a dokonce za to platí nemalé peníze. Takže jejich marketing naopak považuji za perfektní a oslovující opravdu masy lidí. O peníze jde v bussinesu totiž až v první řadě a marketing je nástroj, jak ty peníze do firmy dostat.
Sám na Harleyi jezdím (a ne zrovna málo), prošel jsem si od mládí víceméně pestrou škálou motorek, od fichtlů, Jawek, MZ-et, přes endura až ke stylu chopper/cruiser, který mě dlouho nechával chladným. Ovšem do chvíle, než jsem to vyzkoušel na půjčeném VS800. Tehdy jsem pochopil, že tohle je směr, kterým se chci ubírat a Harley byl v té době hodně nedosažitelná meta, na který jsem měl podobný negativistický názor, jako spousta zdejších kritiků. Až přišla možnost vyzkoušet si Street Glide a bylo vymalováno. Do té doby jsem měl pod prdelí několik japonců, ale až z té ,,strítky" jsem slézal s blaženým rohlíkem na ksichtu. Když jsem po čase dovezl domů Sněhurvu, tak jsem si zprvu říkal, že jsem blázen, že jsem utratil tolik peněz za motorku. Ale každý další ujetý kilometr mě i po letech neustále přesvědčuje, že to byly dobře ,,vyhozené" peníze. To, že je HáDé o emocích, slyšíme a čteme ze všech stran a připadá nám to jako milonkrát ohrané klišé, ale když ono je to vážně pravda! Ano, motocykl Harley-Davidson vyžaduje možná o trochu více pozornosti co se týče servisu a pokud má člověk hluboko do kapsy, tak se může dostat docela snadno do pasti, ale když má k tomu alespoň trochu šikovné ruce, tak se nemá čeho bát. Pořád je to jenom motorka, jakých jezdí po cestách tisíce a pořád na nich jezdí jenom a jenom lidi. Tu pohodovější, skromnější, tu arogantnější a méně vstřícní.
Fuj, rozkecal jsem se jak sviňa až celá tahle litanie ztratila hlavu a patu. Tak asi tak
+2 
15.11.2016 Článek Vždy, když vyjde nějaký článek o H-D, tak se ,,těším" na tu snůšku blábolů, které se následně objeví v diskuzi. Nějak mi uniká proč každá zmínka o Harleyi vzbuzuje tolik negativních vášní. Každý přece inklinujeme k nějakému jinému stylu motocyklů. Někdo má raději endura, jiný naháče, či supersporty a někdo prostě chopper/cruiser. Vždyť přece už z podstaty zaměření jednotlivých kategorií motorek, jsou tyto mezi sebou vzájemně nesrovnatelné. Tak proč se tak urputně snažíme přesvědčovat ostatní, že jenom ta jeho vysněná, je ta jediná správná? Copak někdo poměřuje jízdní vlastnosti, design, či cenu u různých kategorií aut? Když vyjde článek o motocyklu jiné kategorie než c&c, tak si ho rád přečtu, ale protože tyto motorky nejezdím a nemám s nimi konkrétní zkušenosti, tak je nijak nekomentuju. Kurva naučme se už konečně být tolerantní!!! Vryl se mi pod kůži Harley tak, že bych ho chtěl? Vím, že je drahý, ale cena je takto nastavena a buď ji respektuji a snažím se na něj korunky našetřit, nebo ne a raději investuji do nějakého levnějšího motocyklu. Konstrukce Harleye je taková jaká je proto, že takové Harleye prostě zákazníci chtějí a prodejní výsledky H-D, napříč planetou, tento fakt jenom potvrzují. Pokud budu trvat na překoňovaných, vodou chlazených motocyklech nabitých nejmodernější elektronikou, tak svou pozornost zaměřím jiným směrem a budu vybírat tam, kde mi tyhle nároky pokryjí. Mně H-D prostě a jednoduše baví takový jaký je. Jsem snad kvůli tomu nějaký debil? Nemyslím. Ano na každém H-D je spousta věcí, které by mohly být vyřešeny jinak, ale to platí i u každé jiné motorky.
A když budu konkrétní a vrátím se k testovanému modelu Softail Slim S, tak podepisuju každé slovo, které Tomáš v članku napsal. Celkový dojem z článku sice působí poměrně dost oslavně, ale opravdu je to jeden z nejpovedenějších a nejzábavnějších modelů z Milwaukee. Pokud ten motocykl za to stojí, tak přece není nic špatného na tom, když ho v článku autor pochválí. S motorem 110c.i. to jede zatraceně dobře, pohodlný je téměř jako touring, ale hlavně jízda na něm extrémně baví a designem lahodí oku. Což ovšem nemusí nijak oslovit vyznavače šotolin, nebo naopak rychlého asfaltu, jak jsem již zmínil na začátku.
+6 
20.10.2016 Článek Velká krása Mému oku by sice ještě více lahodilo 16" přední kolo s vysokou baňatou gumou, ale i tak je to po strašně dlouhé době, první sériovka, která mi na první pohled hodně hlasitě řekla ,,Mně strašně nutně potřebuješ!!!".
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist