Komentáře
Nalezeno 17 záznamů
22.2.2024 | Článek | Svez se na tom a zjistíš, jak moc jsi se pletl ? |
22.2.2024 | Článek | Skútr za tři kila si nekoupi někdo, kdo chce šetřit. |
22.2.2024 | Článek | Na první generaci AK jsem se svezl. Pak pro porovnání a ze zvědavosti na Tmaxu. A koupil TMAX Kymco nesahá Tmaxu ani po pás. Svezte se na obou a nějakých pár tisíc navíc dáte rádi, protože dostanete špičkový produkt od renomovaného výrobce a ne čínskou plastovou kopírku |
29.11.2021 | Článek | Dobrý no, akorát v testu chybí nejlepší naháč, Aprilia Tuono +4 |
18.11.2021 | Článek | Ti chytraci, co reaguji si asi nepřečetli text. To jsou jelita :) 543210, ale reálně to bude 6.543.210,- :))) |
18.11.2021 | Článek | Jasně. Není lepší skútr než TMAX. Kdo na tom nejel, nepochopí. |
14.11.2019 | Článek | Kdyby ses na obou skútrech projel, tak bys věděl, že AK500 konkurovat nemůže. Chce, ale fakt to nejde :) |
27.4.2013 | Článek | Prehlidka trapnosti Co se divit v zemi, kde frci komedie typu Kamenak a Babovresky, nebo jak se jmenuje ta Troskova blitka... |
2.8.2012 | Článek | Černý mat v západní Evropě? Teplíčko, co? |
25.10.2011 | Článek | První motorka, která má v základní výbavě skleník na rajčata |
25.10.2011 | Článek | Tak už nemá dva hnusný laufy. Má jen jeden. Mega hnusnej... |
23.10.2011 | Článek | Vale se poprvé vyjádřil: Sic for me was like a youngest brother.so strong on track and so sweet in the normal life.I will miss him a lot. |
12.10.2011 | Článek | Neřešte cenu, stejně si to nikdo nekoupíte, protože na to nemáte koule Všimněte si jak to má vychytaný detaily. Třeba stojánek -1 |
30.9.2011 | Článek | Jo jo jo, Marco by byl na Aprilii super. A italské duo na italské mašině = bláznící davy fanoušků To samozřejmě nese více prodejů = více peněz. Laverty mi přijde nemastnej neslanej. Ale třeba se pletu... |
17.8.2011 | Článek | To jsou hrozný blitky, co tady čtu v komentářích. Dnes jsem se na tom svezl a musím říct, že to jede fakt brutálně. Váhu při jízdě nijak negativně nepocítíte. Z brzd jsem nijak nadšenej nebyl, ale jsem prostě zvyklej na něco ultimativnějšího. Víčko nádrže je špatný. Elektronika do toho kecá, jak si nastavíte a dá se i vypnout. Na Ride-by-wire jsem zvyklej a tady funguje stejně dobře jako kdekoliv jinde. Žádné prodlevy se nekonaj. Nechápu, že se o tom pořád někde píše. Jsou to kecy pisálků komentářů. Každopádně je Dorso 1200 zbytečně přemotorovaný a stačila by 750. Tady to rve hnáty. Chce to naprosto odlišnej styl jízdy a pak je s tím člověk i docela rychlej. Dostat to do krve, tak se na okresce budou supersportaři potit, až je tohle bude prasit. +1 |