-
Vyháním vzduch z brzdy
IDIOTA !!! Začalo to nevinně, když jsem usoudil, že na hlavním stojanu se mi netočí zadní kolo tak lehce, jako dřív. Kéž bych se s tím smířil a nechal to být. Při čištění pístků jsem si jeden povytáh
Motorka: Suzuki GSF 600 Bandit Typ: Údržba Vloženo: 01.06.2016 Uskutečněno: 01.06.2016 Komentářů: 5 -
dekarbonizace vyfuku
dekarbonizace vyfukove koncovky. Jawka měla těžkopádný běh motoru a hůř se startovala. Teď má zase krásný zvuk
Motorka: Jawa 250/353 Kývačka Typ: Údržba Vloženo: 10.11.2013 Uskutečněno: 09.11.2013 Tachometr: 65900km -
výměna zadní brzdovky
při táhlém sjezdu z Wurzenpassu (1071m) mi zřejmě začala vařit brzdovka a bublina vzduchu způsobila propadnutí pedálu a nefunkčnost. Po vychladnutí zase OK. Doma vyměněna
Motorka: Suzuki GSF 600 Bandit Typ: Údržba Vloženo: 27.07.2013 Uskutečněno: 25.07.2013 Tachometr: 30500km -
motosraz Balcárka
bandasky si ještě letos užiju v Alpách, tak jsem vytáhl jawičku poslední sobotu v červnu na šnelcug sraz. Opět jen samá chvála, nejvzdálenější účastníci dojeli tuším z SK, pak jižní Čechy. Počásko az
Motorka: Jawa 250/353 Kývačka Typ: Sraz Vloženo: 31.07.2013 Uskutečněno: 29.06.2013 Tachometr: 65200km -
Jízda do vrchu Soběšice
Další tradičně skvělá akce s jawinou jen jako diváci. Letošní nejlepší čas vítěze 1:54 je o 6s lepší, než historický zápis. Na trati dlouhé cca 3200m to odpovídá průměrné rychlosti při závodě do vrch
Motorka: Jawa 250/353 Kývačka Typ: Sraz Vloženo: 30.09.2012 Uskutečněno: 30.09.2012 -
sraz Historických vozidel Tišnov
bezva akce přehlídka elegance
Motorka: Jawa 250/353 Kývačka Typ: Vyjížďka Vloženo: 08.09.2012 Uskutečněno: 08.09.2012 -
dotažení krku řízení
o 1/4 otáčky
Motorka: Suzuki GSF 600 Bandit Typ: Oprava Vloženo: 16.08.2012 Uskutečněno: 13.08.2012 Tachometr: 27700km -
nosič pro top case (model Sidara)
jekl profil 11, naohýbán, sešroubován, nalakován a instalován. Koncert pro flexu, vrtačku a svěrák. Na cca 10hodin práce
Motorka: Suzuki GSF 600 Bandit Typ: Montáž doplňku Vloženo: 26.07.2012 Uskutečněno: 26.07.2012 Tachometr: 25592km -
sviňa špóna
Po návratu k moto jsem našel zadní paprč vyfouklou a z pláště na mě čučela špóna jako kráva. Zřejmě osvícen prozřetelností jsem začal vloni sebou vozit knoty. Nevypadá to zle, a hlavně to drží - i po
Motorka: Suzuki GSF 600 Bandit Typ: Oprava Vloženo: 06.05.2012 Uskutečněno: 25.04.2012 Tachometr: 24500km -
teploměr oleje
pokusná montáž teploměru oleje z e-bay za ,99 měří, postupuje do dalšího kola testování (vodě-odolnost, krádeži-vzdornost)
Motorka: Suzuki GSF 600 Bandit Typ: Montáž doplňku Vloženo: 03.03.2012 Uskutečněno: 03.03.2012 Tachometr: 24010km -
seřízení ventilových vůlí
Těžší bylo se k ventilům dostat, než je seřídit. Zaclánělo 11 hadiček, čtyři kabely a 26 šroubů. Opět významě pomohl Hayness manuál. 1 ventil mimo toleranci, asi 5 na hraně, zbytek OK. Práce na 6 hodi
Motorka: Suzuki GSF 600 Bandit Typ: Odborný servis Vloženo: 01.01.2011 Uskutečněno: 31.12.2010 Tachometr: 18452km -
optický tuning
přestříkány kalichy budíků do barvy karoserie. Postupně smirek, báze, pigment, akrylát
Motorka: Suzuki GSF 600 Bandit Typ: Montáž doplňku Vloženo: 15.06.2010 Uskutečněno: 15.06.2010 Tachometr: 16666km -
padací trubkový rám
Jelikož čert nikdy nespí a motka se může válet na boku ze spousty příčin, koupil jsem ji trubkáč na ochranu spodku motoru. Při zkouknutí cen vík motoru z druhovýroby vím, že to je dobrá investice. Zak
Motorka: Suzuki GSF 600 Bandit Typ: Montáž doplňku Vloženo: 27.02.2010 Uskutečněno: 27.02.2010 Tachometr: 15400km -
12V zásuvka "co dum dal"
Jelikož je další mojí vášní geocaching a s motorkou to jde suprově dohromady, zbastlil jsem si podle rad na fóru 12V zásuvku. Až na jeden zádrhel zdárně fachá.
Motorka: Suzuki GSF 600 Bandit Typ: Montáž doplňku Vloženo: 17.12.2009 Uskutečněno: 17.12.2009 Tachometr: 15400km Komentářů: 3 -
výměna zadní brzdovky
nažloutlou za čirou kapalinu jsem odsál nádržkou za použití klasické slánky a koňské stříkačky :) Kupodivu to fungovalo
Motorka: Suzuki GSF 600 Bandit Typ: Oprava Vloženo: 02.12.2009 Uskutečněno: 02.12.2009 Tachometr: 15400km -
výměna zadních brzdových destiček
stávající: Tokico za nové: Goldfren dle Haynes repair manuálu: "Rear brake pads replacement" podle návodu a s patřičným nástrojem bylo za hodinu hotovo i s výměnou zadní brzdovky. Špatný přístup d
Motorka: Suzuki GSF 600 Bandit Typ: Oprava Vloženo: 02.12.2009 Uskutečněno: 02.12.2009 Tachometr: 15400km Komentářů: 1 -
K Jawině nám přibyl Bandita
20.10.2009 podpis kupní smlouvy, převzetí moto. První kilometry cestou domů. Zima jak v Rusku, noc a kdo sem dal kvalty navopak? :-D Potom papírování, pov. ručení 1270,- / rok, nový hadry, pozdeji i
Motorka: Suzuki GSF 600 Bandit Typ: Koupě Vloženo: 29.10.2009 Uskutečněno: 20.10.2009 Tachometr: 14875km