Foto |
Inzert |
Provoz |
Najeto |
Cena |
![Moto Guzzi V7 Stone - příslušenství v ceně](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2023-10-3/20231027090236-10113733_jpg150x113.jpg) |
Moto Guzzi V7 Stone - příslušenství v ceně |
2023 |
1 842 km |
184 900 Kč |
Předváděcí motocykl po záběhovém servisu ihned k odběru
V ceně hlavní stojan
Záruka platná do 5/2025
Přednostní servis
Nehavarováno
Řidičské oprávnění sk. A
V7 stone - technická specifikace
TYP motoru Podélně uložený 90° V-twin, 2-válcový
chlazení vzduchem
objem motoru 853 cc
vrtání A zdvih 84 x 77 mm
maximální výkon 65 koní (47,8 kW) - 6.800 ot/min. (Dostupná i ve verzi s 35 kW, vhodná pro řidičské oprávnění třídy A2)
maximální točivý moment 73 Nm - 5.000 ot/min. emisní norma Euro 5
emise CO2 119 g/km spotřeba 4,9 l/100 km
převodovka 6 rychlostí objem palivové nádrže 21 l (4 litry rezerva)
výška sedla 780 mm suchá hmotnost 198 kg
pohotovostní hmotnost 218 kg (Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi kapalinami, se
standardní výbavou a s palivem o objemu nejméně 90 %
využitelného objemu nádrže).
přední odpružení Hydraulická teleskopická vidlice ? 40 mm
zadní odpružení Oboustranná kyvná vidlice se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím pružiny
přední KOLO Paprskové z lehké slitiny, 18" 100/90
zadní KOLO Paprskové z lehké slitiny, 17" 150/70.
přední brzda Plovoucí kotouč z nerezové oceli ? 320 mm, třmen Brembo se 4 protiběžnými písty.
zadní brzda Nerezový kotouč ? 260 mm, plovoucí dvoupístkový třmen. vybavení Kompletní sada LED světel s denním svícením, LCD přístrojový panel, MGCT Moto Guzzi kontrola trakce, Standardní dvoukanálové ABS.
barva Rosso Rovente |
![Aprilia Tuono V4 1100 Factory](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2023-10-3/20231027110407-10113910_jpg150x113.jpg) |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory |
2023 |
|
399 900 Kč |
Nový motocykl
Barva - Ultra Dark
tuono V4 factory – technická specifikace
TYP motoru Podélný čtyřválec Aprilia 65°, čtyřdobý, kapalinou chlazený, DOHC, 4 ventily na válec
vrtání A zdvih 81 x 52.3 mm
objem motoru 1.077 cc
kompresní poměr 13,6:1
maximální výkon 175 hp (129 kW) při 11.350 ot/min.
maximální točivý moment 121 Nm při 9.000 ot/min.
palivový systém Airbox s předním dynamickým sáním vzduchu. 4 škrticí klapky Marelli 48 mm s 8 vstřikovači a systémem elektronické škrtící klapky (RbW)
převodovka 6 stupňová převodovka s rychlořazením Aprilia Quick Shift (AQS)
spojka vícelamelová mokrá spojka
koncový převod Řetěz: 42/15
elektronická výbava 6ti osá inerciální platforma, sada APRC (systém dynamické kontroly) s mapami motoru (AEM), řízením motorové brzdy (AEB), kontrolou trakce (ATC), kontrolou smyku (AWC), kontrolou rozjezdu (ALC), tempomatem (ACC), omezovačem (APT). 6 jízdních režimů (3 silniční, 3 traťové)
RÁM Hliníkový dvojitý nosníkový podvozek s lisovanými a litými plechovými prvky. Nastavení polohy a sklonu, výšky motoru a výšky čepu kyvné vidlice. Elektronicky řízený tlumič řízení Öhlins Smart EC 2.0
přední odpružení Přední vidlice Öhlins NIX 43 mm. Elektronické řízení Smart EC 2.0. Zdvih 120 mm
zadní odpružení Obrácené příhradové hliníkové zadní rameno; jednoduchý tlumič Öhlins TTX s nádobkou piggy-back. Elektronické řízení Smart EC 2.0. Zdvih 129 mm
brzdy Přední: Dvojkotoučové plovoucí disky o průměru 330 mm. Monoblokový radiální třmen Brembo M50 se 4 písty 30 mm. Radiální brzdové čerpadlo s kovovou opletenou hadicí.
Zadní: kotouč 220 mm; třmen Brembo se 2 písty 32 mm. Čerpadlo s integrovanou nádrží a kovovou opletenou hadicí.
Náklonové nastavitelné ABS, se strategií RLM
disky z litého hliníku. Přední: 3.5”X17” Zadní: 6”X17”
pneumatiky radiální bezdušové. Přední: 120/70 ZR 17, zadní: 200/55 ZR 17
rozměry
Rozvor: 1.452,4 mm
Délka: 2.070 mm
Šířka: 810 mm
Výška sedadla: 837 mm
Úhel sklonu vidlice: 24,8°
Trail: 99,9 mm
pohotovostní hmotnost 209 kg (90% paliva)
emisní norma Euro 5
spotřeba 7,20 l/100 km
emise CO2 170 g/km
objem palivové nádrže 17,9 l(4 rezervy) |
![Moto Guzzi V85 TT Travel Grigio Grigna](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2023-10-3/20231027112736-10113935_jpg150x113.jpg) |
Moto Guzzi V85 TT Travel Grigio Grigna |
2023 |
|
309 900 Kč |
Nový motocykl
V85 TT travel - technická specifikace
TYP motoru Podélně uložený 90° V-twin, 2-válcový
chlazení vzduchem objem motoru 853 cc
vrtání A zdvih 84 x 77 mm
maximální výkon 76 koní (56 kW) - 7.500 ot/min. (Dostupná i ve verzi s 35 kW, vhodná pro řidičské oprávnění třídy A2)
maximální točivý moment 82 Nm - 5.000 ot/min. emisní norma Euro 5
emise CO2 119 g/km spotřeba 4,9 l/100 km
převodovka 6 rychlostí
objem palivové nádrže 23 l (5 rezerva).
výška sedla 830 mm
suchá hmotnost 211 kg (bez bočních kufrů)
pohotovostní hmotnost 243 kg (Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi kapalinami, se standardní výbavou a s palivem o objemu nejméně 90 %
využitelného objemu nádrže).
přední odpružení Upside-down hydraulická teleskopická vidlice ? 41 mm se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím pružiny
zadní odpružení Oboustranná kyvná vidlice s tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny
přední KOLO Paprskové, 19" 110/80
zadní KOLO Paprskové, 17" 150/70
přední brzda Plovoucí kotouč z nerezové oceli ? 320 mm, třmen Brembo se 4 protiběžnými písty.
zadní brzda Nerezový kotouč ? 260 mm, plovoucí dvoupístkový třmen. vybavení Display TFT, Kompletní sada LED světel s denním svícením, Ride by Wire, 5 jízdnich režimů (Street, Rain, Off-road, Sport, Custom), tempomat, chrániče rukou, hliníkový kryt motora, MGCT Moto Guzzi kontrola trakce, Standardní dvoukanálové ABS, boční kufry, vyhřívané rukojeti, plexi “Touring”, Moto Guzzi MIA
barvy Grigio Grigna |
![Moto Guzzi V100 S Mandello - 10.000.- voucher na příslušenst](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2023-10-3/20231027113348-10113948_jpg150x113.jpg) |
Moto Guzzi V100 S Mandello - 10.000.- voucher na příslušenst |
2023 |
|
415 900 Kč |
Nový motocykl
Barva - Grigio Avanguardia
V100 mandello S – technické specifikace
Motor Kapalinou chlazený 90° podélně uložený vidlicový dvouválec. Rozvod DOHC se čtyřmi ventily na válec
Objem motoru 1042 cm3 Vrtání a zdvih 96 x 72 mm
Maximální výkon 115 k (84,6 kW) při 8 700 ot./min Max. točivý moment 105 Nm při 6 750 ot./min
Převodovka 6 rychlostí
Spojka Hydraulicky ovládaná vícelamelová mokrá spojka
Koncový převod Hnací hřídel
Přední odpružení Semi-aktivní převrácená 43mm vidlice Öhlins Smart EC 2.0 s povrchovou úpravou TIN, plně nastavitelná
Zadní odpružení Semi-aktivní tlumič Öhlins Smart EC 2.0, kompletně nastavitelný, předpětí nastavitelné pomocí kolečka
Přední brzda Dva 320mm plovoucí kotouče z nerezové oceli, radiální třmeny Brembo se čtyřmi protilehlými písty a opletenými hadicemi
Zadní brzda 280mm kotouč z nerezové oceli, Brzdový třmen Brembo se dvěma samostatnými písty. Náklonové ABS Continental
Přední kolo z hliníkové slitiny, 17” x 3.5” - TPMS
Zadní kolo z hliníkové slitiny, 17” x 6” - TPMS Výška sedla 815 mm
Objem palivové nádrže 17 l (včetně rezervy 3,5 l)
Provozní hmotnost 233 kg (Hmotnost motocyklu připraveného k jízdě, se všemi provozními náplněmi a 90 % paliva)
Emisní norma Euro 5 Emise C02 118 g/km
Spotřeba 4,7 l/100 km
Výbava Full LED světlomety s DRL, náklonové svícení, LED směrovky, ABS a Moto Guzzi Traction Control, tempomat, jízdní režimy, plnobarevná TFT přístrojová deska, adaptivní aerodynamika, elektricky nastavitelné plexisklo, TPMS (systém monitorování tlaku v pneumatikách), vyhřívané rukojeti, rychlořazení nahoru/dolů, Moto Guzzi MIA |
![Vespa GTV 300 Beige Avvolgente matt.](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2023-10-3/20231027131123-10114062_jpg150x113.jpg) |
Vespa GTV 300 Beige Avvolgente matt. |
2023 |
|
178 900 Kč |
novinka
Technická specifikace
motor hpe jednoválec, 4 ventil, elektronické vstřikování
vrtání X zdvih 75 mm x 63 mm
objem 278 ccm
výkon 17.5 kW (23.8 HP) při 8,250 ot/min
točivý moment 26 Nm při 5,250 ot/min
palivový systém Nové elektronické vstřikování PFI (Port Fuel Injection) startér Elektrický
převodovka Automatická CVT
spojka Automatická suchá odstředivá spojka s tlumiči vibrací
chlazení Vodou
nosná konstrukce Ocelový rám se svařenými výztuhami
přední odpružení Jedno rameno s vinutou pružinou a jedním tlumičem
zadní odpružení Dvojitý hydraulický tlumič se 4 polohami nastavení předpětí spotřeba (KM/L) 30.3 km/l
emise (CO2) 75 g/km
emisní norma Euro 5
přední KOLO Bezdušové 120/70 - 12”
zadní KOLO Bezdušové 130/70 - 12”
přední brzda Ocelový kotouč, ? 220 mm - ABS/ASR
zadní brzda Ocelový kotouč, ? 220 mm - ABS/ASR
délka/šířka/rozvor 1,975 / 775 / 1,375 mm
výška sedla 790 mm
kapacita nádrže 8.5 litru (rezerva 2 litry) |
![Vespa GTS 125 Super Sport Grigio Travolgente matt](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2023-10-3/20231027165044-10114301_jpg150x113.jpg) |
Vespa GTS 125 Super Sport Grigio Travolgente matt |
2023 |
|
159 900 Kč |
Nový skútr
Řidičské oprávnění sk. B
GTS 125 I GET technické specifikace
motor Jednoválcový čtyřtaktní motor i get Piaggio se systémem "Start &
vrtání X zdvih 52 mm x 58,7 mm
zdvihový objem 125 cm3
maximální výkon 10,3 kW (14 HP) při 8 750 ot./min
maximální točivý moment 12 Nm při 6.750 ot ./min
rozvody Vačkový hřídel(SOHC), 4 ventily
palivový systém Nové elektronické vstřikování PFI (Port Fuel Injection)
chlazení Kapalinou
mazání Mokrá vana
startér Elektrický
spojka Automatická suchá odstředivá spojka s tlumiči vibrací
převodovka CVT se serverem točivého momentu Piaggio "Start & Stop"systém
nosná konstrukce Ocelový plechový skelet se svařovanými konstrukčními výztuhami
přední odpružení
Jednoduché rameno se šikmou pružinou a
hydraulickým tlumičem
zadní odpružení Dvojitý hydraulický tlumič s předpětím nastavitelným ve 4 polohách
přední KOLO Hliníková slitina 3.00x12" Bezdušová pneumatika 120/70 12"
zadní KOLO Hliníková slitina 3.00x12" Bezdušová pneumatika 130/70 12"
přední brzda Kotouč z nerezové oceli , ? 220 mm s hydraulickým ovládáním ABS /AS R
zadní brzda Kotouč z nerezové oceli , ? 220 mm s hydraulickým ovládáním ABS /AS R
objem palivové nádrže 7 litrů včetně 2 l rezervy
délka/šířka/rozvor/výška sedla 1.980 / 765 / 1.385 / 790
emisní norma EURO 5
spotřeba KM/L 2,6 L/ 100 KM
emise CO2 59 G/KM |
![Vespa Primavera 125 Disney Mickey Mouse Edition](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2023-10-3/20231031162328-10122244_jpg150x113.jpg) |
Vespa Primavera 125 Disney Mickey Mouse Edition |
2023 |
|
135 900 Kč |
Vespa Primavera 125 Mickey Mouse Edition
Nový skútr
Řidičské oprávnění sk. B
disney mickey mouse edition BY vespa 125 i-get
motor Jednoválcový 4-takt, 3 ventily, i-get
zdvihový objem 124 cc
vrtání X zdvih 52 mm x 58.6 mm
maximální výkon 8.1 kW - 11 HP - při 8000 rpm
maximální točivý moment 10.4 Nm při 6750 rpm
spotřeba 40 km/l
emise CO 60 g/km
palivový systém Elektronické vstřikování
chlazení Vzduchem
startér Elektrický
převodovka Bezstupňová převodovka (CVT)
spojka Automatická odstředivá suchá spojka s tlumiči vibrací
RÁM Samonosné ocelové šasi se svařovanými výztuhami
přední odpružení Jednostranné rameno s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem
zadní odpružení Hydraulický tlumič s vinutou pružinou s nastavitelním předpětím v 4 polohách
přední brzda ? 200 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním
zadní brzda ? 140 mm buben, mechanicky ovládaný
ABS/ASR systém - ABS pouze na předním kole
přední pneumatika Bezdušová 110/70 - 12”
zadní pneumatika Bezdušová 120/70 - 12”
délka/šířka/rozvor 1870 / 735 / 1340 mm
výška sedla 790 mm
objem palivové nádrže 8 litrů
emisní norma Euro 5 |
![Vespa GTV 300 Nero Convinto](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2023-11-2/20231122160907-10165309_jpg150x113.jpg) |
Vespa GTV 300 Nero Convinto |
2023 |
|
178 900 Kč |
novinka
Technická specifikace
motor hpe jednoválec, 4 ventil, elektronické vstřikování
vrtání X zdvih 75 mm x 63 mm
objem 278 ccm
výkon 17.5 kW (23.8 HP) při 8,250 ot/min
točivý moment 26 Nm při 5,250 ot/min
palivový systém Nové elektronické vstřikování PFI (Port Fuel Injection) startér Elektrický
převodovka Automatická CVT
spojka Automatická suchá odstředivá spojka s tlumiči vibrací
chlazení Vodou
nosná konstrukce Ocelový rám se svařenými výztuhami
přední odpružení Jedno rameno s vinutou pružinou a jedním tlumičem
zadní odpružení Dvojitý hydraulický tlumič se 4 polohami nastavení předpětí spotřeba (KM/L) 30.3 km/l
emise (CO2) 75 g/km
emisní norma Euro 5
přední KOLO Bezdušové 120/70 - 12”
zadní KOLO Bezdušové 130/70 - 12”
přední brzda Ocelový kotouč, ? 220 mm - ABS/ASR
zadní brzda Ocelový kotouč, ? 220 mm - ABS/ASR
délka/šířka/rozvor 1,975 / 775 / 1,375 mm
výška sedla 790 mm
kapacita nádrže 8.5 litru (rezerva 2 litry) |
![Moto Guzzi V85 TT Evoactive Rosso Uluru](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2023-11-3/20231123100824-10166677_jpg150x113.jpg) |
Moto Guzzi V85 TT Evoactive Rosso Uluru |
2023 |
|
279 900 Kč |
Nový motocykl
V85 TT travel - technická specifikace
TYP motoru Podélně uložený 90° V-twin, 2-válcový chlazení vzduchem objem motoru 853 cc
vrtání A zdvih 84 x 77 mm
maximální výkon 76 koní (56 kW) - 7.500 ot/min. (Dostupná i ve verzi s 35 kW, vhodná pro řidičské oprávnění třídy A2)
maximální točivý moment 82 Nm - 5.000 ot/min. emisní norma Euro 5
emise CO2 119 g/km spotřeba 4,9 l/100 km
převodovka 6 rychlostí
objem palivové nádrže 23 l (5 rezerva).
výška sedla 830 mm
suchá hmotnost 211 kg (bez bočních kufrů)
pohotovostní hmotnost 243 kg (Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi kapalinami, se standardní výbavou a s palivem o objemu nejméně 90 %
využitelného objemu nádrže).
přední odpružení Upside-down hydraulická teleskopická vidlice ? 41 mm se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím pružiny
zadní odpružení Oboustranná kyvná vidlice s tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny
přední KOLO Paprskové, 19" 110/80
zadní KOLO Paprskové, 17" 150/70
přední brzda Plovoucí kotouč z nerezové oceli ? 320 mm, třmen Brembo se 4 protiběžnými písty.
zadní brzda Nerezový kotouč ? 260 mm, plovoucí dvoupístkový třmen. vybavení Display TFT, Kompletní sada LED světel s denním svícením, Ride by Wire, 5 jízdnich režimů (Street, Rain, Off-road, Sport, Custom), tempomat, chrániče rukou, hliníkový kryt motora, MGCT Moto Guzzi kontrola trakce, Standardní dvoukanálové ABS |
![Aprilia SR GT 125 GP Replica - nová CENA](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2023-12-2/20231214094431-10201326_jpg150x113.jpg) |
Aprilia SR GT 125 GP Replica - nová CENA |
2023 |
|
99 900 Kč |
Novinka 2024
Nový skútr
Řidičské oprávnění sk. B
SR GT 125 Urban - 87.900.-
SR GT 125 Sport ABS - 97.900.-
SR GT 125 GP Replica ABS - 99.900.-
SR GT 200 Urban - 99.900.-
SR GT 200 Sport ABS - 104.900.-
SR GT 200 GP Replica ABS - 109.900.-
SR GT 125 ABS - technická specifikace
TYP motoru Čtyřtaktní jednoválec i-get se systémem Start&Stop
zdvihový objem 125cc
vrtání A zdvih 52 mm x 58.7 mm
maximální výkon 11 kW at 8,750 rpm
maximální točivý moment 12 Nm at 6,500 rpm
spotřeba (WMTC) 2.5 l/100 km
emise CO2 (WMTC) 60 g/km
časování ventilů Jeden vačkový hřídel nad hlavou, 4 ventily
chlazení Kapalinou
vstřikování Elektronické vstřikování
mazání Mokrá olejová vana
startér Electrický
převodovka Bezstupňová převodovka (CVT)
spojka Automatická odstředivá suchá spojka
RÁM Dvojitá kolébka z vysoce odolných ocelových trubek
přední odpružení Teleskopická hydraulická vidlice ? 33 mm (zdvih 120 mm) zadní odpružení Dvojitý hydraulický tlumič s nastavitelným předpětím (zdvih 102 mm)
přední brzda Hydraulická se zvlněným kotoučem, ? 260 mm – ABS (verze CBS dostupná pouze na SR GT 125)
zadní brzda Hydraulická se zvlněným kotoučem (standardní zadní kotouč na SR GT 125 CBS), ? 220 mm
přední pneumatika Bezdušová 110/80 - 14''
zadní pneumatika Bezdušová 130/70 - 13''
délka 1.920 mm
šířka 765 mm
výška sedla 799 mm
rozvor 1.350 mm
objem nádrže 9 L
emisní norma EURO 5 |
![Moto Guzzi V7 Stone Corsa vnitřní plachta MG zdarma](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2023-12-2/20231214095342-10201344_jpg150x113.jpg) |
Moto Guzzi V7 Stone Corsa vnitřní plachta MG zdarma |
2023 |
|
249 900 Kč |
Moto Guzzi V7 Corsa
zdarma vnitřní plachta MG v hodnotě 7500.-
novinka 2024
V7 stone corsa – technické údaje
Motor Podélně uložený 90 ° dvouválec do V, dva ventily na válec. Vzduchem chlazený
Objem válců 853 cc
Vrtání a zdvih 84 x 77 mm
Max. výkon 65 HP (47,8 kW) @ 6.800 ot/min. (Dostupné i s 35 kW, pro skupinu A2) Max. točivý moment 73 Nm @ 5.000 ot/min.
Převodovka 6 rychlostí
Přední odpružení ? 40 mm teleskopická vidlice
Zadní odpružení Oboustranná kyvná vidlice s dvojitými tlumiči a možností regulace předpětí
Přední brzda Nerezový plovoucí kotouč ? 320 mm, 4pístový třmen Brembo
Zadní brzda Nerezový kotouč ? 260 mm, 2pístový plovoucí třmen
Přední kolo Z lehké slitiny, 18" 100/90
Zadní kolo Z lehké slitiny, 17" 150/70 Výška sedla 780 mm
Kapacita nádrže 21 l (4 l rezerva)
Suchá hmotnost 198 Kg
Provozní hmotnost 218 kg (Hmotnost motocyklu připraveného k jízdě, se všemi provozními náplněmi a 90 % paliva) Emisní norma Euro 5
Emise C02 119 g/km
Spotřeba 4,9 l/100 km
Výbava Full LED světla s DRL, LCD přístrojový panel, kontrola trakce MGCT Moto Guzzi, dvoukanálové ABS, CNC obráběné víčko palivové nádrže, sportovní sedadlo s jednomístným vzhledem, zrcátka na koncích řídítek, kapotáž světlometů ladící s grafikou motocyklu, originální hliníkový štítek na řídítkách
Doplňky Kryt na sedadlo |
![Vespa GTS 300 Super Tech Blue Energico Matt](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-02-1/20240201122409-10284980_jpg150x113.jpg) |
Vespa GTS 300 Super Tech Blue Energico Matt |
2023 |
|
182 900 Kč |
Nový skútr
Přednostní servis
GTS 300 HPE - technic KÉ specifikace
motor - hpe jednoválec , čtyřtakt , čtyřventil , elektronické vstřikování
vrtání X zdvih - 75 mm x 63 mm
zdvihOVÝ objem - 278 cm 3
maximální výkon - 17,5 kW (23,8 HP) @ 8 250 ot./min
maximální točivý moment - 26 Nm @ 5250 ot ./min
rozvody - Vačkový hřídel (SOHC), 4 ventily
palivový systém - Nové elektronické vstřikování PFI (Port Fuel Injection)
chlazení -Kapalinou
mazání - Mokrá vana
startér - Elektrický
spojka - Automatická suchá odstředivá spojka s tlumiči vibrací
převodovka - CVT se serverem točivého momentu
nosná konstrukce - Ocelový plechový skelet se svařovanými konstrukčními výztuhami
přední odpružení - Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem
zadní odpružení - Dvojitý hydraulický tlumič s předpětím nastavitelným ve 4 polohách
přední KOLO - Hliníková slitina 3.00x12" Bezdušová pneumatika 120/70 12"
zadní KOLO - Hliníková slitina 3.00x12" Bezdušová pneumatika 130/70 12"
přední brzda - Kotouč z nerezové oceli , ? 220 mm s hydraulickým ovládáním ABS/ASR
zadní brzda - Kotouč z nerezové oceli , ? 220 mm s hydraulickým ovládáním ABS/ASR
objem palivové nádrže - 8,5 litru včetně 2 l rezervy
délka/šířka/rozvor/výška sedla (1.980 / 765 / 1.380 / 790)
emisní norma EURO 5
spotřeba KM/L 3,3 L/100 KM
emise (CO 2 75 G/KM) |
![Vespa Primavera 125 S ABS](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-02-2/20240206112256-10294877_jpg150x113.jpg) |
Vespa Primavera 125 S ABS |
2023 |
|
128 900 Kč |
Nový skútr
Řidičské oprávnění sk. B
Primavera 125 IGET ABS - technické specifikace
motor Tříventilový čtyřtaktní jednoválec i get s katalyzátorem
zdvihový objem 124 ccm (155 ccm
vrtání X zdvih 52 mm x 58,6 mm (58 mm x 58,6 mm)
maximální výkon 8,1 kW,11 koní při 8.000 ot./min (9,2 kW 12,5 koní při 7.750
ot./min)
maximální točivý moment 10,4 Nm při 6.750 ot./min (12,4 Nm při 6.750 ot./min)
spotřeba 40 km/l (37 km/l)
emise CO 2 60 g/km (63 g/km)
palivový systém Elektronické vstřikování
chlazení nuceným přívodem vzduchu
startér elektrický
převodovka automatická převodovka CVT
spojka automatické suché odstředění s tlumiči nárazů
nosná konstrukce ocelový plechový plášť se svařovanými konstrukčními výztuhami
přední odpružení jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem
nárazů
zadní odpružení šroubová pružina s nastavitelným předpětím (4 polohy) a jednoduchým hydraulickým tlumičem.
přední brzda nerezový kotouč 220 mm s hydraulickým ovládáním
zadní brzda buben 140 mm s mechanickým ovládáním
systém ABS/ASR, ABS pouze na předním kole
přední pneumatika Bezdušová 110/70 12”
zadní pneumatika Bezdušová 120/70 12”
délka/šířka/rozvor 1.870 / 735 / 1.340 mm
výška sedla 790 mm
objem palivové nádrže 8 l |
![Aprilia RS 660 Tribute](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-02-3/20240223144921-10337680_jpg150x113.jpg) |
Aprilia RS 660 Tribute |
2023 |
|
245 900 Kč |
Nový motocykl
RS 660 - technická specifikace
TYP motoru Paralelní dvouválcový motor Aprilia skloněný dopředu, 4-taktní, kapalinou chlazený s vodním olejovým chladičem a výměníkem tepla, dvojité vačkové hřídele (DOHC) s tichým řetězem na pravé straně, čtyři ventily na válec
vrtání A zdvih 81 x 63,93 mm
objem 659 cc
kompresní pomĺr 13,5:1
maximální výkon 100 hp (73,5 kW) při 10.500 ot/min
maximální točivý moment 67 Nm (6,83 kg) při 8.500 ot/min
palivový systém Airbox s předními dynamickými přívody vzduchu, dvěma škrticími klapkami o průměru 48 mm, řízení motoru Ride-by-Wire
zapalování Elektrické
mazaní Olejová vana
převodovka 6 rychlostních stupňů s Aprilia Quick Shift (AQS) nahoru a dolů
spojka Vícelamelová spojka s omezenou svorností
sekundární pohon Řetěz, s převodovým poměrem: 17/43
elektronické systémY Šestiosá inerciální jednotka, balíček APRC obsahující ATC (kontrola trakce), AWC (řízení kol), AEB (brzdění motorem), AEM (mapy motoru) a ACC (tempomat). 5 jízdních režimů (2 přizpůsobitelné)
RÁM Hliníkové dvouramenné šasi s odnímatelným pomocným rámem sedadla
přední odrpužení 41 mm vidlice Kayaba, hliníkový radiální brzdový třmen. Nastavitelné předpětí pružiny a tlumení odskoku. Zdvih 120 mm.
zadní odpružení Hliníkové asymetrické kyvné rameno. Zadní tlumič s možností nastavení předpětí pružiny a odskoku tlumení. Zdvih 130 mm.
brzdný systém Přední ABS: dvojitý kotouč, průměr 320 mm
Radiální třmeny Brembo se čtyřmi protilehlými písty ?32 mm. Radiální pumpa a kovová opletená brzdová hadice.
Zadní: kotouč ?220 mm; Brzdový třmen Brembo se dvěma samostatnými písty ?34 mm. Pumpa s integrovanou zásobou kapaliny a opletenou hadicí
ABS Náklonové nastavitelné ABS
disky Kola z lehké slitiny. Přední: 3.5”X17” Zadní: 5,5”X17”
pneumatiky Radiální bezdušové pneumatiky. Přední 120/70 ZR 17 Zadní: 180/55 ZR 17 (alternativně 180/60 ZR17)
rozmĺry
Rozvor: 1.370 mm
Délka: 1.995 mm
Šířka: 745 mm
Výška sedadla: 820 mm
Úhel sklonu vidlice: 24,1°
Trail: 104,7 mm
pohotovostní hmotnost 183 kg
emisní norma Euro 5
spotřeba paliva (WMTC) 4,90 l/100 km
emise CO2 116 g/km
objem nádrže 15 l (4l rezerva) |
![Aprilia RS 660 Racing Black](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-02-3/20240223145248-10337695_jpg150x113.jpg) |
Aprilia RS 660 Racing Black |
2023 |
|
245 900 Kč |
Nový motocykl
RS 660 - technická specifikace
TYP motoru Paralelní dvouválcový motor Aprilia skloněný dopředu, 4-taktní, kapalinou chlazený s vodním olejovým chladičem a výměníkem tepla, dvojité vačkové hřídele (DOHC) s tichým řetězem na pravé straně, čtyři ventily na válec
vrtání A zdvih 81 x 63,93 mm
objem 659 cc
kompresní pomĺr 13,5:1
maximální výkon 100 hp (73,5 kW) při 10.500 ot/min
maximální točivý moment 67 Nm (6,83 kg) při 8.500 ot/min
palivový systém Airbox s předními dynamickými přívody vzduchu, dvěma škrticími klapkami o průměru 48 mm, řízení motoru Ride-by-Wire
zapalování Elektrické
mazaní Olejová vana
převodovka 6 rychlostních stupňů s Aprilia Quick Shift (AQS) nahoru a dolů
spojka Vícelamelová spojka s omezenou svorností
sekundární pohon Řetěz, s převodovým poměrem: 17/43
elektronické systémY Šestiosá inerciální jednotka, balíček APRC obsahující ATC (kontrola trakce), AWC (řízení kol), AEB (brzdění motorem), AEM (mapy motoru) a ACC (tempomat). 5 jízdních režimů (2 přizpůsobitelné)
RÁM Hliníkové dvouramenné šasi s odnímatelným pomocným rámem sedadla
přední odrpužení 41 mm vidlice Kayaba, hliníkový radiální brzdový třmen. Nastavitelné předpětí pružiny a tlumení odskoku. Zdvih 120 mm.
zadní odpružení Hliníkové asymetrické kyvné rameno. Zadní tlumič s možností nastavení předpětí pružiny a odskoku tlumení. Zdvih 130 mm.
brzdný systém Přední ABS: dvojitý kotouč, průměr 320 mm
Radiální třmeny Brembo se čtyřmi protilehlými písty ?32 mm. Radiální pumpa a kovová opletená brzdová hadice.
Zadní: kotouč ?220 mm; Brzdový třmen Brembo se dvěma samostatnými písty ?34 mm. Pumpa s integrovanou zásobou kapaliny a opletenou hadicí
ABS Náklonové nastavitelné ABS
disky Kola z lehké slitiny. Přední: 3.5”X17” Zadní: 5,5”X17”
pneumatiky Radiální bezdušové pneumatiky. Přední 120/70 ZR 17 Zadní: 180/55 ZR 17 (alternativně 180/60 ZR17)
rozmĺry
Rozvor: 1.370 mm
Délka: 1.995 mm
Šířka: 745 mm
Výška sedadla: 820 mm
Úhel sklonu vidlice: 24,1°
Trail: 104,7 mm
pohotovostní hmotnost 183 kg
emisní norma Euro 5
spotřeba paliva (WMTC) 4,90 l/100 km
emise CO2 116 g/km
objem nádrže 15 l (4l rezerva) |
![Aprilia Tuono 660 Factory Toofast](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-02-3/20240223150327-10337712_jpg150x113.jpg) |
Aprilia Tuono 660 Factory Toofast |
2023 |
|
269 900 Kč |
Nový motocykl
tuono 660 factory- technické údaje
motor řadový dvouválec (aprilia parallel TWIN), 4-taktní, kapalinou chlazený s vodním olejovým chladičem a výměníkem tepla, 4-ventilový, DOHC S tichým řetězem na pravé straně
objem motoru 659 CM3
kompresní poměr 13,5:1
maximální výkon 100 K (73.5 KW) PŘI 10 500 OT./MIN
maximální točivý výkon 67.0 NM (6.83 KGM) PŘI 8 500 OT./MIN
Rám hliníkové dvouramenné šasi s odnímatelným pomocným rámem sedla
palivový systém airbox s čelním sáním. 2 škrtící klapka o průměru 48 mm, elektronická škrtící klapka (RIDE-BY-WIRE management)
převodovka 6 rychlostních stupňů S aprilia quick shift (AQS) nahoru a dolů
přední odpružení převrácená vidlice kayaba 41 MM s pružinou top out, hliníkové čepy pro upevnění radiálních třmenů. nastavení odskoku, komprese a předpětí pružiny. zdvih kola 110 mm
zadní odpružení asymetrické hliníkové zadní rameno. Zadní centrální tlumič s možností nastavení předpětí a odskoku. Zdvih 130 mm.
přední brzdy dvojitý kotouč o průměru 320 mm. radiální třmeny brembo se čtyřmi horizontálně protilehlými 32mm písty. radiální čerpadlo A kovové opletené brzdové hadice
zadní brzdy kotouč o průměru 220 mm; třmen brembo se dvěma samostatnými písty 34 mm. kovové opletené brzdové hadice
ABS náklonové nastavitelné ABS
přední kolo 3.5”X17” kolo z hliníkové slitiny. radiální bezdušová pneumatika: 120/70 ZR 17”
zadní kolo 5.5”X17” kolo z hliníkové slitiny. radiální bezdušová pneumatika: 180/55 ZR 17 (alternativní 180/60 ZR17)
výška sedla 820 mm
elektronické systémy šestiosá inerciální jednotka, APRC (systém dynamické kontroly) včetně ATC (kontrola trakce), AWC (systém PRO kontrolu zvedání předního kola), AEB (motorová brzda), AEM (mapy motoru), ACC (tempomat). 5 jízdních režimů (2 nastavitelné)
pohotovostní hmotnost včetně kapalin* 181 KG
emisní norma EURO 5
spotřeba 4,90 L/100 km
emise CO2 116 G/KM
objem palivové nádrže 15 L (včetně rezervy 4 L) |
![Aprilia Tuono 660 Rush Grey](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-02-3/20240223152636-10337753_jpg150x113.jpg) |
Aprilia Tuono 660 Rush Grey |
2023 |
|
235 900 Kč |
Nový motocykl
tuono 660 – technická specifikace
TYP motoru Řadový dvouválec (Aprilia parallel twin), 4-taktní, kapalinou chlazený, 4-ventilový, DOHC
vrtání A zdvih 81 x 63,93 mm
objem motoru 659 ccm
kompresní pomĺr 13,5:1
maximální výkon 95 hp (70 kW) při 10.500 ot/min
maximální točivý moment 67,0 Nm (6.83 kgm) při 8.500 ot/min
palivový systém Airbox s čelním sáním. 2 škrtící klapka o průměru 48 mm, elektronická škrtící klapka (RBW)
startér Elektrický
mazání Mokrá olejová vana
převodovka 6-stupňová
spojka Vicelamelová mokrá spojka
koncový převod Řetěz, převodový poměr 17/43
elektronická výbava APRC (systém dynamické kontroly) včetně ATC (kontrola trakce), AWC (systém pro kontrolu zvedání předního kola), AEB (motorová brzda), AEM (mapy motoru), ACC (tempomat). 5 jízdních režimů (silnice, okruh, 3 pevné, 2 nastavitelné)
RÁM Dvojitý hliníkový rám s odnímatelnou zadní částí
přední odpružení Převrácená plně nastavitelná vidlice Kayaba s průměrem 41 mm, zdvih 110 mm
zadní odpružení Asymetrické hliníkové zadní rameno. Zadní centrální tlumič s možností nastavení předpětí a odskoku. Zdvih 130 mm
přední brzdy Dvoukotoučové 320mm radiální třmeny Brembo se 4 protiběžnými písty o průměru 32 mm. Radiální čerpadlo Brembo, kovové opletené hadice
zadní brzdy Jeden kotouč 220 mm; Brembo 2 písty 34 mm. Kovové opletené hadice
ABS Náklonové nastavitelné ABS
disky Kola z lehké slitiny. Přední: 3,5”X17” Zadní: 5,5”X17”
pneumatiky Radiální bezdušové pneumatiky. Přední 120/70 ZR 17 Zadní: 180/55 ZR 17 (alternativně 180/60 ZR17)
rozmĺry
Rozvor: 1.370 mm
Délka: 1.995 mm
Šířka: 805 mm
Výška sedadla: 820 mm
Úhel sklonu vidlice: 24,1°
Trail: 104,7 mm
pohotovostní hmotnost 183 kg
emisní norma Euro 5
spotřeba paliva (WMTC) 4,90 l/100 km
emise CO2 116 g/km
objem nádrže 15 l (4l rezerva) |
![Aprilia Tuareg 660 - 10.000.- voucher na příslušenství](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-02-1/20240229100136-10352807_jpg150x113.jpg) |
Aprilia Tuareg 660 - 10.000.- voucher na příslušenství |
2024 |
|
299 900 Kč |
Aprilia Tuareg 660 Canyon Sand 2024
Novinka - model 2024
tuareg 660 – technické údaje
Typ motoru - Čtyřtaktní, kapalinou chlazený řadový dvouválec Aprilia se sklonem válců dopředu, DOHC s tichým rozvodovým řetězem na pravé straně, čtyři ventily na válec.
Vrtání a zdvih - 81 x 63,93 mm
Zdvihový objem - 659 cm3
Kompresní poměr - 13,5:1
Maximální výkon na klikové hřídeli - 80 k (58,8 kW) při 9250 ot./min.
Maximální točivý moment na klikové hřídeli - 70 Nm při 6500 ot./min.
Palivový systém - Airbox s náporovým sáním. 2 vstřikovací jednotky ? 48 mm, Ride-by-wire
Zapalování - Elektrické
Mazání - Olejová vana
Převodovka - 6 rychlostí. Obousměrné rychlořazení Aprilia Quick Shift (AQS) v nabídce příslušenství
Spojka - Více lamelová v olejové lázni, antihopping
Sekundární převod - Řetězem, převodový poměr 15/42
Elektronika - Paket APRC Systémy zahrnující ATC (kontrola trakce), AEB (brzdný účinek motoru) AEM (palivové mapy), ACC (tempomat), 4 jízdní režimy (Urban, Explore, Offroad, Individual)
Rám - Z ocelových trubek s vestavěnými zpevňujícími hliníkovými prvky, které spojují rám s motorem
Přední odpružení - Plně nastavitelná USD vidlice Kayaba ? 43 mm. Zdvih kola 240 mm
Zadní odpružení - Hliníková kyvná vidlice. Progresivní přepákování. Plně nastavitelný tlumič Kayaba. Zdvih kola: 240 mm
Přední brzda - Dvojitá kotoučová 300 mm, třmeny Brembo se 4 protilehlými pístky ? 30/32 mm. Axiální pumpa a oplétané brzdové hadice.
Zadní brzda - Kotoučová 260 mm; jedno pístkový plovoucí třmen Brembo 34 mm. Hlavní brzdový válec s oddělenou nádobkou a oplétané brzdové hadice.
ABS - Více mapové ABS
Kola - Vyplétané ráfky s hliníkovými středy. Přední: 2.15”21” Zadní: 4.25”X18”
Pneumatiky - Bezdušové, přední: 90/90-21 zadní: 150/70 R 18
Rozměry
Rozvor: 1525 mm
Délka: 2220 mm
Šířka: 965 mm
Výška sedla: 860 mm
Úhel hlavy řízení: 26,7°
Závlek předního kola: 113,3 mm
Hmotnost - 204 kg
Emisní norma - Euro 5
Spotřeba - 4,0 l/100km
Emise CO2 - 99 g/km
Objem nádrže - 18 l (3 l rezerva) |
![Moto Guzzi V100 Stelvio - 10.000.- voucher na příslušenství](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-03-0/20240329200139-10372352_jpg150x113.jpg) |
Moto Guzzi V100 Stelvio - 10.000.- voucher na příslušenství |
2024 |
|
399 900 Kč |
Moto Guzzi V100 Stelvio Giallo Savana 2024
novinka 2024
Přijímáme závazné objednávky - dodání začátek května, verze s radarovou technologií cca začátek června
stelvio – technické údaje
Motor Podélně uložený 90° V-Twin, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený s technologií Ride by Wire
Objem válců 1042 ccm
Vrtání a zdvih 96 X 72 mm
Max. výkon 115 Hp (84.6 kW) @ 8,800 rpm
Max. točivý moment 105 Nm @ 6,750 rpm
Koncový převod hnací hřídel
Převodovka 6 rychlostí
Spojka hydraulická
Přední odpružení ? 46 mm USD vidlice s nastavitelným předpětím a tlumením odskoku. Zdvih 170 mm
Zadní odpružení tlumič Monoshock s nastavitelným předpětím a odskokem. Možnost dálkového nastavení předpětí pružiny. Zdvih 170 mm
Přední brzda dva plovoucí kotouče ? 320 mm, 4pístkové radiální monoblokové třmeny Brembo. Radiální přední hlavní brzdový válec. Náklonové ABS.
Zadní brzda jeden kotouč ? 280 mm, 2pístkový třmen Brembo. Náklonové ABS. Přední bezdušové kolo s výpletem, 19" x 3,00"
Zadní bezdušové kolo s výpletem, 17" x 4,50"
Výška sedla 830 mm
Suchá váha 222 kg
Pohotovostní váha* 246 kg
Nádrž 21 l Spotřeba 5,1 l/100 km
CO2 Emise 119 g/km
Emisní norma Euro 5+
Výbava - Full LED světlomety s DRL, přisvětlení do zákrut, LED směrovky, náklonové ABS a Moto Guzzi Traction Control, tempomat, 5 jízdních režimů, plnobarevný TFT displej, elektricky nastavitelný čelní štít, chrániče rukou, Předpříprava pro Moto Guzzi MIA, Quickshifter, TPMS (Systém monitorování tlaku v pneumatikách) |
![Moto Guzzi V100 Stelvio - 10.000.- voucher na příslušenství](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-03-0/20240329195650-10372368_jpg150x113.jpg) |
Moto Guzzi V100 Stelvio - 10.000.- voucher na příslušenství |
2024 |
|
399 900 Kč |
Moto Guzzi V100 Stelvio Nero Vulcano
Novinka 2024
stelvio – technické údaje
Motor Podélně uložený 90° V-Twin, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený s technologií Ride by Wire
Objem válců 1042 ccm
Vrtání a zdvih 96 X 72 mm
Max. výkon 115 Hp (84.6 kW) @ 8,800 rpm
Max. točivý moment 105 Nm @ 6,750 rpm
Koncový převod hnací hřídel
Převodovka 6 rychlostí
Spojka hydraulická
Přední odpružení ? 46 mm USD vidlice s nastavitelným předpětím a tlumením odskoku. Zdvih 170 mm
Zadní odpružení tlumič Monoshock s nastavitelným předpětím a odskokem. Možnost dálkového nastavení předpětí pružiny. Zdvih 170 mm
Přední brzda dva plovoucí kotouče ? 320 mm, 4pístkové radiální monoblokové třmeny Brembo. Radiální přední hlavní brzdový válec. Náklonové ABS.
Zadní brzda jeden kotouč ? 280 mm, 2pístkový třmen Brembo. Náklonové ABS. Přední bezdušové kolo s výpletem, 19" x 3,00"
Zadní bezdušové kolo s výpletem, 17" x 4,50"
Výška sedla 830 mm
Suchá váha 222 kg
Pohotovostní váha* 246 kg
Nádrž 21 l Spotřeba 5,1 l/100 km
CO2 Emise 119 g/km
Emisní norma Euro 5+
Výbava - Full LED světlomety s DRL, přisvětlení do zákrut, LED směrovky, náklonové ABS a Moto Guzzi Traction Control, tempomat, 5 jízdních režimů, plnobarevný TFT displej, elektricky nastavitelný čelní štít, chrániče rukou, Předpříprava pro Moto Guzzi MIA, Quickshifter, TPMS (Systém monitorování tlaku v pneumatikách) |
![Aprilia RS 125 Sintesi Blue](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-03-1/20240313103235-10384354_jpg150x113.jpg) |
Aprilia RS 125 Sintesi Blue |
2023 |
|
125 900 Kč |
Nový motocykl
RS 125 - technická specifikace
TYP motoru Jednoválcový 4-taktní, kapalinou chlazený, 4-ventilový, elektronické vstřikování. Euro 5
vrtání A zdvih 58 x 47 mm
objem motoru 124,2 cc
kompresní pomĺr 12,0~12,6 : 1
maximální výkon 11 kW při 10.000 ot/min
maximální točivý moment 11.2 Nm at 8.000 ot/min
zapalování Elektronické s CDI
startér Elektrický
mazaní Mokrá olejová vaňa
převodovka 6 stupňová. 1° 11/33 (0.33) 2° 15/30 (0.50) 3° 18/27 (0.67) 4° 20/24 (0.83) 5° 25/27 (0.92) 6° 23/22 (1.05)
primární pohon Ozubený převod: 69/29
sekundární pohon Řeťez: 58/13
spojka Vícelamelová v olejové lázni
přední odpružení Převrácená vidlice se vzpěrami ? 40 mm, zdvih 110 mm
zadní odpružení Asymetrická kyvná vidlice s centrálním tlumičem, zdvih 120 mm
brzdy Přední: ? 300 mm kotouč z nerezové oceli, 4pístkový radiální třmen Zadní: ? 220 mm kotouč z nerezové oceli, jedno pístkový třmen
ABS 2kanálový systém ABS Bosch se systémem proti převrácení vozidla
disky 6 paprskové z lehké slitiny s těsnícím profilem pro bezdušové pneumatiky; přední: 2,75 x 17"; zadní: 3,50 x 17"
pneumatiky Přední: 100/80 - 17", Zadní: 140/70 – ZR 17”
rozmĺry :
Max. délka 1.968 mm
Max šířka 760 mm
Max výška 1.135 mm
Výška sedla 820 mm
Rozvor 1.350 mm
hmotnost
144 Kg (pohotovostní s plnou nádrží)
průmĺrná spotřeba (WMTC) 2.6 l/100 km
emise CO2 60 g/km
emisní norma EURO 5 |
![Vespa GTS 125 Super Sport Verde Ambizioso matt.](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-03-1/20240313135400-10384669_jpg150x113.jpg) |
Vespa GTS 125 Super Sport Verde Ambizioso matt. |
2023 |
|
159 900 Kč |
Nový skútr
Řidičské oprávnění sk. B
GTS 125 I GET technické specifikace
motor Jednoválcový čtyřtaktní motor i get Piaggio se systémem "Start &Stop"
vrtání X zdvih 52 mm x 58,7 mm
zdvihový objem 125 cm3
maximální výkon 10,3 kW (14 HP) při 8 750 ot./min
maximální točivý moment 12 Nm při 6.750 ot ./min
rozvody Vačkový hřídel(SOHC), 4 ventily
palivový systém Nové elektronické vstřikování PFI (Port Fuel Injection)
chlazení Kapalinou
mazání Mokrá vana
startér Elektrický
spojka Automatická suchá odstředivá spojka s tlumiči vibrací
převodovka CVT se serverem točivého momentu Piaggio "Start & Stop"systém
nosná konstrukce Ocelový plechový skelet se svařovanými konstrukčními výztuhami
přední odpružení
Jednoduché rameno se šikmou pružinou a
hydraulickým tlumičem
zadní odpružení Dvojitý hydraulický tlumič s předpětím nastavitelným ve 4 polohách
přední KOLO Hliníková slitina 3.00x12" Bezdušová pneumatika 120/70 12"
zadní KOLO Hliníková slitina 3.00x12" Bezdušová pneumatika 130/70 12"
přední brzda Kotouč z nerezové oceli , 220 mm s hydraulickým ovládáním ABS /ASR
zadní brzda Kotouč z nerezové oceli , 220 mm s hydraulickým ovládáním ABS /ASR
objem palivové nádrže 7 litrů včetně 2 l rezervy
délka/šířka/rozvor/výška sedla 1.980 / 765 / 1.385 / 790
emisní norma EURO 5
spotřeba KM/L 2,6 L/ 100 KM
emise CO2 59 G/KM |
![Vespa GTS Super 300 Rosso Coraggioso](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-03-3/20240323144559-10411661_jpg150x113.jpg) |
Vespa GTS Super 300 Rosso Coraggioso |
2023 |
|
176 900 Kč |
Nový skůtr
GTS 300 HPE - technic KÉ specifikace
motor hpe jednoválec , čtyřtakt , čtyřventil , elektronické vstřikování
vrtání X zdvih 75 mm x 63 mm
zdvihOVÝ objem 278 c m 3
maximální výkon 17,5 kW (23,8 HP) @ 8 250 ot./min
maximální točivý moment 26 Nm @ 5250 ot ./min
rozvody Vačkový hřídel (SOHC), 4 ventily
palivový systém Nové elektronické vstřikování PFI (Port Fuel Injection)
chlazení Kapalinou
mazání Mokrá vana
startér Elektrický
spojka Automatická suchá odstředivá spojka s tlumiči vibrací
převodovka CVT se serverem točivého momentu
nosná konstrukce Ocelový plechový skelet se svařovanými konstrukčními výztuhami
přední odpružení Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem
zadní odpružení Dvojitý hydraulický tlumič s předpětím nastavitelným ve 4 polohách
přední KOLO Hliníková slitina 3.00x12" Bezdušová pneumatika 120/70 12"
zadní KOLO Hliníková slitina 3.00x12" Bezdušová pneumatika 130/70 12"
přední brzda Kotouč z nerezové oceli , ? 220 mm s hydraulickým ovládáním ABS/ASR
zadní brzda Kotouč z nerezové oceli , ? 220 mm s hydraulickým ovládáním ABS/ASR
objem palivové nádrže 8,5 litr u včetně 2 l rezervy
délka/šířka/rozvor/výška sedla ( 1.980 / 765 / 1.380 / 790)
emisní norma EURO 5
spotřeba KM/L 3,3 L/100 KM
emise CO2 75 G/KM |
![Aprilia Tuareg 660 - 10.000.- voucher na příslušenství](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-04-1/20240409145758-10452946_jpg150x113.jpg) |
Aprilia Tuareg 660 - 10.000.- voucher na příslušenství |
2024 |
|
319 900 Kč |
Aprilia Tuareg 660 Dakar Podium 2024
Novinka - model 2024
tuareg 660 – technické údaje
Typ motoru - Čtyřtaktní, kapalinou chlazený řadový dvouválec Aprilia se sklonem válců dopředu, DOHC s tichým rozvodovým řetězem na pravé straně, čtyři ventily na válec.
Vrtání a zdvih - 81 x 63,93 mm
Zdvihový objem - 659 cm3
Kompresní poměr - 13,5:1
Maximální výkon na klikové hřídeli - 80 k (58,8 kW) při 9250 ot./min.
Maximální točivý moment na klikové hřídeli - 70 Nm při 6500 ot./min.
Palivový systém - Airbox s náporovým sáním. 2 vstřikovací jednotky ? 48 mm, Ride-by-wire
Zapalování - Elektrické
Mazání - Olejová vana
Převodovka - 6 rychlostí. Obousměrné rychlořazení Aprilia Quick Shift (AQS) v nabídce příslušenství
Spojka - Více lamelová v olejové lázni, antihopping
Sekundární převod - Řetězem, převodový poměr 15/42
Elektronika - Paket APRC Systémy zahrnující ATC (kontrola trakce), AEB (brzdný účinek motoru) AEM (palivové mapy), ACC (tempomat), 4 jízdní režimy (Urban, Explore, Offroad, Individual)
Rám - Z ocelových trubek s vestavěnými zpevňujícími hliníkovými prvky, které spojují rám s motorem
Přední odpružení - Plně nastavitelná USD vidlice Kayaba ? 43 mm. Zdvih kola 240 mm
Zadní odpružení - Hliníková kyvná vidlice. Progresivní přepákování. Plně nastavitelný tlumič Kayaba. Zdvih kola: 240 mm
Přední brzda - Dvojitá kotoučová 300 mm, třmeny Brembo se 4 protilehlými pístky ? 30/32 mm. Axiální pumpa a oplétané brzdové hadice.
Zadní brzda - Kotoučová 260 mm; jedno pístkový plovoucí třmen Brembo 34 mm. Hlavní brzdový válec s oddělenou nádobkou a oplétané brzdové hadice.
ABS - Více mapové ABS
Kola - Vyplétané ráfky s hliníkovými středy. Přední: 2.15”21” Zadní: 4.25”X18”
Pneumatiky - Bezdušové, přední: 90/90-21 zadní: 150/70 R 18
Rozměry
Rozvor: 1525 mm
Délka: 2220 mm
Šířka: 965 mm
Výška sedla: 860 mm
Úhel hlavy řízení: 26,7°
Závlek předního kola: 113,3 mm
Hmotnost - 204 kg
Emisní norma - Euro 5
Spotřeba - 4,0 l/100km
Emise CO2 - 99 g/km
Objem nádrže - 18 l (3 l rezerva) |
![Moto Guzzi V85 TT Blu Uyuni](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-04-0/20240416120045-10469566_jpg150x113.jpg) |
Moto Guzzi V85 TT Blu Uyuni |
2023 |
|
279 900 Kč |
Moto Guzzi V85 TT Evoactive Blu Uyuni
Nový motocykl
V85 TT travel - technická specifikace
TYP motoru Podélně uložený 90° V-twin, 2-válcový chlazení vzduchem objem motoru 853 cc
vrtání A zdvih 84 x 77 mm
maximální výkon 76 koní (56 kW) - 7.500 ot/min. (Dostupná i ve verzi s 35 kW, vhodná pro řidičské oprávnění třídy A2)
maximální točivý moment 82 Nm - 5.000 ot/min. emisní norma Euro 5
emise CO2 119 g/km spotřeba 4,9 l/100 km
převodovka 6 rychlostí
objem palivové nádrže 23 l (5 rezerva).
výška sedla 830 mm
suchá hmotnost 211 kg (bez bočních kufrů)
pohotovostní hmotnost 243 kg (Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi kapalinami, se standardní výbavou a s palivem o objemu nejméně 90 %
využitelného objemu nádrže).
přední odpružení Upside-down hydraulická teleskopická vidlice ? 41 mm se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím pružiny
zadní odpružení Oboustranná kyvná vidlice s tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny
přední KOLO Paprskové, 19" 110/80
zadní KOLO Paprskové, 17" 150/70
přední brzda Plovoucí kotouč z nerezové oceli ? 320 mm, třmen Brembo se 4 protiběžnými písty.
zadní brzda Nerezový kotouč ? 260 mm, plovoucí dvoupístkový třmen. vybavení Display TFT, Kompletní sada LED světel s denním svícením, Ride by Wire, 5 jízdnich režimů (Street, Rain, Off-road, Sport, Custom), tempomat, chrániče rukou, hliníkový kryt motora, MGCT Moto Guzzi kontrola trakce, Standardní dvoukanálové ABS |
![Moto Guzzi V85 TT Giallo Mojave](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-04-0/20240416121914-10469621_jpg150x113.jpg) |
Moto Guzzi V85 TT Giallo Mojave |
2023 |
|
279 900 Kč |
Nový motocykl
V85 TT - technická specifikace
TYP motoru Podélně uložený 90° V-twin, 2-válcový
chlazení vzduchem
objem motoru 853 cc
vrtání A zdvih 84 x 77 mm
maximální výkon 76 koní (56 kW) - 7.500 ot/min. (Dostupná i ve verzi s 35 kW, vhodná pro řidičské oprávnění třídy A2)
maximální točivý moment 82 Nm - 5.000 ot/min.
emisní norma Euro 5
emise CO2 119 g/km
spotřeba 4,9 l/100 km
převodovka 6 rychlostí
objem palivové nádrže 23 l (5 rezerva).
výška sedla 830 mm
suchá hmotnost 209 kg
pohotovostní hmotnost 230 kg (Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi kapalinami, se standardní výbavou a s palivem o objemu nejméně 90 %
využitelného objemu nádrže).
přední odpružení Upside-down hydraulická teleskopická vidlice ? 41 mm se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím pružiny
zadní odpružení Oboustranná kyvná vidlice s tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny
přední KOLO Paprskové, 19" 110/80
zadní KOLO Paprskové, 17" 150/70
přední brzda Plovoucí kotouč z nerezové oceli ? 320 mm, třmen Brembo se 4 protiběžnými písty.
zadní brzda Nerezový kotouč ? 260 mm, plovoucí dvou pístkový třmen. vybavení Display TFT, Kompletní sada LED světel s denním svícením, Ride by Wire, 5 jízdnich režimů (Street, Rain, Off-road, Sport, Custom), tempomat, chrániče rukou, hliníkový kryt motoru, MGCT Moto Guzzi kontrola trakce, Standardní dvoukanálové ABS.
barvy
Jednobarevná verze: Nero Etna, Verde Altaj
Verze Evocative: Giallo Mojave, Rosso Uluru |
![Aprilia RSV4 1100 Factory Ultra Dark](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-05-2/20240522113412-10562839_jpg150x113.jpg) |
Aprilia RSV4 1100 Factory Ultra Dark |
2024 |
|
499 900 Kč |
Aprilia RSV4 Factory Ultra Dark
RSV4 factory - technická specifikace
TYP motoru Aprilia V4 65°, čtyřválcový, 4-taktní, kapalinou chlazený, s dojitou vačkovou hřídelí (DOHC), 4-ventilový
vrtání A zdvih 81 x 53,32 mm
objem motoru 1.099 ccm
kompresní pomĺr 13,6:1
maximální výkon 217 hp (159.5 kW) při 13,000 ot/min.
maximální točivý moment 125 Nm při 10,500 ot/min.
palivový systém Airbox s předními dynamickými přívody vzduchu. 4 škrticí klapky Marelli 48 mm s 8 vstřikovači a řízením motoru Ride-By-Wire.
převodovka 6stupňová kazetová převodovka
Řadicí páčka s elektronickým systémem Aprilia Quick Shift (AQS)
spojka Vícelamelová mokrá spojka s mechanickým kluzným systémem
primární pohon Přímo řezané převody a integrovaná pružná spojka, převodový poměr: 73/44 (1 659)
sekundární pohon Řetěz: Převodový poměr: 41/16 (2 562)
elektronické systémY Systém APRC (Aprilia Performance Ride Control), který zahrnuje mapy motoru (AEM), kontrolu motorové brzdy (AEB), kontrolu trakce (ATC), kontrolu jízdy na kolech (AWC), launch control (ALC), tempomat (ACC), omezovač rychlosti (APT). 6 jízdních režimů (3 silniční, 3 traťové)
RÁM Hliníkový dvounosníkový podvozek s lisovanými a litými plechovými prvky. Dostupná nastavení: poloha a úhel vřeteníku, výška motoru, výška čepu i kyvné vidlice. Chytrý elektronicky tlumič řízení EC 2.0 Öhlins
přední odrpužení Inteligentní elektronicky řízená vidlice Öhlins NIX EC 2.0. 43 mm sloupky, s povrchovou úpravou TIN. Hliníkové radiální uložení třmenů, nastavitelné hydraulické tlumení komprese odskoku a předpětí pružiny, zdvih 125 mm.
zadní odpružení Hliníková kyvná vidlice s dvojitou obrácenou výztuhou;
Centrální monočlánek Öhlins TTX s elektronicky řízeným tlumičem Smart EC 2.0, plně nastavitelný: předpětí pružiny, rozvor a hydraulické tlumení komprese a odskoku. Zdvih 115 mm
brzdy Přední: Dva plovoucí kotouče z nerezové oceli o průměru 330 mm s odlehčeným rotorem z nerezové oceli a hliníkovou přírubou se 6 čepy. Monoblokové radiální třmeny Brembo Stylema® se 4 protiběžnými písty o průměru 30 mm. Sintrované destičky. Radiální čerpadlo a kovová opletená brzdová hadice.
Zadní část: kotouč o průměru 220 mm; třmen Brembo se dvěma 32mm samostatnými písty. Sintrované destičky. Čerpadlo s integrovanou nádrží a kovovou opletenou hadicí.
ABS Bosch s funkcí zatáčení a 3 nastaveními mapami a funkcí RLM (potlačení zvedání zadního kola)
disky Kovaná kola z hliníkové slitiny, kompletně opracovaná, s 5 dělenými paprsky. Přední: 3,5 "x17" Zadní: 6 "x17"
pneumatiky Radiální bezdušové pneumatiky přední: 120/70 ZR 17
zadní: 200/55 ZR 17 (alternativa: 190/50 ZR 17; 190/55 ZR 17).
rozmĺry
Rozvor: 1.435,8 mm
Délka: 2.055 mm
Šířka: 735 mm
Výška sedla: 845 mm
Úhel sklonu vidlice: 24,6°
Trail: 104,5 mm
pohotovostní hmotnost 202 kg (90% paliva)
emisná norma Euro 5
spotřeba 6,90 l/100 km
emise CO2 160 g/km
kapacita palivové nádrže 17,9 l (včetně 4 l rezervy) |
![Vespa Primavera 125 S Giallo Curioso 2024](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-05-2/20240522145706-10563101_jpg150x113.jpg) |
Vespa Primavera 125 S Giallo Curioso 2024 |
2024 |
|
132 900 Kč |
Vespa Primavera S 125 - novinka 2024
primavera S 125 – technické specifikace
motor Jednoválcový 4-takt, 3 ventily, i-get
zdvihový objem 124 ccm
vrtání X zdvih 52 mm x 58,6 mm
palivový systém Elektronické vstřikování
chlazení Vzduchem
startér Elektrický
převodovka Bezstupňová převodovka CVT se serverem točivého momentu
spojka Automatická odstředivá suchá spojka s tlumiči vibrací
RÁM Karoserie z ocelového plechu se svařovanými výztuhami
přední odpružení Jednostranné rameno s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem monoshock
zadní odpružení Vinuté pružiny s hydraulickým tlumičem Monoshock
přední brzda ? 200 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním
zadní brzda ? 140 mm Mechanicky ovládaný buben
ABS - Na předním kole
přední KOLO Bezdušové 110/70 - 12”
zadní KOLO Bezdušové 120/70 - 12”
výška sedadla 785 mm
objem nádrže 7,5 litru
emisní norma Euro 5+ |
![Vespa GTS 125 Verde Amabile](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-05-0/20240524135420-10567993_jpg150x113.jpg) |
Vespa GTS 125 Verde Amabile |
2024 |
|
139 900 Kč |
Vespa GTS 125 - Verde Amabile
GTS 125 I GET technic KÉ specifikace
motor Jednoválcový čtyřtaktní motor i get Piaggio se systémem "Start &
vrtání X zdvih 52 mm x 58,7 mm
zdvihOVÝ objem 125 cm 3
maximální výkon 10,3 kW (14 HP) @ 8 750 ot./min
maximální točivý moment 12 Nm @ 6.750 ot ./min
rozvody Vačkový hřídel (SOHC), 4 ventily
palivový systém Nové elektronické vstřikování PFI (Port Fuel Injection)
chlazení Kapalinou
mazání Mokrá vana
startér Elektrický
spojka Automatická suchá odstředivá spojka s tlumiči vibrací
převodovka CVT se serverem točivého momentu Piaggio "Start & Stop" systém
nosná konstrukce Ocelový plechový skelet se svařovanými konstrukčními výztuhami
přední odpružení Jednoduché rameno se šikmou pružinou a
hydraulickým tlumičem
zadní odpružení Dvojitý hydraulický tlumič s předpětím nastavitelným ve 4 polohách
přední KOLO Hliníková slitina 3.00x12" Bezdušová pneumatika 120/70 12"
zadní KOLO Hliníková slitina 3.00x12" Bezdušová pneumatika 130/70 12"
přední brzda Kotouč z nerezové oceli , ? 220 mm s hydraulickým ovládáním ABS /AS R
zadní brzda Kotouč z nerezové oceli , ? 220 mm s hydraulickým ovládáním ABS /ASR
objem palivové nádrže 7 litrů včetně 2 l rezervy
délka/šířka/rozvor/výška
sedla (1.980 / 765 / 1.385 / 790)
emisní norma EURO 5
spotřeba KM/L 2,6 L/ 100 KM
emise CO2 59 G/KM |
![Aprilia Tuono 660 Factory Speed White](http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/bazar/2024-06-2/20240614134854-10616737_jpg150x113.jpg) |
Aprilia Tuono 660 Factory Speed White |
2024 |
|
269 900 Kč |
Nový motocykl
tuono 660 factory- technické údaje
motor řadový dvouválec (aprilia parallel TWIN), 4-taktní, kapalinou chlazený s vodním olejovým chladičem a výměníkem tepla, 4-ventilový, DOHC S tichým řetězem na pravé straně
objem motoru 659 CM3
kompresní poměr 13,5:1
maximální výkon 100 K (73.5 KW) PŘI 10 500 OT./MIN
maximální točivý výkon 67.0 NM (6.83 KGM) PŘI 8 500 OT./MIN
Rám hliníkové dvouramenné šasi s odnímatelným pomocným rámem sedla
palivový systém airbox s čelním sáním. 2 škrtící klapka o průměru 48 mm, elektronická škrtící klapka (RIDE-BY-WIRE management)
převodovka 6 rychlostních stupňů S aprilia quick shift (AQS) nahoru a dolů
přední odpružení převrácená vidlice kayaba 41 MM s pružinou top out, hliníkové čepy pro upevnění radiálních třmenů. nastavení odskoku, komprese a předpětí pružiny. zdvih kola 110 mm
zadní odpružení asymetrické hliníkové zadní rameno. Zadní centrální tlumič s možností nastavení předpětí a odskoku. Zdvih 130 mm.
přední brzdy dvojitý kotouč o průměru 320 mm. radiální třmeny brembo se čtyřmi horizontálně protilehlými 32mm písty. radiální čerpadlo A kovové opletené brzdové hadice
zadní brzdy kotouč o průměru 220 mm; třmen brembo se dvěma samostatnými písty 34 mm. kovové opletené brzdové hadice
ABS náklonové nastavitelné ABS
přední kolo 3.5”X17” kolo z hliníkové slitiny. radiální bezdušová pneumatika: 120/70 ZR 17”
zadní kolo 5.5”X17” kolo z hliníkové slitiny. radiální bezdušová pneumatika: 180/55 ZR 17 (alternativní 180/60 ZR17)
výška sedla 820 mm
elektronické systémy šestiosá inerciální jednotka, APRC (systém dynamické kontroly) včetně ATC (kontrola trakce), AWC (systém PRO kontrolu zvedání předního kola), AEB (motorová brzda), AEM (mapy motoru), ACC (tempomat). 5 jízdních režimů (2 nastavitelné)
pohotovostní hmotnost včetně kapalin* 181 KG
emisní norma EURO 5
spotřeba 4,90 L/100 km
emise CO2 116 G/KM
objem palivové nádrže 15 L (včetně rezervy 4 L) |