WSBK Thajsko – Drtivý nástup Bautisty, Španěl zatím neprohrál
Text: Petr Czyž | Zdroj: worldsbk.com | Foto: Yamaha Racing, Kawasaki Racing, Ducati Media | Zveřejněno: 17.3.2019 | Zobrazeno: 20 351x
Text: Petr Czyž | Zdroj: worldsbk.com | Foto: Yamaha Racing, Kawasaki Racing, Ducati Media | Zveřejněno: 17.3.2019 | Zobrazeno: 20 351x
Ta situace je prostě spíš podobná roku 2007 kde na nové motorce Stoner ihned jezdil ve předu a vyhrával a ostatní ducati prd. A taky nikdo nechápal jakto že to tak je. A každý hned začal tvrdit že Ducati je nejlepší motorka.
Nuvolari
Apriliasr50 je mi tě docela líto chudáčku!
KARING je prostě I-D-I-O-T
Hoši 200 aspoň něco dobrýho letos
kawafil: já to "nejmíň" mínil ve smyslu "přinejmenším", Reu považuju za přinejmenším tak dobrého jezdce, jako je Bautista. Ale beru, že tak, jak je to napsaný, to navozuje i opačný výklad.
Ono těch 500 kusů má asi být takový kompromis, aby se seriálu mohli zúčastnit třeba i menší výrobci jako EBR (Erik Buell Racing) nebo Bimota blahé paměti. Právě při poslední účasti Bimoty (rok 2014) byl ten limit celkově 2000 kusů, což Bimota nebyla schopná splnit a musela ze seriálu odstoupit.
Každopádně ta pravidla (v touze za každou cenu penalizovat Kawasaki) opět podělali a čím víc do toho vrtají, tím to je horší a každá změna jen nasere další výrobce (třeba Suzuki se ÚDAJNĚ chtěla šampionátu zúčastnit, ale odradil ji právě ten limit otáček).
Kawasaki asi nevymysli nic moc jedine ze by preplatili uz tu zaplatenu regulu o otackach v prospech Ducati Ogg..to ze ostatni nejazdia tak dobre ma uplne jednoduche vysvetlenie, nemaju dost skusenosti s V4 na takej urovni. Davies sedel cely cas na Vcku a presadol na V4 to bude nejaku chvilu trvat nez si zvykne na motorku a nez zisti co kde a ako. Pre Bautistu to v podstate nie je problem lebo to bude pravdepodobne dost podobne prototypu (motor,podvozok, celkove spravanie motorky). Nic to nemeni na fakte ze ta regula je bullshit a zjavne pri stanoveni tych pravidiel urobili chybu. Vobec nemam problem s tym kto vyhrava, problem je ako vyhrava. Zrejme dlhorocny "post a zufalstvo" ducati priviedlo na rozne "nie prave fer" cesty. Bol by som strasne rad ak by to tak nebolo ale zacino to byt vidno aj v motoGP...
REGLEMENT!
Nuvolari... V zásadě s tebou souhlasím, V4 R není tuctovka i když ta cena podle pravidel je, 1010000 bez výfuku ten určitě přijde bratru na 2-3kila, až na toho Reu, řekl bych že je nejvíc vyrovnaným soupeřem
IvanDvoutakťák: on by se mi v zásadě líbil přístup k otáčkám série + procentuální přídavek laděním. Jenže to by série musela být SÉRIE (od 5000 ks výš) a ne, že někdo udělá pár set víceméně prototypů.
KARING: co se děje s SBK se mi taky nelíbí, ale je fakt, že Ducati nejsou podvodníci, ale využili stupidního reglementu, který jim hraje do noty. A ještě míň je podvodníkem Bautista, který tu motorku jezdí. Radši trochu uber. Ale souhlasím s tím, že to Dorna pěkně mrší. A taky s tím, že Rea je jezdecky nejmíň vyrovnaným soupeřem Bautistovi.
to jsou zase konspirace
No jestli u Ducati "krouhají" ostatní jezdce proto, aby kvůli přílišné dominanci
značky nepřicházela brzy omezení, tak to je opravdu na
Ogg 10:47: Už mě taky napadlo, jestli u Ducati nekrouhají ostatní jezdce proto, aby kvůli přílišné dominanci značky nepřicházela brzy omezení. Víc jim vyhovuje, aby Álvaro jezdil špičku a ostatní paběrkovali a výsledky se tak zprůměrovaly.
Ale nemám nastudovaný reglement WSBK tak podrobně, abych věděl, jestli je to možné. Jestli se omezení třeba neurčuje podle nejlepších výsledků. Asi na to někdy kouknu.
Každopádně si nemyslím, že by to jezdci dostali příkazem. Prostě je krouhnou na technice. S tím jezdec nenadělá nic, i kdyby byl sebelepší.
IvanDvoutakťák - v pravidlech je, že bike pro SBK může mít max otáčky série plus 3%... Proč to tak je netuším. A po třech závodech lze zasáhnout...
Podle reglementu je mohou omezit co se týče otáček nejdřív po třetím závodě.
Oggu, když jsem teď "zahlédl" ten Tvůj sáhodlouhej komentář,
naivně jsem se domníval, že v něm někde najdu i odpověď na
můj dotaz stran toho "čarování" s otáčkama ...
FIM nebude Ducati omezovat
https://www.motogonki.ru/superbike/18-03-2019_fim_ne_budet_ogranichivat_ducati_v_worldsbk.html
Tak jsem si to tady přečet, i sobotní diskuzi a teď přijdu s teorii, kterou nikdo tady nezmínil.
Pojďme si říct fakta:
Alvaro je jezdec MotoGP - lepší průměr. Není to jezdec top 5 (tam jsou jiní: Marquez, Lorenzo, Rossi, Dovi, Vinales ci Rins a ne nutno v tomto pořadí). Alvaro je jezdec Top 10 (v MOTO GP).
Ducati je stroj, který zřejmě vychází ze zkušeností z GP. A protože moc dobře vědí, že je to prototyp a že vyhrají co se dá, tak vedení řeklo u jednoho stolu všem jezdcům WSBK následující:
"CHceme abys vyhrával ty (ukazal na Bautistu) ale nechceme abyste vyhrávali vy (Davies, a ti další dva). Chtějí aby Davies, Laverty, Rinaldi jezdili okolo 10 místa a občas spadli či odstavili motocygl aby ukázali že Ducati umí i zkolabovat během závodu. A tím ukážou, že za úspěchy může pouze jezdec v podobě Alvara Bautisty - jako bývalého jezdce MotoGP.
Kdo je lepší, jestli Rea/Bautista? Pokud by Rea jezdil na Ducně tak by Bautistu neporazil, to samé obráceně, pokud by Rea vzal Kawu, tak by Rea byl pořád lepší.
Připomíná mi to 2011, kde taky vítězila jen jedna Ducati ve Wé eS Bé Ká. Ostatní Ducati byly okolo 10 (Effenbert a neboštík Maxime Berger - supersonic). Ale tenkrát to nebylo tak do očí byjící a Checa nevyhrával s 15 sek. náskokama
Kdy se naposledy stalo, že Ducati vyhrálo na zač. sezony 7 závodů dohromady (první a druhá liga) v řadě za sebou ? (Katar + 3 PI + 3x Thajsko).
Prostě Ducati nařídila, aby ostatní jezdci závody kazili, jinak si to neumím představit.
P.S: To že je KARING převlečený AKRO už musí být každému jasné. Stejná nenávist vuči SPzetce a Dorně musí být všem do oči bijící.
Co se týče F1 tak závod byl nudný, mercedes opět dominuje.
Tak a do mě !
Nerozumím tomu a tak mně třeba někdo poučí, proč vůbec se teď
začlo "čarovat"s otáčkama,
když už Ducatky V2 nemají handicap proti řadovým "čtyřkám" ...
Karing - podvod, podvod, podvod, podvod, podvod, podvod
Rado_ napsal: "KARING > už jsi tím trapný. Máš zde 100 příspěvků které omílají jen jedno... podvod, podvodníci. Já taky nemám problém být buřič, ale dovedu si uznat, kdy bych se už stal trapným, Ty nikoliv..."
To je GOLD!
Ho tady je vidět jak to vypada když jsou ohebná pravidla. A neb ničení našich oblibených sportu pokračuje.
Takže opět sezona o ničem.Jednoho hegemona nahradil jiný, nuda.
KARING> Píšeš, že je ti to jedno,ale 100x jsi napsal, že je to podvod
I z výsledků na okruhu Buriram , kde dokončilo 17 z 19 startujících,
15 z 18 a 13 ze 17 , je patrné , že zničení seriálu WSBK administrativními
opatřeními úspěšně pokračuje . Kdo je za tím a neponese odpovědnost
je zbytečné psát - Alvaro Bautista to určitě není .
A nic dalšího (pro mně) nemá smysl o tom psát .
KARING > už jsi tím trapný. Máš zde 100 příspěvků které omílají jen jedno... podvod, podvodníci. Já taky nemám problém být buřič, ale dovedu si uznat, kdy bych se už stal trapným, Ty nikoliv...
MXer - Neboj se, mě podvodníci Bautista a Ducati víkend nezkazili, já si to zase tak neberu a víkend byl fajn a navíc jsem se díval jen na Supersporty, protože mě ten Ducati-podvod stačilo vidět minule a koukat na 3 závody SBK, kde se nic neděje je ztráta času! A protože se stejně není na co v SBK dívat, bohatě mi stačí si přečíst jen reportáž a výsledky!
Pokud jde o nespravedlnost a podvody,toho ve světě je genně tolik, že kdybych si to měl brát k srdci, tak bych se musel okamžitě zbláznit a nějaké závody SBK jsou proti tomu prkotina!
Už to vidím,jak budou Ducati snižovat otáčky, až se to vyrovná... Je to od Ducati všechno jen sprostý podvod, který jim přihrála debilní Dorna!...
https://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=it&u=https://scenarieconomici.it/finto-made-in-italy-la-ducati-vw-fa-costruire-i-telai-in-vietnam-chiude-la-verlicchi-bo/&prev=search