WSBK Thajsko – Drtivý nástup Bautisty, Španěl zatím neprohrál

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ogg (387) napsal 19.03.2019 v 13:49+3

Ta situace je prostě spíš podobná roku 2007 kde na nové motorce Stoner ihned jezdil ve předu a vyhrával a ostatní ducati prd. A taky nikdo nechápal jakto že to tak je. A každý hned začal tvrdit že Ducati je nejlepší motorka.

KARING (245) napsal 19.03.2019 v 02:31

Nuvolari

KARING (245) napsal 19.03.2019 v 02:00

Apriliasr50 je mi tě docela líto chudáčku!

Apriliasr50 (22) napsal 18.03.2019 v 22:42

KARING je prostě I-D-I-O-T

kawafil (1070) napsal 18.03.2019 v 16:25

Hoši 200 aspoň něco dobrýho letos

Nuvolari (2320) napsal 18.03.2019 v 15:09+1

kawafil: já to "nejmíň" mínil ve smyslu "přinejmenším", Reu považuju za přinejmenším tak dobrého jezdce, jako je Bautista. Ale beru, že tak, jak je to napsaný, to navozuje i opačný výklad.

Maxiobr (257) napsal 18.03.2019 v 14:55+2

Ono těch 500 kusů má asi být takový kompromis, aby se seriálu mohli zúčastnit třeba i menší výrobci jako EBR (Erik Buell Racing) nebo Bimota blahé paměti. Právě při poslední účasti Bimoty (rok 2014) byl ten limit celkově 2000 kusů, což Bimota nebyla schopná splnit a musela ze seriálu odstoupit.

Každopádně ta pravidla (v touze za každou cenu penalizovat Kawasaki) opět podělali a čím víc do toho vrtají, tím to je horší a každá změna jen nasere další výrobce (třeba Suzuki se ÚDAJNĚ chtěla šampionátu zúčastnit, ale odradil ji právě ten limit otáček).

deluxa (347) napsal 18.03.2019 v 14:27+1

Kawasaki asi nevymysli nic moc jedine ze by preplatili uz tu zaplatenu regulu o otackach v prospech Ducati Ogg..to ze ostatni nejazdia tak dobre ma uplne jednoduche vysvetlenie, nemaju dost skusenosti s V4 na takej urovni. Davies sedel cely cas na Vcku a presadol na V4 to bude nejaku chvilu trvat nez si zvykne na motorku a nez zisti co kde a ako. Pre Bautistu to v podstate nie je problem lebo to bude pravdepodobne dost podobne prototypu (motor,podvozok, celkove spravanie motorky). Nic to nemeni na fakte ze ta regula je bullshit a zjavne pri stanoveni tych pravidiel urobili chybu. Vobec nemam problem s tym kto vyhrava, problem je ako vyhrava. Zrejme dlhorocny "post a zufalstvo" ducati priviedlo na rozne "nie prave fer" cesty. Bol by som strasne rad ak by to tak nebolo ale zacino to byt vidno aj v motoGP...

dejf. (1341) napsal 18.03.2019 v 14:19

REGLEMENT!

kawafil (1070) napsal 18.03.2019 v 14:08

Nuvolari... V zásadě s tebou souhlasím, V4 R není tuctovka i když ta cena podle pravidel je, 1010000 bez výfuku ten určitě přijde bratru na 2-3kila, až na toho Reu, řekl bych že je nejvíc vyrovnaným soupeřem

Nuvolari (2320) napsal 18.03.2019 v 13:41

IvanDvoutakťák: on by se mi v zásadě líbil přístup k otáčkám série + procentuální přídavek laděním. Jenže to by série musela být SÉRIE (od 5000 ks výš) a ne, že někdo udělá pár set víceméně prototypů.

KARING: co se děje s SBK se mi taky nelíbí, ale je fakt, že Ducati nejsou podvodníci, ale využili stupidního reglementu, který jim hraje do noty. A ještě míň je podvodníkem Bautista, který tu motorku jezdí. Radši trochu uber. Ale souhlasím s tím, že to Dorna pěkně mrší. A taky s tím, že Rea je jezdecky nejmíň vyrovnaným soupeřem Bautistovi.

gorkin (4347) napsal 18.03.2019 v 12:26

to jsou zase konspirace

IvanDvoutakťák (5044) napsal 18.03.2019 v 12:20

No jestli u Ducati "krouhají" ostatní jezdce proto, aby kvůli přílišné dominanci
značky nepřicházela brzy omezení, tak to je opravdu na

1100Virago (3013) napsal 18.03.2019 v 11:58+1

Ogg 10:47: Už mě taky napadlo, jestli u Ducati nekrouhají ostatní jezdce proto, aby kvůli přílišné dominanci značky nepřicházela brzy omezení. Víc jim vyhovuje, aby Álvaro jezdil špičku a ostatní paběrkovali a výsledky se tak zprůměrovaly.

Ale nemám nastudovaný reglement WSBK tak podrobně, abych věděl, jestli je to možné. Jestli se omezení třeba neurčuje podle nejlepších výsledků. Asi na to někdy kouknu.

Každopádně si nemyslím, že by to jezdci dostali příkazem. Prostě je krouhnou na technice. S tím jezdec nenadělá nic, i kdyby byl sebelepší.

Plastky266 (640) napsal 18.03.2019 v 11:38

IvanDvoutakťák - v pravidlech je, že bike pro SBK může mít max otáčky série plus 3%... Proč to tak je netuším. A po třech závodech lze zasáhnout...

Plastky266 (640) napsal 18.03.2019 v 11:35

Podle reglementu je mohou omezit co se týče otáček nejdřív po třetím závodě.

IvanDvoutakťák (5044) napsal 18.03.2019 v 11:35

Oggu, když jsem teď "zahlédl" ten Tvůj sáhodlouhej komentář,
naivně jsem se domníval, že v něm někde najdu i odpověď na
můj dotaz stran toho "čarování" s otáčkama ...

Rado_ (560) napsal 18.03.2019 v 11:00

FIM nebude Ducati omezovat

https://www.motogonki.ru/superbike/18-03-2019_fim_ne_budet_ogranichivat_ducati_v_worldsbk.html

Ogg (387) napsal 18.03.2019 v 10:47-1+3

Tak jsem si to tady přečet, i sobotní diskuzi a teď přijdu s teorii, kterou nikdo tady nezmínil.

Pojďme si říct fakta:

Alvaro je jezdec MotoGP - lepší průměr. Není to jezdec top 5 (tam jsou jiní: Marquez, Lorenzo, Rossi, Dovi, Vinales ci Rins a ne nutno v tomto pořadí). Alvaro je jezdec Top 10 (v MOTO GP).

Ducati je stroj, který zřejmě vychází ze zkušeností z GP. A protože moc dobře vědí, že je to prototyp a že vyhrají co se dá, tak vedení řeklo u jednoho stolu všem jezdcům WSBK následující:

"CHceme abys vyhrával ty (ukazal na Bautistu) ale nechceme abyste vyhrávali vy (Davies, a ti další dva). Chtějí aby Davies, Laverty, Rinaldi jezdili okolo 10 místa a občas spadli či odstavili motocygl aby ukázali že Ducati umí i zkolabovat během závodu. A tím ukážou, že za úspěchy může pouze jezdec v podobě Alvara Bautisty - jako bývalého jezdce MotoGP.



Kdo je lepší, jestli Rea/Bautista? Pokud by Rea jezdil na Ducně tak by Bautistu neporazil, to samé obráceně, pokud by Rea vzal Kawu, tak by Rea byl pořád lepší.

Připomíná mi to 2011, kde taky vítězila jen jedna Ducati ve Wé eS Bé Ká. Ostatní Ducati byly okolo 10 (Effenbert a neboštík Maxime Berger - supersonic). Ale tenkrát to nebylo tak do očí byjící a Checa nevyhrával s 15 sek. náskokama

Kdy se naposledy stalo, že Ducati vyhrálo na zač. sezony 7 závodů dohromady (první a druhá liga) v řadě za sebou ? (Katar + 3 PI + 3x Thajsko).

Prostě Ducati nařídila, aby ostatní jezdci závody kazili, jinak si to neumím představit.

P.S: To že je KARING převlečený AKRO už musí být každému jasné. Stejná nenávist vuči SPzetce a Dorně musí být všem do oči bijící.

Co se týče F1 tak závod byl nudný, mercedes opět dominuje.

Tak a do mě !

IvanDvoutakťák (5044) napsal 18.03.2019 v 09:42

Nerozumím tomu a tak mně třeba někdo poučí, proč vůbec se teď
začlo "čarovat"s otáčkama,
když už Ducatky V2 nemají handicap proti řadovým "čtyřkám" ...

crxjet (258) napsal 18.03.2019 v 08:32

Karing - podvod, podvod, podvod, podvod, podvod, podvod

dejf. (1341) napsal 18.03.2019 v 08:29

Rado_ napsal: "KARING > už jsi tím trapný. Máš zde 100 příspěvků které omílají jen jedno... podvod, podvodníci. Já taky nemám problém být buřič, ale dovedu si uznat, kdy bych se už stal trapným, Ty nikoliv..."

To je GOLD!

DOMINATOR (1260) napsal 18.03.2019 v 07:53

Ho tady je vidět jak to vypada když jsou ohebná pravidla. A neb ničení našich oblibených sportu pokračuje.

Tatom (16) napsal 18.03.2019 v 07:45+1

Takže opět sezona o ničem.Jednoho hegemona nahradil jiný, nuda.

JollyJoker (1001) napsal 18.03.2019 v 07:41

KARING> Píšeš, že je ti to jedno,ale 100x jsi napsal, že je to podvod

IvanDvoutakťák (5044) napsal 18.03.2019 v 07:26

I z výsledků na okruhu Buriram , kde dokončilo 17 z 19 startujících,
15 z 18 a 13 ze 17 , je patrné , že zničení seriálu WSBK administrativními
opatřeními úspěšně pokračuje . Kdo je za tím a neponese odpovědnost
je zbytečné psát - Alvaro Bautista to určitě není .
A nic dalšího (pro mně) nemá smysl o tom psát .

Rado_ (560) napsal 18.03.2019 v 04:41+2

KARING > už jsi tím trapný. Máš zde 100 příspěvků které omílají jen jedno... podvod, podvodníci. Já taky nemám problém být buřič, ale dovedu si uznat, kdy bych se už stal trapným, Ty nikoliv...

KARING (245) napsal 18.03.2019 v 03:36

MXer - Neboj se, mě podvodníci Bautista a Ducati víkend nezkazili, já si to zase tak neberu a víkend byl fajn a navíc jsem se díval jen na Supersporty, protože mě ten Ducati-podvod stačilo vidět minule a koukat na 3 závody SBK, kde se nic neděje je ztráta času! A protože se stejně není na co v SBK dívat, bohatě mi stačí si přečíst jen reportáž a výsledky!
Pokud jde o nespravedlnost a podvody,toho ve světě je genně tolik, že kdybych si to měl brát k srdci, tak bych se musel okamžitě zbláznit a nějaké závody SBK jsou proti tomu prkotina!

KARING (245) napsal 18.03.2019 v 03:02

Už to vidím,jak budou Ducati snižovat otáčky, až se to vyrovná... Je to od Ducati všechno jen sprostý podvod, který jim přihrála debilní Dorna!...

tom_mb (45) napsal 17.03.2019 v 22:28

https://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=it&u=https://scenarieconomici.it/finto-made-in-italy-la-ducati-vw-fa-costruire-i-telai-in-vietnam-chiude-la-verlicchi-bo/&prev=search

Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující



TOPlist