WSBK Magny-Cours – První den nejrychlejší Rea, Smrže potrápila technika
Text: Petr Czyž | Zdroj: worldsbk.com | Foto: Kawasaki Racing, Ducati Media, Yamaha Racing, Berclaz Racing Team SA, NRT | Zveřejněno: 28.9.2018 | Zobrazeno: 9 896x
První den příprav jedenáctého podniku sezony na dráze Circuit de Nevers Magny-Cours byl ve znamení volných tréninků, jejichž kombinace časů určily desítky nejrychlejších jezdců pro sobotní superpole. Nejrychlejším jezdcem WorldSSP je Jules Cluzel, ve WorldSBK zajel nejrychleji Jonathan Rea a ve WorldSSP300 překvapil Enzo De La Vega. V evropském šampionátu je prozatím nejrychlejším jezdcem Roberto Tamburini. V sobotu jsou na programu poslední tréninky, bitvy o pozice na startu a první závod MS Superbike.
Kapitoly článku
- ME Superstock 1000 – 1.volný trénink
- MS Superbike - 1.volný trénink
- MS Supersport - 1.volný trénink
- MS Supersport300 - 1.volný trénink
- MS Superbike - 2.volný trénink
- ME Superstock 1000 – 2.volný trénink
- MS Supersport - 2.volný trénink
- MS Superbike - 3.volný trénink
- MS Supersport300 - 2.volný trénink
Superstock 1000 – 1.volný trénink
První trénink vyhrál časem 1'40,758 sekundy Markus Reiterberger (alpha Racing-Van Zon-BMW). Němec bojuje o titul mistra Evropy a pokud zůstane stejně rychlý po zbytek víkendu, může v jeho závěru slavit zasloužený triumf. O 0,356 sekundy pomaleji zajel druhý v pořadí Roberto Tamburini (Berclaz Racing Team SA), který je ve hře o titul a jak je vidět, motivace porazit Němce mu nechybí. Na třetí pozici trénink uzavřel Alessandro Delbianco (GULF ALTHEA BMW Racing Team), který je zároveň poslední v jedné sekundě na Reiterbergera. Maximilian Scheib (Aprilia Racing Team) rovněž bojuje o titul, ale vstup do víkendu měl o něco horší než jeho dva rivalové, jelikož zajel až šestý čas, který byl o 1,648 sekundy pomalejší. Ve druhé zatáčce havaroval jako první Luca Vitali (Aprilia Racing Team).
15°C, dráha suchá, 17°C, vlhkost: 73%
1. | # | 28 | REITERBERGER Markus | BMW S 1000 RR | 1'40.758 | 12 kol | |
2. | # | 2 | TAMBURINI Roberto | BMW S 1000 RR | 1'41.114 | +0.356 | 8 |
3. | # | 52 | DELBIANCO Alessandro | BMW S 1000 RR | 1'41.757 | +0.999 | 14 |
4. | # | 15 | SANDI Federico | Ducati 1199 Panigale R | 1'41.909 | +1.151 | 9 |
5. | # | 23 | SALVADORI Luca | BMW S 1000 RR | 1'42.378 | +1.620 | 9 |
6. | # | 7 | SCHEIB Maximilian | Aprilia RSV4 RF | 1'42.406 | +1.648 | 12 |
7. | # | 51 | VIONNET Eric | BMW S 1000 RR | 1'42.592 | +1.834 | 14 |
8. | # | 45 | BUEHN Jan | BMW S 1000 RR | 1'42.902 | +2.144 | 12 |
9. | # | 59 | SCHACHT Alex | Ducati 1199 Panigale R | 1'43.081 | +2.323 | 12 |
10. | # | 16 | RUIU Gabriele | Kawasaki ZX-10RR | 1'43.097 | +2.339 | 14 |
11. | # | 14 | NIGON Johan | Yamaha YZF R1 | 1'43.282 | +2.524 | 10 |
12. | # | 6 | PUSCEDDU Emanuele | BMW S 1000 RR | 1'43.403 | +2.645 | 12 |
13. | # | 70 | VITALI Luca | Aprilia RSV4 RF | 1'44.179 | +3.421 | 7 |
14. | # | 31 | SUCHET Valentin | Kawasaki ZX-10RR | 1'44.192 | +3.434 | 11 |
15. | # | 46 | CUDEVILLE Maxime | Kawasaki ZX-10RR | 1'45.069 | +4.311 | 12 |
16. | # | 39 | PAGAUD Randy | Yamaha YZF R1 | 1'45.086 | +4.328 | 12 |
17. | # | 77 | ALBERTO Timothy Joseph Cua | Ducati 1199 Panigale R | 1'45.139 | +4.381 | 13 |
18. | # | 73 | CRETARO Jacopo | Kawasaki ZX-10RR | 1'47.609 | +6.851 | 5 |
19. | # | 21 | MARINO Florian | Yamaha YZF R1 | 4 |
Informace o redaktorovi
Kapitoly článku
- ME Superstock 1000 – 1.volný trénink
- MS Superbike - 1.volný trénink
- MS Supersport - 1.volný trénink
- MS Supersport300 - 1.volný trénink
- MS Superbike - 2.volný trénink
- ME Superstock 1000 – 2.volný trénink
- MS Supersport - 2.volný trénink
- MS Superbike - 3.volný trénink
- MS Supersport300 - 2.volný trénink
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.