WSBK Donington Park – Páteční tréninky
Text: Petr Czyž , Andrea Štipčáková | Zdroj: worldsbk.com | Foto: Kawasaki Racing | Zveřejněno: 25.5.2018 | Zobrazeno: 9 500x
Velká Británie je další zastávkou v kalendáři letošního ročníku mistrovství světa superbikových motocyklů. První volné tréninky ovlivnil déšť a tak ta nejrychlejší kola piloti zajížděli až v odpoledne. Superbiky nakonec ovládl se svým časem 1'28,203 sekundy Jonathan Rea, český závodník Ondřej Ježek obsadil 22. místo. V kategorii supersport se nejvíce dařilo Federicu Caricasulovi, v supersport 300 byl zase nejrychlejším Scott Deroue. První den v Donington Parku zakončila svými tréninky kategorie superstock 1000, kterou ovládl Roberto Tamburini.
Kapitoly článku
- MS Superbike - 1.volný trénink
- MS Supersport - 1.volný trénink
- MS Supersport300 - 1.volný trénink
- MS Superbike - 2.volný trénink
- ME Superstock 1000 – 1.volný trénink
- MS Supersport - 2. volný trénink
- MS Superbike - 3.volný trénink
- MS Supersport300 - 2.volný trénink
- ME Superstock 1000 – 2.volný trénink
MS Superbike – 1.volný trénink
První trénink v Donington Parku jezdců superbiků pršelo, takže možnost vyzkoušet si jízdu na mokrém povrchu. Za těchto podmínek byl nejrychlejším jezdcem Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team), jemuž se v závěru tréninku povedlo zajet 1'44,299 sekundy. Druhý Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) ztratil něco přes půl sekundy a třetí Loris Baz (GULF ALTHEA BMW Racing Team) nastavil své maximum o sekundu pomalejší než první Rea. Časy do pátého místa zajeli Leon Camier (Red Bull Honda World Superbike Team) a Leandro Mercado (Orelac Racing VerdNatura).
Český závodník Ondřej Ježek (Guandalini Racing) na mokrém povrchu netrénoval podobně jako Michael van der Mark (Pata Yamaha Official WorldSBK Team) nebo jezdec na divokou kartu Bradley Ray (Buildbase Suzuki).
11°C, dráha mokrá, 15°C, vlhkost: 93%
1. | # | 1 | REA Jonathan | Kawasaki ZX-10RR | 1'44.229 | 6 kol | |
2. | # | 66 | SYKES Tom | Kawasaki ZX-10RR | 1'44.793 | +0.564 | 13 |
3. | # | 76 | BAZ Loris | BMW S 1000 RR | 1'45.236 | +1.007 | 16 |
4. | # | 2 | CAMIER Leon | Honda CBR1000RR | 1'46.288 | +2.059 | 4 |
5. | # | 36 | MERCADO Leandro | Kawasaki ZX-10RR | 1'46.612 | +2.383 | 16 |
6. | # | 94 | CANEPA Niccolò | Yamaha YZF R1 | 1'46.700 | +2.471 | 13 |
7. | # | 33 | MELANDRI Marco | Ducati Panigale R | 1'46.768 | +2.539 | 11 |
8. | # | 22 | LOWES Alex | Yamaha YZF R1 | 1'47.272 | +3.043 | 4 |
9. | # | 99 | JACOBSEN PJ | Honda CBR1000RR | 1'47.401 | +3.172 | 14 |
10. | # | 21 | RINALDI Michael Ruben | Ducati Panigale R | 1'47.501 | +3.272 | 17 |
11. | # | 91 | HASLAM Leon | Kawasaki ZX-10RR | 1'47.575 | +3.346 | 7 |
12. | # | 45 | GAGNE Jake | Honda CBR1000RR | 1'47.621 | +3.392 | 10 |
13. | # | 7 | DAVIES Chaz | Ducati Panigale R | 1'47.658 | +3.429 | 11 |
14. | # | 44 | REA Gino | Suzuki GSX-R1000 | 1'47.762 | +3.533 | 13 |
15. | # | 81 | TORRES Jordi | MV Agusta 1000 F4 | 1'47.971 | +3.742 | 14 |
16. | # | 32 | SAVADORI Lorenzo | Aprilia RSV4 RF | 1'48.414 | +4.185 | 14 |
17. | # | 41 | MOSSEY Luke | Kawasaki ZX-10RR | 1'48.461 | +4.232 | 15 |
18. | # | 12 | FORES Xavi | Ducati Panigale R | 1'48.800 | +4.571 | 12 |
19. | # | 50 | LAVERTY Eugene | Aprilia RSV4 RF | 1'50.415 | +6.186 | 11 |
NQ | # | 54 | RAZGATLIOGLU Toprak | Kawasaki ZX-10RR | 1'51.999 | +7.770 | 10 |
NQ | # | 40 | RAMOS Román | Kawasaki ZX-10RR | 1'52.052 | +7.823 | 6 |
NQ | # | 55 | LAW Mason | Kawasaki ZX-10RR | 1'59.949 | +15.720 | 3 |
NQ | # | 28 | RAY Bradley | Suzuki GSX-R1000 | 0 | ||
NQ | # | 37 | JEŽEK Ondřej | Yamaha YZF R1 | 0 | ||
NQ | # | 60 | VAN DER MARK Michael | Yamaha YZF R1 | 0 |
Informace o redaktorovi
Petr Czyž - (Odebírat články autora)
Andrea Štipčáková - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
- MS Superbike - 1.volný trénink
- MS Supersport - 1.volný trénink
- MS Supersport300 - 1.volný trénink
- MS Superbike - 2.volný trénink
- ME Superstock 1000 – 1.volný trénink
- MS Supersport - 2. volný trénink
- MS Superbike - 3.volný trénink
- MS Supersport300 - 2.volný trénink
- ME Superstock 1000 – 2.volný trénink
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.