WSBK Donington – Letos první zlatý double pro Sykese

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 02.06.2016 v 20:56

Zazi: Můžeš vyloučit zavinění poruchy následkem pádu? Máš-li toto info, sem s ním. Nejde o bití psa. Nikde jsem se nedočetl důvod poruchy a tak je tu prostor pro otázky. Pro bití psa bude ještě dost příležitostí,protože když neumí náš vořech aportovat, nedostane ode mne kostičku.

Zazi (1006) napsal 01.06.2016 v 09:53

Marex&VIZI: hosi.. tak on s tim svihl v SP2 v sobotu rano , nasledne v plnem tempu dojel v zavode devatej... Aby mu v nedeli odpoledne na rostu z toho chcal olej.

Kdo chce psa bit, hul si vzdycky najde.

VIZI (1419) napsal 31.05.2016 v 21:20

Může si za to Karel sám, že sebou švihnul v Superpole 2. tam hledejte příčinu pak z toho chčije jak z volejničky a měchoši, že na to nepřišli !!!

Marex (2570) napsal 31.05.2016 v 18:13

Zazi: S ohledem na to, že Karel měl o víkendu pád, mohlo dojít k poruše na stroji vinou nárazu. Nevím, kolikrát spadl Karel a kolikrát Brookes, ale možná je odpověď právě tam.

1100Virago (3052) napsal 31.05.2016 v 11:31

Přímo ze stránek Milwaukee BMW: Kvaldu zahájil Karel na závodní gumě a moc nedržela, když přezuli na kvalifikační, spadl ve třetí zatáčce a nestihnul dát do konce kvalifikace ostré kolo.

Brookes neměl v prvním závodě dobré nastavení, nedařilo se během tréninků získat dobrý pocit s motorkou, takže omezili elektroniku, jenže to vedlo k rychlému opotřebení pneu, takže do druhého závodu vymýšleli změnu.

V nedělním warmupu udělali Karlovi nějaké změny na brzdách, které se zdály být přínosné, ale na gridu si všimli úniku oleje a nepodařilo se to včas opravit, takže musel odstoupit. Na Joshově motorce dělali nějaké změny přes noc a týkalo se to hlavně zadní kyvky - byl to prý experiment, ale fungoval, takže se Brookesův výkon ve druhém závodě zlepšil.

saci_ventil (292) napsal 31.05.2016 v 10:37-1

treba odfiltrovať ľudí čo s KA prešli z MotoGp do SBK a tam treba hľadať záškodníka. Príklad v Afrike máte Tutanchamonovu pomstu z ktorej za na dovolenke poserete, toto môže byť Granova pomsta z ktorej sa posere motorka

Ogg (387) napsal 31.05.2016 v 10:02

Zazi > s tím se dá souhlasit, na druhou stranu ono to je těžké, je to BMW a továrna to nějak moc nepodporuje, tak ty motorky stejně na lepší jak 11-20 místa teď nemají. Ta Althea to aspoň vyvíjí a chtějí ten projekt mít co nejvyš, u těch Milwaukee je vidět, že to lajdačijou, když vytéká z motorky olej. Popř. se starají jen o Brookse, ale nedávno mi volal známý,a ten taky říkal, že i Brookes měl nějaké technické problémy nedávno, že to není jen tím že by byl Karel stájová dvojka.
Ať je to jak chce, Karel má teď 25 bodů, což je o celých 25 bodů víc, jak loni touhle dobou

Takže progres oproti loňsku tam je.

Zazi (1006) napsal 31.05.2016 v 08:55

ja uz si snad myslim, ze na Karlove srtrane garaze je nejaky saboter ci zaskodnik. Proc se tyhle nekonecne technicke potize, za ktere KA17 jednoznacne nemuze, zatim ani jednou nestaly Brooksovi? Jak se ukazalo, kdyz funguje motorka, funguje i Karel. To nikdo nemuze poprit.

paca (60) napsal 31.05.2016 v 08:00

Karel toho už navykládal, se divím že to řešíte

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 31.05.2016 v 00:40

VIZI: ne, ten clanek jsem cetl nekolikrat pri podobne diskusi na zacatku roku a dotycnej co tvrdil to co ty ted uznal svoji chybu. neni treba se v tom dokola babrat, precti si ho znovu a pripadne si nastuduj vyrokovou logiku (at vis jaky vyrok co znamena a co z nej vyplyva a co z nej naopak nevyplyva).

kawafil (1096) napsal 30.05.2016 v 23:23

muj nazor co bylo videt za Daviesem tak do zatacek lepsi Karel a vyjezd naopak

Marex (2570) napsal 30.05.2016 v 20:05-1+1

deluxa: Ale jó! Nikdo tu neříká, že je BMW značka na titul,ale Karel sám sebe považoval za jezdce, který má na špici WSBK, nicméně nestačí na borce z národních šampionátů a to je to zklamání.

gresini (4459) napsal 30.05.2016 v 16:53

Virago - to co jsi napsal o nějakém setřásání abáji od Daviese,tak to je totální nesmysl a rozhodně v tomto souhlas s Ivanem 2T!!

Kubát (1404) napsal 30.05.2016 v 16:03

vizi: hele vetsinou to byva tech. porucha. pady v zavadecim kole se pamatuju snad 2,3...ale je to Abraham, tak je porteba na to nahlizet negativne

VIZI (1419) napsal 30.05.2016 v 15:00

Ooo, zas to tady je samej chytrák, který jel na speciálu SBK, takže přesně ví, že lze během zaváděcího kola pouze spadnout jinak žádná chyba není možná !!!

VIZI (1419) napsal 30.05.2016 v 14:51

Bubrak: je vidět, že jsi ten článek nečetl. Já ano...tak laskavě neurážej...mimo jsi bohužel ty !!!

Kubát (1404) napsal 30.05.2016 v 12:26

vizi 16:42: nebo treba zapomnel stáhnout sytic
vcera jsem videl jen sporty, sbk teď nějak nestíhám. s tím karlem je to uz na povazenou...

petridas (275) napsal 30.05.2016 v 11:06

kdyby nekdo mel jen telefon a nemohl nikde jinde sledovat tak na LIVE SPORT je nove odvetvi motorismus a tam jde jakis takis livetiming. me to zatim fungovalo paradne .

IvanDvoutakťák (5070) napsal 30.05.2016 v 09:36-1+2

Ten "klídek" Jokera stran mechaniků beru i na sebe , protože detaily
té závady se nemůžeme dozvědět . S Viragem však nesouhlasím, žeby
Chaz zrychloval proto, aby "setřásl" Karla - těžko mu signalizovali náskok
na start. č.17 ...

saci_ventil (292) napsal 30.05.2016 v 08:50-1+1

BMW je veľké sklamanie. Je to dobrá moto na úrovni AA ale SBK je úplne iná liga. Dosť mi pripomínajú GSX-Ru. Spravia moto a už len faceliftujú...

gorkin (4444) napsal 30.05.2016 v 07:14+1

Překvapil i Beaubier na poprvé jel suprově...
měl by dostat další šanci

deluxa (347) napsal 30.05.2016 v 05:48+1

Ked som tu pisal pred sezonou ze bmw je srot a milwaukee robia velku chybu nikto mi neveril. Ked raz nejde z fabriky ani vindra do vyvoja na akej urovni je asi ten bajk oproti konkurencii? Ja by som to nedaval za plnu vinu ani mechanikom. Brooksa by som s Abrahamom nezrovnaval podla mna je to ovela vacsi talent a v bsb by si Abaja ani neskrtol. Nehovorim ze nevie jazdit ale nepatri tak vysoko, nevyhral ziaden sampionat a v porovnani zo spickou je to silno podpriemerny jazdec.Takto si len poskodili dobre meno

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 30.05.2016 v 01:24-2+7

VIZI: ty ses fakt uplne mimo. jeho prohlasovani ze bude do 3. mista uz sme tu resili 100x a ty porad meles ten nesmysl, ze to takto rikal. je to lez a i kdyz ji budes opakovat do smrti, tak se pravdou nestane. dalsi vec je technika - pokud mu tece olej z motoru, tak to je proste technikou a NICIM jinym. to samy pokud mu odejde elektronika a to se stalo uz nekolikrat. jestli ma bejt jinak na stejny urovni jako Brookes je opet nesmysl. kazdej jezdec je jinej, kazdymu to sedne jinak, kazdej ma jiny mechaniky a Brookse uz tusim 2x pojezdil. zbytek je technika a to ze je MOZNA o neco horsi jezdec nez Brookes, ktery je mistr BSB a tedy ma se Superbikem mnohem vic zkusenosti nez Abraham. zkusenosti z MotoGP ci Moto2 jsou ve WSBK nesrovnatelne min zuzitkovatelny nez z BSB. plives tu na Abrahama jak kolovratek pod kazdym clankem, ale jsou to fakt kraviny. to ze nenastoupil do (ci odstoupil z ) nekolika poslednich zavodu nebyla jeho vina ci chyba. uz se s tim smir. presto ma urcite i on sam narok na to aby obcas spadl svoji chybou, chyby delaji VSICHNI.

Marex (2570) napsal 29.05.2016 v 23:38-1

Jolly: Guinty na Fároše???!!!

Marex (2570) napsal 29.05.2016 v 23:36

Jsou tam 4 BMW. Buď Karel není týmem povžován za jedničku a tak nedostává tolik péče, nebo to už tolikrát položil, že to nejde kloudně opravit. Pokud Abája platí tým v domluvené částce (nemám informace), měl by chtít své peníze zpátky. Po první race to vypadalo slibně a teď zase průs...

JollyJoker (1004) napsal 29.05.2016 v 22:42

Virago: Maximální souhlas v obou odstavcích!
Karlovi konečně někdo ukázal závodní stopu

soccer (480) napsal 29.05.2016 v 22:09

Někdo by si mohl myslet, že to má Kadýlek karmické...

1100Virago (3052) napsal 29.05.2016 v 22:00-2+1

JollyJoker: Já bych dokonce řekl, že Chaze dostal pod tlak, protože za ním solidně visel a Chaz možná spadl proto, že se snažil zrychlit a Karla setřást. Aspoň mi to tak ze záběrů připadalo, ale to by museli popsat ti dva, jak to bylo doopravdy.

Někteří jezdci jsou prostě univerzálové kteří něco zajedou na kdečem, jiní potřebují stroj který jim sedne. Karel patří k těm druhým a teď se projevilo, jaký rozdíl v rychlosti udělala obyčejná výměna zadní kyvky za jinou. Teď to ještě chce, aby ta motorka byla spolehlivá - ale to už je věcí týmu, ne jezdce.

JollyJoker (1004) napsal 29.05.2016 v 21:51

Viz: hele trochu klídek. Technika dělá strašně moc. Myslíš,ze Guintoli po přesednutí z RSV4 na Fároše zapomněl jezdit?? Kája bohužel nemá pod zadkem to,na čem by nám mohl ukázat 100% svůj potenciál. Jasně, že spadl i svojí vinou,ale jak zrychlit a nespadnout je alfou a omegou závodů.
Když v race 1 jel za Daviesem, krásně se chytl a jel parádně než Chaz spadl.

PeterRRoliver (378) napsal 29.05.2016 v 21:16

Tak ted muze Kaja podekovat mechanikum no. Nebyly vhodny pro motogp, nejsou vhodny pro superbiky, myslim ze by se nehodily ani pro RR ci IDM ci Alpe Adria a mozna by tuhle praci nemeli delat vubec. Jestli je alespon trochu pravda to co jsme tu za ty leta cetli tak jsem to fakt neprofesionalove :( skoda. Drzim palce pro priste Kajo !!!

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist