WSBK Argentina – Nadvláda pokračuje, Rea vyhrál oba závody

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dejf57 (605) napsal 17.10.2019 v 12:57

jendazeleny: Chci.

Dejf57 (605) napsal 16.10.2019 v 07:19

jendazeleny: Delas si srandu? Cetli jsi na co jsem se te ptal? Chlape, to je jak hazet hrach na zed. Vidim, ze vic otazek najednou nelze, ty jedes snad zpameti. Tak po jedne. Cti!

1. Proc Dorna? (drzitel CASTI komercnich prav WSBK od roku 2013!!!!!) Co ma Dorna spolecneho s pravidly o 750 ctyrvalcich vs. litry dvouvalce? A jeste jednou, zjisti kdo urcuje pravidla ve WSBK. A pak mi prosim vysvetli, co s tim ma Dorna spolecneho.

2. Ta tvoje teorie o zatackovitych okruzich (ktere to jsou nam vsak vzdy sdelis az podle vysledku zavodu) by tedy znamenala, ze Chaz Davies je lepsi jezdec nez Rea? (Laguna Seca)

3. Jak mohl nekdo necekat vykonnost V4R, kdyz ta motorka vyhrala italske SBK mistrovstvi 2018?

Mohl bych pokracovat, ale musim do prace. Navic mam pocti ze to nema smysl. Stejne mi neodpovis, a zopakujes co jsi uz napsal, max jinymi slovy.

jendazeleny (432) napsal 15.10.2019 v 23:22-1

Tak Dorna vždy nadržovala Ducati už v dobách jejich dvouválců! Ať to byly kdysi 750 ccm čtyřválce a 1000 ccm dvouválce Ducati. Pak 1200 ccm dvouválce s daleko lepším krouťákem než měly 1000 ccm čtyřválce a vrchol všeho snížení otáček u dominující Kawasaki na 14 250 otáček v loňské sezoně a 14 600 v letošní sezóně, co byly nejnižší otáčky všech značek v SBK.... Proti tomu povolili u nové Ducati
16 350 otáček co bylo svinstvo! Po asi deseti vítězstvích Bautisty v řadě snížili Ducati otáčky o směšných 250 ot. na 16 100 ot. co bylo pořád o 1 500 otáček a vlastně i o desetinu výkonu víc, než měla Kawasaki. Jediné štěstí bylo, že přišly zatáčkovité okruhy a že je Rea lepší jezdec než Bautista, který ve snaze Reovi stačit začal padat a sám se připravil o titul, který měl už předložený na zlatém podnose!
Je taky fakt, že to letos ostatní firmy podcenily, nehomologovaly si nové motorky, protože asi nečekali, že přijde Ducati s takovou výkonnou vysoko-obrátkovou motorkou, ale problém je v blbech z Dorny, kteří mají plnou hubu vyrovnaných závodů a přitom vytvoří takový paskvil , otáčky sériové motorky plus 3%, co plně využila Ducati, místo aby nechali značky, ať si ladí motorky jak umí nebo udělali předpis stejných otáček pro všechny!

Dejf57 (605) napsal 15.10.2019 v 16:21

jendazeleny: Na rozdil od Ducati ohlasuji predem? To nechapu. Ducati ohlasila 4valec asi rok a pul pred sezonou 2019, navic s V4R odjeli celou sezonu italskeho SBK mistrovstvi 2018, takze parametry byly zname. Dela neco takoveho Kawasaki nebo Honda? Navic dost pochybuju, ze nekdo ohlasi parametry motorky pred homologaci. A proc Dorna? Ja popravde nevim kdo urcuje pravidla ve WSBK, ale pochybuju ze jen Dorna, kdyz v MotoGP je to komise slozena ze zastupcu FIM, IRTA, Dorny, asociace vyrobcu motorek (nebo jak se to jmenuje), jezdcu a ja nevim koho jeste.

TDM851 (4081) napsal 14.10.2019 v 19:32

Dejf57. Zajeď do buchlovských. Tam si borci řádně ty své "mašiny" mazali
Ještě že jezdím i na krosce a jsem zvyklý, jinak by mě po těch smycích na mastných flecích museli přebalovat

Dejf57 (605) napsal 14.10.2019 v 18:56

Ivan2T: To je des! Ja nevim jak v Argentine, ale tady je to tak, ze ridici nakladaku, kteri vozi zivici do finiseru, rano vylejou do korby kybl nafty, a rozetrou kostetem, aby se to na tu korbu neprilepilo, jinak to pry nelze vyklopit. A o to je pak ten cerstvy zivicny povrch mastnejsi, nez to vyschne a ojezdi se to. Na verejne komunikaci je to rychle, kdyz tam jezdi auto za autem, ale na okruhu to asi bude trvat dele.

IvanDvoutakťák (5059) napsal 14.10.2019 v 17:45

Doslova všechno ovlivnila měnící se ""kvalita"" povrchu trati .
Jak zmínil Miramara :
,, Zástupce FIM nám potvrdil, že trať neodpovídá homologaci FIM,
neboť některé problémy se vůbec neřešily."

Dejf57 (605) napsal 14.10.2019 v 16:48+2

jendazeleny: Zajimal by me tvuj nazor. Pokud (teoreticky) Kawasaki na pristi rok postavi taky motorku, ktera bude tocit 16tisic, bude to taky podvod? Nebo uz to nebude nadale podvod od Ducati? Nebo to bude podvod od obou? Nebo pouze u Ducati?

Meli (195) napsal 14.10.2019 v 11:54

IvanDvoutaktak> tak jak to teda Alvaro má? Dost si protirecis. odchází a tak neřeší jestli spadne ale protože odchází tak se nechce zranit Tady je to koukám každej odborník nejen na techniku ale i psychologii

Rosička (982) napsal 14.10.2019 v 10:13+1

WSBK Argentina: v soboru na 1. závod: 31 stupňů, dráha 45, vlhkost 28%
...v neděli na SP...19 " " 32 " 25%
...v " na 2. závod 21 " " 37 " 21%

Závod SSP byl pěkný.

kawafil (1094) napsal 14.10.2019 v 09:30+1

Jsem si jistý, že v Kataru už bude zase dominovat ducati Daviesovi sedí, Alvaro jí zná a ta 1100m rovina

Honza-K (827) napsal 14.10.2019 v 09:10

Jak říkal Rea, jeho mechanikům se zázračně povedlo nastavení pro druhý závod... Hoši u KRT přišli na to, jak ojebat data-loger, tak aby ukazoval a zaznamenával nižší otáčky než v reálu....

IvanDvoutakťák (5059) napsal 14.10.2019 v 08:52+1

Bautista u Ducati "jak známo" končí a tak neřeší, resp. v 1. závodě
neřešil, zvýšené riziko pádu na novém a zaprášeném asfaltu
(jako ostatní tu možnost, že pádem a zraněním by ten
"vejlet" do Jižní Ameriky pro ně taky mohl skončit...)
Naopak v posledním "argentinském" závodě už toto neřešili ani
ostatní a tak se z Alvára (kterej se určitě nechce před odchodem
jinam zranit!) stal "otloukánek" ...

JollyJoker (1004) napsal 14.10.2019 v 06:50

Kawa nějak moc ujížděla podvodné Ducati.
Ve sprintu Bau neřešil gumy a doklouzal do cíle první, v závodě po půlce gumy KO,zato Davies pěkně. Mercado super,Laverty si začíná zvykat na Ducati na konci sezóny.

gorkin (4439) napsal 14.10.2019 v 06:02

Nerozumím Bautista v 1 závodě "eassy" a v neděli tužku.....
a naopak rea v sobotu ...nic moc... a v neděli jako z partesu....
prostě divné
je to vlastně o fabrikách do kterým trochu sekunduje Yamaha
Vysledky hoodně předvidatelné.... nic méně .....přestává mě to bavit

Honza-K (827) napsal 13.10.2019 v 23:59

No,jak tu nekdo psal o podvodne Ducati, me prijde spis podvodna Kawa a KRT, protoze pokud by byl rozdil otacek tak velky, tak by si Rea na rovinkach ani neskrtnul. A hle, stejny topspeed jako Ducati...?

jendazeleny (432) napsal 13.10.2019 v 22:42-2

Rea je prostě borec!

IvanDvoutakťák (5059) napsal 13.10.2019 v 22:11

KRT snížit max. otáčky ... Opět !

kawafil (1094) napsal 13.10.2019 v 21:46+1

Na to jak to mělo zajímavý průběh, tak výsledek dost jednoznačný, výkon Mercada a Daviese Haslam zase bída

IvanDvoutakťák (5059) napsal 13.10.2019 v 20:53

No to si "ten FIM" dovolil hodně, Miramaro ...
Dorna mu teď snad "vyhlásí válku" ...

Jirikh75 (944) napsal 13.10.2019 v 20:50+1

Teď jsem koukal na SP race. Celkem nuda, ale všimli jste si, jak Rea málem spadl z moto? Kdyby byl pořádný vývojář, tak už má na nádrži madla lásky (jak to kdosi vtipně nazval), takové jaké umí udělat v Repsol Hondě . Rea dneska profesorsky

kawafil (1094) napsal 13.10.2019 v 20:50

Dnes jiná písnička a rychlost diametrálně odlišná 37.4 í ssp jen ten Cluzel trochu kazil

miramara (1558) napsal 13.10.2019 v 20:01+1

Z vedlejšího webu..,, Zástupce FIM nám potvrdil, že trať neodpovídá homologaci FIM, neboť některé problémy se vůbec neřešily."!!!!!
Tak by mě zajímalo , jak to dopadne v případě těžkého zranění nebo nedej bože smrtelného úrazu...kdo nese odpovědnost?

omg (1411) napsal 13.10.2019 v 19:50

já si pak všiml, že je to Race FRA a ne ARG

1100Virago (3052) napsal 13.10.2019 v 19:06

Supersporty parádní bitva až do konce Caricasulo by potřeboval psychiatra. Tak nějak jsem čekal, že sebou šlehne podruhé, jak bude zkoušet nahánět body.

omg (1411) napsal 13.10.2019 v 18:39

Uf Krum

kp5 (129) napsal 13.10.2019 v 18:37

Dobrá správa...

Dejf57 (605) napsal 13.10.2019 v 17:57+4

Mimo tema: Zarco do konce sezony misto Nakagamiho v LCR potvrzeno. (Motorsport.com)
Nepotvrzene se suska, ze Honda si chce Zarca otestovat, protoze neveri, ze Lorenzo pojede v Repsol dalsi sezonu, a v pripade, ze se bude Zarcovi darit, mohl by byt v tymu s Marquezem. No, uvdime, zda mu Honda sedne.

IvanDvoutakťák (5059) napsal 13.10.2019 v 17:09

Koukám na tu startovní listinu a teprve mně došlo,
že Supersportů TAKY už je pouze 23 ...
Dóbře se Dorna o WSBK "stará" ...




TOPlist