WSBK Aragonie – Neuvěřitelné, Bautista vítězí posedmé v řadě

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dark-demon (13) napsal 07.04.2019 v 22:49

Blackforce- ano, nasel si krasnou tabulku kde je uplne luxusne videt. Jak jsou ty otacky u ducati uplnej ulet Nikdo jinej od limitu nemel vic jak 15000, ani to neslo. Kawe to jelo tak omezeni, proc teda sakra najednou rusej max limit otacek? Proc v sezone kde prisla ducati s timhle? Moc otazek na ktery neni nikde odpoved
Ps: obycejna r6 od roku snad 06 nebo kdy tocila realne pres 16000!!! Uplne s klidem

Ivos (109) napsal 07.04.2019 v 13:57

Karing= pomalé motorky jsou podvod a firmy co je vyrábí jsou podvodníci

KARING (245) napsal 07.04.2019 v 13:42

Ducati je jen podvod a nic jiného!

Blackforce (661) napsal 07.04.2019 v 12:57

A tady jsem našel parádní článek o V4R aby bylo jasno.

https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/features/bikes/technical-focus-ducati-panigale-v4-r-how-does-it-make-218bhp-and-rev-to-16500rpm

Blackforce (661) napsal 07.04.2019 v 12:40

Tady jsem našel přehlednou porovnávací tabulku.

https://www.reddit.com/r/wsbk/comments/av7biq/rev_limits_comparison_table/

Blackforce (661) napsal 07.04.2019 v 12:27

kawafil- Takže +3% se berou od max. otáček, né od otáček kde je max. výkon? Takže u V4R série je max. rpm 16500rpm a ve WSBK má tedy 16995rpm.
dark-demon- Kolik točila Kawa než než jí omezili otáčky?
Myslím, že ty jejich otáčky před omezením budou velmi blízko limitu co je DOHC rozvod schopný ustát , pak by nastala destrukce motoru.

kawafil (1094) napsal 07.04.2019 v 11:44

Blackforce... Desmo mají všechny modely ok, ale já mluvím vyloženě o motogp biku desmosedici, kterou v roce 2007 dali do prodeje na značkách

dark-demon (13) napsal 07.04.2019 v 11:28

Blackforce- jenze ty pravidla maj navaznost na predeslou sezonu. A tam byl limit otacek a zadny +3% bylo jasne dany kolik je max a to bylo 15000 a vic ani picu. Kawa driv tocila taky vic a dokazala by to v klidu i ted. A najednou, kde se vzala tu se vzala ducati. Ktera samozrejme nepostavila motorku za jednu zimu a nahle je max limit otacek zrusen a upraven podle toho co presne jim se hodi.
To proste bije do oci az to hezky neni

kawafil (1094) napsal 07.04.2019 v 11:26+1

Blackforce... To jsou otáčky při max výkonu, motor točí trochu víc ale výkon jde už dolů, je to dobrý mezi zatackama kdy člověk nemusí řadit nahoru a dolů

jandos (399) napsal 07.04.2019 v 11:00

Jak to tak vidim tak jeden nejmenovaný přispěvatel půjde do blokace . Zaspamovat toto fórum výplody jeho nemocné duše to je moc i na mne. Kvalita komentářů nebyla moc valná ale toto je opravdu moc.

Ivos (109) napsal 07.04.2019 v 10:40

Karing= krásný závod Alvaro předvedl a ti pomalí podvodníci na pomalých podvodních motorkách taky

Blackforce (661) napsal 07.04.2019 v 10:36

kawafil- Ducati používá Desmo u všech modelů ať u vzducháče, vodníka dvouválce nebo u čtyřválce, žádný jiný rozvod už nějakou dobu nepužívají. Desmo už mají od padesátých let. S Desmem už jezdili v SBK s Ducati 888 v roce 91 kdy získali titul.
Neznám pravidla úplně, ale +3% rpm k otáčkám ze sériové výroby.
Tzn.
Kawasaki ZX10R série 149,3 kW / 203 hp / 13.500 rpm +3% = 13905rpm
Ducati V4R série 162 kW / 221 hp / 15.250 rpm + 3% = 15707rpm

Kolik teď točí Kawasaki?

Sparhawk (20) napsal 07.04.2019 v 09:59+1

No ale otáčky byly jasně dány za umístění v šampionátu. Ducati ale zašlo za Dornou že má nový model a ta jí předepsané otáčky za umístění zrušila. Co ale mění nový model na tom že skončili druzí - nic. Díky tomu může točit až o 1500 víc než měla jasně dáno. A Kawě omezení zůstalo a i díky tomu že věděla že má omezený otáčky a na kolik tak nestavěla nový model. Takže by měla Dorna omezila Duknu na to co měla mít podle předpisů když vidí jak jasně dominuje. To že ještě v létě tvrdila Dorna že křidýlka nikdy ve WSBK nepovolí i když věděla co Dukna staví je další věc

Plastky266 (654) napsal 07.04.2019 v 09:47+2

Kawafil - ale o jen vysvětluje, že nejde o podvod... Co se týče atraktivnosti... Od druhého místa super. Ale Alvaro to holt srazí a taky to, že jich jede pár...

Rado_ (555) napsal 07.04.2019 v 09:44

kawafil > není důležitá cesta, ale cíl

kawafil (1094) napsal 07.04.2019 v 09:42+1

Blackforce... To je sice pravda, ale zapomínás na to, že desmo motor z motogp prodávala ducati už v R. 07 se světly, jen to prevrtali z 800 na 990,problém nastal s pravidlem u otáček motoru ze série +3% a to s klasickým rozvodem dát do série nelze, leda na úkor životnosti, kawasaki točila o 1100 víc než teď a to se nelíbilo dorne, protože byli skoro rychlí jako GP a mluvili o větší atraktivitě, to se povedlo ale jen v boji o druhé místo a už teď po pár závodech je vidět jak se i ostatní s ducati szivaji, v polovině sezóny se může stát že na bedně budou jen červení a to mi zas moc atraktivní nepřijde

PetrG450X (46) napsal 07.04.2019 v 08:39

zzzmrzlinar - Oliver dostal - "Drop 5 position" za prekroceni limitu trati, kdyz ho na vnejsku vyvezli, prepustil pet pozic a znovu tech pet ve stejnem kole predjel, vedenim zavodu to jaksi nebylo zaznamenano a dali mu je po druhe... takze tak

Blackforce (661) napsal 07.04.2019 v 08:30+9

Nějak jsem se uklepl a napsal jsem to pod ohlasy.

Karing- Do minulého roku jezdila Ducati s dvouválci. Jelikož jak známo nemůže dvouvál otáčkami konkurovat čtyřválcům, které s každým novým modelem vyprodukovaným pro širokou veřejnost byly točivější musela Ducati zvyšovat objem motoru. Zkrátka, tak jak rostly otáčky u čtyřválců, u dvouválců povolili v pravidlech nárůst objemu. Zcela logické.
A teď k jádru věci. Jak nesmyslně rostly otáčky a ruku v ruce s novými pravidli se Ducati rozhodla, že motor Desmosedici který používaji v MotoGP, na který jsou právem pyšní, použijí ve World SBK. Pro jeho kompaktnost, výkon, kde není žádná vyvažovací hřídel protože se klika točí proti směru jízdy atd. Zkrátka proč tento technologický, a teď se to nebojím říci, klenot nedát do sériové motorky. Verze Panigale V4, V4S mají objem 1103 ccm. S takovým objemem by ale nemohla továrna ze čtvrti Borgo Panigale v Boloni do WSBK nastoupit, proto inženýři vyvinuli verzi R (V4R) s objemem 998ccm. Verze s menším objemem má samozřejmě menší krouťák ale zase dokáže točit vyšší otáčky a proto dosáhnout většího výkonu, tak jak to doposud dělali japonci a poté i BMW a Aprilia.
A teď to nejpodstatnější a to DUCATI a desmodromický rozvod, který používá pouze Ducati.
Velká japonská čtyřka s BMW a Aprilí používájí DOHC, konvenční rozvod, kde ventilová pružina už nestíhá při vysokých otáčkách zavírat ventily a proto nemohou z principu točit takové otáčky jako motor s Desmem u Ducati, kde se jak otevření tak i uzavření ventilů děje zapomocí vaček. V MotoGP po roce 2007, kdy vyhrál Stoner s Ducati museli japonci nasadit pneumaticky ovládané ventily, aby jejich motory točily vyšší otáčky a měli konkurenceschopnější motor.
Proto jak píšeš podvod a Ducati je pouze výrok kvůli tvé neinformovanosti. Ducati pouze přetavila mnoho let investic a vývoje technologií, aby nás fanoušky mohla obdarovat pohledem a sluchem, ty šťastnější z nás jsou majitelé V4, V4S, V4R. Pravidla ve wsbk vytvářejí lidé, které motosportu rozumí více jak my a jedno z pravidel pro továrny je, doufám že se teď nepletu . Chceš jezdit ve WSBK? Vyrob a prodej minimálně 500ks motorek, objem do 1000ccm s cenou do 40tis. Euro a to Ducati zvládla bravurně. K tomu povolala Alvára, který jezdil s Desmosedici a Panigale mu sedla jak prdel na hrnec. Howgh

Rado_ (555) napsal 07.04.2019 v 07:48

AKRO > proč se na to hledíš, když Ti to tak hýbe žlučí? Máš tak prázdný život? Já na to prostě nekoukám a ŽIJU!!

blackblues (1507) napsal 07.04.2019 v 03:28

Karing je takovej Rossi v ramci diskuze
Jinak taky jsem si rikal ,ze si do nadpisu rejpnu ,ale jsem v praci ,tak jsem to nedal.
Je to opravdu neuveritelne
Nekterym,kterym to doslo po 1.zavode sezony to moc neuveritelne neprichazi.

KARING (245) napsal 06.04.2019 v 23:38+2

Nadpis článku pana Czyže - Neuvěřitelné, Bautista vítězí po sedmé v řadě! Jak to asi může dopadnout, když vynikajícího jezdce a navíc šedesátikilového chcípáka, posadí na motorku podvodníků z Ducati,. která má díky otáčkám a praštěné Dorně o desetinu vyšší výkon než mají povolený ostatní značky a mnohem vyšší rychlost?

KARING (245) napsal 06.04.2019 v 23:00

Zzzmrzlinar - Jak jsi to o těch našich třech třístovkařích napsal? CZECH ANTITALENT TEAM?

KARING (245) napsal 06.04.2019 v 22:54+1

TDM851 -zírám a žasnu! Ty se mnou v něčem souhlasíš? Jsi skoro první, který připouští, že ta Bautistova Ducati jede fakt "!nějak" moc rychle! Ono to asi přece jen nebude jen a jen Bautistovým uměním a navíc se i dva další jezdci Ducati na tom 4Válci pomalu naučili jezdit!
Snad tady někdo i připustí, že nám Dorna vlastně připravila díky Bautistově Ducati mnohem trapnější podívanou, než za dob, kdy vyhrával Rea! Prostě du desetinu otáček a výkonu a i vyšší rychlost po rovině, navíc nejde vyrovnat žádným jezdeckým uměním!

zzzmrzlinar (471) napsal 06.04.2019 v 22:46+1

co se stalo Königovi? Takhle je z toho Czech Antitalent Team :-/

Neuveritelny co ten Autista jezdi, zas vterinu na kolo. Ale stejne je to rukama, nez motorkou kdyz se clovek podiva, kde jsou teamovi partaci s Duc, Kawou, BMW apod

KARING (245) napsal 06.04.2019 v 22:43

1100VIRAGO - Pochybuji, že jim Dorna sníží otáčky i o těch mizerných 250, co jak správně píšeš je jako plivanec do moře a vlastně o ničem!

KARING (245) napsal 06.04.2019 v 22:40+1

Myslím, že jsem byl dnes kritický až přes hranu, ale i když nejsem příznivec pro mě nesmyslné třídy 300 SSP, tedy asi nějaký smysl by tato třída měla, pokud by to jelo aspoň stejně rychle jako MOTO3 a ne o deset vteřin na kolo pomaleji, tak dost nechápu, proč jedou naši vrcholoví dva závodníci a jedna závodnice zcela podporovaní naší federaci a Smržem, takovou mizérii, že se ani nedostanou do závodu? Nebylo by lepší trochu potrénovat a jezdit nižší závody, než se ztrapnit při MS?

1100Virago (3052) napsal 06.04.2019 v 21:25+1

petridas 21:17: Jestli se nepletu, tak ne po Assenu, ale teď po Aragonu. Jenže o 250 otáček, což je jako plivanec do moře.

Rado_ (555) napsal 06.04.2019 v 21:22

JollyJoker - ale tehdy měla Ducati objem plus 20 procent. Kecy o přiměřených restriktorech sání byly zase jen politika

petridas (275) napsal 06.04.2019 v 21:17

Myslim ze jsem nekde cetl ze po Assenu se otacky u dominujich stroju snizi.

kawafil (1094) napsal 06.04.2019 v 21:10

Jolly joker... Hlavně ne v Japonsku přece

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist