WSBK 9. Brno … No!

Brněnský program odstartoval podle tradičního jízdního řádu pro pátky. Jely se tedy volné tréninky a první kvalifikace. Nutno dodat, že pro našeho barvy móóc hezky.

Po veselých akcích se v Brně začalo tahat. V nejprestižnější třídě ukázal Jakub že se s ním musí opravdu vážně počítat,  když na nový brněnský asfalt načmáral svůj podpis nejrychleji ze všech. A to nejen v prvním volném tréninku, ale i v kvalifikaci, ve které tam poslal hodně nízkých 59! 
O tom že nový koberec dobře drží, svědčí i to, že čas pod dvě minuty dalo hned šest borců, a ještě dvacátý šestý jezdec zajel pod dva-nula-dva. Svoji hodnotu má bezpochyby i 2'02.6 Jirky Dražďáka. 
Tradičně nejvíc se to červená domácími jmény v šestkových štocích. Patrik tahá jeko čert  a zítra pojede o hattrick. 



1.volný
1 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098 RS 08 2'00.233
2 3 Biaggi M. (ITA) Ducati 1098 RS 08 2'00.623
3 11 Corser T. (AUS) Yamaha YZF-R1 2'00.792
4 111 Xaus R. (ESP) Ducati 1098 RS 08 2'00.796
5 10 Nieto F. (ESP) Suzuki GSX-R1000 2'00.899
6 76 Neukirchner M. (GER) Suzuki GSX-R1000 2'00.928
7 84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098 F08 2'00.997
8 21 Bayliss T. (AUS) Ducati 1098 F08 2'01.013
9 23 Kiyonari R. (JPN) Honda CBR1000RR 2'01.051
10 59 Canepa N. (ITA) Ducati 1098 F08 2'01.348
11 41 Haga N. (JPN) Yamaha YZF-R1 2'01.351
12 34 Kagayama Y. (JPN) Suzuki GSX-R1000 2'01.514
13 57 Lanzi L. (ITA) Ducati 1098 RS 08 2'01.572
14 7 Checa C. (ESP) Honda CBR1000RR 2'01.656
15 44 Rolfo R. (ITA) Honda CBR1000RR 2'01.957
16 31 Muggeridge K. (AUS) Honda CBR1000RR 2'02.122
17 36 Lavilla G. (ESP) Honda CBR1000RR 2'02.202
18 38 Nakatomi S. (JPN) Yamaha YZF-R1 2'02.337
19 55 Laconi R. (FRA) Kawasaki ZX-10R 2'02.391
20 86 Badovini A. (ITA) Kawasaki ZX-10R 2'02.464
21 94 Checa D. (ESP) Yamaha YZF-R1 2'03.074
22 54 Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR1000RR 2'03.238
23 13 Iannuzzo V. (ITA) Kawasaki ZX-10R 2'03.299
24 88 Aoyama S. (JPN) Honda CBR1000RR 2'03.535
25 100 Tamada M. (JPN) Kawasaki ZX-10R 2'03.757
26 194 Gimbert S. (FRA) Yamaha YZF-R1 2'03.808
27 43 Pridmore J. (USA) Honda CBR1000RR 2'04.712
28 113 Drasdak J. (CZE) Honda CBR1000RR 2'05.643
29 73 Zaiser C. (AUT) Yamaha YZF-R1 2'05.907
30 15 Cihak M. (CZE) Suzuki GSX-R1000 K8 2'06.728 

1. kvalifikace
1 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098 RS 08 1'59.125
2 11 Corser T. (AUS) Yamaha YZF-R1 1'59.493
3 21 Bayliss T. (AUS) Ducati 1098 F08 1'59.517
4 3 Biaggi M. (ITA) Ducati 1098 RS 08 1'59.747
5 57 Lanzi L. (ITA) Ducati 1098 RS 08 1'59.850
6 10 Nieto F. (ESP) Suzuki GSX-R1000 1'59.926
7 84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098 F08 2'00.024
8 59 Canepa N. (ITA) Ducati 1098 F08 2'00.131
9 76 Neukirchner M. (GER) Suzuki GSX-R1000 2'00.179
10 111 Xaus R. (ESP) Ducati 1098 RS 08 2'00.196
11 34 Kagayama Y. (JPN) Suzuki GSX-R1000 2'00.361
12 41 Haga N. (JPN) Yamaha YZF-R1 2'00.371
13 44 Rolfo R. (ITA) Honda CBR1000RR 2'00.384
14 94 Checa D. (ESP) Yamaha YZF-R1 2'00.388
15 7 Checa C. (ESP) Honda CBR1000RR 2'00.424
16 55 Laconi R. (FRA) Kawasaki ZX-10R 2'00.482
17 38 Nakatomi S. (JPN) Yamaha YZF-R1 2'00.552
18 23 Kiyonari R. (JPN) Honda CBR1000RR 2'00.581
19 194 Gimbert S. (FRA) Yamaha YZF-R1 2'01.279
20 54 Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR1000RR 2'01.302
21 36 Lavilla G. (ESP) Honda CBR1000RR 2'01.334
22 31 Muggeridge K. (AUS) Honda CBR1000RR 2'01.350
23 86 Badovini A. (ITA) Kawasaki ZX-10R 2'01.392
24 100 Tamada M. (JPN) Kawasaki ZX-10R 2'01.423
25 88 Aoyama S. (JPN) Honda CBR1000RR 2'01.579
26 13 Iannuzzo V. (ITA) Kawasaki ZX-10R 2'01.968
27 113 Drasdak J. (CZE) Honda CBR1000RR 2'02.604
28 43 Pridmore J. (USA) Honda CBR1000RR 2'03.397
29 73 Zaiser C. (AUT) Yamaha YZF-R1 2'03.722
30 15 Cihak M. (CZE) Suzuki GSX-R1000 K8 2'04.216 

WSS
1 25 Brookes J. (AUS) Honda CBR600RR 2'05.181
2 88 Pitt A. (AUS) Honda CBR600RR 2'05.224
3 23 Parkes B. (AUS) Yamaha YZF-R6 2'05.458
4 18 Jones C. (GBR) Honda CBR600RR 2'05.465
5 31 Kallio V. (FIN) Honda CBR600RR 2'05.629
6 127 Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 2'05.660
7 105 Vizziello G. (ITA) Honda CBR600RR 2'05.749
8 99 Foret F. (FRA) Yamaha YZF-R6 2'05.815
9 14 Lagrive M. (FRA) Honda CBR600RR 2'05.966
10 69 Nannelli G. (ITA) Honda CBR600RR 2'06.006

28 37 De Angelis W. (RSM) Honda CBR600RR 2'09.455

...
33 24 McCoy G. (AUS) Triumph 675 2'10.439
34 28 Scambia R. (ITA) Triumph 675 2'14.580 

SST 1000
1. BERGER 2'04.062 M. 21 Hannspree IDS Ten Kate Honda Honda CBR1000RR FRA
2. CORTI 2'04.311 C. 71 Yamaha Motor Italia J.T. Yamaha YZF-R1 ITA
3. SIMEON 2'04.844 X. 19 Team Alstare Suzuki Suzuki GSX-R1000 BEL
4. ANTONELLI 2'04.854 A. 8 Althea Racing AX 52 Honda CBR1000RR ITA
5. ROBERTS 2'04.895 B. 155 Ducati Xerox Junior Team Ducati 1098R AUS
6. PIRRO 2'05.012 M. 51 Yamaha Lorenzini by Leoni Yamaha YZF-R1 ITA
7. SMRZ 2'05.069 M. 96 MS Racing Honda CBR1000RR CZE
8. POLITA 2'05.194 A. 53 Sterilgarda Go Eleven Ducati 1098R ITA
9. SCHOUTEN 2'05.373 R. 16 Vd Heyden Motors Yamaha Yamaha YZF-R1 NED
10. BARRIER 2'05.393 S. 20 YZF Yamaha Junior Team Yamaha YZF-R1 FRA

23. DROBNÝ 2'06.968 M. 90 Intermoto Czech Honda CBR1000RR CZE

41.

SST 600
1. VOSTÁREK 2'07.378 P. 77 Intermoto Czech Honda CBR600RR CZE
2. BAZ 2'07.571 L. 65 YZF Yamaha Junior Team Yamaha YZF-R6 FRA
3. BUSSOLOTTI 2'08.120 M. 5 Yamaha Motor Italia J.T. Yamaha YZF-R6 ITA
4. REA 2'08.277 G. 44 Team StoneBaker Yamaha YZF-R6 GBR
5. LINFOOT 2'08.996 D. 45 Team StoneBaker Yamaha YZF-R6 GBR
6. JEZEK 2'09.248 O. 69 Gold Fren Team Erinac Kawasaki ZX-6R CZE
7. SEMBERA 2'09.355 M. 111 Hannspree IDS Ten Kate Honda Honda CBR600RR CZE

8. BERETTA 2'09.493 D. 24 Cruciani Moto Suzuki Italia Suzuki GSX-R600 ITA
9. BOSCOSCURO 2'09.863 A. 6 FCC Corse Yamaha YZF-R6 ITA
10. COSTANTINI 2'09.924 R. 7 Team Trasimeno Yamaha YZF-R6 ITA

33.

... ps: je to kryptogram. když poskládáte písmenka z červených řádků vhodným způsobem podle libovolného klíče, dostanete vzkaz: 
TOHLE JE POZVÁNKA, PŘIJĎTE SI ZAHULÁKAT A POVZBUDIT NÁS!



Pirelli news
Výhradní dodavatel gumiček pro seriál WSBK s potěšením :-) oznámil prodloužení kontraktu s FGSportem do konce roku 2012. Smlouva se týká i supersportů a velkých i malých štoků. Musím si krapítek nasypat popílek na leb, neb když před lety padlo rozhodnutí o jediném dodavateli pneumatik, ani za mák se mi to nelíbilo. 
Už proto, že třeba na Michelinech se v té době jezdilo o dost rychleji. Čas ale ukázal, že u Pirelli tak úplně nezačali hřešit na neexistující konkurenci a celkově vzato bylo právě tohle „nařízení shora“ naprosto OK a určitě mělo rozhodující podíl na tom, že šampionát WSBK je v současnosti tím nejlepším a nejkoukatelnějším co silniční motorismus nabízí.

BMW news
Opět se maličkou roztáhla opona která zatím halí vstup BMW do WSBK. Jak už bylo dříve oznámeno, německý výrobce je připraven vstoupit do šampionátu v roce 2009. Cíle jsou celkem jasně dané. V příštím roce všechno okouknout a skončit pokud možno do desítky. V dalším roce potom chtějí Bavoráci šlapat na paty těm nejlepším a sem tam pro sebe urvat nějaké to pódium. Posledním cílem je logicky vítězství v seriálu.
Nalajnováno to mají hezky. Významnou pomocí jim určitě bude Ruben Xaus který si podle vlastních slov hodně cení toho továrního angažmá. Otázka kdo bude Rubenovým parťákem je ještě otevřená, mluví se o Troyi Corserovi, který by byl pro každý začínající tým vzhledem ke zkušenostem a schopnostem komunikace s techniky určitě bingem. Tým se netají ani svým obrovským zájmem o Maxe Neukirchnera, ale ten dal zatím podpis Suzuki.
Zajímavý je i komentář proč dali přednost účasti ve WSBK a ne v MotoGP. Hlavní je podle něj fakt že v MS Superbiků se divákům představují podobné motorky jako jsou k vidění ve výkladních skříních. „Naši budoucí zákazníci tak mohou sledovat jak je jejich motocykl konkurence schopný a to je pro nás obrovská výzva. MotoGP je teď tak trochu mimo.“

 

Informace o redaktorovi

TZ - (Odebírat články autora)
Tomas Mysliveček - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist