V Misanu testovaly týmy Ducati a to včetně Melandriho
Text: Petr Czyž | Foto: Aruba.it Racing – Ducati Superbike Team, Ducati Media | Zveřejněno: 25.8.2016 | Zobrazeno: 4 156x
Text: Petr Czyž | Foto: Aruba.it Racing – Ducati Superbike Team, Ducati Media | Zveřejněno: 25.8.2016 | Zobrazeno: 4 156x
A nemá ten Nacio něco společnýho s nacistama ... ?
Já stále nerozumím tomu, jak mohou týmy WSBK testovat věci, jako je nové rameno? Mám dojem, že se mluvilo o to, že to tiše tolerují,ale že do budoucna to nepůjde. A to bylo ještě za Infrontu. Pak se to pochopitelně děsně prodražuje a se sérií to má společnou skutečně pouze siluetu a modelové jméno. Nacia budu pozorně sledovat a držet mu pěsti.
Držím Marcovi palce. Ať kawám trochu zatopí!
Ogg> Souhlas ale, že na některých okruzích Wé eS Bé Ká pěkně zatápějí MOTO GP. Holt Michelin musí ještě zapracovat, pokud chtějí mít větší náskok. První rok je znát.
Slicky od Michelinu sú už prvý rok rýchlejšie ako niekoľko rokov vyvíjané Bridgestony. Viď Brno 1:54,59 - na starom podvozku. Na iných okruhoch je to len otázka času, Misano určite stihnú včas a bude to palba.
Nova Panigale RS stoji 160 000.- euro... Resp verze 2015 tolik stala... Ted si k tomu pripoctete ten akrapovic dual vyfuk, kterej kostuje cca 300-400k... Dalsi veci co tam maji nevim ...
Myslím že někde kolovalo že SBK je kolem 4mio a Gp 18 + takže ta desetina asi ne, ale zas je rozdíl tovární mašina a nějaka co jezdí na posledním místě...(SBK)
Desetina ceny je blbost... MotoGP motorka se prodava jako "package"... On ten SBK special taky nebude vubec levna zalezitost to jen pro predstavu. WSBK kawa dle neofiko info (od cloveka co ty motory dela takze ofiko )) je cca 230-235 koni. Panigale ma neco k 230 ale zase ma jine vyhody. Motorove nejsilnejsi byvala Aprilie... Hele nelze proste pausalizovat znova opakuju cas v zatackach uz z fyzikalniho duvodu proste vetsi nahonur nejde nejak razantne... Chleba se lame na vyjezdech a rovinkach... Je jasny ze v Mugellu, kataru, barcelone... Ten rozdil bude vetsi nez na kratsich technictejsich trati jako sachsen ring, misano...
WSBK melo necelych 240 PS naposledy 2013. Ted musi jezdit mnohem seriovejsi motory a maji kolem 220 PS.
Taky nesmíme zapomenout, že zrovna třeba Panigale je na dobré trati, která je technická a vyhovuje dvou-válcům a to se jim jede, když mají o 200 kubíků navíc, že Rado ?
Testovat tam Honda, tak věřím že časy budou pomalejší. Na druhou stranu je možné že kdyby tam testoval Rea s Kawou že ten rozdíl bude ještě menší protože ten tam vlastně jeden závod letos vyhrál.
Souhlas ale, že na některých okruzích Wé eS Bé Ká pěkně zatápějí MOTO GP. Holt Michelin musí ještě zapracovat, pokud chtějí mít větší náskok. První rok je znát.
Vlastně kdyby vzali superbikovou RSV4,tak možná budou mít se šikovným jezdcem i stejné časy...
Ale ono celkově jde vývoj dopředu,ale rekordy už se lámou jen někde a po kousíčkách..
Nevím no, přijde mi přinejmenším zajímavé, že Panigale z WSBK za desetinu ceny, na gumách z obchodu, je schopna pojet půlku speciálů z GP... takže ano, GP inžernýři např. u tovární aprilie, asi úplné top kapacity nebudou, když s takovým budgetem jezdí o 1-2 sekundy pomaleji, než zmíněná Panigale
...mimochodem letos jsem tam ty sbk viděl naživo a jedou takovou šlehu že nechápu kde se tam dá ještě zrychlit. Když do zatáčky naletí v cca 220 a výjezdy věčně po zadním tak opravdu nerozumím kde jde stáhnout další vteřina. Prostě klobouček dolů před všema.
Mileek, tak oproti Lorenzovi to už je 2,5sec.. každopádně nevím co tím ale chceš celkově říct Buď že jsou inženýři v projektech GP hlupáci co neumí za tolik peněz být mnohem lepší? Nebo že jezdci v sbk jsou nadlidi co s takovou motorkou dokáží být jen o 1,5 (2,5) sec pomalejší.
Je to prostě vše už na hranicích dnešních technologií takže být na trati jako misano rychlejší o 2,5sec je mazec říkej si co chceš
JollyJoker, však co by ne. Na takové úrovni je každá desetina neskutečně drahá...ne tak 1,5sec. Kdyby to mělo být ještě o dalších 1,5sec rychlejší tak to teda už ani nevím co by stálo. To by snad ani nešlo v dnešní době. Navíc na trati jako Misano...
desmo69> neříkám, že jsou pirelky špatné ani je neodsuzuju, jen poukazuju na to, že gumu z WSBK si můžeš koupit v krámě, k GP bridgestonce/michelince se normální smrtelník nedostane a to ani k ojeté šlupce... a i kdyby, tak ta cena bude úplně někde jinde!
A ano, rozdil JEN 1,5 sec! Si vem, že loni jel v Misanu kvaldu Lorenzo za 1:32,1 a o 1,5 sec a víc bylo pomalejších dalších 12 jezdců na speciálech... a to je kvalda, v závodě jich už bylo 16!
Takže jde o to, že motorka za desetinu ceny GP speciálu na gumách z obchodu, ti udělá JEN o 1,5 sec pomalejší čas... v Misanu. Na jiných okruzích, jak píše Chuďas, to bude asi víc no...
Spíše jde o ten finanční rozdíl v ceně SBK a MGP, který dělá 1,5sec...
Milee, jen jo? JEN? Ve světě kde se řeší setinky vteřiny řekneš "jen 1,5sec" To mají jezdit o rok rychleji? A proč by měly byt Pirelky horší než Michelin? Jen proto že jezdí v SBK? To si teda dělají dobrou reklamu že je někdo kategoricky odsoudí protože je požívají v sbk
Misano je relativně "pomalej" okruh, takže tam rozdíl mezi SBK a GP není tak velký... ale obecně co by si měl člověk představit, speciály SBK mají kolem 240 koní... GPčka cirka o 20-30 víc... v zatáčkách je rychlost stejná +- tam prostě už se fyzikálně nejde dostat jinam... rozdíl je na těch rovinkách a na top speedech.
Bylo by to špatné proto to nikde přímo nezkoušejí ty blbečku
Mezi GP16 a Panigale je jen 1,5 sec rozdil? To jako fakt jede lip jak pulka specialu z GP? Na pirelkach? No nebylo by spatne videt Chaze, jak si maze kluky od aprilie, avintie, aspara a satelity na chleba