Superbiky ukončily testování v Aragónii

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 16.11.2012 v 18:02

Rado: Pořád je to sériovka. Objem není všechno. Hayabusa má taky nějaký kubík nahorů,ale rychlejší nebude.

PityGPX (949) napsal 16.11.2012 v 16:15

Rado: jj akorát když se řekne A, musí se říct i B, a to v tom smyslu že s 50% počtem válců jako má konkurence ! :))))

Rado_ (555) napsal 16.11.2012 v 15:42+1

Marex > souhlas, odlehčený stroj s pětinou objemu navrch letět musí...

Marex (2570) napsal 16.11.2012 v 15:07+1

Co je ovšem bomba, je čas sériové Panigale!!!

Marex (2570) napsal 16.11.2012 v 15:06

Pity: Ty nálepky bych nezakazoval,ale rozhodně bych je nepřikazoval. Mohlo by tam být čitelné číslo jezdce, nebo reklama- odtud by se to dalo chápat, že to stojí peníze. Bylo by zajímavé zjistit, kolik stojí centimetr čtvereční kapotáže na sezonu.

Dejvid17 (1088) napsal 16.11.2012 v 13:37

Sykes dal Reovi 2 vteřiny.. trošku bomby :)

PityGPX (949) napsal 16.11.2012 v 12:39+1

tak opravdu si nemyslím že pořízení nalepek je v rozpočtu nějaká zázračná částka U Ninjy jste to všichni vychvalovali že to vypadá dobře, tím že ta motorka bude mít nalepky vám ten titul nezajistí.

PityGPX (949) napsal 16.11.2012 v 12:38+1

Ja stejně myslim že wsbk budou na úrovni endurance a tím padem bude zachovana i stock kategorie. Tudíž neočekavam sjednocení dvou šampionatu do jednoho a narust motorek na gridu o 100%.
Pokud budou motorky na úrovni endurance, nečekam že jich bude zase 30 jako v minulosti nebot krize je ještě horší než byla a týmy krachují... vyjimka která potvrzuje toto pravidlo je tym liberty. Ten je snad nesmrtelný a do wsbk jde přes mrtvoly aj přes nenávist fandů.

martin1 (658) napsal 16.11.2012 v 12:36+1

vidět sériovější stroje v počtu 30 plus s tím že reglement bude platit 10 let by bylo OK, každá změna stojí všechny peníze, nálepky místo světel opět buzerace a náklady navíc, každej kdo sleduje race ví jak vypadá seriovka...

SoulTrain21 (753) napsal 16.11.2012 v 12:05+2

No,sam jsem zvedav na ten "narust motorek na startovnim rostu"...On pan usatec Carmelo ma omezeny pocet motorek i v motogp lehce pres 20,tak si tak myslim,ze podobnou blbost zavede i tady,kdyz uz byl schopny zavest ten svuj trapny vymysl alias rost po trech... Takze moc necekam,ze by tam tech motorek bylo treba 30.Ale treba me prekvapi.

Pavlos-666 (20) napsal 16.11.2012 v 11:31

Tak od teď se zřejmě měří pneumatiky na couly. Palce znějí asi moc obyčejně.
Jinak s přiblížením superbiků sériovým strojům souhlasím, pokud to bude znamenat víc motorek na startovním roštu. Ikdyž imitace světel mi příjde dost zbytečná a uvažovaná zrcátka by byly vážně vrchol. Jednou jsou to závodní motorky, tak proč tam cpát něco, co k závodům není potřeba

Kubát (1404) napsal 16.11.2012 v 09:40+1

saci ventil: je pravda, že camier se svými basketbalovými rozměry na ní vypadá úplně přirozeně
když to dal leon haslam, tak to zvládne každy

saci_ventil (292) napsal 16.11.2012 v 09:37

Kubát on nie je škriatok, to Suzuki je tak velká

Kubát (1404) napsal 16.11.2012 v 09:26

to světlo u suzuki nevypadá vůbec pěkně takovou malou mrdečku tam vymysleli. ten cluzel jsem si myslel, že je docela vysoký, ale na té suze vypadá jak nějaký skřítek

Dejvid17 (1088) napsal 16.11.2012 v 08:58

takže se ví jen čas Neukirchnera? nikoho jinýho?




TOPlist