Superbiky ukončily testování v Aragónii
Text: Jiří Mikšík | Foto: BMW Motorrad Italia, Kawasaki Racing, max76.com, crescent suzuki | Zveřejněno: 16.11.2012 | Zobrazeno: 2 826x
Text: Jiří Mikšík | Foto: BMW Motorrad Italia, Kawasaki Racing, max76.com, crescent suzuki | Zveřejněno: 16.11.2012 | Zobrazeno: 2 826x
Rado: Pořád je to sériovka. Objem není všechno. Hayabusa má taky nějaký kubík nahorů,ale rychlejší nebude.
Rado: jj akorát když se řekne A, musí se říct i B, a to v tom smyslu že s 50% počtem válců jako má konkurence ! :))))
Marex > souhlas, odlehčený stroj s pětinou objemu navrch letět musí...
Co je ovšem bomba, je čas sériové Panigale!!!
Pity: Ty nálepky bych nezakazoval,ale rozhodně bych je nepřikazoval. Mohlo by tam být čitelné číslo jezdce, nebo reklama- odtud by se to dalo chápat, že to stojí peníze. Bylo by zajímavé zjistit, kolik stojí centimetr čtvereční kapotáže na sezonu.
Sykes dal Reovi 2 vteřiny.. trošku bomby :)
tak opravdu si nemyslím že pořízení nalepek je v rozpočtu nějaká zázračná částka U Ninjy jste to všichni vychvalovali že to vypadá dobře, tím že ta motorka bude mít nalepky vám ten titul nezajistí.
Ja stejně myslim že wsbk budou na úrovni endurance a tím padem bude zachovana i stock kategorie. Tudíž neočekavam sjednocení dvou šampionatu do jednoho a narust motorek na gridu o 100%.
Pokud budou motorky na úrovni endurance, nečekam že jich bude zase 30 jako v minulosti nebot krize je ještě horší než byla a týmy krachují... vyjimka která potvrzuje toto pravidlo je tym liberty. Ten je snad nesmrtelný a do wsbk jde přes mrtvoly aj přes nenávist fandů.
vidět sériovější stroje v počtu 30 plus s tím že reglement bude platit 10 let by bylo OK, každá změna stojí všechny peníze, nálepky místo světel opět buzerace a náklady navíc, každej kdo sleduje race ví jak vypadá seriovka...
No,sam jsem zvedav na ten "narust motorek na startovnim rostu"...On pan usatec Carmelo ma omezeny pocet motorek i v motogp lehce pres 20,tak si tak myslim,ze podobnou blbost zavede i tady,kdyz uz byl schopny zavest ten svuj trapny vymysl alias rost po trech... Takze moc necekam,ze by tam tech motorek bylo treba 30.Ale treba me prekvapi.
Tak od teď se zřejmě měří pneumatiky na couly. Palce znějí asi moc obyčejně.
Jinak s přiblížením superbiků sériovým strojům souhlasím, pokud to bude znamenat víc motorek na startovním roštu. Ikdyž imitace světel mi příjde dost zbytečná a uvažovaná zrcátka by byly vážně vrchol. Jednou jsou to závodní motorky, tak proč tam cpát něco, co k závodům není potřeba
saci ventil: je pravda, že camier se svými basketbalovými rozměry na ní vypadá úplně přirozeně
když to dal leon haslam, tak to zvládne každy
Kubát on nie je škriatok, to Suzuki je tak velká
to světlo u suzuki nevypadá vůbec pěkně takovou malou mrdečku tam vymysleli. ten cluzel jsem si myslel, že je docela vysoký, ale na té suze vypadá jak nějaký skřítek
takže se ví jen čas Neukirchnera? nikoho jinýho?