Sezóna 2012: Postupný odchod továren

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mamba54 (1340) napsal 09.01.2012 v 03:38

Marex- Z toho mi vychází, že nejlepší z toho guláše jsou nejlepší ty satelity = omáčka. Ta jediná se totiž dá jíst samotná. Samo maso = nic moc, samotné knedlíky = moc suché.

SPIJKER (93) napsal 09.01.2012 v 00:21

kéž by to Kubátor protrhnul tu smolnou blánu..a zacal davat treningy stejne nebo jeste lip a podrzel to i v zavodech..

Marex (2560) napsal 07.01.2012 v 23:41

Pěkné přirovnání. Guláš= MGP. Pár kousků masa= prototypy, knedlíky= satelity, omáčka= "CRT". Mno a ty naše kydy? To je ta stará, scvrklá a místy plesnivá cibulka nasypaná na to všechno.

desmo69 (638) napsal 06.01.2012 v 22:49

..a někdo ani to maso nepotřebuje. Stačí mu ta "omáčka" kolem..hold každý má jiný chutě.

mamba54 (1340) napsal 06.01.2012 v 19:00

Green 4.1. 23:39- S tím gulášem: Ona je dnes už taková doba, že do vaření kecá každej, kdo má doma v kuchyni hrnec. A hned si myslí, že to umí nejlíp a že ten "jeho" guláš je ten nej. Ono není umění umění vařit z 1O kg masa. A i tak se to dá zkazit. Umění je to uvařit tak, aby to chutnalo co nejvíce lidem a to se dá i z daleko menšího množství. Konečně, ty čtyři kousky se dají rozkrájet na víc, aby se i "oko" najedlo. Já radši z hlubokýho a víc šťávy!

memphis.unv (17) napsal 05.01.2012 v 20:19

Frki: samozřejmě, pokud se bavíme o elektronice a ty řekneš že je výborná z toho důvodu že by někdo jinak vlezl na motorku a neudržel se na ní tak nechápu proč by to nemohlo byt tak jako to bylo vždycky a člověk si patřičnou motorku pořídil aji bez elektroniky.
jenomže to si pak každé neschopné voca hraje na krutopřísnýho pilota

mike99 (322) napsal 05.01.2012 v 18:14

Frki: to s tym financnym stropom som uz niekde pocul

Frki (0) napsal 05.01.2012 v 17:38

memphis> aaa pan prodlužovák "ega" ví jak to je

Marex (2560) napsal 05.01.2012 v 17:02

Mamba: Já rozhodně nejsem spokojený s množstvím jezdců v WSBK! Konec konců bude ten druhý bike jenom poskládaný v bedně jako souhrn náhradních dílů, takže to zase tak velká pecka do kešeně nebude.

Marex (2560) napsal 05.01.2012 v 16:59

Desmo 13:45: Třeba promotéra.
Desmo 14:50: Tohle si ani nezaslouží odpověď.
Leda by jsi ji podal za mne, pže je musíš znát všechny osobně. D.E.S.M.O.

memphis.unv (17) napsal 05.01.2012 v 16:29

Frki: má si pořídit na co stačí a pokud je idiot tak na to nemá lézt vůbec

desmo69 (638) napsal 05.01.2012 v 14:50

Marex, btw. jsem rád jaké jsi předvedl znalosti, když říkáš "MSM, či jak se to jmenuje"...tos měl říct hned, že ani nevíš co to je, vůbec bych s tebou neřešil detaily Na někoho je těch informací hold plno, sorry

mamba54 (1340) napsal 05.01.2012 v 14:07

Stejně je zajímavé, jak vás to téma těch "nezajímavých a nudných" MGP, potažmo CRT, bere u srdce. Tématem článku byl původně odchod továrenn z WSBK a jejch další, pro diskutující zřejmě nezajímavý, vývoj a budoucnost.

desmo69 (638) napsal 05.01.2012 v 13:45

Marex? Tak to me prosim predhod priklady toho, co vycitam na sbk a pritom to stejny chvalim na motogp to by me fakt zajimalo

mamba54 (1340) napsal 05.01.2012 v 13:42

Marex- A myslíš, že to v tom WSBK nehrozí taky, s tím jedním strojem, když např. mezi první a druhou jízdou je relativně malá pauza?A těch jezdců tam zase o tolik víc, jak v MGP nebude.

Marex (2560) napsal 05.01.2012 v 13:17

Popravdě se na následující sezonu "litrů" vůbec netěším. Očekávám stejnou nudu, jako letos. Stoner všem ujede a pokud se nerozbije... potká v každé race na trati spoustu CRT (rozumněj o kolo zpět), které v tu chvíli budou svádět tvrdé souboje o umístění v druhé desítce...
Kdyby měli kluci (a holky ) v Dorně koule, vyřadili by MSM, či jak se to jmenuje, hned.

Marex (2560) napsal 05.01.2012 v 13:13

Mamba: Ten jeden stroj by nějakou úsporu pochopitelně udělal,ale pokud jich jede 17 (jako vloni) a dva jsou rozbití. Tak stačí v tréninku 1 karambol (klidně se povede rozbít těch strojů za víkend víc) a zase jich tam není ani 15. V cíli pak berou body všichni a divák... ten je asi fakt "společenstvu prstenu" ukradený.
Desmo: Naivka jsi především ty, pže to co vyčítáš jinde(WSBK), tady (MGP)vychvaluješ. Naivně zbaštíš všechno, co ti ten spolek ničitelů královny motosportu předhodí. Budeš to obhajovat i tehdy, kdy se pojedou skutečné Superbiky pod názvem MGP... je to jenom otázkou času.

AKRO (-498) napsal 05.01.2012 v 13:03

Za vše může pouze SPZka! Jak se nedávno vyjádřil, prosadí si co potřebuje a považuje za nutné!

desmo69 (638) napsal 05.01.2012 v 12:56

Jen 60%? cekal bych mnohem vic
Mamba

mamba54 (1340) napsal 05.01.2012 v 12:10

A kdo z výrobců kolik "vyhodí" oknem, je jeho věc. Příklad: v posledním roce fungování tř. do 990 ccm se taky rozhodl P. Blata vyvíjet 6 V, ač mu bylo jasné, že by to bylo jen na tu jednu sezónu, pže od dalšího roku už nastupovaly 800 ccm. Přesto se o to pokoušel. Že to krachlo, je věc jiná.

saci_ventil (292) napsal 05.01.2012 v 12:09

teda myslel som desmo sorráč mamba

saci_ventil (292) napsal 05.01.2012 v 12:09

áno mamba podla ankety nás je 60% naivných

saci_ventil (292) napsal 05.01.2012 v 12:07

tiež si myslím že ich treba poslať dopreč každý je nahraditelný

desmo69 (638) napsal 05.01.2012 v 12:06

mamba54, no vsak tady to pochopil malokdo, ze zmena objemu prisla z hlav vyrobcu, saci_ventil tedy rozhodne neni jediny-naivni...

mamba54 (1340) napsal 05.01.2012 v 12:03

Bez toho, aby s tím VŠICHNI ( tzn. MSMA, Dorna, IRTA, FIM )v komisi GP souhlasili, by se nejezdilo NIC!

saci_ventil (292) napsal 05.01.2012 v 11:53

mamba stavať litre na rok max dva a potom ich nahradiť CRT bikom aj za to môžu továrne? Iný motor,iný rám,iná elektronika pár milionov hore-dolu a za to mu zatlieskajme...

mamba54 (1340) napsal 05.01.2012 v 11:49

Já osobně bych se přikláněl ( a psal jsem to zde už dávno ) k zavedení pravidla 1 jezdec, jeden stroj. Tenkrát mi to zde hodně lidí rozmlouvalo, že je to nesmysl. A ejhle, v SBK to udělali!

mamba54 (1340) napsal 05.01.2012 v 11:45

sací ventil- je mi líto, žes dosud nepochopil, že ty nápady na přesuny z 500 na 990 - 800 a zpět na 1000 vyšly především od výrobců.

Frki (0) napsal 05.01.2012 v 11:41

mamba> proto sem taky napsal, že by ty závody nebyly atraktivní. Stálo by na startu 8-10 mašin, to je jasné. Celé je to myšleno jako nadsázka. Ale princip uvažování je v tom úplně stejný, jaký se uplatňuje v MGP teď...zcestný

saci_ventil (292) napsal 05.01.2012 v 11:20

1000-800-1000-CRT áno SPZ vie čo robí toť "lacné riešenie" bojovníka proti kríze.
Na tom chlapovi sa môže ukájať len pablb jemu podobný, bez urážky...

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist