Sezóna 2012: Postupný odchod továren
Text: Jiří Mikšík | Foto: Vladimír Rejda | Foto: Diego De Col, www.bikeracing.it | Zveřejněno: 4.1.2012 | Zobrazeno: 3 514x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Vladimír Rejda | Foto: Diego De Col, www.bikeracing.it | Zveřejněno: 4.1.2012 | Zobrazeno: 3 514x
Marex- Z toho mi vychází, že nejlepší z toho guláše jsou nejlepší ty satelity = omáčka. Ta jediná se totiž dá jíst samotná. Samo maso = nic moc, samotné knedlíky = moc suché.
kéž by to Kubátor protrhnul tu smolnou blánu..a zacal davat treningy stejne nebo jeste lip a podrzel to i v zavodech..
Pěkné přirovnání. Guláš= MGP. Pár kousků masa= prototypy, knedlíky= satelity, omáčka= "CRT". Mno a ty naše kydy? To je ta stará, scvrklá a místy plesnivá cibulka nasypaná na to všechno.
..a někdo ani to maso nepotřebuje. Stačí mu ta "omáčka" kolem..hold každý má jiný chutě.
Green 4.1. 23:39- S tím gulášem: Ona je dnes už taková doba, že do vaření kecá každej, kdo má doma v kuchyni hrnec. A hned si myslí, že to umí nejlíp a že ten "jeho" guláš je ten nej. Ono není umění umění vařit z 1O kg masa. A i tak se to dá zkazit. Umění je to uvařit tak, aby to chutnalo co nejvíce lidem a to se dá i z daleko menšího množství. Konečně, ty čtyři kousky se dají rozkrájet na víc, aby se i "oko" najedlo. Já radši z hlubokýho a víc šťávy!
Frki: samozřejmě, pokud se bavíme o elektronice a ty řekneš že je výborná z toho důvodu že by někdo jinak vlezl na motorku a neudržel se na ní tak nechápu proč by to nemohlo byt tak jako to bylo vždycky a člověk si patřičnou motorku pořídil aji bez elektroniky.
jenomže to si pak každé neschopné voca hraje na krutopřísnýho pilota
Frki: to s tym financnym stropom som uz niekde pocul
memphis> aaa pan prodlužovák "ega" ví jak to je
Mamba: Já rozhodně nejsem spokojený s množstvím jezdců v WSBK! Konec konců bude ten druhý bike jenom poskládaný v bedně jako souhrn náhradních dílů, takže to zase tak velká pecka do kešeně nebude.
Desmo 13:45: Třeba promotéra.
Desmo 14:50: Tohle si ani nezaslouží odpověď.
Leda by jsi ji podal za mne, pže je musíš znát všechny osobně. D.E.S.M.O.
Frki: má si pořídit na co stačí a pokud je idiot tak na to nemá lézt vůbec
Marex, btw. jsem rád jaké jsi předvedl znalosti, když říkáš "MSM, či jak se to jmenuje"...tos měl říct hned, že ani nevíš co to je, vůbec bych s tebou neřešil detaily Na někoho je těch informací hold plno, sorry
Stejně je zajímavé, jak vás to téma těch "nezajímavých a nudných" MGP, potažmo CRT, bere u srdce. Tématem článku byl původně odchod továrenn z WSBK a jejch další, pro diskutující zřejmě nezajímavý, vývoj a budoucnost.
Marex? Tak to me prosim predhod priklady toho, co vycitam na sbk a pritom to stejny chvalim na motogp to by me fakt zajimalo
Marex- A myslíš, že to v tom WSBK nehrozí taky, s tím jedním strojem, když např. mezi první a druhou jízdou je relativně malá pauza?A těch jezdců tam zase o tolik víc, jak v MGP nebude.
Popravdě se na následující sezonu "litrů" vůbec netěším. Očekávám stejnou nudu, jako letos. Stoner všem ujede a pokud se nerozbije... potká v každé race na trati spoustu CRT (rozumněj o kolo zpět), které v tu chvíli budou svádět tvrdé souboje o umístění v druhé desítce...
Kdyby měli kluci (a holky ) v Dorně koule, vyřadili by MSM, či jak se to jmenuje, hned.
Mamba: Ten jeden stroj by nějakou úsporu pochopitelně udělal,ale pokud jich jede 17 (jako vloni) a dva jsou rozbití. Tak stačí v tréninku 1 karambol (klidně se povede rozbít těch strojů za víkend víc) a zase jich tam není ani 15. V cíli pak berou body všichni a divák... ten je asi fakt "společenstvu prstenu" ukradený.
Desmo: Naivka jsi především ty, pže to co vyčítáš jinde(WSBK), tady (MGP)vychvaluješ. Naivně zbaštíš všechno, co ti ten spolek ničitelů královny motosportu předhodí. Budeš to obhajovat i tehdy, kdy se pojedou skutečné Superbiky pod názvem MGP... je to jenom otázkou času.
Za vše může pouze SPZka! Jak se nedávno vyjádřil, prosadí si co potřebuje a považuje za nutné!
Jen 60%? cekal bych mnohem vic
Mamba
A kdo z výrobců kolik "vyhodí" oknem, je jeho věc. Příklad: v posledním roce fungování tř. do 990 ccm se taky rozhodl P. Blata vyvíjet 6 V, ač mu bylo jasné, že by to bylo jen na tu jednu sezónu, pže od dalšího roku už nastupovaly 800 ccm. Přesto se o to pokoušel. Že to krachlo, je věc jiná.
teda myslel som desmo sorráč mamba
áno mamba podla ankety nás je 60% naivných
tiež si myslím že ich treba poslať dopreč každý je nahraditelný
mamba54, no vsak tady to pochopil malokdo, ze zmena objemu prisla z hlav vyrobcu, saci_ventil tedy rozhodne neni jediny-naivni...
Bez toho, aby s tím VŠICHNI ( tzn. MSMA, Dorna, IRTA, FIM )v komisi GP souhlasili, by se nejezdilo NIC!
mamba stavať litre na rok max dva a potom ich nahradiť CRT bikom aj za to môžu továrne? Iný motor,iný rám,iná elektronika pár milionov hore-dolu a za to mu zatlieskajme...
Já osobně bych se přikláněl ( a psal jsem to zde už dávno ) k zavedení pravidla 1 jezdec, jeden stroj. Tenkrát mi to zde hodně lidí rozmlouvalo, že je to nesmysl. A ejhle, v SBK to udělali!
sací ventil- je mi líto, žes dosud nepochopil, že ty nápady na přesuny z 500 na 990 - 800 a zpět na 1000 vyšly především od výrobců.
mamba> proto sem taky napsal, že by ty závody nebyly atraktivní. Stálo by na startu 8-10 mašin, to je jasné. Celé je to myšleno jako nadsázka. Ale princip uvažování je v tom úplně stejný, jaký se uplatňuje v MGP teď...zcestný
1000-800-1000-CRT áno SPZ vie čo robí toť "lacné riešenie" bojovníka proti kríze.
Na tom chlapovi sa môže ukájať len pablb jemu podobný, bez urážky...