První evropské zastavení ve Valencii pro tým KL Intermoto
Text: Vladimír Rejda | Foto: Vladimír Rejda | Zveřejněno: 2.4.2008 | Zobrazeno: 3 417x
Po více než měsíční pauze se opět rozjíždí kolotoč MS superbiků a supersportů. Po úvodním závodě v katarském Losail a pokračování na australském Phillip Island se účastníci vrací na evropský kontinent a to do španělské Valencie na okruh Ricarda Torma.
První evropské zastavení ve Valencii
Po více než měsíční pauze se opět rozjíždí kolotoč MS superbiků a supersportů. Po úvodním závodě v katarském Losail a pokračování na australském Phillip Island se účastníci vrací na evropský kontinent a to do španělské Valencie na okruh Ricarda Torma. Tam se k oběma hlavním třídám připojí už i obě „štokové“ kategorie. Tým KL Intermoto tak bude mít v akci hned čtveřici jezdců. Po Matthieu Lagrivovi a Williamu De Angelisovi zasáhne do bojů v litrové třídě superstock s číslem 90 Michal Drobný a ve slabších „šestistovkách“ tentokráte s číslem 77 Patrik Vostárek.
První představení týmu ve Valencii v roce 2002
Tým KL Intermoto si bude chtít ve Valencii určitě vylepšit „skóre“, které zatím na tomto španělském okruhu má. Body tady získali pouze v roce 2004 ještě ve třídě superstock domácí Alex Martinéz za 14. a Tomáš Mikšovský za 15. místo. V supersportech pak zatím nejlepší výsledek vybojoval v roce 2006 dvanáctou příčkou Willy De Angelis. Loňský závod byl pro tým doslova pohromou – Tatu Lauslehto do cíle nedojel a ještě hůře dopadl Matt Lagrive, který se ve warm-upu zranil a do závodu vůbec nenastoupil. Letos tedy tým přistupuje k závodu velice zodpovědně, a to jak v přípravě techniky, tak i samotných jezdců. Willy se na této trati zúčastnil testů, které mu přinesly mnoho pozitivních poznatků. Matt se zase věnoval testům Dunlopu pro sérii MS Endurance a k tomu si přidal ještě intenzivní motokrosový trénink.
Willy De Angelis bodoval ve Valencii v roce 2006
Už více než šest let uplynulo od chvíle, kdy se parta nadšenců z Hradce Králové rozhodla rovnýma nohama skočit do kolotoče MS superbiků a supersportů. Jako nástupní stanici si vybrala třídu Superstock 1000, jezdce Marka Červeného a motocykl Honda CBR900 RR. Vůbec prvním závodem byla právě španělská Valencia a tým tehdy pod jménem Intermoto Progress Ecoplast si z jihu Evropy odvezl 28. místo. Do dnešního dne se tým zúčastnil zatím 65 závodních víkendů, ať už ve třídě superstock nebo supersport.
Po více než měsíční pauze se opět rozjíždí kolotoč MS superbiků a supersportů. Po úvodním závodě v katarském Losail a pokračování na australském Phillip Island se účastníci vrací na evropský kontinent a to do španělské Valencie na okruh Ricarda Torma. Tam se k oběma hlavním třídám připojí už i obě „štokové“ kategorie. Tým KL Intermoto tak bude mít v akci hned čtveřici jezdců. Po Matthieu Lagrivovi a Williamu De Angelisovi zasáhne do bojů v litrové třídě superstock s číslem 90 Michal Drobný a ve slabších „šestistovkách“ tentokráte s číslem 77 Patrik Vostárek.
První představení týmu ve Valencii v roce 2002
Tým KL Intermoto si bude chtít ve Valencii určitě vylepšit „skóre“, které zatím na tomto španělském okruhu má. Body tady získali pouze v roce 2004 ještě ve třídě superstock domácí Alex Martinéz za 14. a Tomáš Mikšovský za 15. místo. V supersportech pak zatím nejlepší výsledek vybojoval v roce 2006 dvanáctou příčkou Willy De Angelis. Loňský závod byl pro tým doslova pohromou – Tatu Lauslehto do cíle nedojel a ještě hůře dopadl Matt Lagrive, který se ve warm-upu zranil a do závodu vůbec nenastoupil. Letos tedy tým přistupuje k závodu velice zodpovědně, a to jak v přípravě techniky, tak i samotných jezdců. Willy se na této trati zúčastnil testů, které mu přinesly mnoho pozitivních poznatků. Matt se zase věnoval testům Dunlopu pro sérii MS Endurance a k tomu si přidal ještě intenzivní motokrosový trénink.
Willy De Angelis bodoval ve Valencii v roce 2006
Už více než šest let uplynulo od chvíle, kdy se parta nadšenců z Hradce Králové rozhodla rovnýma nohama skočit do kolotoče MS superbiků a supersportů. Jako nástupní stanici si vybrala třídu Superstock 1000, jezdce Marka Červeného a motocykl Honda CBR900 RR. Vůbec prvním závodem byla právě španělská Valencia a tým tehdy pod jménem Intermoto Progress Ecoplast si z jihu Evropy odvezl 28. místo. Do dnešního dne se tým zúčastnil zatím 65 závodních víkendů, ať už ve třídě superstock nebo supersport.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?