Privátní Haslamův test
Text: Jiří Mikšík | Foto: BMW Motorrad Motorsport | Zveřejněno: 21.1.2011 | Zobrazeno: 1 045x
Vicemistr světa Leon Haslam testoval tři dny s motocyklem BMW S1000RR na španělském okruhu Cartagena, aby si ještě lépe zvykl na svůj nový motocykl.
Leon Haslam absolvoval tento týden privátní test s motocyklem BMW. 27-letý britský jezdec se ale musel spokojit s motocyklem testovacího týmu, neboť jeho ostré motocykly už jsou na cestě do Austrálie, kde se bude tovární tým připravovat na letošní sezónu a sice od 26. do 28. ledna na okruhu Eastern Creek a od 30. ledna do 1. února na okruhu Phillip Island. Tím pochopitelně oba tovární piloti bavorské továrny - Leon Haslam a Troy Corser - vynechají oficiální testy Infrontu v portugalském Portimau.
"Využili jsme plně všech třech dnů a denně jsem jezdil až do 18 hodin. Byl to sice trochu zvláštní pocit být jediným jezdcem na okruhu, ale bylo to pro nás velmi dobré a vše také bezproblémově fungovalo", řekl Haslam pro Motorcyclenews.
Hlavní pozornost během testů byla zaměřena na elektroniku a potom na nastavení brzd: "Chtěl jsem si zlepšit pocit jízdy, ale je to dlouhodobý proces a to byl také důvod, proč jsme uskutečnili tento test", řekl dále vicemistr světa Haslam, který měl během třídenního testu i jeden pád, naštěstí bez následků.
Na snímku je Leon Haslam v rozhovoru s novým závodním ředitelem BMW Motorrad Motorsport, Bernhardem Gobmeierem.
"Využili jsme plně všech třech dnů a denně jsem jezdil až do 18 hodin. Byl to sice trochu zvláštní pocit být jediným jezdcem na okruhu, ale bylo to pro nás velmi dobré a vše také bezproblémově fungovalo", řekl Haslam pro Motorcyclenews.
Hlavní pozornost během testů byla zaměřena na elektroniku a potom na nastavení brzd: "Chtěl jsem si zlepšit pocit jízdy, ale je to dlouhodobý proces a to byl také důvod, proč jsme uskutečnili tento test", řekl dále vicemistr světa Haslam, který měl během třídenního testu i jeden pád, naštěstí bez následků.
Na snímku je Leon Haslam v rozhovoru s novým závodním ředitelem BMW Motorrad Motorsport, Bernhardem Gobmeierem.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?