Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
akrajsm - ''GRT Yamaha, po úspěšných posledních dvou sezonách zkusí štěstí v královské kategorii superbikového šampionátu. Premiérový ročník ve WorldSBK spojí tým s tovární podporou tří ladiček se zkušenou jezdeckou dvojicí v podobě Itala Marca Melandriho a Němce Sandra Corteseho'' a samozřejmě oficiální tovární tým Yamahy PATA, takže pojedou dva týmy s tovární podporou :)
Jsem se taky původně lekl 14 jezdců, ale zas by body brali všichni. uvidíme ještě u ostatních týmů s čím vyrukujou. Nejvíc jsem zvědavý na Autistu a Haslama na Kawe. Jen aby to letos nebylo jen o zeleném reovi. Ne ty bych neměl rád ba naopak, ale už to je stereo
IvanDvoutakťák: Myslím, že není se čeho obávat "koho dalšího"...Jen mě tak napadlo, že by Kuba jel u Mirca i v r. 2019, když jsem někde četla na zahr. webu, že se Guandalini bude dál účastnit WSBK i s jezdcem (takto tam psáno). V odkaze na Motoforum to Kuba nevylučuje a jen se zmiňuje, že pokud by byla "smysluplá nabídka" může jezdit dál. Za mě: Pokud bude zdráv, proč ne
-> akrajsm: Nejtovárnější Yamahu bude mít v garáži Mirek Žvatlalíni bude se jednat o R1 model 2026 se čtyřválcem o objemu 999ccm na nepravděpodobnostní pohon.
Upřímně už se těším na novou sezónu. Na novou Ducati, na Bautistu, na Melandriho na Yamaze, na Sykse a Reitiho na BMV. Snad to někomu vyjde a přeruší éru Rey.
Chtěl jsem původně napsat " nezoufejme, že jen 14 jezdců - ještě chybí
Guandalini ! " , ale poté co čtu prognózu Rosičky ,
se (aspoň já !) musím obávat , kohože DALŠÍHO z českých jezdců
"uchvátí" nabídka techniky, zabezpečení a podmínky smlouvy pro období
příští tohoto proslulého týmu . . .
BMW počítají s r.2019 spíše jako učební, nicméně můžou překvapit. On celý šampionát zpestří ještě další týmy a neodpustím si zmínit oblíbený "Guandalini" možná s českou účastí
Atraktivita pristiho rocniku SBK bude hlavne zaviset od toho, kolik financi nasypou tovarny Ducati, BMW a Yamaha do vyvoje motorek Jezdecke obsazeni je kvalitni a tak rozhodne technika
To jako pojede 14 jezdců? To je ubohý , podle mě by jich mělo být min. 25 . Toto je bohužel další potvrzení toho,že tento kdysi super šampionát jde do kytek.
akrajsm - ''GRT Yamaha, po úspěšných posledních dvou sezonách zkusí štěstí v královské kategorii superbikového šampionátu. Premiérový ročník ve WorldSBK spojí tým s tovární podporou tří ladiček se zkušenou jezdeckou dvojicí v podobě Itala Marca Melandriho a Němce Sandra Corteseho'' a samozřejmě oficiální tovární tým Yamahy PATA, takže pojedou dva týmy s tovární podporou :)
Mně "úplně stačí", Rosičko, že u Mirka nepojede Karel Hanika ... !
Jsem však zvědav, kdy se dozvíme, s jakou technikou Mirek pojede
Jsem se taky původně lekl 14 jezdců, ale zas by body brali všichni. uvidíme ještě u ostatních týmů s čím vyrukujou. Nejvíc jsem zvědavý na Autistu a Haslama na Kawe. Jen aby to letos nebylo jen o zeleném reovi. Ne ty bych neměl rád ba naopak, ale už to je stereo
IvanDvoutakťák: Myslím, že není se čeho obávat "koho dalšího"...Jen mě tak napadlo, že by Kuba jel u Mirca i v r. 2019, když jsem někde četla na zahr. webu, že se Guandalini bude dál účastnit WSBK i s jezdcem (takto tam psáno). V odkaze na Motoforum to Kuba nevylučuje a jen se zmiňuje, že pokud by byla "smysluplá nabídka" může jezdit dál. Za mě: Pokud bude zdráv, proč ne
-> akrajsm: Nejtovárnější Yamahu bude mít v garáži Mirek Žvatlalíni bude se jednat o R1 model 2026 se čtyřválcem o objemu 999ccm na nepravděpodobnostní pohon.
Snad jich bude víc než dvacet!
obávám se, že čehůn nebude ani jeden, což je špatný hlavně ve výchovnejch kategoriích.
věřím, že jestli by mohl někdo konečně porazit Rea tak Autista na nový V4 Duchně
Upřímně už se těším na novou sezónu. Na novou Ducati, na Bautistu, na Melandriho na Yamaze, na Sykse a Reitiho na BMV. Snad to někomu vyjde a přeruší éru Rey.
Píše se o možném spojení Suzuki a Ten Kate...Uvidíme, co je na tom pravdy.
Nevíte kdo bude mít větší tovární podporu Yamahy, GRT nebo PATA?
vypadá to lépe, než loni...
Chtěl jsem původně napsat " nezoufejme, že jen 14 jezdců - ještě chybí
Guandalini ! " , ale poté co čtu prognózu Rosičky ,
se (aspoň já !) musím obávat , kohože DALŠÍHO z českých jezdců
"uchvátí" nabídka techniky, zabezpečení a podmínky smlouvy pro období
příští tohoto proslulého týmu . . .
Tak snad lepší než letos
BMW počítají s r.2019 spíše jako učební, nicméně můžou překvapit. On celý šampionát zpestří ještě další týmy a neodpustím si zmínit oblíbený "Guandalini" možná s českou účastí
Atraktivita pristiho rocniku SBK bude hlavne zaviset od toho, kolik financi nasypou tovarny Ducati, BMW a Yamaha do vyvoje motorek Jezdecke obsazeni je kvalitni a tak rozhodne technika
do Puccetti si dopište Mahiase
Iggy, tady se mluví o potvrzených týmech Vypadá to na dobrý ročník. Nové báwo, ducati V4, jezdci z MGP...
To jako pojede 14 jezdců? To je ubohý , podle mě by jich mělo být min. 25 . Toto je bohužel další potvrzení toho,že tento kdysi super šampionát jde do kytek.
Kam jde Fores? Vysledky nemel vubec spatne, trochu jako Alvaro Bautista
Kiyonari