Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pasolini: V 16:39 jsem se ti trefil do názoru. Podle mého není chyba v bývalém vedení,ale v především v tom současném. Chtějí všechno lepší, větší a levnější. Takže si pro to musejí do Asie.
Podle mě to bylo asi takhle. Flamini to dojednal. Pak mu SPZ oznámil, že má vypadnout. Tím pádem se vše přerušilo, protože se vsadím, že dědek se na to vysjal.
Jo nejrychleji rozvíjející... Jako že včera polehávali a dneska už posedávají... Tak takhle asi ano. Ale jestli je to relevantní zpráva (což si tu člověk poslední dobou nemůže být vůbec jist), tak to mají hoši hezky zamotanou hlavu. Ale přeji jim to. Vymyslely přemrštěné zalistovací poplatky, tak ať se nediví, že ty co na to mají je budou chtít vidět tančit po svých úřadech. Pak to budou z povzdálí sledovat a budou u toho řvát smíchy...
Kubát: Taky chápu zastávku v Indii. Hulení tam má velkou tradici. Můžeš si tam nechat třeba uschnout ruku, nechat si narůst 5,74 m nehty, či dokonce levitovat uprostřed frekventované křižovatky.
Já se spíš těším až se wsbk pojedou na těch tratích o kt. se už mluvilo, tedy crimea či nový okruh v Soči jak mě informoval Rado. To pak bude teprv světovej šampionat jak má být!
marex: jasně, ale indie je tuším nejrychleji se rozvíjející se zemí světa. proto je logičtější závod tam, než třeba ve venezuele. navíc v ssp je už i indický tým (nechám bez komentáře kvalitu týmu) a třeba další rok díky tomu přibude další a třeba do sbk.
třeba yoshimura uvádí jako největší důvod neúčasti, že nemohou v japonsku najít sponzory. no když si může takové liberty střihnout půl sezony se 4 motorkaka, tak mi zústává záhadou, že to japončíci nezvládnou.
mně třeba velice chybí závod v sugu. tam vždycky vyhrál nějaký domácí noname závodník (třeba tamata, ito... )a trať bývala super
a navíc indie je tak nějak na cestě z austrálie, takže je to rozdíl, než kdyby se tam jelo třeba mezi misanem a silverstonem
ale tu indii nijak neobhajuju, jen dovedu pochopit důvody proč by se tam mělo jet
Kubát: Je otázka, jestli je nutné být světový za každou cenu!? Hodně se zapomíná na Antarktidu. Jižní Amerika je taky odstrčená a Indie je dostupná asi jako Čína.
Vidím tisíc a jeden důvod, proč se jede drtivá většina závodů v Evropě... LOGICKÝCH důvodů.
milano: to sice ano, ale jestli chce být šampionát světový, měl by se rozšířit i do asie. a jak je všeobecně známo, indie je jedním z největších motocyklových trhů na světě. takže to chápu. jen nechápu tu nečekanou novinu minimálně poté, co se v indii loni jely f1
Nejlepší způsob jak superbike zlevnit...nejet vůbec !!!
Opravdu dobrá volba pořadatele, hlavně když zaplatil poplatek.
Kdyby týmy zaplatily za Brno poplatek, tak ještě ušetří...žádné celní záruky, tučný bakšiš celníkům za rychlé odbavení, výdaje na dopravu...
a k žádným indiánům nemusí jezdit
a to se ještě neví, co se objeví jinde..v jiných zemích.
Opravdu WSBK jde cestou úspor...omezte počet motorů na sezónu, ať máte na poplatky a úplatky...nepřipadá Vám na tom něco známého ???
Tohle není o " nemocné ekonomice " jednoho výrobce motocyklů nebo státu...
" Nemocní " jsou Ti co o tom rozhodují...jde jim jen o jejich osobní prospěch a okamžitý zisk...
Dokud se tohle nezmění bude ekonomika celého světa v hayzlu.
A s ní i WSBK a vše ostatní kolem.
Flammini na to dlabal... . Dorna tohle řeší až teď. Těžko říct, jak by tohle zvládnul Flammini,ale tohle je od Dorny téměř diletanství. Hlavně že mají čas k vymýšlení rušení Stocků, fantazírují o sériových 250 a pak najednou zjistí, že v Indii nežijí indiáni.
romanko: aby to nedopadlo tak, že naopak carmelko zavelí jede se! a nebude s nikým diskutovat
vím o jednom okruhu, který bude určitě v ten termín volný, a není ta od nás zase tak daleko (jasně že BRNO ), jen by bylo potřeba, aby pirelli vymyslela nějakou novou směs, nejlépe M+S 01
bla bla bla
vidím to na poloviční info jako vždy a u všeho a pak se zázračně domluví, je mě u prdele jestli se pojede SBK, F1 či MGP v indii pokud tam tento či jiný seriál nechtějí je to jejich boj.
Zlatý Schengen. Když se na to člověk podívá trochu pozorněji, tento typ problémů se týká hl. zemí jako je Rusko, Čína a Indie. A je celkem jedno, je-li to F1, MotoGP nebo WSBK. Tyhle "rozvojové" země jsou si vědomy své ekonomické síly, resp. zájmu o ně a tak tyto věci řeší stylem "zařiďte se podle našeho". Tak uvidíme. Týmy by se měly domluvit (jsou-li toho vůbec schopny) a jednat s Dornou stylem "tak se milý Carmelo starej (když už jdou všechny zisky k tobě)". Má přece vše pod palcem, ne?
Pasolini: V 16:39 jsem se ti trefil do názoru. Podle mého není chyba v bývalém vedení,ale v především v tom současném. Chtějí všechno lepší, větší a levnější. Takže si pro to musejí do Asie.
Podle mě to bylo asi takhle. Flamini to dojednal. Pak mu SPZ oznámil, že má vypadnout. Tím pádem se vše přerušilo, protože se vsadím, že dědek se na to vysjal.
Jo nejrychleji rozvíjející... Jako že včera polehávali a dneska už posedávají... Tak takhle asi ano. Ale jestli je to relevantní zpráva (což si tu člověk poslední dobou nemůže být vůbec jist), tak to mají hoši hezky zamotanou hlavu. Ale přeji jim to. Vymyslely přemrštěné zalistovací poplatky, tak ať se nediví, že ty co na to mají je budou chtít vidět tančit po svých úřadech. Pak to budou z povzdálí sledovat a budou u toho řvát smíchy...
Kubát: Taky chápu zastávku v Indii. Hulení tam má velkou tradici. Můžeš si tam nechat třeba uschnout ruku, nechat si narůst 5,74 m nehty, či dokonce levitovat uprostřed frekventované křižovatky.
Já se spíš těším až se wsbk pojedou na těch tratích o kt. se už mluvilo, tedy crimea či nový okruh v Soči jak mě informoval Rado. To pak bude teprv světovej šampionat jak má být!
marex: jasně, ale indie je tuším nejrychleji se rozvíjející se zemí světa. proto je logičtější závod tam, než třeba ve venezuele. navíc v ssp je už i indický tým (nechám bez komentáře kvalitu týmu) a třeba další rok díky tomu přibude další a třeba do sbk.
třeba yoshimura uvádí jako největší důvod neúčasti, že nemohou v japonsku najít sponzory. no když si může takové liberty střihnout půl sezony se 4 motorkaka, tak mi zústává záhadou, že to japončíci nezvládnou.
mně třeba velice chybí závod v sugu. tam vždycky vyhrál nějaký domácí noname závodník (třeba tamata, ito... )a trať bývala super
a navíc indie je tak nějak na cestě z austrálie, takže je to rozdíl, než kdyby se tam jelo třeba mezi misanem a silverstonem
ale tu indii nijak neobhajuju, jen dovedu pochopit důvody proč by se tam mělo jet
Kubát: Je otázka, jestli je nutné být světový za každou cenu!? Hodně se zapomíná na Antarktidu. Jižní Amerika je taky odstrčená a Indie je dostupná asi jako Čína.
Vidím tisíc a jeden důvod, proč se jede drtivá většina závodů v Evropě... LOGICKÝCH důvodů.
milano: to sice ano, ale jestli chce být šampionát světový, měl by se rozšířit i do asie. a jak je všeobecně známo, indie je jedním z největších motocyklových trhů na světě. takže to chápu. jen nechápu tu nečekanou novinu minimálně poté, co se v indii loni jely f1
Nejlepší způsob jak superbike zlevnit...nejet vůbec !!!
Opravdu dobrá volba pořadatele, hlavně když zaplatil poplatek.
Kdyby týmy zaplatily za Brno poplatek, tak ještě ušetří...žádné celní záruky, tučný bakšiš celníkům za rychlé odbavení, výdaje na dopravu...
a k žádným indiánům nemusí jezdit
a to se ještě neví, co se objeví jinde..v jiných zemích.
Opravdu WSBK jde cestou úspor...omezte počet motorů na sezónu, ať máte na poplatky a úplatky...nepřipadá Vám na tom něco známého ???
Tohle není o " nemocné ekonomice " jednoho výrobce motocyklů nebo státu...
" Nemocní " jsou Ti co o tom rozhodují...jde jim jen o jejich osobní prospěch a okamžitý zisk...
Dokud se tohle nezmění bude ekonomika celého světa v hayzlu.
A s ní i WSBK a vše ostatní kolem.
Flammini na to dlabal... . Dorna tohle řeší až teď. Těžko říct, jak by tohle zvládnul Flammini,ale tohle je od Dorny téměř diletanství. Hlavně že mají čas k vymýšlení rušení Stocků, fantazírují o sériových 250 a pak najednou zjistí, že v Indii nežijí indiáni.
malajsie, indie, ja bych tam nikdy nezavodil uz z principu (videli sme napr. tratovy komisare pri nehode Simoncelliho)
romanko: aby to nedopadlo tak, že naopak carmelko zavelí jede se! a nebude s nikým diskutovat
vím o jednom okruhu, který bude určitě v ten termín volný, a není ta od nás zase tak daleko (jasně že BRNO ), jen by bylo potřeba, aby pirelli vymyslela nějakou novou směs, nejlépe M+S 01
bla bla bla
vidím to na poloviční info jako vždy a u všeho a pak se zázračně domluví, je mě u prdele jestli se pojede SBK, F1 či MGP v indii pokud tam tento či jiný seriál nechtějí je to jejich boj.
Dobrý no ...
Zlatý Schengen. Když se na to člověk podívá trochu pozorněji, tento typ problémů se týká hl. zemí jako je Rusko, Čína a Indie. A je celkem jedno, je-li to F1, MotoGP nebo WSBK. Tyhle "rozvojové" země jsou si vědomy své ekonomické síly, resp. zájmu o ně a tak tyto věci řeší stylem "zařiďte se podle našeho". Tak uvidíme. Týmy by se měly domluvit (jsou-li toho vůbec schopny) a jednat s Dornou stylem "tak se milý Carmelo starej (když už jdou všechny zisky k tobě)". Má přece vše pod palcem, ne?