Panigale až v roce 2013

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mike.46 (604) napsal 22.09.2011 v 08:30

Pokud opravdu dojde k podstatným změnám pravidel pro 2013 s cílem zlevnění závodění, což je asi jediná cesta k udržení WSBK (nejenom), tak přece nebudou cpát spousty peněz do biku, který jim pak bude k ničemu a odjedou na něm max. 1 sezonu.

sors (52) napsal 21.09.2011 v 22:44

Vykopat Preciozziho do haje.. konecne.

Kubát (1404) napsal 21.09.2011 v 19:20

na druhou stránku to znamená, že týmy, které by jeli příští rok s novým modelem a zároveň nechali "B" týmy s 1098 ty nové motorky nenasadí a pole se nerozroste nevidím to moc dobře

Marex (2560) napsal 21.09.2011 v 19:19

Teď chci slyšet ty moudřeníny, co tvrdí, že ta koncepce "rámu" je O.K.

PityGPX (949) napsal 21.09.2011 v 18:11

Šinky: musíme brát v potaz to, že celá továrna teď dělá do MGP a snaží se Valemu co nejvíc pomoct a možná nezbývá ten pravý čas na novou superbikovou ducatku...?

PityGPX (949) napsal 21.09.2011 v 18:11

Paráda! Já věřím, že i příští rok bude 1198 v Althee stále konkurenceschopnou zbraní! Akorát musejí přežít nějak Monzu a možná Brno, jinak budou mít šanci na podium pořád! Ještě ten rok to nějak vydržet a pak může Checa do důchodu až budou od roku 2013 (?) nová pravidla pro wsbk a budou z toho spíš motorky podobné stockům ?? V praxi to znamená, že i rok 2012 může být pro Checu úspěšný, pokud budou mít podporu od továrny atd To zní dobře.

Šinky (19) napsal 21.09.2011 v 18:09

Někdo u Ducati by zasloužil řádně nakopat(a to nejsem ducatista).Docela provar,když už dopředu vědí,že je jejich bike v SBK nekonkurenceschopný




TOPlist