Palácová revoluce u BMW pokračuje
Text: Jiří Mikšík | Foto: BMW Motorrad Motorsport | Zveřejněno: 13.10.2010 | Zobrazeno: 2 242x
Po odchodu - nuceném - Davide Tardozziho z postu manažéra továrního superbikového týmu BMW byl "odejít" i jeho šéf, tedy vedoucí závodního oddělení BMW Motorrad Motorsport Berthold Hauser.
BMW Motorrad Motorsport vstupuje do nové sezóny 2011 s úplně novou strukturou svého továrního superbikového týmu.
S okamžitou platností nahradil Dipl. Ing. Bernhard Gobmeier svého předchůdce Bertholda Hausera - na snímku vpravo - ve funkci závodního ředitele BMW Motorrad Motorsport. Nejsou tomu ještě ani dva týdny, kdy se BMW Motorrad a týmový manažér Davide Tardozzi - na snímku vlevo - rozešli ve "vzájemné shodě"...
Místo Španěla Rubena Xause pojede v týmu letošní vicemistr světa Leon Haslam z Velké Británie, zatímco zkušený Australan Troy Corser zůstává. Byla také propuštěna velká část mechaniků a to nejen ti, kteří šroubovali pro Xause - Haslam si totiž přivedl své techniky na čele se šéfmechanikem Giacomem Guidottim, ale "padáka" dostala i část mechaniků od Corsera. Všem bylo vytýkáno, že se velmi málo zdržovali v sídle týmu, ve Stephanskirchenu a Tardozzimu pak to, že řídil tento tým telefonem z Itálie! a v sídle týmu byl dohromady pouze 7 dní!
Jedno je jisté, továrně BMW už prostě došla trpělivost. Za budget 15 milionů Euro ročně se letos očekávaly stabilní výsledky v Top - 5, bylo jich však pouze 8 ze 26 možností, ovšem také podiová umístění - celkem 2x a boj o vítězství v závodě. Tomu se ale tovární tým ani trochu nepřiblížil, dokonce od Brna - podium pro Corsera - nezískal tento tým ani jedno umístění v Top 5! a pouze 4 umístění v Top 10! V konečném pořadí skončil Troy Corser jako 11., Ruben Xaus na místě 15., a v soutěži značek byl tento gigant předposlední (6.) !!!, za ním zůstala už pouze Kawasaki...
S okamžitou platností nahradil Dipl. Ing. Bernhard Gobmeier svého předchůdce Bertholda Hausera - na snímku vpravo - ve funkci závodního ředitele BMW Motorrad Motorsport. Nejsou tomu ještě ani dva týdny, kdy se BMW Motorrad a týmový manažér Davide Tardozzi - na snímku vlevo - rozešli ve "vzájemné shodě"...
Místo Španěla Rubena Xause pojede v týmu letošní vicemistr světa Leon Haslam z Velké Británie, zatímco zkušený Australan Troy Corser zůstává. Byla také propuštěna velká část mechaniků a to nejen ti, kteří šroubovali pro Xause - Haslam si totiž přivedl své techniky na čele se šéfmechanikem Giacomem Guidottim, ale "padáka" dostala i část mechaniků od Corsera. Všem bylo vytýkáno, že se velmi málo zdržovali v sídle týmu, ve Stephanskirchenu a Tardozzimu pak to, že řídil tento tým telefonem z Itálie! a v sídle týmu byl dohromady pouze 7 dní!
Jedno je jisté, továrně BMW už prostě došla trpělivost. Za budget 15 milionů Euro ročně se letos očekávaly stabilní výsledky v Top - 5, bylo jich však pouze 8 ze 26 možností, ovšem také podiová umístění - celkem 2x a boj o vítězství v závodě. Tomu se ale tovární tým ani trochu nepřiblížil, dokonce od Brna - podium pro Corsera - nezískal tento tým ani jedno umístění v Top 5! a pouze 4 umístění v Top 10! V konečném pořadí skončil Troy Corser jako 11., Ruben Xaus na místě 15., a v soutěži značek byl tento gigant předposlední (6.) !!!, za ním zůstala už pouze Kawasaki...
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?