Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jezis ja uz nevim komu driv fandit no tesim se na nej na kluka a myslim, ze to dotahne hoooodne daleko, kdyz mu bude ucitelem jeho tatík no a dalsi vec je, ze ma jmeno a bude mit o dost jednoduzsi sehnat dobry naradi na rozdil od nasich kluku, kterym nepomuzou ani penize k top materialu ale za jmeno on nemuze
No a ted druha vec a to rozsirovani kubatur s valcema je za me 3,14čovina!!! Meli by byt jasny pravidla pro ssp a to byvalo do 600 s vyjimkou trivalcu, ale za 5 let tam pojedou uz i 1200 jednovalec a 400 sestivalec a pro jistotu kazdy s jinym poctem otacek a vahou… tohle uz je pretazeny a meli udelat treba max 3V a do 750, ale 950 kdyz o 500ccm vic uz je superbike by me zajimalo kterej klaun to vymysli… no nechame se prekvapit, ale videl bych to na jednu znacku ktery se povede bajk a pak dlouho nic a zbytek sveta… asi jako ted s R6… asi to delaji kvuli jinym znackam, kdyz honda tam neni skoro zadna a suzuki jakby smet a tak lakaji jine znacky, ktere jim serou na objem 600
Skvělá zpráva o Olim a velký důvod navíc zase začít sledovat SSP. Jsem na tu kubatůru moc zvědavý i když si myslím, že v budoucnu to bude guláš a fraška přesně jak napsal Johny83.
3-hrnky 800, V2 950, KTM určitě příjde s derivátem z Duka 890(už jezdí prototyp 990-tky), nevím co japonci. Je se na co těšit.
To jsem na to teda zvědav, jaký bude rozložení sil mezi jednotlivejma koncepcema motorů, aby to zase nebyla fraška s restrikcema a otáčkama... předpokládal jsem, že stávající agusty jsou 675 dle původních pravidel, příští rok má být dle wiki povolen street triple rs (pravděpodobně ale s kapotama ), čili 765 a právě pani v2, takže 950... tudíž i agusta by mohla povýšit na 800?
Trochu OT, ale nástupcem Chaze v týmu Go Eleven na Ducati bude Philipp Öttl
Jezis ja uz nevim komu driv fandit no tesim se na nej na kluka a myslim, ze to dotahne hoooodne daleko, kdyz mu bude ucitelem jeho tatík no a dalsi vec je, ze ma jmeno a bude mit o dost jednoduzsi sehnat dobry naradi na rozdil od nasich kluku, kterym nepomuzou ani penize k top materialu ale za jmeno on nemuze
No a ted druha vec a to rozsirovani kubatur s valcema je za me 3,14čovina!!! Meli by byt jasny pravidla pro ssp a to byvalo do 600 s vyjimkou trivalcu, ale za 5 let tam pojedou uz i 1200 jednovalec a 400 sestivalec a pro jistotu kazdy s jinym poctem otacek a vahou… tohle uz je pretazeny a meli udelat treba max 3V a do 750, ale 950 kdyz o 500ccm vic uz je superbike by me zajimalo kterej klaun to vymysli… no nechame se prekvapit, ale videl bych to na jednu znacku ktery se povede bajk a pak dlouho nic a zbytek sveta… asi jako ted s R6… asi to delaji kvuli jinym znackam, kdyz honda tam neni skoro zadna a suzuki jakby smet a tak lakaji jine znacky, ktere jim serou na objem 600
Bravo Ale taky by mě zajímalo jak to bude s pravidly. Šestka asi výkonově nebude stíhat dvouvál 937ccm od Ducati, tam budou zase nějaké čachry
Skvělá zpráva o Olim a velký důvod navíc zase začít sledovat SSP. Jsem na tu kubatůru moc zvědavý i když si myslím, že v budoucnu to bude guláš a fraška přesně jak napsal Johny83.
3-hrnky 800, V2 950, KTM určitě příjde s derivátem z Duka 890(už jezdí prototyp 990-tky), nevím co japonci. Je se na co těšit.
1 reakce
To jsem na to teda zvědav, jaký bude rozložení sil mezi jednotlivejma koncepcema motorů, aby to zase nebyla fraška s restrikcema a otáčkama... předpokládal jsem, že stávající agusty jsou 675 dle původních pravidel, příští rok má být dle wiki povolen street triple rs (pravděpodobně ale s kapotama ), čili 765 a právě pani v2, takže 950... tudíž i agusta by mohla povýšit na 800?
Ducati Panigale V2 - před pár roky superbike, teď supersport….
Na Oliho se těším, snad naváže na otce!
Jo tak na toto jsem zvědavý, už aby se jelo
Budu mu moc držet palce .
Od jeho tatínka mám podepsané tričko